 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 23, 20:03. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 18, 19:18 |
|
|
|
Bendromis jėgomis (labiausiai kolegos Juozo S.) sukūrėme preliminarią elektromobilio parametrų skaičiuoklę. Šis įrankis skirtas pagaliau visiems laikams atsakyti į pagrindinius žmonių klausimus: kiek kainuoja, kiek tarnauja, kodėl. Skaičiuoklėje nurodomas transporto priemonės tipas (su vairuotoju), naudojamo akumuliatoriaus tipas, pageidaujamas realus įveikiamas atstumas (mieste), maksimali motoro galia, ir minimalus pilno įkrovimo greitis. Skaičiuoklė parašo preliminarias kainas, svorius ir komponentų resursus.
Nuoroda: http://e-motion.lt/2011/06/18/patogi-elektromobilio-parametru-skaiciuokle/ |
|
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 18, 22:10 |
|
|
|
Saunuoliai, dabar daugelis svaiciotoju tures galimybe bent dalinai sugrizti i tikrove.
Mano bandymas taikytas mazdaug nedideliam miesto automobiliui, iseities duomenys:
996kg
LiFePO4
151km
51kW
6.07h
Rezultatai:
Akumuliatorius 186kg 26002lt 302000km
Variklis 51kg 3100lt 200000km
Elektronika 18kg 8256lt 200000km
Visa sistema 255kg 37353lt 200000km
Analogiskai, nedideliam motoroleriui:
100kg
LiFePO4
50km
10kW
3.1h
Rezultatai:
Akumuliatorius 20kg 2800lt 100000km
Variklis 10kg 804lt 200000km
Elektronika 4kg 1882lt 200000km
Visa sistema 54kg 5486lt 100000km
Primenu, kad tai tik komponentu kaina, darbas cia dar neiskaiciuotas - taigi tiems, kurie neturi noro ar sugebejimo ji padaryti patys (ir todel tures uzsakineti ji atlikti pasaliniams kvalifikuotiems specialistams) deretu patikslinti, kad tas darbas kainuos dar beveik tiek pat. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 00:36 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Akumuliatorius 186kg 26002lt 302000km |
cia norima itikinti publika, kad akumas laikys 300 tukstanciu km?
t.y. jei as per metus susuksiu 20 tukstanciu - kas yra gana daug grynai miesto automobiliui - tai sita kitaiska batareika garantuotai tarnaus 15 metu???
Citata: |
Visa sistema 37353lt ............................tai tik komponentu kaina, darbas cia dar neiskaiciuotas - taigi tiems, kurie neturi noro ar sugebejimo ji padaryti patys (ir todel tures uzsakineti ji atlikti pasaliniams kvalifikuotiems specialistams) deretu patikslinti, kad tas darbas kainuos dar beveik tiek pat. |
dar plius kebulas ir plius vaziuokle
reziume: su Lexus vazinet bus pigiau
tiesa, Lexus'as smirda  |
|
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 01:26 |
|
|
|
Na akumai atseit laiko 2000-3000 ciklu, ka padauginus is vieno pakrovimo ridos 100-150km ir gausime tuos 300000km.
Zinoma, garantija tam - tik kinietiska.
Del metu - irgi atseit panasiai tie akumai issilaiko, 10-15 metu tarnavimo laikas, bet po tiek laiko padetis su akumais ir e-transportu aplamai gali buti tiek pasikeitusi, kad ka nors bent kiek konkreciau dabar planuoti tam busimam laikui - ganetinai nedekingas uzsiemimas.
Citata: |
dar plius kebulas ir plius vaziuokle |
Oi, na neverta cia kabinetis prie tokiu nereiksmingu smulkmenu!
Citata: |
tiesa, Lexus'as smirda |
Ir be to jis netures to sYlto lempYnYo gaR-R... na t.y. as norejau pasakyti netures tos nepakartojamos a-la troleYbusYnes tR-Raukos, del kurios taip eina is proto musu progresyvieji e-transporto entuziastai!
(ir kuri neivertinama jokiais ten pinigais, o tuo labiau tokiais niekingais, uz kuriuos bet kuris turtingas netgi ir musu mariju zemiu buratinas gali prisipirkti kazkokiu tenai nuvalkiotu smirdanciu ir burzgianciu Lexusu - tarp kuriu beje, yra ir hibridiniu modeliu, vienas musu garazo kaimynas toki jau turi) |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 11:48 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Analogiskai, nedideliam motoroleriui:
100kg
LiFePO4
50km
10kW
3.1h
Rezultatai:
Akumuliatorius 20kg 2800lt 100000km
Variklis 10kg 804lt 200000km
Elektronika 4kg 1882lt 200000km
Visa sistema 54kg 5486lt 100000km
Primenu, kad tai tik komponentu kaina, darbas cia dar neiskaiciuotas - taigi tiems, kurie neturi noro ar sugebejimo ji padaryti patys (ir todel tures uzsakineti ji atlikti pasaliniams kvalifikuotiems specialistams) deretu patikslinti, kad tas darbas kainuos dar beveik tiek pat. |
Panevėžio kaime yra pardavime akumuliatorinis motororeliukas už 2000lt. Kumuliatorius pasikeiti ir vualia... Gal dar ir su esamu kokius 20km vienu užkrovimu nuriedėtum.  |
|
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 12:19 |
|
|
|
obalys rašo: |
Panevėžio kaime yra pardavime akumuliatorinis motororeliukas už 2000lt. Kumuliatorius pasikeiti ir vualia... Gal dar ir su esamu kokius 20km vienu užkrovimu nuriedėtum.  |
Na tai tada reikejo iskart ir nurodyti aparato modeli , kad galetume pasieskoti to akumo, kuri reikes keisti ir jo kainos (idomu, ar ji bus mazesne ar didesne uz paties aparato? ), bo 20km tai net tame buvusiu ekranuotoju kaimelyje nelabai uzteks.  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 12:35 |
|
|
|
Kai manęs toks aparac nedomina, tai kaip ėjau pro šalį taip ir praėjau smarkiai nesigilinęs.
Bet vistiek išeitų biški pigiau bo šasi jau yr.  |
|
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 19, 16:52 |
|
|
|
gnt rašo: |
cia norima itikinti publika, kad akumas laikys 300 tukstanciu km? |
Atlaikys ir 3 milijonus km, jei su protu bus daroma.
Ši skaičiuoklė būtent tam ir padaryta, kad apšviestų pilką masę apie dabartinių akumuliatorių situaciją ir kainas.
obalys rašo: |
Panevėžio kaime yra pardavime akumuliatorinis motororeliukas už 2000lt. Kumuliatorius pasikeiti ir vualia... :) Gal dar ir su esamu kokius 20km vienu užkrovimu nuriedėtum. :) |
Na o dabar pasileidžiam skaičiuoklę ir primetam kas gaunasi. Tas aparatas už 2kLt garantuotai yra skirtas švinui. Sudėk šviną į skaičiuoklę ir pamatysi rezultatus, kurie, garantuoju, netenkins. Norėsi sudėti geresnius akumuliatorius - reikės ir naujos elektronikos.
