|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 15, 01:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Motociklo krovimo problema
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 17, 17:49 |
|
|
|
Sveiki, iškart atsiprašau, kad modelio neparašiau pavadinime, ir kito skyrelio kaip ir nesugebėjau pritaikyti, bet motociklo ir automobilio krovimo principas beveik tas pats. Taigi problema tokia, kad krovimo bėdos neranda net elektrikas, o motociklo pavadinimas tai JAWA, seniau buvusi 6v, bet perdarėm į 12v. http://www.videogaga.lt/video?id=oxulffwdjofnpdkdna va video kur parodyta kiek krauna.
Trumpai aprašysiu kas ten blogai:
Paimu testerio gnybtus(juodas prie pliuso, raudonas prie minuso) ir pradeda krauti, užspaudus gazą, iki 20v, tačiau apkeičiam testerio gnybtus(juodas prie minuso, raudonas prie pliuso), tada krovimas krenta link 0v.
Išbandyti sprendimo budai:
Pakeista krovimo rėlė, pakeistas srovės lygintuvas, pakeistas generatoriaus statorius nuo veikiančios jawos, visas krovimo laidynas buvo pajungtas atskirai(taigi gavosi taip, kad visi laidai pakeisti naujais), vistiek taip pat krauna. buvom priėję tokia išvadą, kad kenkia krovimui paliktos 6v babinos, tai pakeitėm į 12v bet vistiek tas pats. Akumuliatorių jungėm ir mašininį, ir kita motociklo akumuliatorių, bet vistiek tas pats. Praradę viltis nuvarėm motociklą pas elektriko, ir apsimetėm durneliais, kad nieko nesuprantam, ir sakom reikia krovimą sutvarkyti. Jis visais kampais į tą jawa pasižiūrėjo, matavo angliukų išduodamą įtampą, bandė pajungti fiatinę krovimo rėlę, galiausiai daėjo iki to, kad reikia ekranuotus laidus degimo kontaktėliams pravesti, nes jie gali duodi kažkokius impulsus, tai parsivežėm namo tą jawa, nusipirkom ekranuotus laidus, ekraną pajungėm prie korpuso, bet vistiek tas pats. Vat vieno dalyko ko neėmėm nuo veikiančios jawos, tai yra generatoriaus inkaras, bet aš jį kita pirkau, ir vistiek tas pats.
Tai vat norėtųsi sužinoti, kaip generatoriaus inkarą ir statorių reiktų patikrinti ar jie geri? va dar pridedu elektros schemą ( http://www.motociklai.com/e107_files/downloads/schemos/jawa/jawa638.jpg ) gal kas kokį sprendimą pasiūlytų, gal automobiliams panaši problema yra buvusi. Beje pamiršau pridurti, kad naudojau keletą testerių, ir jie tą pati rodė, ir elektrikui tą patį rodė.[/quote] |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 17, 18:24 |
|
|
|
Lygintuvas. Sugedęs/blogai prijungtas.'
P.S. (po 5 min) nors ne.
Pradžiai prijunk multimetrą prie neužvesto motociklo akumuliatoriaus ir parašyk ką rodo, po to apsuk laidus ir vėl parašyk, tada galvosim, kol kas tai man labiausiai panašu į sugedusį multimetrą. |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 17, 19:20 |
|
|
|
Akumuliatoriai yra kraunami srove,todel pirmiausia reiktu pamatuoti ar yra reikiama krovimo srove.
Elektroniniai testeriai gali rodyti nesamones del generatoriaus ir uzdegimo sistemos trugdziu, tokiu atveju reikia bandyti matuoti itampa su rodykliniu testeriu. |
|
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 17, 21:00 |
|
|
|
Multimetras tikrai nesugedęs, nes su kitais tas pats, rytoj jei bus galimybė parašysiu ką rodo neužvesto motociklo akumuliatorius pridedant ir taip ir taip testerio gnybtus(bet mano nuomonė kad rodys ~12,5v ir ~-12,5v, gal ir daugiau, neatsimenu kiek tiksliai rodo normalus veikiantis akumuliatorius) Elektrikas srovės lygintuvą tikrino, sakė jog geras, visi diodai sveiki, tai pat ir krovimo relę matavo, sakė jog gera, bet mes pasilikome ties fiatine rėlė, nes ji iki 14,5v krauna, o orginali iki 14v.
