Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 28, 12:06. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Jei čia klausimas į mano daržą, tai mane domina ne principai, o garsas. Tiksliau ar ten yra dar nors kiek artikuliacijos, ar tik grynas baubimas ir dar keletas klausimų į tą pusę...
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Tik dėžė "truputi" didesnė, dažniausiai naudojamų garsiakalbių skersmuo truputi didesnis, garsiakalbis nukreiptas žemyn ir visa ta konstrukcija, atkurianti nuo 15-20 realių Hz naudojama kambaryje.
Visa tai teorija.
Zaz ir porche teoriškai abi mašinos. Ir 2+2 vietos, ir varikliai gale oru aušinami, ir ratai keturi. Teoriškai...
O mane domina tai praktiškai bandę ar girdėję žmonės. Nėra tokių, tai nėra...
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Tik dėžė "truputi" didesnė, dažniausiai naudojamų garsiakalbių skersmuo truputi didesnis, garsiakalbis nukreiptas žemyn ir visa ta konstrukcija, atkurianti nuo 15-20 realių Hz naudojama kambaryje.
Visa tai teorija.
Ir kas dabar ? Sonotube'sas duoda labai lengvai pasiekt didelius turius, kuriem tinka dideles galvutes, su dideliu Vas, o dideles galvutes turi didele mase, ir zema rezonansa, tai kad vented deze gaunasi su zemu Fs. Jei tai atrodo kaip vented subas, skaiciojasi kaip vented subas, tai tikriausiai vented subas.
Citata:
Zaz ir porche teoriškai abi mašinos. Ir 2+2 vietos, ir varikliai gale oru aušinami, ir ratai keturi. Teoriškai...
O mane domina tai praktiškai bandę ar girdėję žmonės. Nėra tokių, tai nėra...
Lol, bloga analogija, lyginam mashinas su vienodu darbiniu turiu, vienoda galia ir su vienoda turbina, su vienodu Cx koficientu, bet skirtinga forma, manau tai greiciui neitakoja.
_________________ My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.
nuo tam tikro greicio prades itakoti ir labai zenkliai Juk aerodinamika
Kas link subo - nebandziau nezinau tad tik prielaidos. Nukreiptas zemyn garsiukas. Daugelis garsiakalbiu einant i sona praranda savo atkurima ir tiesiog nebesigirdi arba girdisi zenkliai tyliau kaikurie dazniai dazniausiai vid ir aukst. Siuo atveju subui to ir reikia galima bus deti mazesnes eiles filtra ir gauti rezultata geresni. Plius jei po subu kilimas tiesiai i garsiuka - vel gi geriau absorbuos subo "klykima" jei jis paleistas gan aukstai ir liks gilus bosas. Dar vienas dalykas (aisku kaip ir viskas kas cia parasyta yra tik prielaidos) kad tas zemyn nukreipimas ir kilimas po juo gali veikti kaip filtras kuris nuims aukstesnio boso nemalonius pikus ir paryskins ta zemiausia bosa. Gali buti ir taip. Na o praktiskai imkit ir bandykit cia tik mano prielaidos. Galu gale galima pameginti bet koki suba ar kolonele sitaip paversti grindu link ir pameginti paklausyti i kuria puse keiciasi garsas ir daryti siokias tokias isvadas
Jei tai atrodo kaip vented subas, skaiciojasi kaip vented subas, tai tikriausiai vented subas.
Sakykim, kad jis panašus į vented subą, skaičiavimams turi savo programą http://www.subwoofer-builder.com/sonosub.htm .
Kaip rašė GSP, didelio skersmens garsiukas nukreiptas į grindis, fazoinvertorius nukreiptas į lubas ir sakyk ką nori, bet jis, sakykim taip, "skleis kitokį garsą" nei paprastas frontfiring subas su faziku iš priekio ar iš galo. Tuo labiau, kad iki lubų irgi lieka ne taip daug erdvės.
Tokio tūrio dėžėje ir vėlavimas ko gero turėtų būti labai nemažas ir dar krūva visokių specifinių dalykėlių... Žodžiu teks sukti triūbą ir išbandyti viską ant savo sėdimosios.
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass