|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 10, 01:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mikrovaldikliai » ATMEGA8 masyvo skaitymo klaidos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
ATMEGA8 masyvo skaitymo klaidos |
Parašytas: 2011 10 09, 20:42 |
|
|
|
Sveiki,
Sugalvojau prieš kurį laiką susitverti švieslentę su bėgančiu tekstu. Sukurpiau "milžinišką" LED matricą 8x5. Prasidėjo programavimo darbai.
Susikurpiau visą abėcėlę nuo A iki Z, dar keletą simbolių, +-,.:; ir pan. Na ir suka man per cikliuką visi tie skaičiai, perslenka. Paskutinis prabėga ir lieka tuščias ekranas. Tada vėl iš naujo.
Toks rezultatas netenkino, prisėdau šiandien ir pasidariau kad spausdintų tekstą iš eilutės. Čia ir prasidėjo nesamonės. Jei surašau visą eulutę ABCD...XYZ tai iki J raidės viskas ok, tada J persistumia per vieną kairėn, pora raidžių normaliai ir jau visai bardakas, raidės viena ant kitos lipa ir pan. Iš eilutės raides renka paeiliui, ima iš char [] po simbolį ir suranda kurioje vietoje mano raidžių masyve yra toji char[] eilutės raidė.
Kad yra minčių kodėl netinkamai spausdina?
Pridedu du kodus pirmasis paprastas spausdinimas, antras - iš eilutės.
Kodas: |
#include <avr/io.h>
#include <util/delay.h>
#include <string.h>
#define false 0;
#define true !false;
int MatIlgis = 29;
char tekstas [] = "ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVZ";
const char EOL = '\n';
const int xx = 2;
#define NUM_TYPES (sizeof eilute / sizeof eilute[0]) //sito tikriausiai nereikia
typedef struct {
char simb;
int ilgis;
int eilute[5];
} raide;
int main ()
{
int keisti = 0; //reikalingas nustatytui ar reikia prakeisti vaizda ar ne.
short int KuriTekstoRaide = 0;
DDRD = 0xFF; //visi stulpeliai nustatomi kaip isejimai 8 is 8 D porto bitu.
DDRC = 0xFF; // Visos eilutes nustatomos kaip isejimai 5 is 6 C porto bitu.
int i = 0; //kolkas pasirenku kuria raide rodyti.
int AIlgis = MatIlgis; //viso a masyvo dydis, kiek raidziu yra masyve.
int raidesBitas; //kuris raides bitas yra rodomas.
//darbine matrica atitinka realia matrica. Suteiktos pradines reiksmes ad nesviestu nei vienas diodas.
int Mx[5];
Mx[0] = 0; Mx[1] = 0; Mx[2] = 0; Mx[3] = 0; Mx[4] = 0;
//Pradedama pildyti raidynas
raide a[MatIlgis];
a[0].simb = 'A'; a[1].simb = 'B'; a[2].simb = 'C'; a[3].simb = 'D';
a[0].ilgis = 4; a[1].ilgis = 4; a[2].ilgis = 4; a[3].ilgis = 4;
a[0].eilute[0] = 0x06; a[1].eilute[0] = 0x0E; a[2].eilute[0] = 0x06; a[3].eilute[0] = 0x0E;
a[0].eilute[1] = 0x09; a[1].eilute[1] = 0x09; a[2].eilute[1] = 0x09; a[3].eilute[1] = 0x09;
a[0].eilute[2] = 0x09; a[1].eilute[2] = 0x0E; a[2].eilute[2] = 0x08; a[3].eilute[2] = 0x09;
a[0].eilute[3] = 0x0F; a[1].eilute[3] = 0x09; a[2].eilute[3] = 0x09; a[3].eilute[3] = 0x09;
a[0].eilute[4] = 0x09; a[1].eilute[4] = 0x0E; a[2].eilute[4] = 0x06; a[3].eilute[4] = 0x0E;
a[4].simb = 'E'; a[5].simb = 'F'; a[6].simb = 'G'; a[7].simb = 'H';
a[4].ilgis = 4; a[5].ilgis = 4; a[6].ilgis = 4; a[7].ilgis = 4;
a[4].eilute[0] = 0x0F; a[5].eilute[0] = 0x0F; a[6].eilute[0] = 0x06; a[7].eilute[0] = 0x09;
