|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 20, 09:10. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Maitinimo šaltiniai » START kroviklio itampos?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 08 26, 21:37 |
|
|
|
Klausimas ko gero gana paprastas, tik kad atsakymo pats nerandu
Turiu krovikli. Matuoju itampa ant gnybtu, kol neprijungtas prie masinos, rodo 12,61V. Prijungiu prie masinos akumo krauti, baigiant krauti, matuoju itampa ant akumo (krovilis ijunngtas i tinkla), rodo 15,3V. Tai kaip cia paaiskinti? Kodel be apkrovos kroviklis man nerodo 15,3V?
Ir dar klausimas, ar ne per didele itampa krauti akumui? Kiek skaiciau, tai 14,5V max...
Dekui.
|
|
Paskutinį kartą redagavo Tomas_J, 2012 02 08, 11:27. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 08 26, 22:06 |
|
|
|
ikroviklyje nera kondensatoriaus pulsacijoms nuimti, todel testeris rodo netiesa.
rekomenduojama nevirsyti 14.5V, bet kadangi iki kokiu 15.5V akumui kenkiama nezymiai tai kinietiski ikrovikliai neturi itampos ribojimo. |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 08 27, 08:15 |
|
|
|
Parasyk koks pakrovejas, transformatorinis, impulsinis, ar turi sroves reguliavima. Tada bus galima tiksliau atsakyti. |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 08 27, 08:57 |
|
|
|
Kroviklis labai paprastas: transformatorius, diodu tiltelis ir saugiklis. Dar yra jungiklis perjungti is 12V akumu i 6V akumu krovima. |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 08 27, 11:21 |
|
|
|
Tai bus kaip ir sake dusiata. Kinietiskas testeris nemoka matuoti pulsuojancios itampos. Prijungus prie akumuliatoriaus pulsacijos dingsta ir itampa rodo normaliai.
Krovikliuose su tiristoriniu reguliavimu kartais net ir su prijungtu akumuliatoriumi testeris rodo nesamones.
Isvada.: krauk akumuliatorius ir neieskok problemu ten kur ju nera. |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 09 04, 20:34 |
|
|
|
O seip jei nera kondiko pulsacijoms mazinti(trafas-diodu tiltelis ir viskas),tai ar toks pakrovejas nekenkia akumuliatoriui? |
|
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 09 04, 20:58 |
|
|
|
herz rašo: |
O seip jei nera kondiko pulsacijoms mazinti(trafas-diodu tiltelis ir viskas),tai ar toks pakrovejas nekenkia akumuliatoriui? |
O tau neatrodo,kad akumuliatorius pats iš savęs yra dyyyyydelis kondensatorius ?
Ir jam jokie papildomi kondensatoriai nereikalingi.
Tomenas rašo: |
Ir dar klausimas, ar ne per didele itampa krauti akumui? Kiek skaiciau, tai 14,5V max |
Yra keli akumuliatorių įkrovimo režimai - buferinis ir ciklinis. Buferinis tai automobilyje, pastovia įtampa. Ten tikrai įtampa neturi viršyti 14,1...14,4V
Cikliniu įkrovimu (įkrovimas-iškrovimas-įkrovimas...) akumuliatorius turi būti įkraunamas iki maždaug 15V, kaip ir yra tavo atveju, tai yra pilnas akumuliatoriaus įkrovimas, todėl viskas yra norma, tik reikia nepamiršti, kad pasiekus ribą kai įtampa daugiau nekyla krovimą reikia nutraukti.
Vikipedijoj gali pasiskaityt daugiau "trickle charge" ir "cyclic charge" |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 09 04, 22:26 |
|
|
|
ribine itampa labai svarbu ziureti kai kroviklis galingas.
kai kroviklis koks nors sudinas kinietiskas - tai jis greiciau pats sudegs, negu perkraus akumuliatoriu. cia ir bus kaipo tokia "apsauga" . kinieciu gaminimo strategija - kiekvienam krovimui mes pagaminsime po nauja krovikli!
svinui siaip rekomenduojama neperzengt 13,6V, arba 2,1V celei (jei kroviklis pergalingas) |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 09 04, 22:33 |
|
|
|
[quote="Evaldas_S"]
herz rašo: |
O seip jei nera kondiko pulsacijoms mazinti(trafas-diodu tiltelis ir viskas),tai ar toks pakrovejas nekenkia akumuliatoriui? |
O tau neatrodo,kad akumuliatorius pats iš savęs yra dyyyyydelis kondensatorius ?
Ir jam jokie papildomi kondensatoriai nereikalingi.
