Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 04, 01:12. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gavau ja is savo kliento ir turiu ja paaiskinti kitam klientui, taciau jos nesuprantu.
Sprendimas toks, kad vietoj pajungiant prietaisa kuris veikia 10-30V ribose nuo automobilio akumuliatoriaus, reikia dar ivesti i sistema atsargine baterija, kad jei atjungtu kas akumuliatoriu prietaisas veiktu is tos atsargines baterijos.
kas tau ten neaisku?
atsarginė baterija pajungta per srovės ribotuvą - termistorių - kad jos krovimo srovė neviršytų leistinos, o tas aparatas pajungtas per diodus: jei atjugsi pagrindinį akumą, srovė tekės iš atsarginio, o kai pagrindinis akumas pajungtas, tai srovė imama iš jo, nes jo įtampa biškį didesnė
priklauso, kas ten per įrenginys pajungtas ir kiek jam srovės reikia
tu rašyk konkrečiai, kas ten per aparatas, o ne kažkokiom paslaptingom užuominom, mįslių čia niekas tau nespėlios
aparatas yra GPS/GSM prietaisas, kuriam reikia sroves 10-30V
Nepamiršk, kad tai atsarginei baterijai dar ir įkrovimą padaryti reikia.
Kliento atžvilgiu būtų teisinga jei tu persamdytum ką nors šiam darbui, nes pats kaip matau visiškai nesigaudai. Klientas, montuodamasis automobilio sekimo sistemą tikisi sutaupyti, bet su tavimi jam bus tik vieni nuostoliai.