 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 11, 20:12. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 19, 01:59 |
|
|
|
Sveiki, gal kas galetu duoti kokia geresne minti kaip susirukuoti su ta problema kuri galvoju daugumai zinoma, kompas nebemato interkulerio spaudimo,ir meta galinguma zemyn, iki 100 km viskas gerai, bet jei vaziuoji greiciau,iskart masina nebetraukia, visokiu monu buna ir slangutes kiauros ir davikliai, bet reikia ilgai burti, o tu davikliu nera kur gauti, idedi sena,bet nezinai ar jis geras,gal kas esat ka sugalvoje kaip apeit ta dalika. |
|
|
|
|
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 20, 10:00 |
|
|
|
Pasijungi mechaninį monometrą ir matai ar yra slėgis ar ne. Gal turbina visai nepučia arba perpučia. Be to tavo variante slėgio matavimo daviklis pačiam kompe turėtų stovet. Atskirai šlangute pasijungia ir dažnai ji nutraukta būna. Trūksta informacijos apie tavo mašiną. Šiaip už mechaninį siurblį ir slėginę turbiną dar nieko paprasčiau nesugalvota  |
|
|
|
|
 |
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 20, 11:09 |
|
|
|
MAP'as turetu buti pas tave kompe, i ji turetu ateiti slangute.Pirmiausia issiardyk ecu ir paziurek ar nekiaura pati slangute(del jos dazniausiai meta 65535 internal control memory error, ar kazkaip panaisai klaida...).Aisku gali but ir pats MAP sensorius sugedes,tuomet yra keli varianta: dedi nauja kompa, perlituoji nauja map sensoriu kompe(nauju net nzn kur gaut,vw centras tikrai tures manau) arba statai map'a ant interkulerio slangos kaip pvz.passate nuo 98m ir vedi laidus i kompa ir sulituoji juos i sena map'o vieta...(pastarojo varianto pats nebandes,bet zinau,kad galima padaryt).
P.S parasyk daugiau info bei DTC... |
|
|
|
|
 |
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 20, 11:20 |
|
|
|
Siaip visi varijantai isbandyti, tu masinu su tokiais gedimais daug, klaidos kodas dazniausiai buna 00519, bet galimi ir kiti kodai, bet esme ta kad buna slangutes kiauros iki daviklio, tada gerai, bet buna slangutes geros, tada keiti pati davikli kompe, arba visa kompa, bet viskas buna is senu masinu,ir nepatikrinsi ar tas daviklis geras ar ne, ta ideja su davikliu ant slangos gal ir geras, tik reikia paziuret kad itampos atitiktu. |
|
|
|
|
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 20, 17:38 |
|
|
|
Ponuli ar supranti apie ka sneki? Bent jau parasyk kokia klaida meta pas tave, skaiciu klaviatura gi turi. Kiek suprantu matai tik slangutes, o kaip turbos wastegatas, kaip valdymo voztuvelis, koks vakumas sistemoje, koks pacios turbinos mechaninis stovis? Tipo sitie dalykai dzin... |
|
|
|
|
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 06 21, 14:27 |
|
|
|
tesingai,imesk tikslius klaidos kodus,nes jei tarkim 00575 intake manifold...(berods teisingai uzrasiau klaidos koda),cia tipo per didelis slegis trakte,tai cia bedu gali buti DAUG del ko gauni Limp'a,nuo trukusios vakumines slangutes iki turbos gedimo.Bei parasyk kiek kw tas passatas,nes skirasi turbinos 66kw ir nuo 81kw.... |
|
|
|
|
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 07 02, 00:33 |
|
|
|
vw sharan 99m, 1.9 tdi, 81kW, AFN. Klaida 00575, slangutes sveikos, vakumas yra, turbinos valdymo voztuvas geras,ECU esancio map sensoriaus slangute sveika,turbinos geometrija isvalyta.011 grupej ziurint vag com'e Map uzkyla iki ~2400mbar ir pereina i limp rezima.Gal mesteltumet kas kokia gera minti? Beje, neturejau po ranka manometro mechaninio, nebuvo kaip pamatuoti mechaniskai turbinos slegio, gal MAP'as mato per dideli slegi, negu is tiesu yra, del to permeta i servizini rezima. |
|
|
|
|
 |
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 07 02, 21:07 |
|
|
|
Nebutinai ten su vakumo pompa, gauk manometra kur rodo vakuma ir bandyk. Man tai parupino toki kur rodo gal nuo -1.5 ir iki 3.5 atm tiksliai nepasakysiu, tai ir vakuma gali padabot ir kuro slegi.O kuris ten turbos valdymo voztuvas geras? Tas tipo kur sklende tampo ar elektrinis kur vakuma darineja? Rusu supranti? Galiu duot nuoroda apie sita gedima. |
|
|
|
|
 |
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 07 04, 12:10 |
|
|
|
abalys rašo: |
Nebutinai ten su vakumo pompa, gauk manometra kur rodo vakuma ir bandyk. Man tai parupino toki kur rodo gal nuo -1.5 ir iki 3.5 atm tiksliai nepasakysiu, tai ir vakuma gali padabot ir kuro slegi.O kuris ten turbos valdymo voztuvas geras? Tas tipo kur sklende tampo ar elektrinis kur vakuma darineja? Rusu supranti? Galiu duot nuoroda apie sita gedima. |
Panasu, kad abu geri.Siandien pamatavau turbinos slegi su mechaniniu manometru, tai slegis dakyla iki 1,75 bar ir po to kompas pereina i servizini rezima, slegi numeta iki 1bar. |
|
|
|
|
 |
 |
VW SHARAN interkulerio daviklis 1.9 tdi 97 metu |
Parašytas: 2011 07 05, 21:08 |
|
|
|
Patikslink klaidos koda. 3 variantai galimi. Visai tiketinas dalykas kad pries turbinos plovima rode perputima. o dabar vakumai netaip pajungti...
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached
Possible Symptoms
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded
Possible Symptoms
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Charge Pressure too High
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Turbo Charger defective
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Fun football drills
Football Training Equipment,
Defending drills football,
Kids football training kit |
|

|
 |