Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 16:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Turiu stakles, kurioms pastumos greiti nusprenziau keist daznio keitikliu.Suzinojau,kad jie turi greitejimo-letejimo rezimus.Bet neissiaiskinu kaip tai padaryt nuo tam tiros stakliu "nuvaziavimo" vietos......... Galinis isjungejas?...bet kaip perduot signala tam daznio keitikliui,kad nuo tos vietos reikia keist dazni.......nepykit as ne specialistas aciu
Ne man paprasciau-juostinio gaterio vazinejimui,atsibodo stumdyt .Jis gi svorio turi,tad gryzimui negerai staigi greita pastuma,palaipsniskai reiktu,suzinojau,kad galima uzprogramuot laiko pastumai,bet sustojimui reikia nuo tam tikros vietos leteti,kur bus ydetas galinis isjungejas. Va cia as ir per kvailas
Nelabai pavyks, nes kiek pamenu prieš pat pjūklo įleidimą į rastą taip pat reikia pristabdyti, po to daug įtakoja ir rasto diametras, be to gautus šiokia tokia žudymo mašina, džiūvėsiu reikia prisiruošus turėti atsargai.
I prieki turi vaziuoti gana letai ir keliais griaiciais tas pavykt turetu ,nes daznio keitiklis uzsiprogramuoja keletu griciu atskirais klavisais,tarkim paspaudus 1 vaziuos vienu greiciu ,paspaudus 2 -kitu greiciu arba netgi reversu,bet man rupi tas greitejimas ir letejimas,ypac letejimas,kai pasieks galini isjungeja,kad nestotu staigiai,bet letetu laipsniskai,kaskaip tai galima padaryt,bet nesu susidures va........
Na šiaip jei jau turėsi dažnio keitiklį, tai yra tų papildomu f-jų galėsi aiškintis. Bet manau ir pats gali logiškai pagalvoti. Jei nieko dažnio keitiklis neturi iš tokių funkcijų, kurių tau reikia, juk dažnio keitiklio dažnį reguliuoja paprastas potencikas. Paimi ir nuo galinių pajungi tarpines rėlikęs, kurios nuosekliai ar lygiagrečiai pajungia reguliuojamas varžiukęs, ir galėsi sulėtinti ar išjungti kaip norėsi ir kada norėsi. Aišku tai ne pats geriausias variantas, bet manau veiktų.
O šiaip jei gateris sunkiai stumdosi reikia jo pavaža sutepti. Žmonės tokį darbą dirba metais ir nepasakyčiau kad labai jau ten sunku. Pats kartais pastumdau. O šiaip kažkas minėjo kad su pavarom geriau nejuokauk, nes gali būti "verkiančių" pjūklų gaila. Kitas dalykas skirtinga miediena, jos defektai, skeveldros, anomalijos tikrai pridaro šposų. Bet o reikia ir jausti medį. Aš siūlyčiau nedaryti tokios automatizacijos. Bet jei jau darysi nustatyk mežesnį greiti nei pats stumi ir sumažink srovės ribą, kad variklis atsijungtu pats, jei būtu kokia kliūtis.
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje
o tai dar naudojami gateriai, kur rankom rastą stumia į gaterį ar aš čia ne taip kažką supratau?
bet kokiu atveju palikt gaterį be operatoriaus manau nesamonė, išlaidos pjūklų pirkimui ir sugadintos medienos kiekis viršys viską, kas buvo planuota sutaupyti
čia reikia įdėt DC variklį, padaryt jam patį paprasčiausią greičio reguliavimą kokios nors rankenos ar pedalo pagalba ir kitą rankeną su trijų padėčių - STOP, PIRMYN, ATGAL - sujungtą ir viskas
sėdi šalia ir reguliuoji visą procesą
jei yra pjūklas tai kaip ir gateris
biškį keista man, kad gamykliškai nėra mechanizuota pastūma ar čia koks lenko-kiniškas "šedevras"
aš kadaise daug metų pradirbau medžio apdirbimo įmonėje, buvo 4 paprasti rėminiai ir 1 juostinis gateris ten, tai kažkaip neisivaizduoju kad juos būtų reikėję rankom stumdyti , nežiūrint to, kad techninis įmonės lygis tai atitiko XIX amžiaus pabaigą kaip mėgdavo pats šefas sakyti bet ir tai gateristas tik knopkes ant pulto spaudydavo
yra visokių gateriu, bet padarymas su pastuma, ar tai rasto, ar tai pačio gaterio, prilygsta dviejų gaterių padarymui, beje, yra daug vaizdelių, pasižiūrėk kiek reiktu mechanikos pridėti o tu kalbi tik apie dažnio keitiklį, be to, pastūmos greičio reguliavimui galima naudoti ir variatorių , o šiaip dažniausiai manau juda rastas, o ne pats gateris(jei rimtas gateris), nors yra visokių, bet tavasis jaučiu gautus panašus į šitą kaip matai rankomis pavyktu gražinti atgal žymiai greičiau nei pavara. Ten daug yra vaizdelių gali paanalizuoti ar verta daryti pastūmą.
Manau,kad tokiam tikslui geriausiai tiktų nuolatinės sroės (kolektorinis) variklis.Tikslingiausia būtų jį maitinti per srovės stabilizatorių.Tada išsispręstų greičio reguriavimo problema (pjaunant įvairaus storio rąstus ir pagreitinto grąžinimo).