Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 11 29, 07:16. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Principinės elektrinės schemos » ECU (variklio valdymo kompiuteris)
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 13
Pereiti prie 1, 2, 3  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 07, 12:58 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MR.M
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sveiki,
taigi ieskau schemos automobilio variklio degimo ir ipurskimo valdymui. Megasquirtai manes nedomina. Esu girdejes apie ECU be jokiu programuojamu chipu, tiesiog TTL Smile. Prasymas butu toks - arba paneikit fakta, kad toks daiktas egzistuoja, arba jeigu kas galit ir zinot - duokit nuoroda/pacia schema/arba daugiau proto ir begale formuliu skaiciuot purkstuku atsidarymo laikui ir tt.....

_________________
Skype: sshachass
Myspace: myspace.com\mateym
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 07, 18:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
apie toki dalyka as irgi mascisu. butu visai neblogai pagaminti savo nuosana automobilio kompiuteri kad ismeti ta gamykloje padaryta nesutaisoma slamsta.
tai neturetu buti sunku.

bet siap nematau pramsens kodel reiketu kazka daryti ant TTL logikos
tai jug baisi atgyvena, mazu maziausia kaip dabar turetu buti tai naudojant CPLD arba FPGA.
procesrius visgi vienas is patogesniu variantu. bes tu gali lengvai keisti visus norimus paramentrus arba net parasyti kokia nors savaime besimokancia progrrama kuri automatiskasi uskasiciuos reikaimus parametrus optimaliam darbui.

ipuskrimas be procesoriaus ko gero imanomas teoriskai, bet praktiskai tai per daug sudetinga ir neefektyvu. tuo labisu su procesoriumi daug pigiau iseina vien ant detaliu skaiciaus.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 09, 22:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zavas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Nesu aš didelis žinovas, bet kažkodėl man gana utopiškai atrodo ECU konstravimas pačiam. Ar tai finansiškai ir visaip kitaip naudinga? Nes su tokiais žaidimais nesunku per kelias sekundes papilti variklį (blogiausiu atveju) arba labai sumažinti jo resursą arba smarkiai pabloginti variklio dinamiką/ekonomija/ekologiją. Gal galima rasti kitų alternatyvų? (būtų lengviau susivokti, jei būtų aišku ant kokio variklio planuojami šie burtai). Gal vertėtų panaudoti jau esama ECU nuo naujesnio variklio? Gal esama ECU nesunkiai galima perprogramuoti? O gal tiesiog "Kiaulytės" užteks?
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 00:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
kodel jau taip utopiskai?
jug nera ten jokiu stebuklu, viskas elementaru. tuo labisu kad nelabai daug ka ten galima derinti, tik kuro kieki ir ipurskimo laika.

del dinakikos ir ekonomijos tai visa tai galima paderinti naudojimo metu arba galima sukurti programa kuri prisitaikys automatiskai.

esama ECU tu gali net nesvajoti kaip nors perdirbti ar perprogramuoti, neturi jug jokio supratimo kaip jis padarytas ir kaip ten veikia. ir negalesi netgi jokio menkiausio parametro pakeisti.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 08:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Chulio
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Zavas rašo:
Nesu aš didelis žinovas, bet kažkodėl man gana utopiškai atrodo ECU konstravimas pačiam. Ar tai finansiškai ir visaip kitaip naudinga? .....................................

Finansiskai greiciausiai neapsimoka, bet imanoma jei zinai kaip ir ka daryt.

Zavas rašo:
.................... Nes su tokiais žaidimais nesunku per kelias sekundes papilti variklį (blogiausiu atveju) arba labai sumažinti jo resursą arba smarkiai pabloginti variklio dinamiką/ekonomija/ekologiją. .............................

Be abejo! Pradziai tam reikia tureti experimentini varikli "ant stalo" Wink

Zavas rašo:
........................ Gal vertėtų panaudoti jau esama ECU nuo naujesnio variklio? Gal esama ECU nesunkiai galima perprogramuoti? O gal tiesiog "Kiaulytės" užteks?

Atkrenta, jei yra noras turet kazka unikalaus. Automobilio ecu programavimas yra ne kas kita kaip eprom programavimas, prie procu nieks nelenda. Apie "kiaulytes" irgi visokiu nuomoniu...

