Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 14:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
oho, tai ka as ta lempa galesiu spiginti net 31 su kapeikom valandos?
Nei velnio. Geriausiu atveju kokias 24 valandas. O po kelių tokių eksperimentų eisi pirkt naujo akumuliatoriaus. Automobiliniai akumuliatoriai NESKIRTI tokiems režimams. Miršta.
akumas, kai dalinai issikrauna - paseda itampa ir lempa nebesviecia - o tik ziba.
Ne visai dėl to, tiek kiek jis pasėda viso labo pora voltų nelabai daro įtaką lempos žibėjimui. Bet yra toks baisus žodis akumuliatoriui -plokštelių sulfatizacija. Čia kaip vėžys žmogui. Praktiškai neišgydoma. O atsiranda ji nuo ilgo iškrovinėjimo maža srove.
ne del to pavojinga. kai iskrautas akumas sodinamas maza srove, sulfatacija vyksta tik laidziausiose vietose ir pasidaro toks kaip sulfatinis spyglys. jei jis susiliecia su priesinga plokstele - sugenda visa akumo sekcija. ir tas pavojinga tik starteriniams akumams. gilaus iskrovimo akumuose prikista visokiu sieteliu kurie riboja sulfatacija.
ne del to pavojinga. kai iskrautas akumas sodinamas maza srove, sulfatacija vyksta tik laidziausiose vietose ir pasidaro toks kaip sulfatinis spyglys. jei jis susiliecia su priesinga plokstele - sugenda visa akumo sekcija. ir tas pavojinga tik starteriniams akumams. gilaus iskrovimo akumuose prikista visokiu sieteliu kurie riboja sulfatacija.