Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 10, 17:19. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Prie dvieju laidu prijungi osilografa , prie didesnio gelezies gabalo prisuki savo davikli , dinamometriniu raktu uzverzi reikiama jega (pagal autodata), lengvai plaktuku stukseni salia daviklio ir ziuri i signala osilografe. Koks jis turi but pasiziuri autodatoj.
jo skraidancios lekstes matai neveikia knokai tai pakilt negaliu jei buciau elektrikas zinociau gal kaip audi 7a silografo neturiu gal yra budas su testeriu youtube yra kaip tikrinti tik ar tai yra relu ir nelabai suratau viso tikrinimo principo akumo minusas ir knock laidas http://www.youtube.com/watch?v=L8xRJIWkHuo ir cia vieno laido.
Blem zmogeli, supratau Q7, bet jei tu net tiksliau masinos negali uzrasyt, jei nezinai kas tas yr Autodata, rekomenduoju-palik sita reikala ramybej. O kokia bobute turguj pasake kad ji reik tikrint?
labai aiskiai nurogziau variklio koda tai yra 7a.ar reikia nurodyti i kokius auto jis buvo montuojamas pries dvidesim metu.tokia bobute patatare kuri atsakinga uz degimo koregavima