Digix rašo:
kodel jau taip utopiskai?
jug nera ten jokiu stebuklu, viskas elementaru. tuo labisu kad nelabai daug ka ten galima derinti, tik kuro kieki ir ipurskimo laika.
................................................

Ane? Pasidomek apie variklio darba.

Digix rašo:
............................
del dinakikos ir ekonomijos tai visa tai galima paderinti naudojimo metu arba galima sukurti programa kuri prisitaikys automatiskai.
....................................................

Tam yra ivairus davikliai, pagal kuriuos ecu reguliuoja variklio darba Wink

Digix rašo:
..........................................
esama ECU tu gali net nesvajoti kaip nors perdirbti ar perprogramuoti, neturi jug jokio supratimo kaip jis padarytas ir kaip ten veikia. ir negalesi netgi jokio menkiausio parametro pakeisti.

Priklausomai nuo ecu.

_________________
I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 13:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zavas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Gana daug ECU, ypač, "Lenktyninių" mašinų kurios turi daug gerbėjų, ECU perprogramavimas nesukelia jokių problemų. Tai galioja pradedant Hondomis ir baigiant iš esmės visais dyzeliais.

Su variklio valdymu yra problemų. Į labai daug sąlygų reikia atsižvelgti, bet tuo pačiu, nelabai aišku, kaip smarkiai. Daug kas priklauso nuo pačio variklio konstrukcijos. (kiek galima liesinti mišinį? Kiek reikia atsižvelgti į tai, kad variklis yra šaltas? Ką daryti, jei aušinimo skysčio/tepalo temperatūra įma kilti?) Prieš užsiimant tokiais dalykais labai gerai reikia išmanyti variklio veikimą. Nes sakykim, AFR dar galima sugaudyti su Wide-band'u. O degimo kampas? Čia jau neapibrėžtas reikalas (ypač, jei reikia pradėti nuo 0, o ne nuo gamyklinės lentelės), kuris priklauso nuo variklio konstrukcijos. Persistengus galima smarkiai prisidirbti...
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 14:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Chulio
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Zavas rašo:
................................. O degimo kampas? Čia jau neapibrėžtas reikalas (ypač, jei reikia pradėti nuo 0, o ne nuo gamyklinės lentelės), kuris priklauso nuo variklio konstrukcijos. Persistengus galima smarkiai prisidirbti...

Kad galima prisidirbti, tai faktas. Todel ir rasiau, kad reikia tureti experimentini varikli "ant stalo".
Labai labai supaprastintai ziurint, degimo kampas priklausys nuo rpm. Ant laisvu rpm kazkokia konstanta, didejant rpm - ankstinasi.
Smagumelis prasides kai reikes degimo kampa reguliuoti (pagal daviklius) priklausomai nuo ivairiu faktoriu, kaip pvz. kuro oktaninis skacius (detonacija), oro temperatura......

_________________
I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 14:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Chulio rašo:

Ane? Pasidomek apie variklio darba..

mano magsitrinis darbas buvo susijes su varikliais Smile

Citata:
Digix rašo:
............................
del dinakikos ir ekonomijos tai visa tai galima paderinti naudojimo metu arba galima sukurti programa kuri prisitaikys automatiskai.
....................................................

Tam yra ivairus davikliai, pagal kuriuos ecu reguliuoja variklio darba Wink

ir kokie tie stebuklingi vdavikliai? tachometras(padeties daviklis) termometras liamda zondas ir oro kiekio matuoklis?

Citata:
Digix rašo:
..........................................
esama ECU tu gali net nesvajoti kaip nors perdirbti ar perprogramuoti, neturi jug jokio supratimo kaip jis padarytas ir kaip ten veikia. ir negalesi netgi jokio menkiausio parametro pakeisti.

Priklausomai nuo ecu

kuriaom ECU tu gali perprogramuoti procesoriaus darbo logika.

o va nuosavos gamybos ecu galima sukurti net taip, kad jis vietoje laimda zondo skaiciuotu kuro sunaudojima ant kilometro ir deirntu kuro kieki taip kad jis butu minimalus.

saip jei as gamincisu nuosaba eco tai ideciau jam kalibravimo rezima kur ECU automatiskai prasuktu variklis per visus darbo rezimus ir susikalibruotu visus reikiamus parametrus.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 15:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Chulio
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
Chulio rašo:

Ane? Pasidomek apie variklio darba..

mano magsitrinis darbas buvo susijes su varikliais Smile
.................................................

Elektros ar vidaus degimo?
Jei vidaus degimo, teigiama bala gavai?
Digix rašo:

Citata:
Digix rašo:
............................
del dinakikos ir ekonomijos tai visa tai galima paderinti naudojimo metu arba galima sukurti programa kuri prisitaikys automatiskai.
....................................................

Tam yra ivairus davikliai, pagal kuriuos ecu reguliuoja variklio darba Wink

ir kokie tie stebuklingi vdavikliai? tachometras(padeties daviklis) termometras liamda zondas ir oro kiekio matuoklis?

Pvz. dar yra toks kaip detonacinis daviklis
"dinamika ir ekonomija" is lempos nesireguliuoja

Digix rašo:
Citata:
Digix rašo:
..........................................
esama ECU tu gali net nesvajoti kaip nors perdirbti ar perprogramuoti, neturi jug jokio supratimo kaip jis padarytas ir kaip ten veikia. ir negalesi netgi jokio menkiausio parametro pakeisti.

Priklausomai nuo ecu

kuriaom ECU tu gali perprogramuoti procesoriaus darbo logika.
...................................................

Kad galima perprograminti proca niekur niekam nesakiau...
ECU'uose yra keiciama eprom'uose esanti info.

_________________
I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 15:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Chulio rašo:

Elektros ar vidaus degimo?
Jei vidaus degimo, teigiama bala gavai?

variklio nekuriaus kuriaus elektroninius voztuvus vidaus degimo variklui. tai teko su jais biski susipazinti.

Citata:
Pvz. dar yra toks kaip detonacinis daviklis
"dinamika ir ekonomija" is lempos nesireguliuoja

kam rupi ta dimanika, mano prioritetas ekonomija
nu bet tai nereiskia kad to padaryti neimanoma.
kuo daugiau davikliu tuo geriau nieko nera baisau nei dirbti aklai.
tacisu jei darom universalu ECU tai manau vertetu numatyti darba su minimaliu davikliu kiekiu taip kad ji galetum pajungti ant betkokio variklio. o jei yra daugisu davikliu tai juo galima pajungti atskirai kad gauti geresni darba.


Citata:
Kad galima perprograminti proca niekur niekam nesakiau...
ECU'uose yra keiciama eprom'uose esanti info.

nu as ten apie procesoriisu programavima kalbejau, nes ejo kalba apie tai kad vieno automobilio ECU panaudoti kitam automobilui, kas pagal mane neimanoma, nes tu negali ni jokio niekucio ten pakeisti.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 17:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Chulio
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
..............................
kam rupi ta dimanika, mano prioritetas ekonomija
.............................

Kiekvienam savo.

Digix rašo:
.........................................
kuo daugiau davikliu tuo geriau nieko nera baisau nei dirbti aklai.
tacisu jei darom universalu ECU tai manau vertetu numatyti darba su minimaliu davikliu kiekiu taip kad ji galetum pajungti ant betkokio variklio. o jei yra daugisu davikliu tai juo galima pajungti atskirai kad gauti geresni darba.....................................

Davikliu kiekis -> stebimu parametru kiekis -> daugiapusiskesne variklio kontrole -> dinamika, ekonomija ir t.t.

Digix rašo:
..................................
nu as ten apie procesoriisu programavima kalbejau, nes ejo kalba apie tai kad vieno automobilio ECU panaudoti kitam automobilui, kas pagal mane neimanoma, nes tu negali ni jokio niekucio ten pakeisti.


Kazkuris is musu ne taip suprato sita vieta. As supratau, kad buvo siuloma pritaikyti tos pacios masinos markes/modelio naujeni ecu modeli, kas yra labai realu.

_________________
I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 17:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Chulio rašo:
Digix rašo:
..............................
kam rupi ta dimanika, mano prioritetas ekonomija
.............................

Kiekvienam savo.

oi koks tu turtingas Smile o kuras tai jau gretai bus neimeprkamas.

Citata:
Davikliu kiekis -> stebimu parametru kiekis -> daugiapusiskesne variklio kontrole -> dinamika, ekonomija ir t.t.

nu cia jokiu problemu nera, kuo daugisu davikliu tuo geriau, tiesiog jei darom nuosava ECU reikia tik zinoti kaip jie veikia ir sukurti tokia shema ir bibliotekas funkciju kurios galetu kalbetis su visais reikiamsi davikliais is betkurio gamintojo

Citata:

Kazkuris is musu ne taip suprato sita vieta. As supratau, kad buvo siuloma pritaikyti tos pacios masinos markes/modelio naujeni ecu modeli, kas yra labai realu.

nu tas zinoma gali buti realu bet nelabai naudinga nes kur tu rasi toki ir nebutinai pavyks. nes gali buti dideliu skirtumu.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 18:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zavas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
oi koks tu turtingas o kuras tai jau gretai bus neimeprkamas.


Jei kuras neįperkamas reikia arba nevažinėti, arba ieškoti pigesnių alternatyvų. Baltarusiškas dyzelis ar troleibuso nuolatinis. Jei pasirašysi "super ekonomišką" programą ir sutaupysi 1 litrą (4.2 lt) tai tikrai neatpirks to, kad mašina prastai važiuos. Maža to, tai bus pavojinga tam tikrose situacijose, ar tiesiog, bendroje sumoje, gal net nebus tos ekonomijos, nes visą laiką reikės "spausti", kad automobilis judėtų. Ir dar paknisus giliau, reikia žiūrėti, ar ta ekonominė programa nesutrumpins variklio resurso (detonacija, padidėjusi cilindro temperatūra bei EGT)

Pagrindinę problemą pradedant viską nuo nulio matau pačio valdymo algoritmo sudarymą bei variklio parametrų išsiaiškinimą. Iš vienos pusės, reikia, kad visas valdymo algoritmas butų kuo paprastesnis, kuo mažiau skaičiavimų (ir tie skaičiavimai kuo paprastesni) iš kitos pusės, reikia kuo tiksliau dozuoti kurą, jo tiekimo momentą bei keisti degimo kampą. Įdealiu atveju per vieną variklio apsisukimą (vėl, priklauso kiek cilindrų) reiikia apdoroti visus duomenis iš daviklių, ir suspėti sugeneruoti valdymo impulsus, bei jais "suvadyti" purkštukus. Jei variklis sukasi 7 krpm vienas apsisukimas trunka 0,0086 s. Maža to, daviklių informacija yra vėluojanti (kiekvieno vis kitas vėlinimas ir inertiškumas)... Į tai irgi reikia kažkaip atsižvelgti. Davikliai rodo tai kas buvo, o variklis gauna jau visai ką kitą... O dar tokia problema, kaip variklio bandymas. Norint realiai bandyti variklį reikia jį apkrauti. Ir ne šiaip kaip, o apkrova turi būti kintanti (kitaip nebus išanalizuoti visi variklio darbo rėžimai) kurios nepadarysi nei "ant stalo" nei stovinčioje mašinoje. Tam mažiausiai reikia važiuoti su mašina ar ja statyti ant DYNO stendo. Ir tai dar ne pabaiga. Prieš visą tai darant reikia žinoti velnią gyvą variklio parametrų, kurių nebus jokiame "Datasheet'e". Kaip žinoti, kokia būtent to variklio optimali cilindro temperatūra? Koks turi būti EGT? Kiek galima (ir kokioms sąlygoms esant) liesinti mišinį? Kiek galima vėlinti degimo kampą? Visą tai apsprendžia variklio konstrukcija. Kaip tai sužinoti?

Pabaigai. Labai daug variklių kompiuterių galima kaitalioti. Sakykime, 1992-2000 metų Hondos Civic variklio ECU galima kaitalioti. Kai kur reikia perėjimų, kai kur yra kitų niuansų, kaip skirtingo pralaidumo purkštukai, bet bendrai žiūrint, juos galima keisti tarpusavyje, juos galima perprogramuoti, kad tiktų kitai mašinai. Kalbant apie dyzelius, tai čia išvis... Kokių 5 skirtingų markių ECU galima keisti tarpusavyje (dėl aiškų, yra niuansų, bet esmės tai nekeičia). Ir... Kas trukdo vienos mašinos ECU sukišti į kitą, ypač, jei variklių konstrukcija panaši? Nusirenki visus daviklius nuo vieno, dedi ant kito, patvarkai programą ir "važiuojam". Paprasčiau nei viską iš naujo padaryti.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 19:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
tu cia bandei kazka labai nugazdinti bet nelabai suporatau ar pats tiki ka sakai.