Beje ir su rodykliniu matavo, tiesa tik į vieną pusę, bet vistiek rodė per daug... |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 12:27 |
|
|
|
nezinau, koks ten "elektrikas" tau tikrino, bet fiato rele cia visiskai netinka, kadangi jinai "meto" minusa, o pas tave krovimo rele "meto" (DF isvadas) pliusa
tau reikia det originalia rele ir matuot ar pilnai ateina itampa ant jos kontakto D+
jei kazkur kontaktuose ar spyneleje yra itampos kritimas ir iki D+ neateina pilna itampa, tada relei atrodo, kad krovimas per mazas ir ji krauna neribodama
gali buti, kad originali rele bloga, tada ja galima pakeist kitokia, kurios yra komutuojamas pliusas - tokiu sias laikais absoliuti mazuma
ja paprasta patikrinti, tereikia reguliuojamo itampos saltinio, duodancio nuo 0 iki ne maziau 15...16V
pajungi reles B- prie minuso, D+ prie pliuso, o tarp DF ir B- prijungi 12V lempite nedidelio galingumo
keliant itampa, lempute turi pradeti sviesti, o pasiekus mazdaug 14 voltu lempute turi staigiai uzgesti
jei neuzgesta pasiekus 14,5V ir daugiau - reiskia rele pramusta
jei originali bloga, tai prieinamiausias variantas - nusipirk zemes ukio technikos dalimis prekiaujancioje parduotuveje rusiska traktorine rele- ne sokolada, o dezute, mazdaug 18lt kainuoja, yra du isvadai pazymeti raidemis Щ ir Б+
Щ jungi vietoj DF, Б+ vietoj D+ , o prie metaliniu tvirtinimo ploksteliu patikimai prisuki masini laida B- |
|
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 15:12 |
|
|
|
Krovimo rėlę jis taip ir matavo, orginaliai rėlei lemputė užgeso ties 14v, o fiatinei ties 14,5v. Kai užsuksiu į garažą papaišysiu schemikė pagal kurią jis prijungė fiatinę rėlę(ten tik du laidai, žalias ir rudas). Mes visiškai visą krovimą buvome pajungę atskirai be spynelės, visiškai visus naujus laidus dėjome, jungėme pagal schemą, vistiek tas pats buvo. Buvo tokia planai jungti senovinę krovimo rėlę, bet kadangi elektrikas patikrino orginalią krovimo rėlę, ir sakė jog veikia gerai, tai neverta 18 lt mokėti už daiktą, su kuriuo vistiek tas pats rezultatas bus. Tik dar klausimas man kyla kaip patikrinti patį generatoriaus statorių ir inkarą ar jie gerai veikiantys, pas ko vežti juo išėmus, kad konkrečiai patikrintų? |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 15:28 |
|
|
|
pažiūrėjau tavo filmuotą vaizdelį videogagoj, tai gi ir durnam, ne tik elektrikui, turi būti aišku, kad tavo testeris rodo pievas, jei jam sukeitus laidų poliariškumą parodymai skiriasi
pirma: matuok su rodykliniu voltmetru, šitas skaitmeninis nuo aukstos įtampos laido gaudo trukdžius ir rodo nesamones
antra: jei krovimas per didelis - tai nei statorius, nei rotorius ne prie ko ir jų nei lupt, nei kažkur vežt patikrinimui nereikia - bus arba bloga relė, arba blogai pajungta, arba abu variantai sykiu
Citata: |
papaišysiu schemikė pagal kurią jis prijungė fiatinę rėlę(ten tik du laidai, žalias ir rudas). |
aš tau dar kartą aiškinu, kad relė turi būti ne bet kokia, o kuri turi komutuojamą pliusą, fiatinių tokių man sutikt neteko, nors galbūt ir yra koks prieštvaninis retas modelis
ir todėl tavo papaišymai, kas ten kur sujungta ir kokios spalvos laidais neverti nei sudilusio skatiko, jei tiksliai nežinai relės tipo
jei elektrikas nesusigaudo javos pravodkėje, tai jam su plūgu reikia dirbt, o ne su testeriu ir lituokliu |
|
|
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 19:55 |
|
|
|
Dar beda tame, kad man važiuojant po miestą su šviesomis, tai akumuliatorius išsikrauna, gerai kad su dviem jawom važinėjom, tai apkeitėm akumuliatorius ir toliau važinėjom, kol vėl išsikrovė.ar čia gali būti dėl to kad perdaug krauna ir akumuliatorius nepriima išvis krovimo tada? nes visiškai atjungiu akumuliatorių užvestam motociklui ir dirba gan gera, bet galėtu geriau, nes apsukos krenta, reikia prilaikyti gazą, o kai apsukos krenta tai nori motociklas užgesti. Dar kartą priminsiu jog akumuliatorius geras, krovimo rėlė orginali dabar įdėta, irgi gera ji(nes matavo su prietaisu kažkokiu, ir ties 14v užgeso lemputė), srovės lygintuvas irgi geras, tikrino kiekvieną diodą.
