Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 10 09, 02:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kas buvo susidūręs su tokia problema: tepalo spaudimui nukritus iki 1,5 kPa (ar atmosferos, gerai nzn ) užsidega tepalo spaudimo įspėjamoji lemputė ir pradeda zysti buzeris (kaip kad ir šviesos paliktos). Pvz ant staigaus posūkio, greitai stabdant, ant laisvų apsukų. Pakeičiau daviklius kur į variklį sukasi, - nepadėjo. O tepalo spaudimą matavau su mechaniniu rusišku manometru, nu kur traktoriuose tepalo spaudima matuoja.
Apie ratus: audi 80, 1987 m, Dyzelis 1,6l. Ar gali būti kad pakeitus generatorių ta liga įsimetė? Ar šiaip kas parėjo? Iš anksto dėkui
Nu dėl tepalo dasipylimo, tai išbandyta seniai. Ta problema sena, todėl tepalas keistas jau du kartus. Juk rasiau, kad tepalo spaudimą matavau su mechaniniu rusišku manometru. Problema elektronikoje, o ne tepale, ar variklyje ar kur kitur, juk mechaninis rodo 1,5 kPa, kada pradeda degti lemputė.
Turėk omeny kad slėgi matavai mašinai stovint vietoje o staiga stabdant ar posukije kartery tepalas gali pabėgti nuo tepalo siurblio. Del tu kPa ar Bar nežinau bet davikliai yra 2 vienas 0,3 kitas 1,8 ar Bar ar kPa nežinau.
Rašiau, kad tiksliai nežinau kas tai, ar kPa, ar Bar. Dabar apie tepalo spaudimo matuoklį: Rusiškai dyzelinei technikai eina tie tepalo spaudimo matuokliai. Skalės gradavimas: Iki 1 - raudona, nuo 1 iki 4 - žalia, nuo 4 iki 6 vėl raudona. O spaudimą matavau ir važiuojant. Manometras rodo 1,5 patenka į žalią juostą, nes virš 1 (čia jau stipriai stabdant). Manometras ant ilgos šlangės per pilnai neuždarytą kapotą, per atvirą langą buvo salone. Važiavau ne vienas, vienam kiek sunkiau būtų.
ADM be reikalo taip kategoriškai užsipuolė-jei būtų 0,015bar,jau nebevažinėtum .Manometras matuoja barais,ar atmosferomis,kaip rusai vadindavo.Nepatogu klausti,bet gal į daviklius laidus sukeitei,nes lemputei suveikia nuo didesnio spaudimo,o zumeris pasijungia,kai spaudimas visai nukrenta.Bendrai tai labai sunku ką nors spręsti,nematant mašinos.
Pirmiausiai isiaiskink ar mechanine ar elektrine problema, pradek nuo to:
a) nuo mazesnio slegio daviklio (laidas baltas arba pilkas, zodziu sviesios spalvos) laida atjunk ir prijunk pri korpuso (minuso), tik patikimai, o ne kur nors uzkisk, tada uzsikurk ir pavaziuok - jei problema dingo beda davyklije arba mechanikoje. Sakei kad matavai su mechaniniu manometru, bet as esu susidures su tokiu atveju, kai pradeda strygti ar kazkas panasaus darytis su slegio reguliatoriumi ir tie slegio kritimai ant sio daviklio yra trumpais impulsais (man buvo apie 40Hz), tokios pulsacijos su mechaniniu prietaisu del jo inercijos nepastebesi, matosi tik prisijungus oscilografa prie daviklio (esant spaudimui jis turi buti susijunges).
b) jei uztrumpinus sviesu laida beda nedingo, tada papildomai atjunk melyna ar kazka panasaus laida nuo kito daviklio ir palik kabeti ore, pakartok vaziavima - velgi jei beda dingo - problema mechanikoje, jei ne - elektronikoje. Antro daviklio kontaktai sujungti kai slegio nera.
Ačiū Ramūnui už išsamų paaiškinimą, reikės pabandyti kai turėsiu laiko (nes dabar sesija). O kas tas slėgio reguliatorius, čia kur nors karteryje randasi? O dėl tos pulsacijos tai gali būti, nes kartais tik mirgteli lemputė ar pypteli zoomeris labai jau trumpai. Dar kartą ačiū.