Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 23, 04:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Prie uzvedimo spynos sistema nesijungia.Ten gali daryti tik blokavima-kuo toliau nuo spyneles,jei nezinai kitu blokavimo grandiniu.Dazniausiai ten degima blokuoji.
na kazkokia tiger, kainavo 150lt. montavimo instrukcijoj parodyta, kad vienas laidas eina prie spyneles kur parasyta ACC. Kitos jungtys START, ON ir dar..
ACC tai degimas kuris atsijungia sukant starteriu ta laida reikia prijungti prie jo. Bet geriau jung prie tikro degimo(kuris sukant starteriu nedingsta).
prie to pačio, y b4 įmontuota lithening LT-303 signalizacija, problema ta kad ji įjungta iškraudineja akumuliatorių (matavau, įjungta suryja 0,2A) manau kad čia tikrai perdaug? Galvojau, kad čia rėlė, bet kad kaiptik atvirkščiai būtų (iškraudinėtų kai išjungta signalizacija būtų, nes rėlės kontaktai tada būna pritraukti). Gal kokių minčių, nes nebesuprantu kame čia kampas?
Taip ir turi buti nes rele pritraukiama kai ijungiama signalizacija.
ant lt-303 yra atvirkščiai, išjungus signalizaciją kontaktai pritraukiami, nes ir tuo geltonu laidu tada teka 12V ir buna viskas gerai pamatuoju srovę 0,02A, yjungiu signalizaciją, kontaktai atmetami geltonu (rėlę valdo geltonas laidas) laidu iš kažkur teka 2V, o turėtų būti 0V, nes kontaktai atmetami. Tai va ir srovė įjungus signalizaciją būna 0,2A ir užtenka pora dienų nekurt mašinos kai akumas nusėda. Ir nesuprantu kas valgo tą srovę
Kaip pajungta blokavimo rele?greiciausiai, kad bus blokavimo rele pajungta ne nuo degimo, o nuo pastovaus +12V. ta prasme, vienas reles apvijos laidas jungiamas i degima, o kitas i signalizacijos bloke esanti blokavimo laida. Jei blokavima darysi normaliai atvirais kontaktais - naudok reles 30 ir 87 kontaktus, o jei blokavimas bus per normaliai uzdarus - 30 ir 87a kontaktus.
jeigu ne tas, tai gal tada magnetola neseniai jungiai? ten irgi eina prigrybauti, kad iskraudinetu akuma. pasitikrink ar degimo ir pastovaus + laidai nesusukti kartu i viena skrutke . dar gali bandyti traukyti po viena saugiklius ir taip aiskintis , kas "valgo" tavo akumuliatoriaus srove )))
sveiki, padariau toki durna dalyka. buvo b4 sigalizacija kuri ir ijungia degima nuo pultelio, as ardydamas panale radau kazkokia knopnke , galvojau kad slapukas ir paspaudinejau ji, tada pultelis pradejo veikt kaip centrinis ir signalke nereguoja, kaip butu vel imanoma atkyvuot signalke kad vektu.
Taip ir turi buti nes rele pritraukiama kai ijungiama signalizacija.
Jei ijungus signalke pritraukia reles kontaktus, vadinasi blogai sumontuota, nes ijungus signalke atsiranda papildomas elektros vartotojas, siaip budinciam rezime rele neturi reaguoti, o kai ijungi degima kai signalke yra ijungta tada tik turi sudirbti rele, kad nutrauktu grandine.
sveiki, padariau toki durna dalyka. buvo b4 sigalizacija kuri ir ijungia degima nuo pultelio, as ardydamas panale radau kazkokia knopnke , galvojau kad slapukas ir paspaudinejau ji, tada pultelis pradejo veikt kaip centrinis ir signalke nereguoja, kaip butu vel imanoma atkyvuot signalke kad vektu.
O gal pradziai signalizacijos modeli parasyk, tada galima bus kazka papasakot kaip isjungti vallet rezima, siaip dazniausiai, tai ijungus degima nuspaudus reikia palaikyti ta mygtuka