a[4].eilute[1] = 0x08; a[5].eilute[1] = 0x08; a[6].eilute[1] = 0x08; a[7].eilute[1] = 0x09;
a[4].eilute[2] = 0x0F; a[5].eilute[2] = 0x0F; a[6].eilute[2] = 0x0B; a[7].eilute[2] = 0x0F;
a[4].eilute[3] = 0x08; a[5].eilute[3] = 0x08; a[6].eilute[3] = 0x09; a[7].eilute[3] = 0x09;
a[4].eilute[4] = 0x0F; a[5].eilute[4] = 0x08; a[6].eilute[4] = 0x06; a[7].eilute[4] = 0x09;
a[8].simb = 'I'; a[9].simb = 'J'; a[10].simb = 'K'; a[11].simb = 'L';
a[8].ilgis = 3; a[9].ilgis = 3; a[10].ilgis = 4; a[11].ilgis = 3;
a[8].eilute[0] = 0x07; a[9].eilute[0] = 0x07; a[10].eilute[0] = 0x09; a[11].eilute[0] = 0x04;
a[8].eilute[1] = 0x02; a[9].eilute[1] = 0x01; a[10].eilute[1] = 0x0A; a[11].eilute[1] = 0x04;
a[8].eilute[2] = 0x02; a[9].eilute[2] = 0x01; a[10].eilute[2] = 0x0C; a[11].eilute[2] = 0x04;
a[8].eilute[3] = 0x02; a[9].eilute[3] = 0x05; a[10].eilute[3] = 0x0A; a[11].eilute[3] = 0x04;
a[8].eilute[4] = 0x07; a[9].eilute[4] = 0x03; a[10].eilute[4] = 0x09; a[11].eilute[4] = 0x07;
a[12].simb = 'M'; a[13].simb = 'N'; a[14].simb = 'O'; a[15].simb = 'P';
a[12].ilgis = 5; a[13].ilgis = 5; a[14].ilgis = 4; a[15].ilgis = 4;
a[12].eilute[0] = 0x11; a[13].eilute[0] = 0x11; a[14].eilute[0] = 0x06; a[15].eilute[0] = 0x0E;
a[12].eilute[1] = 0x1B; a[13].eilute[1] = 0x19; a[14].eilute[1] = 0x09; a[15].eilute[1] = 0x09;
a[12].eilute[2] = 0x15; a[13].eilute[2] = 0x15; a[14].eilute[2] = 0x09; a[15].eilute[2] = 0x0E;
a[12].eilute[3] = 0x11; a[13].eilute[3] = 0x13; a[14].eilute[3] = 0x09; a[15].eilute[3] = 0x08;
a[12].eilute[4] = 0x11; a[13].eilute[4] = 0x11; a[14].eilute[4] = 0x06; a[15].eilute[4] = 0x08;
a[16].simb = 'R'; a[17].simb = 'S'; a[18].simb = 'T'; a[19].simb = 'U';
a[16].ilgis = 4; a[17].ilgis = 4; a[18].ilgis = 5; a[19].ilgis = 4;
a[16].eilute[0] = 0x0E; a[17].eilute[0] = 0x07; a[18].eilute[0] = 0x1F; a[19].eilute[0] = 0x09;
a[16].eilute[1] = 0x09; a[17].eilute[1] = 0x08; a[18].eilute[1] = 0x04; a[19].eilute[1] = 0x09;
a[16].eilute[2] = 0x0E; a[17].eilute[2] = 0x06; a[18].eilute[2] = 0x04; a[19].eilute[2] = 0x09;
a[16].eilute[3] = 0x0A; a[17].eilute[3] = 0x01; a[18].eilute[3] = 0x04; a[19].eilute[3] = 0x09;
a[16].eilute[4] = 0x09; a[17].eilute[4] = 0x0E; a[18].eilute[4] = 0x04; a[19].eilute[4] = 0x06;
a[20].simb = 'V'; a[21].simb = 'Z'; a[22].simb = ','; a[23].simb = '.';
a[20].ilgis = 5; a[21].ilgis = 5; a[22].ilgis = 1; a[23].ilgis = 1;
a[20].eilute[0] = 0x11; a[21].eilute[0] = 0x1F; a[22].eilute[0] = 0x00; a[23].eilute[0] = 0x00;
a[20].eilute[1] = 0x11; a[21].eilute[1] = 0x02; a[22].eilute[1] = 0x00; a[23].eilute[1] = 0x00;
a[20].eilute[2] = 0x11; a[21].eilute[2] = 0x04; a[22].eilute[2] = 0x00; a[23].eilute[2] = 0x00;
a[20].eilute[3] = 0x0A; a[21].eilute[3] = 0x08; a[22].eilute[3] = 0x01; a[23].eilute[3] = 0x01;
a[20].eilute[4] = 0x04; a[21].eilute[4] = 0x1F; a[22].eilute[4] = 0x01; a[23].eilute[4] = 0x00;
a[24].simb = ':'; a[25].simb = '='; a[26].simb = '+'; a[27].simb = '-';
a[24].ilgis = 1; a[25].ilgis = 3; a[26].ilgis = 3; a[27].ilgis = 3;
a[24].eilute[0] = 0x00; a[25].eilute[0] = 0x00; a[26].eilute[0] = 0x00; a[27].eilute[0] = 0x00;
a[24].eilute[1] = 0x01; a[25].eilute[1] = 0x07; a[26].eilute[1] = 0x02; a[27].eilute[1] = 0x00;
a[24].eilute[2] = 0x00; a[25].eilute[2] = 0x00; a[26].eilute[2] = 0x07; a[27].eilute[2] = 0x07;
a[24].eilute[3] = 0x01; a[25].eilute[3] = 0x07; a[26].eilute[3] = 0x02; a[27].eilute[3] = 0x00;
a[24].eilute[4] = 0x00; a[25].eilute[4] = 0x00; a[26].eilute[4] = 0x00; a[27].eilute[4] = 0x00;
a[28].simb = ' '; //a[25].simb = '='; a[26].simb = '+'; a[27].simb = '-';
a[28].ilgis = 1; //a[25].ilgis = 3; a[26].ilgis = 3; a[27].ilgis = 3;
a[28].eilute[0] = 0x00; //a[25].eilute[0] = 0x00; a[26].eilute[0] = 0x00; a[27].eilute[0] = 0x00;
a[28].eilute[1] = 0x00; //a[25].eilute[1] = 0x07; a[26].eilute[1] = 0x02; a[27].eilute[1] = 0x00;
a[28].eilute[2] = 0x00; //a[25].eilute[2] = 0x00; a[26].eilute[2] = 0x07; a[27].eilute[2] = 0x07;
a[28].eilute[3] = 0x00; //a[25].eilute[3] = 0x07; a[26].eilute[3] = 0x02; a[27].eilute[3] = 0x00;
a[28].eilute[4] = 0x00; //a[25].eilute[4] = 0x00; a[26].eilute[4] = 0x00; a[27].eilute[4] = 0x00;
raidesBitas = 6; // Nunulinam rodomos raides bita.
while (1)
{
keisti = 0; //ar pradeti spausdinima is naujo, kai k==0 (visos matricos eilutes tuscio, nera vaizdo)
//atnaujinamas vaizdas, tiksliau pastumiama matrica per viena i kaire.
for (int j = 0; j < 5; j++)
{
Mx[j] = Mx[j] << 1;
keisti += Mx[j];
}
//iterpiama raide.
if (raidesBitas > -1)
{
for (int j = 0; j < 5; j++)
{
Mx[j] = Mx[j] | (a[i].eilute[j] >> raidesBitas & 1);
}
raidesBitas--;
}
//Atvaizduojamas visas kadras
for (int kadras = 0; kadras < 80; kadras++)
{
PORTD = Mx[0]; PORTC = 0x01; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[1]; PORTC = 0x02; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[2]; PORTC = 0x04; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[3]; PORTC = 0x08; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[4]; PORTC = 0x10; _delay_ms(2);
}
//ipaisoma nauja raide kai jau pasibaigia visas vaizdas ekrane ir raide jau pilnai atspausdinta.
//if ((keisti == 0) && (raidesBitas == -1))
if ((raidesBitas == -1) && (i < 28))// (tekstas[KuriTekstoRaide] != EOL)) //iki paskutines raides ir jei pasibaigia raide daro taip:
{
// KuriTekstoRaide++; //pakeicia raide i sekancia
i++;
raidesBitas = a[i].ilgis; //is naujo nustatoma kuri bita spausdinti
}
else
{
if ((keisti == 0) && (raidesBitas == -1)) //na jei jau paskutine raide ir vistik ji visa atspausdinta !!!!Svarbu kad visa atspausdinta ir ekranas tuscias
{
i = 0;
raidesBitas = a[i].ilgis; //ir vel gi is naujo nustatoma kuri bita spasudinti
}
}
}
return 1;
} |
Kodas: |
#include <avr/io.h>
#include <util/delay.h>
#include <string.h>
#define false 0;
#define true !false;
int MatIlgis = 29;
char tekstas [] = "ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVZ";
const char EOL = '\n';
const int xx = 2;
#define NUM_TYPES (sizeof eilute / sizeof eilute[0]) //sito tikriausiai nereikia
typedef struct {
char simb;
int ilgis;
int eilute[5];
} raide;
int main ()
{
int keisti = 0; //reikalingas nustatytui ar reikia prakeisti vaizda ar ne.
short int KuriTekstoRaide = 0;
DDRD = 0xFF; //visi stulpeliai nustatomi kaip isejimai 8 is 8 D porto bitu.