O pats šasi, kai visas motoroleris kainuoja 2000 Lt... Na atsiprašau. Pavyginimui, geresni dviračio stabdžiai vienam ratui kainuoja 1000 Lt. Užsimuši su tuo kinišku daiktu. Prisižiūrėjau pakankamai aš jų, daug net yra uždrausta importuoti į europą dėl nulūžusių šakių ar atsiskyrusios galinės pakabos (užfiksuoti stiprūs sužalojimai ir mirtys). Bet kitaicai pakeičia brendo lipduką ir toliau stumdo. O lietuvaičiai perka... Va su dviračiais jau liaudis lyg pasimokė, vis rečiau gatvėse matosi kiniško maksiminio chlamo - matyt visiems jau sulūžo ir ėmė daryti išvadas. |
|
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 23, 12:55 |
|
|
|
Skaičiuoklė dar kartą parodo, kad įprasto automobilio perdarymas į elektrinį, tai pinigų švaistymas. Jus tik pagalvokite kiek litrų benzino galima nusipirkti už 37353lt... 37353/4,65=8032ltr. 51kW tai apie 70AG. O tai galia 1.0l-1.2l variklio, kurio kuro sąnaudos mieste neviršys 7l/100km. Analogiškas elektromobilis atsipirks po 114742km. O jeigu lyginti su mašina su dujom, tai maždaug po 200000km... Čia dar be elektros kainos. Taigi lieka nekantriai laukti kol žymiai atpigs akumai
Kitas klausimas: ar galės akumuliatorius tarnauti 10-15 metų?
Aš visai nenoriu kažkaip įžeisti žmonių kurie profesionaliai (ir ne) užsiima elektromobiliais. Gal net pavydžiu jiems. Bet realybė kiek kitokia. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 23, 17:47 |
|
|
|
Edzma rašo: |
Pasikartosiu.....elektromobiliai- teisinga kryptis, bet tik po revoliucijos akumuliatoriu technologijose. O taip, tai jau tikrai neuzilgo bus - jau sekanciame gyvenime!
Siame deja, nenusimato.
Siai dienai tik dviraciams.... Aha, kur extra atveju galima issisukti minant pedalus |
E-transporto entuziastai ant kiekvieno kampo pabrezia, kaip pigu yra vazineti elektra lyginant su skystu kuru - pamirsdami, kad pastarojo kainoje daugiau nei puse sudaro mokesciai is kuriu nemaza dalimi laikosi valstybes biudzetas ir didziaja dalimi - musu vis dar kazkiek gyvi keliai.
Bet svarbiausia - giriantis tuo pigiu elektriniu kuru visai nekreipiama demesio i jo, tsakant, "bako" t.y. akumo kaina - velgi, lyginant su skysto kuro bako kaina. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 24, 22:55 |
|
|
|
Jei skaičiuoti tik energiją, atmetus kelių ir kitus mokesčius, elektra važiuoti vis tiek yra bent dvigubai pigiau.
Skaičiuojant "bako" kainą, imkit kartu ir visą likusią sistemą: variklį, tepalus, dirželius, filtrus, ...
Skaičiuojant amortizaciją taip pat neužmirškit įskaičiuoti visko nuo tepalų ir dirželių keitimo iki visokiausių siurbliukų remonto. O pastarųjų per lietuvai būdingus 15-20 eksploatacijos metų būna begalė. Pabrėžiu, kad kokybiški akumuliatoriai taip pat sėkmingai gali atlaikyti tuos 15-20 metų.
Ir baikit į perdarymą žiūrėti kaip į dujų įrangos susimontavimą ir absurdiškai skaičiuoti atsiperkamumą. Čia yra visiškai skirtingi dalykai: įsidėjus dujas jūs turėsite visiškai tą pačią dalių krūvą plius dar papildomas, kurios, kaip taisyklė, dažnai genda; taip pat pablogėjusias charakteristikas ir dar smarvę tiek lauke, tiek ir salone. Perdarius automobilį į elektromobilį, jums lieka tik rėmas su ratais. Absoliučiai visi viduriai yra sudedami NAUJI. Ir tai ne tik reiškia kad didžioji elektromobilio dalis yra nauja, bet dar ir daugeliu atveju gerokai pagerina charakteristikas bei važiavimo komfortą: visiškai jokios smarvės, visiškai jokio triukšmo, visiškai jokio galvos skausmo dėl tepalų ar dirželių keitimo... Gaunate praktiškai naują daiktą, kurio eksploatacijai iš vis jokios techninės žinios nėra reikalingos.
Kalbėti apie atsiperkamumą yra lygiai tas pats kas parduoti seną mašiną už 2000 Lt, nusipirkti naują už 60000 Lt ir po metų rėkti kad INVESTICIJA NEATSIPERKA!!!
Du visiškai skirtingi dalykai, o tautiečiai kad skaičiuoja, kad skaičiuoja iki pamėlynavimo... Pravažiuokit vieną kartą ir nusiraminsit. Savom akim mačiau kaip pirmą kartą pravažiavę žmonės sakė "kitas mano automobilis - elektrinis". Aš ir pats dabar važinėju elektra, su 3E. Jausmas neapsakomas. |
|
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 25, 05:35 |
|
|
|
circuit rašo: |
Jei skaičiuoti tik energiją, atmetus kelių ir kitus mokesčius, elektra važiuoti vis tiek yra bent dvigubai pigiau.
Tokius teiginius matyt visgi reiketu pagristi argumentais.
Pradekim kad ir nuo to, kad elektros energija elektrinese isgaunama deginant ta pati iskastini kura su mazdaug tokiu pat NK kaip ir vidaus degimo variklyje, plius kol ji atkeliauja iki elektromibilio ja velgi dar reikia daug kartu transformuoti ir transportuoti per nemazai investiciju ir prieziuros kainuojancia iranga.
(kam idomu patys pasidomekite, kiek galutines elektros energijos kainoje sudaro jos gamybos savikaina ir kiek paskirstymas t.y. pristatymas vartotojui)
Taigi, is kur atsiranda tas atseit ne maziau nei dvigubas skirtumas?
Skaičiuojant "bako" kainą, imkit kartu ir visą likusią sistemą: variklį, tepalus, dirželius, filtrus, ...
Aha, ir analogiskai kitu atveju - dar ir kaina elektros variklio, jo valdiklio, visu kitu papildomu irenginiu (papildomi siurbliai stabdziu, vairo stiprintuvams ir t.t.), jau nekalbant apie tai, kad pradedant nuo greiciu dezes iki ratu viskas lieka kaip buve, t.y. jokiu mazgu ir tepalu juose nesusitaupo.
Jei ir gausime skirtuma elektrinio varianto naudai, tai vistiek gerokai mazesni, nei "kuro baku" kainu skirtumas abiem atvejais.
Skaičiuojant amortizaciją taip pat neužmirškit įskaičiuoti visko nuo tepalų ir dirželių keitimo iki visokiausių siurbliukų remonto. O pastarųjų per lietuvai būdingus 15-20 eksploatacijos metų būna begalė. Pabrėžiu, kad kokybiški akumuliatoriai taip pat sėkmingai gali atlaikyti tuos 15-20 metų.
Paprastam bet gerai priziurimam automobiliukui visi sie skirtuminiai dalykai (t.y. nesantys elektromobilyje) kainuos kelis tukstancius litu per ta naudojimo laika - tai vis dar apie 10 kartu maziau nei akumo kaina.
Ir baikit į perdarymą žiūrėti kaip į dujų įrangos susimontavimą ir absurdiškai skaičiuoti atsiperkamumą. Čia yra visiškai skirtingi dalykai: įsidėjus dujas jūs turėsite visiškai tą pačią dalių krūvą plius dar papildomas, kurios, kaip taisyklė, dažnai genda; taip pat pablogėjusias charakteristikas ir dar smarvę tiek lauke, tiek ir salone. Perdarius automobilį į elektromobilį, jums lieka tik rėmas su ratais. Absoliučiai visi viduriai yra sudedami NAUJI. Ir tai ne tik reiškia kad didžioji elektromobilio dalis yra nauja, bet dar ir daugeliu atveju gerokai pagerina charakteristikas bei važiavimo komfortą: visiškai jokios smarvės, visiškai jokio triukšmo, visiškai jokio galvos skausmo dėl tepalų ar dirželių keitimo... Gaunate praktiškai naują daiktą, kurio eksploatacijai iš vis jokios techninės žinios nėra reikalingos.
Va, kokia gera naujiena - elektromobiliai dar ir matyt niekada negenda!
Kalbėti apie atsiperkamumą yra lygiai tas pats kas parduoti seną mašiną už 2000 Lt, nusipirkti naują už 60000 Lt ir po metų rėkti kad INVESTICIJA NEATSIPERKA!!!
Ne po metu, o kai ta naujoji masina iseikvos savo gamyklini resursa, t.y. iki tol, kai dar sekancia nauja masina (velgi ivertinant jos busima daugiameti resursa) pirkti bus jau pigiau, nei pastoviai remontuoti sia jau pasenusia.
Gerai priziurimai masinai sis laikas ir/arba per ji nuvaziuotas atstumas yra dazniausiai didesni nei siuo metu siulomu tipiniu elektromobilio akumuliatoriu ir kitu mazgu resursas 10-15 metu ir 200-300t. km
Du visiškai skirtingi dalykai, o tautiečiai kad skaičiuoja, kad skaičiuoja iki pamėlynavimo... Pravažiuokit vieną kartą ir nusiraminsit. Savom akim mačiau kaip pirmą kartą pravažiavę žmonės sakė "kitas mano automobilis - elektrinis". Aš ir pats dabar važinėju elektra, su 3E. Jausmas neapsakomas. Na taigi buvom ir vazinejom - nieko ten ypatingo, eilinis troleibusinis jausmas, ir daug pernelyg susizavejusiu ir pasiryzusiu neisvengiamai persesti i elektromobilius as kazkaip ten nepastebejau - kaip jau esu minejes kazkurioj kitoj temoj, visa tai labai saunu kol nereikia uz tai brangiai moketi, o tie kas visgi susizavejo tai tegu ir pereina nuo kalbu prie darbu (tada ir paziuresim, kiek ju tokiu aplamai atsiras), nes pasneketi kai nereikia uz tai is savo kisenes moketi tai bet kas gali. |
|
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 25, 10:23 |
|
|
|
RVRSS viskas teisingai parašė. Man tik lieka dar kai ką pridurti.
Citata: |
Skaičiuojant "bako" kainą, imkit kartu ir visą likusią sistemą: variklį, tepalus, dirželius, filtrus, ...
Skaičiuojant amortizaciją taip pat neužmirškit įskaičiuoti visko nuo tepalų ir dirželių keitimo iki visokiausių siurbliukų remonto. |
O tai ką elektromobilyje nėra vairo stiprintuvo, stabdžių stiprintuvo? Nėra pakabos, transmisijos ir visokių guolių?
Citata: |
Pabrėžiu, kad kokybiški akumuliatoriai taip pat sėkmingai gali atlaikyti tuos 15-20 metų. |
Manau sužinosime tai po 15-20 metų.
Citata: |
sidėjus dujas jūs turėsite visiškai tą pačią dalių krūvą plius dar papildomas, kurios, kaip taisyklė, dažnai genda; taip pat pablogėjusias charakteristikas ir dar smarvę tiek lauke, tiek ir salone. |
Visų papildomų dalių patikimumas t.p. priklauso nuo jų kokybės ir atitinkamai kainos. Charakteristikos nepablogėja visiškai. Prieš metus praėjome EURO4 sertifikaciją su mašina kuri "pagal pasą" tik EURO3. O mašinos rida daugiau 150000km ir visus kilometrus prabėgo ant dujų. Mačiau galingumo ir sukimo momento grafikus, galiu pasakyti, kad dirbantis ant dujų variklis nepralaimi benzinui.
Apie smarvė nieko nekomentuosiu - čia grynas melas.