O toje jawos pravodkėje kažkoks velnias apsigyvenęs, tas elektrikas tikrai geras yra, ne vieną mašina ten esu nuvaręs, ir suremontuoja elektros gedimus. Su kelias pažįstamas buvau apkalbėjęs ir tai kada gal magnetinis laukas didesnis atsirado dėl metalinio flanšo, kad galėtu jawai vietoj 6v generatoriaus įdėti 12v generatorių. Kaip žinoma aliuminis ne įsimagnetina, o mes tarp generatoriaus ir variklio blokų dėjom metalinį flanšą, gal tai galėjo pakenkti? |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 20:23 |
|
|
|
Paprastas dalykas- uzkuri jawa atjungi akuma jeigu dirbaziurom kokia itampa ant atjungto akumo gnyptu,turetu but apie 14V,jeigu atjungus akuma gesta,o as taip manau,vanas kazkas pries rele negerai. |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 21:04 |
|
|
|
aaa, tai dar paaiškėjo, kad ir su generatoriaus tvirtinimu nesamonių pribūrta...
kokių dar naujienų bus is fronto ? |
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 21:26 |
|
|
|
Reiks pamatuoti gnybtų įtampa atjungus nuo akumo.
Visiems kas generatorių taip pasidarę viskas kuo puikiausia veikia. Tai ir pas mus inkaras lygiai sukasi, kiek klausinėjom visų tai neturi reikšmės tai kad generatorius pora milimetru stovi aukščiau ar žemiau. Tik vat ta metalinė flanša ar turi reikšmės, gal ją man padaryti iš aliuminio, o gal iš tekstolito? |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 21:50 |
|
|
|
įtampą reikia matuot ne atjungus akumą, o su akumu ir įjungtom šviesom - tada ir matysi, ar įjungus šviesas nekrenta įtampa
panašu, kad ten nesamonių pribūrta ne viena, ant laisvų krauna normaliai, padavus gazo - dvidešimt voltų, o pavažinėjus su šviesom - akumas numirė
geriausia būtų pas normaliai besigaudantį žmogų nuvažiuot, o ne pas kolūkio kalvį, tai per keletą minučių nustatytų, kur gedimas |
|
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 18, 22:26 |
|
|
|
vitkele15 rašo: |
Reiks pamatuoti gnybtų įtampa atjungus nuo akumo.
Visiems kas generatorių taip pasidarę viskas kuo puikiausia veikia. Tai ir pas mus inkaras lygiai sukasi, kiek klausinėjom visų tai neturi reikšmės tai kad generatorius pora milimetru stovi aukščiau ar žemiau. Tik vat ta metalinė flanša ar turi reikšmės, gal ją man padaryti iš aliuminio, o gal iš tekstolito? |
Nesiblaškykit, geriau susiraskit elektriką su galva ir jis suras problemą. Jūsų elektrikas galvot nemoka. Jis kaip ir dauguma mano matytų tokio amato žmonių sugeba tik aklai tikrinti ir keisti elementus, nesuvokdamas sistemos veikimo.
Mes irgi per nuotolį nelabai ką padėsime, žiūrėti reikia vietoje. Tuo labiau kai ten viskas perdirbta. |
|
|
|
|
|
|
Motociklo krovimo problema |
Parašytas: 2010 04 19, 06:39 |
|
|
|
O gal kas kokį gerą elektriką žinote iš Plungės rajono, ar miestelyje netoli Plungės?
Viskas turėtu veikti kaip ir ant normalios 12v jawos, nes tas pats generatorius, tos pačios rėlės ir t.t. |
|
_________________ Vytautas |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|