Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 29, 20:46. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki. Norėjau pasiteirauti, kas gali būt generatoriui Bosch, jei krauna per mažai? Ta prasme, jog išjungus viską, krauna apie 13,85v. Įjungus šviesas, vėjelį ir galinio lango šildymą, įtampa nukrenta iki 13,3v maždaug.
Ką visų pirmą reiketų keisti (šepetėliai, krovimo rėlė, įtampos reguliatos ir t.t)? Nes galbūt jo net neapsimoka tvarkyt, gal remontas kainuos tiek, kiek generatorius iš šroto.. Ačiū už atsakymus.
P.S. Įjungus magą, šiek tiek pagarsinus, ima vos vos mirksėti skydelis pagal dainą... Įjungus avarinį ir vidaus apšvietimo lemputę - mirksi irgi pagal avarinį...
Gali buti bet kas: sepeteliai, diodai, apvija, nukirmije laidai, oksiduoti kontaktai ir t.t. Generatoriu reikia remontuoti, o ne spelioti kas jam galetu buti.
Jei pastovus akumuliatoriaus dakraudinejimas su krovikliu ir neuzsivedanti saltais ziemos rytais masina tau nesudarys problemu, tai gali ir nieko nedaryti.
Is krikstolinio rutulio gedimo tau niekas neisburs. Reikia ardyti generatoriu ir tikrinti viska is eiles. Gali pirkti is sroto kita generatoriu, jei pavyks nupirkti gera - valio, jei nepavyks, turesi du neveikiancius generatorius arba is dvieju susirinksi viena.
Kai kurie srotai turi servisus ir vietoj pakeicia, iskart matysi ar gera idejo.
Variantu yra, rinktis tau paciam.
Prie generatoriaus pliuso prieit sunku, reikia nuimdinėt. O su minusiniu laidu viskas gerai, nes tiek uždėjus ant gnybto, tiek ant korpuso, rodo tą patį... Na nebent aš dar kažko nesupratau...
NEBENT... Nebent reikia nuimti, išvalyti kontaktus ir tuomet žiūrėti, ką rodo. Nes apžiūrėjus, tai jis tepaluotas šiek tiek... Tai gal būt ir geras kontaktas dingo...
Prie generatoriaus pliuso prieit sunku, reikia nuimdinėt. O su minusiniu laidu viskas gerai, nes tiek uždėjus ant gnybto, tiek ant korpuso, rodo tą patį...
Prieit prie gnybto gal ir sunku, bet esant dideliam norui galima-pasidaryk koki ilga strypa su kokia adata. Beje koks cia ziopelis-metai, motoras???Kiek suprantu nelabai rauki kur matuot...
Žopeliai jūs žopeliai...
Omega 2.0DTI 74kW 98m. diržas gerai įtemptas, automatinis įtempėjas stovi. diržas beveik naujas..
Dedi voltmetrą ant pliuso ir ant minuso, rodo 13,85v. Dedi volmetrą ant pliuso ir ant variklio metalinės dalies, rodo tą patį.
O va su pliusu neaišku, gali būt, kad jis nupuvęs, oksidavęs ar dar kaip nors pnš..
Žopeliai jūs žopeliai...
Omega 2.0DTI 74kW 98m. diržas gerai įtemptas, automatinis įtempėjas stovi. diržas beveik naujas..
Dedi voltmetrą ant pliuso ir ant minuso, rodo 13,85v. Dedi volmetrą ant pliuso ir ant variklio metalinės dalies, rodo tą patį.
O va su pliusu neaišku, gali būt, kad jis nupuvęs, oksidavęs ar dar kaip nors pnš..
Va pagaliau isstenejai ir metus ir marke ir motora. Dabar jau zinom kad ne askona ar kadetas ir jau zinom kad blogas pliusas, manau ir pats tai supratai.
Žopeliai jūs žopeliai...
Omega 2.0DTI 74kW 98m. diržas gerai įtemptas, automatinis įtempėjas stovi. diržas beveik naujas..
Dedi voltmetrą ant pliuso ir ant minuso, rodo 13,85v. Dedi volmetrą ant pliuso ir ant variklio metalinės dalies, rodo tą patį.
O va su pliusu neaišku, gali būt, kad jis nupuvęs, oksidavęs ar dar kaip nors pnš..
Va pagaliau isstenejai ir metus ir marke ir motora. Dabar jau zinom kad ne askona ar kadetas ir jau zinom kad blogas pliusas, manau ir pats tai supratai.