Citata: |
Du visiškai skirtingi dalykai, o tautiečiai kad skaičiuoja, kad skaičiuoja iki pamėlynavimo... Pravažiuokit vieną kartą ir nusiraminsit. Savom akim mačiau kaip pirmą kartą pravažiavę žmonės sakė "kitas mano automobilis - elektrinis". Aš ir pats dabar važinėju elektra, su 3E. Jausmas neapsakomas. |
Hm. Tai viskas dėl jausmų? |
|
|
|
|
 |
 |
Patogi elektromobilio parametrų ir kainų skaičiuoklė |
Parašytas: 2011 06 25, 15:51 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
circuit rašo: |
Jei skaičiuoti tik energiją, atmetus kelių ir kitus mokesčius, elektra važiuoti vis tiek yra bent dvigubai pigiau.
|
Tokius teiginius matyt visgi reiketu pagristi argumentais. [..] Taigi, is kur atsiranda tas atseit ne maziau nei dvigubas skirtumas?
(kam idomu patys pasidomekite, kiek galutines elektros energijos kainoje sudaro jos gamybos savikaina ir kiek paskirstymas t.y. pristatymas vartotojui) |
Juk ne man reikia, o tau. Tai pats ir skaičiuok. Skaičiuodamas gali iš Lietuvos degalinių kainos atimti kelių mokestį, nes jis nėra įskaičiuotas į elektrą. O energijos pristatymas įskaičiuotas ir ten ir ten. Imk kad energijos sąnaudos miesto automobiliukui - ~12kWh/100km (įskaitant regeneraciją). Akumuliatoriaus amortizacija yra ~2 Lt/100km.
Ir lygindamas amortizacijas ir sąnaudas neužmiršk įvertinti kad:
a) vidaus degimo varikliai ir jų "palaikymo" komponentai genda ir labai dažnai. Kur kas dažniau nei elektriniai.
b) jei važinėji mieste ir trumpomis atkarpomis, reiškia labai daug važiuoji šaltu varikliu. O šalto variklio kuro sąnaudos yra beveik dvigubos. Patikrinta praktikoje.
Aš pasiskaičiavęs ir mane gauti skaičiai tenkina.
RVRSS rašo: |
Pradekim kad ir nuo to, kad elektros energija elektrinese isgaunama deginant ta pati iskastini kura su mazdaug tokiu pat NK kaip ir vidaus degimo variklyje |
Melas.
RVRSS rašo: |
plius kol ji atkeliauja iki elektromibilio ja velgi dar reikia daug kartu transformuoti ir transportuoti per nemazai investiciju ir prieziuros kainuojancia iranga. |
Taip, ir visa tai jau įskaičiuota į elektros kainą.
RVRSS rašo: |
circuit rašo: |
Skaičiuojant "bako" kainą, imkit kartu ir visą likusią sistemą: variklį, tepalus, dirželius, filtrus, ... |
Aha, ir analogiskai kitu atveju - dar ir kaina elektros variklio, jo valdiklio, visu kitu papildomu irenginiu (papildomi siurbliai stabdziu, vairo stiprintuvams ir t.t.), jau nekalbant apie tai, kad pradedant nuo greiciu dezes iki ratu viskas lieka kaip buve, t.y. jokiu mazgu ir tepalu juose nesusitaupo. |
Mano žodžiuose visa tai įskaičiuota.
RVRSS rašo: |
Paprastam bet gerai priziurimam automobiliukui visi sie skirtuminiai dalykai (t.y. nesantys elektromobilyje) kainuos kelis tukstancius litu per ta naudojimo laika - tai vis dar apie 10 kartu maziau nei akumo kaina. |
Tai vis tik apie ką mes kalbam? Lygini naujo elektromobilio kainą su 15 metų senumo kledaro gyvybės palaikymu? Ta prasme skaičiuoji, kad elektromobilis yra labai brangus ir jo amortizacija brangi, o paprastas automobilis nieko nekainuoja ir jo amortizacija yra tik einamieji remontai? Tai gal paimkim lygiaverčius varžovus? Gal palyginkim du naujus, nupirktus po 100k iš salono?
