|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 15, 22:05. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » GEET ir HHO kartu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 03, 00:42 |
|
|
|
Mano galvoje senokai sukasi tokia GEET pritaikymo schema, kaip manot ar verta elektrolizerį įstatyti į "burbuliatorių" kas nutiktu su benzinu elektrolizerio elektroduose (sprogtų, užsidegtų ar skiltų kaip vanduo?), kadangi nesu chemijoje gerai pasikaustes tai domintų išsamūs atsakymai, pasiūlymai. Aplamai kiek tiesos su mano GEET reaktoriumi: ar tokia konstrukcija gerai leistų pasiskirstyti šilumai, kokie tarpeliai turetų būti kaip juos apskaičiuoti, reaktoriaus strypai turėtų būti įmagnetinti ar ne, gal kas jau esate konstrave GEET, praverstų komentarai. |
|
_________________ zinoti;) |
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 03, 01:53 |
|
|
|
taip, truksta tik isradeju norinciu sujungti amzinaji varikli su laiko masina. |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 03, 02:41 |
|
|
|
Digix rašo: |
taip, truksta tik isradeju norinciu sujungti amzinaji varikli su laiko masina. |
+1 |
|
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 03, 10:02 |
|
|
|
ekonomiskiausias ir seip ekologiskiausias paskutiniu metu MDI prototipas .
tai suspausto oro agregatas ,
nasumas nk dar geresnis nei vidaus degimo varikliu .
ir paprastas ir ilgaamzis . -nors ir dar prasosi dadirbamas .
o su kuro priemaisom ar be ju - visvien nebus geresnio efekto nei serijiniu budu gaminami . to irodymas kad ir gamintojams noretus geresniu harakteristiku negu konkurentu , taip garantuotu sau pardavimus .
ekonomija butu galima gaut jai ismetimo produkta sugebetum grazint i pradine busena ir vel ji galetum panaudot .
bet deja tokios hemines sudetys uz benzina 100 kart brangesnes ir toksiskesnes . tai kad kaina uz benzina - kolkas pats aukso viduriukas .
jai nedet sk.duju . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 03, 19:59 |
|
|
|
kionig rašo: |
Digix rašo: |
taip, truksta tik isradeju norinciu sujungti amzinaji varikli su laiko masina. |
+1 |
Mašinai kažkokio variklio tai reikia |
|
_________________ zinoti;) |
|
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 10:34 |
|
|
|
ar ne paprasciau butu ipurkst vandens garus kaip kura ,( ipurskiant vandeni ir gausis garai ) dar pries ipurskiant pati kura i degimo kamera . tereiktu tik papildomos vandens ipurskimo sistemos ir suderint .
tai kas nupiesta , sunkiai isivaizduoju kaip normuosit garu kieki ir kur desis garu perteklius ? beto kaip sutalpinsit po kapotu? ir kaip pradzioi ( saltu varikliu gausit garus ) jug pus vadeni ir bus amin zvakem .
tarp kitko dizeliniui varikliui - vanduo peilis , uzkals gaves kiek didesni kieki - benzininis isgyventu - keturtaktis isiciaudetu .
mano supratimu, ka nors dadet dabar vidaus degimo varikliui netikslinga. nebent isorine degimo kamera kad butu galima naudot betkokios rusies skysta kura . Analogas beitso variklis .
Seip as isvis abejoju tikslingumu - dadet oro tankumui - vandens garus , ar nepaprasciau butu suderint aukstesni kuro oktanini skaiciu su degimo kameros dydziu. Ir seip negi manot kad automobiliu gamintojai visiski idiotai? . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 19:06 |
|
|
|
Šaltam tai as galvoju kad ant dujų ar benzo padirbtu,ten papiestas po oro filtro. Visa ta sistema yra gerai tuo kad panaudoja išmetalų šiluma( NK didėja) ir taip pašildo tą vandeni, ir dar man atrodo kad tokia sistema(didelis vamzdžiu suplonėjimas) sukure didelį slėgį, ir dėl to esu linkęs tiketi kad tokiomis salygomis vandens garai ten gali užšilti ir iki reikiamų 2000 laipsniu. na o jai iki šitiek ir neužšyla vistiek geras būdas vandenį paversti garais, panaudojant energiją kuri vienaip ar kitaip išeitų per duslintuvą. |
|
_________________ zinoti;) |
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 21:12 |
|
|
|
vandens garu i kura negalima purksti, visa esme yra butent tai kad vanduo turi buti sumaisomas su kuru padartant emulsija.
o tada sitas misinys ipurskiamas i cilindrus laseliu pavidalu. del karzio vanduo uzverda ir istasko kura.
ipurskus vandens garu bus tik blogiau nes garai tai tik balastas kaip azotas ore. |
|
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 21:40 |
|
|
|
Valdas1 rašo: |
Šaltam tai as galvoju kad ant dujų ar benzo padirbtu,ten papiestas po oro filtro. Visa ta sistema yra gerai tuo kad panaudoja išmetalų šiluma( NK didėja) ir taip pašildo tą vandeni, ir dar man atrodo kad tokia sistema(didelis vamzdžiu suplonėjimas) sukure didelį slėgį, ir dėl to esu linkęs tiketi kad tokiomis salygomis vandens garai ten gali užšilti ir iki reikiamų 2000 laipsniu. na o jai iki šitiek ir neužšyla vistiek geras būdas vandenį paversti garais, panaudojant energiją kuri vienaip ar kitaip išeitų per duslintuvą. |
vargu ar 200 laipsniu pasieksi . norint turet 2000 laipsniu gara - slegis bus kaskur 500 atmosferu . - tai gal paskaiciuok pirma . itariu nepakenks o turint toki slegi - jau jokio vidaus degimo variklio nereikia - uzteks kad stumoklis islaikytu su velenu . ir manau kad gausis dar didesnis nei vato garo masina .
digiui - nebutina maisyt garo su kuru. turint dvi ipurskimo sistemas .
vanduo ipurskiamas virs garais paskui ipurski kura ir padegi - efektas deja kaip ir norima - garuose kuras degs leciau . Ko ir siekiama - sudegus ir garai dar kais plesdamiesi . tik ar tai jausis stumuokliui suderinus garu kritini kieki - kol garas pazeis kuro ir oro santykini kieki reikalinga degimui . . vel reiktu paskaiciuot . nk - pakils 0,5 ( apitikriai ).
ar verta del tokio efekto tiek vargintis? kai vien motoro forsavimas gerokai pakels nk . bet sutrumpins variklio resursa . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 21:43 |
|
|
|
Kaip minejau kokie kiti ipurskimo metodai netinka, nu aisku jei variklis benzininis tai laseliai susimaisys ore.
bet jei tai dyzelis tai butina sumaisyti prie ipurskima |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 21:49 |
|
|
|
Digix rašo: |
Kaip minejau kokie kiti ipurskimo metodai netinka, nu aisku jei variklis benzininis tai laseliai susimaisys ore.
bet jei tai dyzelis tai butina sumaisyti prie ipurskima |
jai jau daryt garo katila nuo ismetimo - tai paprasciau jau dadet dar viena ipurskimo sistema ( kuri vandens kieki ipursktu tiesei i degimo kamera dar pries ipurskiant kurui ir suspaudziant
nors aplamai manau kad neverta vargt - nei su katilu nei su kokiais priedais .
forsavimas - kas kita .+ auksto oktaninio skaiciaus kuras etanolis ar dar kas .
o benzinas ir liks benzinu kad ir 63 ( aviacinis plovimui ) |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 04, 22:12 |
|
|
|
tai supranti, kad tokiu atveju naudos nebus, jug vanduo pats saviame nieko gero neduoda, tau reikia kad ipurksti butu laseliai sudaryti is kuro ir vandens misinio
nors aisku visokiem ten laiko masinu isradejams tai nesvarbu betkokiu atveju. vistiek net pamatuoti rezultato niekas neusmasto tik iskart praso daugisu pinigu didesniam aparatui pagaminti |
|
|
|
|
|
|
GEET ir HHO kartu |
Parašytas: 2010 04 05, 10:04 |
|
|
|
Digix rašo: |
tai supranti, kad tokiu atveju naudos nebus, jug vanduo pats saviame nieko gero neduoda, tau reikia kad ipurksti butu laseliai sudaryti is kuro ir vandens misinio
nors aisku visokiem ten laiko masinu isradejams tai nesvarbu betkokiu atveju. vistiek net pamatuoti rezultato niekas neusmasto tik iskart praso daugisu pinigu didesniam aparatui pagaminti |
na tai senai zinoma . Bet jai jau klausimas toks yra - kodel nepagalvojus ir neisiaiskinus , Nieko tokio nenutiks . Kad tusciai prirasysim darvienoi temoi pora simtu lapu chate .
Kas del varikliu ; paprastai ora i varikli stengemasi suspaust ir turbinom ir interkulerio pagalba . tikrai yra net sertijiniu modeliu su iranga . toliau oktaninis skaicius - kuo didesnis kuro tuo kuras leciau sprogsta ir vesesnis , darom isvada kad vandens garai - tik prisedes prie didesnio nk ( saliginai ).
Tik yra niuansu . Vandens garus i degimo kamera ipurkst reiktu saltesnius ( kiek tai imanoma ) nes saltas plesis zymiai daugiau nei karstas .
Toliau vandens garai gali but ir 0,1 laipnio -2 laipniu aplinkos temperaturoi ( dirbtinio sniego texnologija ) , darom isvada kad imanoma .
Rezultatas gautus toks ; salta oras -40 laipsniu turbinos suspaudziamas bus siurbemas i degimo kamera kur dar ipurskemas vandens garu 0,1 laipnio . ir ipurskiamas kuras kuri padegam . visa tai plesis zymiai daugiau nei suspaudus 100laipniu karsta ora degimo kameroi .
tik beda ta kad tai pagamint gali tik megogamyklos inzinieriu grupe o ne koks garaziuko specas . , ir tai dar inzinierems kils 1001 problema kol viska texniskai sujungs ir suderins . o ir kaina bei explotacijos patikimumas pradzioi tikrai bus apgailetinas .
Beto isiurbimo efektyvumas ir ismetimas - dar toli grazu nera idealus .
gerokai pagalvojus masinoms dar tik 200 metuku . ir jos dar tik sliauztinuku stadijoi . |
|
_________________ Orgumentai svarus tik tuomet kai aponentas nebegali ju isvartyt fiziskai . ( abiem prasmem . ) |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|