Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 12:23. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki turiu dumu masina kuriai pamire siurbliukas gal kas turitatliekama parduoti? o jei nerasciau galvoju igrusti masinos valituvu purkstuka ka manot ar veiktu gal kas esate sutuo susidure? apsvieskite kaip issprendet se problema
_________________ domina viskas kas cype rekia ir fonuoja
>Labas Andriau.
Aš nupirkau už 10Lt. lengvo automobilio priekinio stiklo apiplovomo siurbliuka. Pasiknises šiukšlyne radau 30-40W trafuka
Jam pervyniojau II apvijas,kintamos gavau 11V -nuolatines po tiltelio gavau 14V. Diodų tiltelis ir viela turi buti skirti ne mažiau kaip 2A srovei, nes siurbliukas prašo 2A sroves kartais ir truputį daugiau. Trafą patariu išvirinti parafine, nes dumų mašinoi visada drėgna ir ilgai dirbant trafas prisigers dregmės ir pramuš, arba sudegs.Jei tavo dūmų mašinos elektronika veikia gerai, tai trafo I vijas jungi vietoi seno siurbliuko ir kai įkais kaitintuvas paspaudus valdymo mygtuką turi veikti siurbliukas.
Keletas plonybių. Senas siurbliukas gliceriną iš bakelio ima per viršų, o autobobilinis sausas paimti nesugeba. Todel bakelio šone, prie pat dugno, reik gręžti kiaurymę ir šlangele sujungti su siurbliu. Siurblį montuok kiek galima žemiau, kad jame visada butu skysčio. Galima siurblį montuoti ir bakelio vidui, tik tada labai reik sekti skysčio lygį. Nes jei per daug pripilsi arba sujudinsi, paversi, užkabinsi koja, sušlaps siurblio variklis ir sudegs.
Tą šlangutę, kuri jungs siurblį su kaitinimo elementu turi tureti kilpą,kuri iškiltu kiek galima aukšciau. t.y. butų aukšciau negu skystis bakelyje, antraip per ilgesnį laiko tarpą iš bakelio išbegs visas skystis,nes nera tiesioginio vožtuvo ir negali buti nes kitaip neišpumpuosi skyscio.
Bet kažkaip reiktu pastatyt atbulini vožtuva, nes kai skystis papuola i kaitinimo elementą smarkiai garuoja-virsta garais, atsiranda didelis slegis ir dalis dumų eina atgal į skyscio bakelį. Todel sumažeja išmetamų dumų kiekis ir atstumas. Sėkmės kūryboje.
zinia viska viens prie vieno padariau bet vistiek keli dumeliai isein ir tiek,manau del to kad nera galinio vostuvo nes jo nedejau o tame varekliukia zinau kad jo nera cia ir bus visa esme jos neveikime as bent taip jau manau
_________________ domina viskas kas cype rekia ir fonuoja
Mažą dūmų kiekį gali lemti keli dalykai :1 nepakankamai įkaista kaitinimo elementas, todėl greitai neišgarina skysčio-kuo greičiau išgarina tuo toliau išmetami dūmai. 2 mažai skysčio paduodama į kaitinimo elementą-nėra skysčio nėra ir dūmų. 3 gal užsikišęs vamzdelis, kuris eina per kaitinimo elementą? 4 jei viskas tvarkoi, tada problema dėl atbulinio vožtuvo.
Norėčiau papildyti.
Problemos vožtuvo pastatymas gali neišspresti, nes siūlytas siurbliuko variantas yra išcentrinio tipo, o tokie, kaip taisyklė, nesudaro spaudimo. Šiuo atveju butent pakankamas slėgis reikalingas, kad persverti (perspausti ) garų slėgį (kaitinimo elemente).
Firminėse dūmų mašinose stovi plunžeriniai siurbliukai, kartais net dviejų pakopų, o tokie sudaro kapitalinį slėgį.
Siūlyčiau pabandyti paieškoti elektrinį kuro siurblį (automobilinį). Jis turėtų duoti didesnį spaudimą, nei stiklo valytuvų siurblys. Pats nebandžiau, todėl tik metu įdėją.
Neblogai veikia menbraninio tipo siurbliai (čia jau iš praktikos). Turi įdomia sąvybę sustoti, kada garų spaudimas sukyla, o jam nukritus, vel pradėti veikti (prie sąlygos, kad maitinimas įjungtas). Anksčiau tokio tipo siurbliai buvo naudojami rusiškose mašinose, pvz. Zaporožietis ) šildymo sistemose. Nėra labai kompaktiški, bet dirba pakankamai patikimai. Tiesa, savo laiku net naudojau varianta, kai buvo du siurbliai sujungti nuoseklai.
Tai tiek. Tikiuosi padės.
ee maciau vakar tokiu dalyku kaip atsargines dalys...
ash manau jei kasnors darot dumu masina tai tereikia nusipirkt tena uz 60lt ir nereix sukt galvos del atausimo