RVRSS rašo: |
Va, kokia gera naujiena - elektromobiliai dar ir matyt niekada negenda! :P |
Tai gal tiesiog paskaičiuokime kokios yra einamosios vidaus degimo ir elektromobilio išlaidos. Tikrai pavardinčiau, bet negaišiu tam laiko, nes vis tiek bet kokios diskusijos su tavimi yra bergždžios. Elektromobilio net važiuoklei mažiau priežiūros reikia - stabdžių kalades reikės keisti kelis kartus rečiau.
RVRSS rašo: |
kaip jau esu minejes kazkurioj kitoj temoj, visa tai labai saunu kol nereikia uz tai brangiai moketi |
Tai vėlgi lygini elektromobilio perdarymą su dujų įranga už 1000 Lt. Ir vienas ir kitas įsigyti kainuoja panašiai (nu ok, šiam momentui gamintojai dar nepasiruošę pateikti norimo kiekio, bet imkim artimos ateities prognozuojamus skaičius (nes kas jums ateisis, man - dabartis).
nikor rašo: |
Citata: |
Pabrėžiu, kad kokybiški akumuliatoriai taip pat sėkmingai gali atlaikyti tuos 15-20 metų. |
Manau sužinosime tai po 15-20 metų. :) |
Suprantu kad pasivažinėjai su švinu, jį užmušei per 20 krovimų ir dabar labai liūdna... Kolega Mindaugas su 3E važinėja jau praktiškai du metus. Įskaitant karštas vasaras ir žiemas prie -25°C. Važinėjo kiekvieną dieną į darbą ir po miestą. Prieš porą savaičių išsiėmėm vieną celę pratestuoti - kaip nauja, visiškai jokios degradacijos nesimato. Ir tai yra dar gan low-end klasės ThunderSky.
nikor rašo: |
Citata: |
sidėjus dujas jūs turėsite visiškai tą pačią dalių krūvą plius dar papildomas, kurios, kaip taisyklė, dažnai genda; taip pat pablogėjusias charakteristikas ir dar smarvę tiek lauke, tiek ir salone. |
Visų papildomų dalių patikimumas t.p. priklauso nuo jų kokybės ir atitinkamai kainos. Charakteristikos nepablogėja visiškai. Prieš metus praėjome EURO4 sertifikaciją su mašina kuri "pagal pasą" tik EURO3. O mašinos rida daugiau 150000km ir visus kilometrus prabėgo ant dujų. Mačiau galingumo ir sukimo momento grafikus, galiu pasakyti, kad dirbantis ant dujų variklis nepralaimi benzinui.
Apie smarvė nieko nekomentuosiu - čia grynas melas. |
Akivaizdžiai lyginam skirtingus produktus. Pats pusę metų važinėjau su dujom, turiu šiek tiek "patirties". Bet taip, mano bandyta dujų įranga yra pigi. O tu dirbi pas dujų įrangos montuotojus ir būdamas visko matęs matomai kalbi apie kažkokį kraštutinį atvejį už daug pinigų.
nikor rašo: |
Hm. Tai viskas dėl jausmų? |
Na o dar pasakyk kad naują mašiną ar apskirtai kažkokį kitą naują daiktą paprastas žmogus perka dėl kokios nors kitos priežasties. Jei sakysi kad priežastis kita - meluosi ne tik mums į akis, bet įtikinėsi ir pats save, kad neišlaidauji.
Paprastam žmogui, sakykim ne visiškam ubagui, viską nulemia jausmai. O atsiperkamumą skaičiuoja tik stambios įmonės, kurioms automobilio gedimas reiškia ne remonto kainą, o kur kas didesnius prastovos nuostolius. Dėl to naujas daiktas APSIMOKA TIK KOMERCINIAMS SUBJEKTAMS. Tai galioja ir automobiliams ir elektromobiliams. Ir šiuo klausimu elektromobilis apsimoka kur kas labiau (priklausomai nuo naudojimo specifikos). |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |