Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 04, 01:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
automobiliniam stiprintuvui kurio isejime nera trafo?? o maitinimas tik nuo dvylikos ar tai 14voltu? ogi pasikeisk voltmetra,i fsio blet
Baik keiktis. Nežinai tokių dalykų ir kimbi prie žmonių.
Galingesniuose stiprintuvuose yra maitinimo keitiklis, kuriame YRA aukštadažnis trafas, kuris, priklausomai nuo stiprintuvo galios, gali užkelti kad ir iki +/-100V. Ir nieko keisto tame nėra.
patys stambiausi.. prie radijatoriaus pajungti,o schemoj nuo ju (paprastai kolektoriaus) iki garsiakalbio signalo kelias trumpiausias ir jie yra galingiausi
nu bet sakau jeigu schemoj nera trafuku,o ishejimas 20V kai maitinimas 12V tai neymanoma,tokiu atveju tik tavo testeris blogas,beja kuom geri tie tranzai? matavai stiprinimo koeficientus ir pan,po to ar valgo ramybes srove tokia kaip nurodyta?
stiprintuvui neduodi jokios apkrovos,yejimo signalas 0,ir tada matuoji kiek valgo tavo stirpintuvas,ir ziuri kokia ramybes srove rasho datasheete. aj nu karoche shuda ten blet patikrinsi be schemoas,ar sugalvosi,ieskok sudegusiu detaliu,jei mikrushke-ypac prastai. o taip gali tranzai,koderiai but nekepe,ziurek atydziai