Supratau, dekui. |
|
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2011 09 05, 04:07 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
ribine itampa labai svarbu ziureti kai kroviklis galingas.
kai kroviklis koks nors sudinas kinietiskas - tai jis greiciau pats sudegs, negu perkraus akumuliatoriu. cia ir bus kaipo tokia "apsauga" . kinieciu gaminimo strategija - kiekvienam krovimui mes pagaminsime po nauja krovikli!
svinui siaip rekomenduojama neperzengt 13,6V, arba 2,1V celei (jei kroviklis pergalingas) |
Nu apie įtampas aš jau paaiškinau, gal neperskaitei, nes dėl 13,6 V žiauriai, žiauriai į lankas pavarei.
O prie ko čia kroviklio galingumas tai tik tau pačiam žinot. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2012 02 08, 11:45 |
|
|
|
Nekuriant naujos temos - gavau dar viena krovikli:
Ustroistvo pusko-zariadnoje universalnoje START.
Jis veikiantis, bet pamatavau isejimo itampas, tai sunerimau. Itampos:
BE APKROVOS || APKROVA 50W LEMPA
11,8V ----------------- 9,17V
12,56V ---------------- 9,82V
14,07V ---------------- 11,15V
15,74V ----------------- 12,6V
17,34V ---------------- 14,04V
18,94V ----------------- 15,45V
Mano galva, itampos yra zymiai per dideles...
Ar neuzvirs ir nesprogs mano akumas, jei as ji krausiu ant didziausiu kroviklio padeciu? Nes as kroviau akuma su savo krovikliu is ATX maitblokio, kurio max isejimo itampa 14,2V, tai krovimo pabaigoje akumo imama srove buvo kokie 0,4A; o paskui prijungiau sita START, tai ties 4 padetim akumas eme apie 4A, ties 5 padetim ~9A. Tai 6 padeties as net nebejungiau
Ir dar, jei as ji naudosiu kaip "paleideja", ar nebus problemu su masinos elektronika ir pan? nes juk sis prietaisas buvo suprojektuotas pries n metu naudoti ziguliams ir pan masinoms, kuriose nebuvo "jautrios" elektronikos.
|
|
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2012 02 08, 13:13 |
|
|
|
Tomenas rašo: |
Ir dar, jei as ji naudosiu kaip "paleideja", ar nebus problemu su masinos elektronika ir pan? nes juk sis prietaisas buvo suprojektuotas pries n metu naudoti ziguliams ir pan masinoms, kuriose nebuvo "jautrios" elektronikos. |
Žinant ką darai ir kaip daryti problemų neturėtų kilti, bet kadangi labai stipriai abejoju ar žinai, o visų niuansų čia nesuminėsi tai geriau šito nedaryt. Daug geriau atsinešt kitą įkrautą akumuliatorių.
Vienas pvz. - jei tą puskčių prijungsi prie mašinos su visiškai nudvėsusiu akumuliatoriumi tai beveik 100%, kad automobilio elektronikai bus mišios. Jei akumuliatorius geras, bet tik išsikrovęs viskas bus gerai. Pats šią žiemą naudojau. (savadarbį puskačių) |
|
|
|
|
|
|
START kroviklio itampos? |
Parašytas: 2012 02 08, 14:20 |
|
|
|
itampos itampomis... Jei abejoji ar viskas tvarkoj su krovikliu(ypac kai jis daugautomatinis), tai reiktu pamatuoti krovimo srove. jei srove lygi q/10, tai gal ir viskas gerai. Tik kaip Evaldas rase reikia susiziureti krovimo rezimus. su sugedusiu krovikliu nesunku sugadinti akumuliatoriu. O siaip tai tuscioje eigoje matuoti itampas-beviltiskas reikalas, nes nezinomas kroviklio vidus ir isejimo signalo formos, galia. Prijungi prie akumo, matuoji srove-tada jau aiskiau... Jei kroviklis negalingas, tai ir 20V gali parodyti... Nelygu jo isejimo varza. Cia siuose procesuose siaip tai Omo desnis galioja pilnai grandinei... |
|
_________________ Nieko taip lengvai nedaliname, kaip patarimus... |
|
|
|
|
|
Akumuliatorių krovimo pagrindai |
Parašytas: 2012 11 15, 23:35 |
|
|
|
Jūs mažiau dėmesio skirkit kroviklio įtampai.Senstant akumuliatoriui įkrovimo gale įtampa visuomet bus didesnė.Pagrindinis kriterijus tai krovimo srovė,kuri normaliai turi būti 0,1 nuo akumuliatoriaus talpumo,nors pradžioj krovimo galima srovę padidinti 2 ar net 3 kartus,ypač jei reikia greito pradinio pakrovimo,bet neilgiau kaip pusvalandį arba orientuotis į elektrolito burbuliavimą (virimą).
Linkiu sėkmės... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|