Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 14, 20:41. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kas galėtų iliustruotai paaiškinti, kaip teisingai pasijungti ТИП АД180-4 variklį? Jis paimtas nuo senos runkelių tarkavimo mašinos, bet 1:1 toks pat yra ir temos pavadinime paminėtoje skalbimo mašinoje. Iš variklio išeina viso 4 laidai, du iš jų (raudonas ir geltonas) sujungti į vieną ir nueina į МП2101ЛУХЛ3 jungiklį (?), kiti du (raudonas ir juodas) palaidi. Matomai buvo primontuotas kažkoks kondensatorius, bet jo jau seniausiai nebėra. Tinklo laido vienas kontaktas nueina į МП2101ЛУХЛ3, kitas kontaktas palaidas. Naršydamas internete radau tokį aprašymą su schemom http://www.elremont.ru/stirm/st_rus/strus_rem32.php, bet nelabai turiu supratimo, kur tą paleidimo relę gaut...
Juoda relė su trim jungtim randama prie daugelio rusiškų variklių, veikimo principas paduoti įtampą į paleidimo apviją kol variklis nesisuka ir darbinė apvija ima daug srovės.
Buvau sujungęs tuos du palaidus iš variklio išeinančius laidus ir tą palaidą tinklo laido kontaktą į krūvą - variklis pasileido iškart, jokio įsibėgėjimo, ir sukdamasis pradėjo skleist tokią senoviško variklio smarvę. Taip turi būt?
paleidimo apvijos vienas galas pastoviai pajungtas o kitas pajungiamas trumpam, kol variklis pradeda suktis, kai pradeda suktis - is karto atjungiamas, nes jei liks ijungta paleidimo apvija - ji sudegs
Pamatavau apvijų varžas: tarp juodo ir geltono laidų rodo 37,5 omo, o tarp abiejų raudonų 18,3 omo. Spėju, kad paleidimo apvija turėtų būt trumpesnė, tai ir jos varža mažesnė?... Ar tuomet užtektų paleidimo apviją jungti per jungiklį be fiksacijos, o darbinę apviją per jungiklį su fiksacija, apsieinant be paleidimo relės? Norint paleisti variklį, spusteliu paleidimo apvijos mygtuką, variklis įsisuka, tada spusteliu darbinės apvijos mygtuką, o paleidimo apvijos mygtuką atleidžiu. Taip įmanoma? Atleiskit, kad klausinėju atrodo elementarių kitiems dalykų, bet varikliuose nelabai nusimanau...
Pamatavau apvijų varžas: tarp juodo ir geltono laidų rodo 37,5 omo, o tarp abiejų raudonų 18,3 omo. Spėju, kad paleidimo apvija turėtų būt trumpesnė, tai ir jos varža mažesnė?... Ar tuomet užtektų paleidimo apviją jungti per jungiklį be fiksacijos, o darbinę apviją per jungiklį su fiksacija, apsieinant be paleidimo relės? Norint paleisti variklį, spusteliu paleidimo apvijos mygtuką, variklis įsisuka, tada spusteliu darbinės apvijos mygtuką, o paleidimo apvijos mygtuką atleidžiu. Taip įmanoma? Atleiskit, kad klausinėju atrodo elementarių kitiems dalykų, bet varikliuose nelabai nusimanau...
jungi abu vienu metu .kai pradeda suktis paleidimo knopke atleidi .