Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 02, 02:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Taigi passatas B5 97m galo,1.9Tdi (81kw).nuskaitinejant klaidas engine bloke meta klaida:
65535-internal control module memory error 37-10-faulty-intermittent
nutrynus klaida ji vel atsinaujina.auto vaziuoja,kuriasi,viskas ok su ja.radau internete pastaba,kad gali mest klaida jei auto chipuota,taciau ji necipuota.taip pat radau,kad gali mest sia klaida del airbag kompo gedimo(daugiau audi auto galbut),taciau cia su airbag viskas ok,masina nedauzta,klaidu nera,airbag lempute tvarkingai gesta...del ko gali buti si klaida?ka tikrinti?
Jei signalizacijos blokavimas prijungtas prie MAIN reles, esancios salia ECU, gali buti si klaida, taip pat jei ECU deze nesandari, buna, kad surudyja kontaktai tos reles, kartais, nors retai tokia klaida buna del blogo ABS. Paprasciausia patikrinti - ECU ant stalo, susijunk maitinimus, K-line ir prasitestuok, jei issitrins - problema periferijoje, jei neissitrins - kompe.
P.S. dar daznai pasitaikantis variantas, del ko ji atsiranda-trukusi MAP slangele ECU viduje ir kompiuteris uzpiltas tepalu.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Jei signalizacijos blokavimas prijungtas prie MAIN reles, esancios salia ECU, gali buti si klaida, taip pat jei ECU deze nesandari, buna, kad surudyja kontaktai tos reles, kartais, nors retai tokia klaida buna del blogo ABS. Paprasciausia patikrinti - ECU ant stalo, susijunk maitinimus, K-line ir prasitestuok, jei issitrins - problema periferijoje, jei neissitrins - kompe.
P.S. dar daznai pasitaikantis variantas, del ko ji atsiranda-trukusi MAP slangele ECU viduje ir kompiuteris uzpiltas tepalu.
radau rossteche,kad teisingai,dar gali buti del trukusios sios slangeles,kuri nueina i kompa kaip kad tavo pvz. parodyta.si auto mano,vazineju su ja apie metus laiko,signa dejo pazistamas meistras,tai nuo kompo maciau kad jis junge kazka nes buvo issiemes,blokavo kiek sake,kad siurbli man.o jei gedimas ne signalizacijos blokavime ir netrukusioje slangeleje,tai kokios beda gali buti paciame ecu?jei nespresiu sios bedos,gali buti kad kompas uzlinks?
Jis jau dabar pusiau uzlinkes. Nespresk.
Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo
truputi nesupratau:jeigu masina gerai vaziuoja viskas ok su ja,tai kaip gali but kompas pusiau uzilnkes? o kad klaida metai tai teisingai-kazkas negerai su ja ir vat gali but tie gedimai kuriuos pats isvardinai.
dar toks klausimas pamastymui:tarkim istrinu klaida.isjungiu degima vel ijungiu,pasijungiu vaga ir jei gedimas elektrinis tada vel klaida uzsifiksuoja iskart skanuojant,o jei trukus slangute-uzkurus auto,nes si slangute i ecu ateina nuo interkulerio slangos.ar klystu?
na ka gi,issardziau ecu,ogi radau tai,kas pavaizduota ''keturi'' foto kokia slangele pakeista ta truksia,ar tinkama griztama slangele,tokia kokia jungiasi i ecu ? kuo geriausia namu salygom valyti pasitepalavusia plata? dekui
Zarnele tiks bet kokia, svarbu, kad nebutu minksta. O plauti aerozoliniu stabdziu valikliu Brake Cleaner. Net sepetelio nereikia, ispucia viska is maziausiu tarpeliu.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Zarnele tiks bet kokia, svarbu, kad nebutu minksta. O plauti aerozoliniu stabdziu valikliu Brake Cleaner. Net sepetelio nereikia, ispucia viska is maziausiu tarpeliu.
na ka gi zarnele pakeista ir nuvalyti tepalu likuciai dar norejau paklausti ar vagas meta sito MAP i kuria jungiasi kompe zarnele klaida ir kaip ji butu galima su vag patikrinti ar stebeti jo darba(pati MAP)?
''keutri'' dekui tau uz pagalba bei protingas mintis del frazes:kuo daugiau meistru tuo daugiau darbo noriu pasakyti tik tiek,kad jeigu butu kuo daugiau meistru kurie padetu ar nukreiptu teisinga linkme,tuo daugiau butu galima paciam suzinoti ir nuveikti gyvas pavyzdys toks:jungiau drauges audi a4 96m signalizacija ir niekaip nesiseke masinoj atras centrinio valdymo(centrinis gali valdytis minusais arba vienu laidu)...finalas toks,kad zmogus is kurio pirkau pacia signalke jas deda apie 15 metu,yra dejes i visas musu seimos,giminiu masinas...paskambinus jo pklausti kaip pajungti centrini atsakymas buvo toks:nezinau,ziurek pats(o pries tai buvo gyresis,kad mintinai zinu visu laidu spalvas ir kur ka jungti....).na ka gi,netycia is audi klubo gavau rekomendacija,kad elektronikos forumietis ramaskinas deda signas ir tvarko elektra,jam paskambinus,per puse mintues isdeste ka ir kaip tikrinti ir jungti...Vat tokius zmones laikau tikrais meistrais,kuri galeciau ne tik rekomenduoti draugams,bet ir savo auto drasiai patiketi,jei nesusitvarkyciau pats geru darbus ir sekmes visiems