DDRC = 0xFF; // Visos eilutes nustatomos kaip isejimai 5 is 6 C porto bitu.
int i = 0; //kolkas pasirenku kuria raide rodyti.
int AIlgis = MatIlgis; //viso a masyvo dydis, kiek raidziu yra masyve.
int raidesBitas; //kuris raides bitas yra rodomas.
//darbine matrica atitinka realia matrica. Suteiktos pradines reiksmes ad nesviestu nei vienas diodas.
int Mx[5];
Mx[0] = 0; Mx[1] = 0; Mx[2] = 0; Mx[3] = 0; Mx[4] = 0;
//Pradedama pildyti raidynas
raide a[MatIlgis];
a[0].simb = 'A'; a[1].simb = 'B'; a[2].simb = 'C'; a[3].simb = 'D';
a[0].ilgis = 4; a[1].ilgis = 4; a[2].ilgis = 4; a[3].ilgis = 4;
a[0].eilute[0] = 0x06; a[1].eilute[0] = 0x0E; a[2].eilute[0] = 0x06; a[3].eilute[0] = 0x0E;
a[0].eilute[1] = 0x09; a[1].eilute[1] = 0x09; a[2].eilute[1] = 0x09; a[3].eilute[1] = 0x09;
a[0].eilute[2] = 0x09; a[1].eilute[2] = 0x0E; a[2].eilute[2] = 0x08; a[3].eilute[2] = 0x09;
a[0].eilute[3] = 0x0F; a[1].eilute[3] = 0x09; a[2].eilute[3] = 0x09; a[3].eilute[3] = 0x09;
a[0].eilute[4] = 0x09; a[1].eilute[4] = 0x0E; a[2].eilute[4] = 0x06; a[3].eilute[4] = 0x0E;
a[4].simb = 'E'; a[5].simb = 'F'; a[6].simb = 'G'; a[7].simb = 'H';
a[4].ilgis = 4; a[5].ilgis = 4; a[6].ilgis = 4; a[7].ilgis = 4;
a[4].eilute[0] = 0x0F; a[5].eilute[0] = 0x0F; a[6].eilute[0] = 0x06; a[7].eilute[0] = 0x09;
a[4].eilute[1] = 0x08; a[5].eilute[1] = 0x08; a[6].eilute[1] = 0x08; a[7].eilute[1] = 0x09;
a[4].eilute[2] = 0x0F; a[5].eilute[2] = 0x0F; a[6].eilute[2] = 0x0B; a[7].eilute[2] = 0x0F;
a[4].eilute[3] = 0x08; a[5].eilute[3] = 0x08; a[6].eilute[3] = 0x09; a[7].eilute[3] = 0x09;
a[4].eilute[4] = 0x0F; a[5].eilute[4] = 0x08; a[6].eilute[4] = 0x06; a[7].eilute[4] = 0x09;
a[8].simb = 'I'; a[9].simb = 'J'; a[10].simb = 'K'; a[11].simb = 'L';
a[8].ilgis = 3; a[9].ilgis = 3; a[10].ilgis = 4; a[11].ilgis = 3;
a[8].eilute[0] = 0x07; a[9].eilute[0] = 0x07; a[10].eilute[0] = 0x09; a[11].eilute[0] = 0x04;
a[8].eilute[1] = 0x02; a[9].eilute[1] = 0x01; a[10].eilute[1] = 0x0A; a[11].eilute[1] = 0x04;
a[8].eilute[2] = 0x02; a[9].eilute[2] = 0x01; a[10].eilute[2] = 0x0C; a[11].eilute[2] = 0x04;
a[8].eilute[3] = 0x02; a[9].eilute[3] = 0x05; a[10].eilute[3] = 0x0A; a[11].eilute[3] = 0x04;
a[8].eilute[4] = 0x07; a[9].eilute[4] = 0x03; a[10].eilute[4] = 0x09; a[11].eilute[4] = 0x07;
a[12].simb = 'M'; a[13].simb = 'N'; a[14].simb = 'O'; a[15].simb = 'P';
a[12].ilgis = 5; a[13].ilgis = 5; a[14].ilgis = 4; a[15].ilgis = 4;
a[12].eilute[0] = 0x11; a[13].eilute[0] = 0x11; a[14].eilute[0] = 0x06; a[15].eilute[0] = 0x0E;
a[12].eilute[1] = 0x1B; a[13].eilute[1] = 0x19; a[14].eilute[1] = 0x09; a[15].eilute[1] = 0x09;
a[12].eilute[2] = 0x15; a[13].eilute[2] = 0x15; a[14].eilute[2] = 0x09; a[15].eilute[2] = 0x0E;
a[12].eilute[3] = 0x11; a[13].eilute[3] = 0x13; a[14].eilute[3] = 0x09; a[15].eilute[3] = 0x08;
a[12].eilute[4] = 0x11; a[13].eilute[4] = 0x11; a[14].eilute[4] = 0x06; a[15].eilute[4] = 0x08;
a[16].simb = 'R'; a[17].simb = 'S'; a[18].simb = 'T'; a[19].simb = 'U';
a[16].ilgis = 4; a[17].ilgis = 4; a[18].ilgis = 5; a[19].ilgis = 4;
a[16].eilute[0] = 0x0E; a[17].eilute[0] = 0x07; a[18].eilute[0] = 0x1F; a[19].eilute[0] = 0x09;
a[16].eilute[1] = 0x09; a[17].eilute[1] = 0x08; a[18].eilute[1] = 0x04; a[19].eilute[1] = 0x09;
a[16].eilute[2] = 0x0E; a[17].eilute[2] = 0x06; a[18].eilute[2] = 0x04; a[19].eilute[2] = 0x09;
a[16].eilute[3] = 0x0A; a[17].eilute[3] = 0x01; a[18].eilute[3] = 0x04; a[19].eilute[3] = 0x09;
a[16].eilute[4] = 0x09; a[17].eilute[4] = 0x0E; a[18].eilute[4] = 0x04; a[19].eilute[4] = 0x06;
a[20].simb = 'V'; a[21].simb = 'Z'; a[22].simb = ','; a[23].simb = '.';
a[20].ilgis = 5; a[21].ilgis = 5; a[22].ilgis = 1; a[23].ilgis = 1;
a[20].eilute[0] = 0x11; a[21].eilute[0] = 0x1F; a[22].eilute[0] = 0x00; a[23].eilute[0] = 0x00;
a[20].eilute[1] = 0x11; a[21].eilute[1] = 0x02; a[22].eilute[1] = 0x00; a[23].eilute[1] = 0x00;
a[20].eilute[2] = 0x11; a[21].eilute[2] = 0x04; a[22].eilute[2] = 0x00; a[23].eilute[2] = 0x00;
a[20].eilute[3] = 0x0A; a[21].eilute[3] = 0x08; a[22].eilute[3] = 0x01; a[23].eilute[3] = 0x01;
a[20].eilute[4] = 0x04; a[21].eilute[4] = 0x1F; a[22].eilute[4] = 0x01; a[23].eilute[4] = 0x00;
a[24].simb = ':'; a[25].simb = '='; a[26].simb = '+'; a[27].simb = '-';
a[24].ilgis = 1; a[25].ilgis = 3; a[26].ilgis = 3; a[27].ilgis = 3;
a[24].eilute[0] = 0x00; a[25].eilute[0] = 0x00; a[26].eilute[0] = 0x00; a[27].eilute[0] = 0x00;
a[24].eilute[1] = 0x01; a[25].eilute[1] = 0x07; a[26].eilute[1] = 0x02; a[27].eilute[1] = 0x00;
a[24].eilute[2] = 0x00; a[25].eilute[2] = 0x00; a[26].eilute[2] = 0x07; a[27].eilute[2] = 0x07;
a[24].eilute[3] = 0x01; a[25].eilute[3] = 0x07; a[26].eilute[3] = 0x02; a[27].eilute[3] = 0x00;
a[24].eilute[4] = 0x00; a[25].eilute[4] = 0x00; a[26].eilute[4] = 0x00; a[27].eilute[4] = 0x00;
a[28].simb = ' '; //a[25].simb = '='; a[26].simb = '+'; a[27].simb = '-';
a[28].ilgis = 1; //a[25].ilgis = 3; a[26].ilgis = 3; a[27].ilgis = 3;
a[28].eilute[0] = 0x00; //a[25].eilute[0] = 0x00; a[26].eilute[0] = 0x00; a[27].eilute[0] = 0x00;
a[28].eilute[1] = 0x00; //a[25].eilute[1] = 0x07; a[26].eilute[1] = 0x02; a[27].eilute[1] = 0x00;
a[28].eilute[2] = 0x00; //a[25].eilute[2] = 0x00; a[26].eilute[2] = 0x07; a[27].eilute[2] = 0x07;
a[28].eilute[3] = 0x00; //a[25].eilute[3] = 0x07; a[26].eilute[3] = 0x02; a[27].eilute[3] = 0x00;
a[28].eilute[4] = 0x00; //a[25].eilute[4] = 0x00; a[26].eilute[4] = 0x00; a[27].eilute[4] = 0x00;
raidesBitas = 6; // Nunulinam rodomos raides bita.
while (1)
{
i = -1;
for (int mm = 0; mm < MatIlgis; mm++)
{
if (a[mm].simb == tekstas[KuriTekstoRaide])
{
i = mm;
break;
}
}
if (i == -1)
i = MatIlgis-1;
keisti = 0; //ar pradeti spausdinima is naujo, kai k==0 (visos matricos eilutes tuscio, nera vaizdo)
//atnaujinamas vaizdas, tiksliau pastumiama matrica per viena i kaire.
for (int j = 0; j < 5; j++)
{
Mx[j] = Mx[j] << 1;
keisti += Mx[j];
}
//iterpiama raide.
if (raidesBitas > -1)
{
for (int j = 0; j < 5; j++)
{
Mx[j] = Mx[j] | (a[i].eilute[j] >> raidesBitas & 1);
}
raidesBitas--;
}
//Atvaizduojamas visas kadras
for (int kadras = 0; kadras < 80; kadras++)
{
PORTD = Mx[0]; PORTC = 0x01; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[1]; PORTC = 0x02; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[2]; PORTC = 0x04; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[3]; PORTC = 0x08; _delay_ms(2);
PORTD = Mx[4]; PORTC = 0x10; _delay_ms(2);
}
//ipaisoma nauja raide kai jau pasibaigia visas vaizdas ekrane ir raide jau pilnai atspausdinta.
if /*((raidesBitas == -1) &&*/ ((i < 28) && (tekstas[KuriTekstoRaide] != EOL)) //iki paskutines raides ir jei pasibaigia raide daro taip:
{
// KuriTekstoRaide++; //pakeicia raide i sekancia
i++;
raidesBitas = a[i].ilgis; //is naujo nustatoma kuri bita spausdinti
}
else
{
if ((keisti == 0) && (raidesBitas == -1)) //na jei jau paskutine raide ir vistik ji visa atspausdinta !!!!Svarbu kad visa atspausdinta ir ekranas tuscias
{
//i = 0;
KuriTekstoRaide = 0; //tada pradedam is naujo
for (int mm = 0; mm < MatIlgis; mm++)
{
if (a[mm].simb == 'A')
{
i = mm;
break;
}
}
raidesBitas = a[i].ilgis; //ir vel gi is naujo nustatoma kuri bita spasudinti
}
}
}
return 1;
}
|
|
|
|
|
|
|
|
ATMEGA8 masyvo skaitymo klaidos |
Parašytas: 2011 10 10, 08:13 |
|
|
|
na cia ir prirasei... kazkas cia keisto... Juk simbolis formuojamas rastriniu principu...
susirasai kiekvieno simbolio atskira masyva ir cikle nurodes simoblio masyvo pradzia is eiles isvedineji... eilutes ar stulpelius(taip kaip surasai simbolio rastra)... Taigi turi buti daug masyvu(ar bendras) ir ciklas... |
|
_________________ Nieko taip lengvai nedaliname, kaip patarimus... |
|
|
|
|
ATMEGA8 masyvo skaitymo klaidos |
Parašytas: 2011 10 10, 10:57 |
|
|
|
Tai taip ir yra. a - bendras iraso masyvas. Vienas masyvo elementas saugo simbolio ilgi (nes I ir M pločiai skiriasi), simbolį patį 'A' ir registrų reikšmes. Jei skaitomas iš eilės visas masyvas ir spausdinamas per cikliuką - viskas ok. Jei iš masyvo parenkamas vienas elementas ir spausdinamas per kitokį ciklą - ciklo kintamasis i surandamas per simbolio paiešką - tada prasideda nesamonės. O kodėl tai bala žino. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|