 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 03, 17:19. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » GEET ir HHO kartu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 05, 11:45 |
|
|
|
kas del duju irangos ;
klausimelis kodel duju reduktoriaus nesildom oru paduodamu i degimo kameras?
rezultate duju temperatura atvesintu ora - veikimo principas kaip interkulerio.
o ir kondicionieriu galetu duju iranga vesint .
visvien jug dujas sildom . pries ipurksdami .
visdelto masinom iki tobulybes dar oi kaip toli .
beto kondensatas is oro dregnumo visvien patektu i varikli
 |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
 |
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 05, 18:30 |
|
|
|
o koks tikslas tas dujas sildyt?
duju reduktoriai ne del duju saltumo genda. ten yra du pagrindiniai gedimai - nuo senumo sukieteja membranos ir pradeda prasciau reguliuotis, karstis tik pagreitins sukietejima. prastos membranos laiko 1-2 metus - kokybiskos 7-12 metu.
antras gedimas - tai nuo visokiu tersalu dujose - reduktoriuje prisikaupia "smaros" - tokia purvo pavidalo ir konsistencijos kose. jei jos laiku neisvalai (2 - 3 kart metuose rekia isleist per toki varzta) ziema joje esanti dregme uzsala ir uzblokuoja reduktoriaus reguliatorius. nu cia uzvedant siluma padetu - kol prasivaiksto reduktoriaus mechanizmas. bet esme tame kad uzvedinejant variklis saltas ir silumos dar nera o uzvedus - nebeaktualu  |
|
|
|
|
 |
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 05, 18:42 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
o koks tikslas tas dujas sildyt?
duju reduktoriai ne del duju saltumo genda. ten yra du pagrindiniai gedimai - nuo senumo sukieteja membranos ir pradeda prasciau reguliuotis, karstis tik pagreitins sukietejima. prastos membranos laiko 1-2 metus - kokybiskos 7-12 metu.
antras gedimas - tai nuo visokiu tersalu dujose - reduktoriuje prisikaupia "smaros" - tokia purvo pavidalo ir konsistencijos kose. jei jos laiku neisvalai (2 - 3 kart metuose rekia isleist per toki varzta) ziema joje esanti dregme uzsala ir uzblokuoja reduktoriaus reguliatorius. nu cia uzvedant siluma padetu - kol prasivaiksto reduktoriaus mechanizmas. bet esme tame kad uzvedinejant variklis saltas ir silumos dar nera o uzvedus - nebeaktualu  |
jai pastebejai - duju reduktorius sildomas skysciu . darbo metu buna mazdaug 99 laipsniu .
. pats dujom vazineju .. |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
 |
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 08, 03:29 |
|
|
|
snekejau su motoristais - vandens i varikli geriau neduot . o kaiptik stengtis kad oras kuo sausesnis butu . nes varikliui dregme slopina degima ir trecia dali galios praranda motoras . Nezinau kiek cia tiesos - bet specas taip snekejo . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 08, 11:13 |
|
|
|
|
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko  |
|
|
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 08, 13:13 |
|
|
|
esu girdejes - bet mano 3,8 v6 ir taip 12 litru po miesta ant simto km daro + automatas
tai sumontavus 6-7 litrai teliktu . reiks pasidomet rimciau - gal ir vertas demesio kol pniaumatiniai isplis - puse sustaupys islaidu .
nors neisivaizduoju kur po kapotu dar galima ka nors idet?
i ta plyta be sansu net laida pravest
jai tik apsim oka man nerupes kad ir atominis reaktorius po kapotu . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 08, 18:53 |
|
|
|
Dėl vietos tai sako žmonės kad telpa bet kur. |
|
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko  |
|
|
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 09, 01:57 |
|
|
|
Medkirtys rašo: |
Dėl vietos tai sako žmonės kad telpa bet kur. |
nepamates nezinosi - nepabandes nenuspresi . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
 |
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 11, 09:39 |
|
|
|
Hi rašo: |
snekejau su motoristais - vandens i varikli geriau neduot . o kaiptik stengtis kad oras kuo sausesnis butu . nes varikliui dregme slopina degima ir trecia dali galios praranda motoras . Nezinau kiek cia tiesos - bet specas taip snekejo . |
Jei automobilis naudojamas kasdienai, tada gal ir taip, taciau pries eile metu manau ne be reikalo ralyje B grupei buvo uzdrausta naudoti vandens purkstukus, nes buvo isgaunami nesamoningi galingumai, kas tapo daug zustanciu sportininku priezastimi, o galiausiai uzdrausta ir pati B grupe.
Vandens ipurskimas i cilindrus leido didinti suspaudimo laipsni kompresoriniuose ir turbokompresoriniuose varikliuose, ko nebuvo galima pasiekti normaliomis salygomis del detonacijos. |
|
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd |
|
|
|
 |
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 11, 16:05 |
|
|
|
keturi rašo: |
Hi rašo: |
snekejau su motoristais - vandens i varikli geriau neduot . o kaiptik stengtis kad oras kuo sausesnis butu . nes varikliui dregme slopina degima ir trecia dali galios praranda motoras . Nezinau kiek cia tiesos - bet specas taip snekejo . |
Jei automobilis naudojamas kasdienai, tada gal ir taip, taciau pries eile metu manau ne be reikalo ralyje B grupei buvo uzdrausta naudoti vandens purkstukus, nes buvo isgaunami nesamoningi galingumai, kas tapo daug zustanciu sportininku priezastimi, o galiausiai uzdrausta ir pati B grupe.
Vandens ipurskimas i cilindrus leido didinti suspaudimo laipsni kompresoriniuose ir turbokompresoriniuose varikliuose, ko nebuvo galima pasiekti normaliomis salygomis del detonacijos. |
nu ir is kur istraukei tokia nesamone? |
|
|
|
|
 |
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 11, 22:40 |
|
|
|
|
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |