Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 04, 01:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, atsirado tokia problema, pora metų pas mane ta automagnetola, ir šią žiemą pradėjo iškraudinėt akumuliatorių. Be mages naudoja apie 40-60 mA, pajungus "fiškę" prie magės srovė išauga iki 190mA, žodžiu budinčiam režime automagnetola naudoja kažkur 120 mA. Gal esat kas susidūrę su tokia bėda? Ar nebrangus remontas, gal pačiam praardyt ir apžiūrėt kokius kondensatorius, gal vizualiai pamatysiu gedimą jų ar panašiai...Ačiū už patarimus.
Nemanau, kad ji pradėjo.
Papasakok kaip ir ką matuoji tada bus aiškiau.
Matavau su multimetru 10A pasistates, tarp akumuliatoriaus minuso prijungiau multimetra. Prasidares kapota, atjunges kapoto galinuka kad nematytu signalizacija kad kapotas atidaras. Uzrakinu masina, palaukiu kol nusistovi srove,kai uzrakinta masina matau apie 190mA , poto atsirakinu, traukiu lauk saugikli, vel kartoju ir t.t. Kol neistraukiau audiosistemos saugiklio tol buvo 190mA. Poto istaciau audio sistemos saugikli i vieta, atjungiau fiske nuo mages, vel uzrakinu vel laukiu kol nusistoves srove gavosi 40-60mA. Poto atjungiau viska, linijinius ir antena nuo mages, liko tik +12V ir atmintis +, tai vistiek apie 190mA prijungus fiske.
Gerai. Matuoji teisingai. Prigauti nepavyko
O dėl aparato nežinau, sveika būtų patogiai pasidėjus ant stalo prisijungus maitinimą dar pakartot matavimus be mašinos. Gal kas paaiškėtų.
Šiaip nepasitaikė man dar tokių gedimų kaip padidėjęs srovės vartojimas, būna arba dūmai rūksta arba visai nieko.
Va butent kad keista, kad toks gedimas. O negali koks kondensatorius padziuves but ir daryt ta nutekejima???? NZn ryt reiks kreiptis pas profesionalus, tegu jie ismatuoja kitu saltiniu iszsimaitine.
Dar nustebau kai pamaciau kad pagaminta mano Alpine Kijeve.....
seip alpine turi tokia mada,kai sujungta kruvoi pliusas ir degimas srebia daug sroves.pajungi nuo rakto degima ir iskrovimas susitvarko.bent jau taip yra is naujesniu pigesnes klases alpine magu.
seip alpine turi tokia mada,kai sujungta kruvoi pliusas ir degimas srebia daug sroves.pajungi nuo rakto degima ir iskrovimas susitvarko.bent jau taip yra is naujesniu pigesnes klases alpine magu.
visiem beveik alpine negalima jungt abieju pliusu i kruva.rezultatas=-0,17A perjugta jau ne vienas ir ne du
hmmmm, visa laika taip buvo pajungta, niekada neiskraudavo, tiesa as ir nematuodavau kiek tos sroves ima, bet sia ziema pastovejo masina pora dienu neuzvesta ir viskas nebeuzvedziau. Akumuliatorius poros metu, patikrintas. Bet kokiu atveju manau per daug 120 mA.
hmmmm, visa laika taip buvo pajungta, niekada neiskraudavo, tiesa as ir nematuodavau kiek tos sroves ima, bet sia ziema pastovejo masina pora dienu neuzvesta ir viskas nebeuzvedziau. Akumuliatorius poros metu, patikrintas. Bet kokiu atveju manau per daug 120 mA.
Turetu buti magnetolos dc tranzistoriaus dalinis laidumas, kuris svyruoja iki 150mA ir tranzistorius rodys, kad jis sveikas nors magnetola naudoja srove sistemos palaikymui(atrodo nieks neveikia bet srove teka). Tai buvo pora kartu, pakeitus tranza beda dingo. Beto problema dinksta kaip minejo kolega, maitinima pajungi i spynele, o memory i memory maitinima, dauguma auto turi.
hmmmm, visa laika taip buvo pajungta, niekada neiskraudavo, tiesa as ir nematuodavau kiek tos sroves ima, bet sia ziema pastovejo masina pora dienu neuzvesta ir viskas nebeuzvedziau. Akumuliatorius poros metu, patikrintas. Bet kokiu atveju manau per daug 120 mA.
Turetu buti magnetolos dc tranzistoriaus dalinis laidumas, kuris svyruoja iki 150mA ir tranzistorius rodys, kad jis sveikas nors magnetola naudoja srove sistemos palaikymui(atrodo nieks neveikia bet srove teka). Tai buvo pora kartu, pakeitus tranza beda dingo. Beto problema dinksta kaip minejo kolega, maitinima pajungi i spynele, o memory i memory maitinima, dauguma auto turi.
Kiek pinigais tokios bedos pasalinimas gali kainuot?
Kiek pinigais tokios bedos pasalinimas gali kainuot?
Neklausinėk žmogaus kuris rašo "magnetolos dc tranzistoriaus dalinis laidumas" taip profaniškai rašančiam aš nepatikėčiau taisyti plaukų džiovintuvą, ką jau kalbėt apie automagnetolą.
Kokiam mieste esi ?
hmmmm, visa laika taip buvo pajungta, niekada neiskraudavo, tiesa as ir nematuodavau kiek tos sroves ima, bet sia ziema pastovejo masina pora dienu neuzvesta ir viskas nebeuzvedziau. Akumuliatorius poros metu, patikrintas. Bet kokiu atveju manau per daug 120 mA.
Turetu buti magnetolos dc tranzistoriaus dalinis laidumas, kuris svyruoja iki 150mA ir tranzistorius rodys, kad jis sveikas nors magnetola naudoja srove sistemos palaikymui(atrodo nieks neveikia bet srove teka). Tai buvo pora kartu, pakeitus tranza beda dingo. Beto problema dinksta kaip minejo kolega, maitinima pajungi i spynele, o memory i memory maitinima, dauguma auto turi.
Kiek pinigais tokios bedos pasalinimas gali kainuot?
as nesu isitikines 100% del tavo magiuko,bet pas mane darbe stende stovejo 5 alpinkos ir visos rijo srove po 0,17A. as manau cia ne gedimas,atsizvelgiant ir i tai kad jos visos buvo naujos
as nesu isitikines 100% del tavo magiuko,bet pas mane darbe stende stovejo 5 alpinkos ir visos rijo srove po 0,17A. as manau cia ne gedimas,atsizvelgiant ir i tai kad jos visos buvo naujos
Tiek ryt gali nebent jei prijungti abu ir ACC ir MEMORY laidai, jei prijungtas tik MEMORY taip kaip turėtų būt kai užvedimo raktelis OFF padėtyje tiek ryt negali/neturi !
Visa viso automobilio imama srovė iš akumuliatoriaus ramybės būsenoje neturi viršyti 50mA +-10mA. Jei daugiau reiškia kažkas blogai elektros sistemoje.
as nesu isitikines 100% del tavo magiuko,bet pas mane darbe stende stovejo 5 alpinkos ir visos rijo srove po 0,17A. as manau cia ne gedimas,atsizvelgiant ir i tai kad jos visos buvo naujos
Tiek ryt gali nebent jei prijungti abu ir ACC ir MEMORY laidai, jei prijungtas tik MEMORY taip kaip turėtų būt kai užvedimo raktelis OFF padėtyje tiek ryt negali/neturi !
Visa viso automobilio imama srovė iš akumuliatoriaus ramybės būsenoje neturi viršyti 50mA +-10mA. Jei daugiau reiškia kažkas blogai elektros sistemoje.
kaip galvoji evaldai ar aparaturos stende yra degimo spynele? buvo pajungta tiesiai acc prie pliuso kartu su memory. ir taip megsta pajungt automobily pacanai kad galetu prie ezeriuko magiuka dugnais plest be rakteliu spynoj kad kas nors girtas nenuvaziuotu