|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 19, 21:51. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
|
|
Re: 230V itampos stabilizatorius |
Parašytas: 2010 05 17, 13:58 |
|
|
|
Tomenas rašo: |
Ko gero del itampos svyravimu, viena karta variklis sudege. Variklis buvo pakeistas nauju. Jei teisingai mastoma, reikalingas stabilizatorius, palaikyti 230V itampa, galia 1,5-2kW.
Reikalas skubus, tad laukiu minciu. Aciu |
O man atrodo daug protingiau būtų padaryt varikliui apsaugą nuo perkaitimo, arba apsaugą nuo nenormalios įtampos tiesiog išjungiant variklį, o ne burt su įtampos stabilizavimu. Juolab kai net neaišku nuo ko tiksliai tas variklis sudegė. Gal nuo įtampos, o gal todėl, kad buvo perkrautas ar tiesiog todėl, kad buvo kiniškas su izoliacija iš ryžių šiaudų.
Jei jau užsimanysi stabilizuoti įtampą tai ieškok Line Interactive (SMART) tipo UPSo ir burk su juo, jei pinigų negaila. Kito varianto vistiek kaip ir nėr.
Bet nėra tie varikliai tokie jau jautrūs įtampai. (nekalbu apie kinišką mėšlą) |
|
|
|
|
|
|
TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI |
Parašytas: 2010 05 17, 15:45 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Gali buti, kad variklis dirba ant ribos. Apkrova pastovi, itampa nukrito, srove isaugo - variklis sudege. Pastatyk galingesni varikli ir nereiks sukti galvos del stabilizatoriaus. |
Būtent. |
|
|
|
|
|
|
|
|
TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI |
Parašytas: 2010 05 17, 18:50 |
|
|
|
Na tai jei esamas irengimas per silpnas tai nelabai kas ir belieka. Galima bandyt mazint apkrova pvz (uzdedant mazesne sparnuote, jei ten ventiliatorius), aisku, jei tai imanoma. Siaip 2 kW itampos stablizatorius kainuos daugiau uz varikli, nebent imsi koki senovini rusiska, bet tokio galingumo sunkiai rasi, be to ir elektros sanaudos su tokiu stabilizatoriumi padides beveik dvigubai, taigi jei ten itampa ir taip jau svyruoja tai padidejus galingumui svyruos dar labiau - gausis uzburtas ratas. O stai jei vietoj 2 kW variklio pastatytum 2.5 kW gal problema ir issisprestu. Variklis ims tuos pacius 2 kW, bet nukritus itampai nesudegs nuo sroves padidejimo. |
|
|
|
|
|
|
TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI |
Parašytas: 2010 05 17, 19:10 |
|
|
|
Tomenas rašo: |
Ten tas visas putimo mechanizmas ir variklis yra is amerikos, tad ne taip lengva perdaryti konstrukcija, pakeisti varikli. Tokiu atveju, sakysit, statyk kita irengima
Kitu variantu? |
Tai, kad iš tavęs kaip iš tardomo reikia duomenis išmušinėti. Tik dabar teikėsi pasakyti, kad variklis iš amerikės, na tai viskas aišku - variklis skirtas dirbti prie 60Hz gauna 50Hz, o dar jeigu truputį pažemintą įtampą tai ir dega. Keista būtų jei nedegtų. Jei variklis trifazis tai idealiausias (bet labai nepigus) sprendimas statyti dažnio keitiklį, tai ir dažnį nustatysi kokio reikia ir įtampą. Jei variklis vienfazis tai keisti variklį ir viskas.
P.S. aš nežinau, dar nesusidūręs ar vienfaziai varikliai veikia nuo dažnio keitiklių. Žinau, kad nors ir retenybė, bet yra vienfazių dažnio keitiklių. |
|
|
|
|
|
|
TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI TRINTI |
Parašytas: 2010 05 18, 21:52 |
|
|
|
Tomenas rašo: |
Papildoma info:
variklis 110V 60 Hz; |
Galvokit kaip padaryt apsaugą šiam varikliui nuo perkaitimo, nieko kito realaus nepadarysi, nebent už pinigų sumą kuri būtų panaši į telefono numerį. Šiaip situaciją reikia žiūrėti vietoje ir aiškintis. Reikia rimto išmanančio specialisto kuris vietoje atliktų analizę ir tada priimtų sprendimą bei už jį atsakytų. Žinoma tai kainuos. Bet pusiau mėgėjiškai bandant apeiti problemą greičiausiai nieko nesigaus. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|