Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 23:48. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Reikia patarimų, kaip įgarsinti mokyklos salės sceną. Konkrečiau kokius mikrofonus pasirinkti, kadangi scenoje vyksta įvairūs atlikimai ir vaidinimai, t.y. daug judesio. Koks paprasčiausias būdas būtų įgarsinti tokią sceną? Mikšerinis pultas bei garso kolonėlės jau yra, tai klausimas, ko reiktų toliau?
Tai cia priklauso, kas ten juda ant tos scenos. Kiek pamenu is mokyklos, paprastai uztekdavo keliu dinaminiu mikrofonu dainoreliams, jei dar kokia gitarele pagarsint reik, tai kondensatorini koki nedideli galima pridet.
Tai cia priklauso, kas ten juda ant tos scenos. Kiek pamenu is mokyklos, paprastai uztekdavo keliu dinaminiu mikrofonu dainoreliams, jei dar kokia gitarele pagarsint reik, tai kondensatorini koki nedideli galima pridet.
Aisku priklauso viskas ir nuo biudzeto.
Nu tarkim ~15 žmonių kažką daro, sakykim vaidina. Tai kad kiekvienas girdėtųsi daugmaž
Manau jokio skirtumo. Tik reiktų pasidomėt, kad nebutų , kaip čia pavadinus, "kryptiniai". Šiaip tau patartų pačioje parduotuvėje, tik žinok ko nori. Gali paprašyt patarimo kokiam "muzikantų" forume. . Jau senokai tuo nebesidomiu. Dabar tiek naujovių.....
dek tu mikrafus kokius nori vistiek kojos dauzys. bildes ir bus nesamone. arba nieko tie mikrafai nepadares. paprasciausias dalykas yra prisipirkt nemazai mikrafu naudojamu teatrinei vaidybai. nu panasiai kaip televizijoj. pasikabini ir psio. bet tada kiekvienam po kanala ant mixerio reik pastatyt. ir darbo turesi nes kiekvienas skirtingu tonu kalba ar rekia. nu bet garsisto darbas ir yra sutvarkyt visa tai. o ir siaip. laidiniai tokie nepatogus nes veiksmas vyksta. pasikarsit. o belaidziai kainuos. nebent esi nagingas ir netingi kruva belaidziu siustuveliu ir imtuveliu daryt.
nepades tau toks mikrafas nes jis viska atgamina ir visus garsus labai graziai sugaudo. kaip girdesi balsus zmoniu taippat ir zingsniai girdesis ir visoks bildejimas. o kai prades visi plot tai dar ir uzfonuot gali. chorinis cia. po vokaliniu vietu tokie mikrofonai buna isjungiami. o choro repertuaro metu yra tylima. tai su sitais tik prasikeiksi investaves kokius 400 zalio i juos. nes vienas kainuoja 100 o su vienu tu nieko nepadarysi.
Man kažkaip atrodo, kad verta pabandyt su tais mikrofonais kuriuos turi ir bus matyt , vistik geriau kai girdisi daugiau negu norisi nei kad visai nesigirdi. O aplodismentų šiais laikais susilaukt laaabai jau sunku. . Pas mus kulturnamį , kiek žinau, garsinama iš viršaus ir gana sekmingai.
Na nezinau ar pades ten kabinimas kanors, girdesis daug foninio triuksmo ir tiek. Jei kabinimui tai visgi, tai kondensatoriniu reikia, bet kaip sakiau nezinau ar daug cia naudos bus, ypac kai aktoriai ne vietoj stovi o laksto.
Su tais prisegamais, tai viskas grazu kol prieiname prie biudzeto..
Turejom lygiai tokia pacia beda.
Nepasakysiu tiksliai kokius mes kabinome mikrafonus, itariu jie buvo dinaminiai, kryptiniai. Kaip paskenduoliui siaudas - viskas kas girdejosi tai trypimas - vien zo tragedija o ne sprendimas.
Kitam spektakliui darem taip - du mikrafonai scenos kampuose - kam reikia, tas prieina ir pasneka ("scenarijus" buvo derinamas prie scenos "igarsinimo") ir skardziabalsiai aktoriai (jei naturaliai zmogui nesigauna - vatos tamponai i ausis)