jei tu teigi kad galima tiesiog nuo kito variklio kontroleri perkelti neziurint i tai kad varikliu parametrai baisia skiriasio kontroleris ko gero neturi jokis savaimines adaptacijos galimibiu bet kartu sakai kad savoa gamybos kontroleriui cias gali iskilti kokiu tai problemu.

del kontroleio greicio tai jokiu prblemu niekada neiskils nes galima panaudoti 60MHz procesorius. o jei reikia galima net ideti DSP kuris vien pagal variklio garsa nustatys visas problemas.
ta greitis yra pati maziausia problema. automobiliu ECu paprastai apsiriboj labai letais procesoriais tai idejus ka nors 100 kartu didesnio pajegumo programos optimizavimas nelabai aktualu.

dar didesniam greciui galima papildomai ideti CPLD arba antra procesoriu .


va variklio bandyms tai jau rimta problema todel kad jos isvengti reikia kuti savaime susiderinacia sistema kurie pradzioje siek tiek padraskys varikli ir saveime susikalibruos o paskui nuolat tikslins ir koreguos surinktus parametrus.
 ECU (variklio valdymo kompiuteris)
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 19:58 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Zavas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:


jei tu teigi kad galima tiesiog nuo kito variklio kontroleri perkelti neziurint i tai kad varikliu parametrai baisia skiriasio kontroleris ko gero neturi jokis savaimines adaptacijos galimibiu bet kartu sakai kad savoa gamybos kontroleriui cias gali iskilti kokiu tai problemu.


Na, gal netiksliai išsireiškiau. "Konstrukcija panaši" turėtų reikšti, kad varikliai yra maždaug vienodos kubatūros, turi kiek galima panašesnes dujų skirstymo sistemas ir t.t. Tokiu atveju, tai jau būtų šioks toks pradinis taškas, nuo kurio būtų galima tvarkingai susireguliuoti ECU. (tai galioja, kai perkialama visa variklio valdymo sistema). Pagal Lambda zondo parodymus ECU salyginai prisitaiko prie sąlygų. Priklausomai nuo ECU tai gali įtakoti iki kokių 20 % kuro padavimo (čia tikrai nėra tikslus skaičius)

Digix rašo:

DSP kuris vien pagal variklio garsa nustatys visas problemas.


Dabar jūs mane suintrigavote. Iki šiol pakakdavo, kad klausomasi, ar variklis neskleidžia "pinginimo" garso, o jūs teigiate, kad pagal garsą galima nustatyti visas bėdas... O kas, jei pro šalį pralekia koks plerpiantis motociklas? ECU išsigąsta ir šoka į "safe mode"? O jei koks nors požeminis garažas ar tunelis? Aidas - vėl baisu.[/quote]


Digix rašo:

va variklio bandyms tai jau rimta problema todel kad jos isvengti reikia kuti savaime susiderinacia sistema kurie pradzioje siek tiek padraskys varikli ir saveime susikalibruos o paskui nuolat tikslins ir koreguos surinktus parametrus.


Gerai... Pradėkim nuo pradžių. Turim labai protingą sistemą. Ir baltą lapą. Kaip sistema žinos, koks variklis prie jos prijungtas? Kaip prieš jį užkuriant ji atspės, kiek kuro reikia pilti? Kaip sistema kalibruosis, jei daviklių informacija vėlinama daugiau, nei laikas, per kuri reikia apsispręsti ką daryti? (oro srauto matuoklė ir lambda zondas) Be pradinės lentelės nė iš vietos. O iš kur ją gauti? Maža to, kaip variklis pats apsimokys? Tada ne tik kuro padavimą bet ir įsiurbimo sklendės darbą reikia atiduoti ECU. Ir net to ne gana. Mašina stovi vietoje. ECU padarinėja sklendę (kitaip tariant pagazuoja) tarkim kokiu nors būdu susižino kiek kur kuro reikia pilti. Bet tai tik mažulytė visos kuro lentelės dalis. Tai lentelės dalis su maža apkrova. Ar reikia leisti ir pačiam ECU važiuoti? Kad kiekviena pavara būtų užpildyta visa kuro lentelė? Kažkaip man nesaugiai skamba... Ne savo koja, BET ECU spaudžia dugna 3... 4... 5... Begiu. Po šimts, tai jau kokie 200 km/h besimokančio valdiklio vairuojamoje mašinoje. Ne... Dėkui.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2, 3  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama