Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 16:56. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Cranksaht pozicijos daviklio niekaip ,skamba jokingai nerandu ,Palei autodata ziurejau nusiemliojau slangas o ten tik kuro temperaturos daviklis ,pasikeliau masina nuemiau variklio apsauga ,ties pusasiu ir starterio lygiu stovi panasus i Cranksaht 3 kontaktu ir greicio davikli ,gal kas esate su tokiu motoru susidure ? isanksto dekingas...
nusukau nuo to daviklio kuris tarp starterio ir desines puses pusasio,varsteli bet jis nesitraukia tik sukasi aplink savo asi ,is vidaus lyg jis butu su dantraciukais kaip koks greicio daviklis, siaip palei TIS 2000 jai teisingai supratau kad ten indukcinis daviklis,pataisykit jai as klystu
OPC tiksliai zinai kad ten indukcinis daviklis,nes kazkaip nesinoris is savo kisenes speed sensoriaus pirkt,ten as viena varsteli atsukau aplik asele sukas trauk netraukes,kaip koks dantis kliba
OPC tiksliai zinai kad ten indukcinis daviklis,nes kazkaip nesinoris is savo kisenes speed sensoriaus pirkt,ten as viena varsteli atsukau aplik asele sukas trauk netraukes,kaip koks dantis kliba
Renuškėm gal 5 išėmiau nesunkiai, o vieną teko išdaužyti
sendiena truko kantrybe uzkisau ilga atsuktuva pyks ir isimove pasirodo buvo tarpininke kuri ir nepaleido, gal zinot kiek krovimo generatorius duot turi autodatoi neradau siaip su multimetru tikrinau 13.20 V ?
sendiena truko kantrybe uzkisau ilga atsuktuva pyks ir isimove pasirodo buvo tarpininke kuri ir nepaleido, gal zinot kiek krovimo generatorius duot turi autodatoi neradau siaip su multimetru tikrinau 13.20 V ?
turi but nuo 13,8 iki 14,5 ir cia su apkrova pecius sviesos ir tt.....
Kame saknys senajam generatoriui radau viena dijoda pramusts pakeitem nauja generatoriu,sujungus sviesas peciuka,srove krenta maziau 12v< apkrova isiungus be keliu daliu 14v rodo nuo ko bedos pradet ieskot laidai praziureti sveiki,
"kieti" meistrai, kad užuot pakeitę diodą, deda kitą generatorių
nusipirk dar kokius tris, ant Isuzu variklių stovi "labai geri" Hitachi generatoriai - gal pasiseks, ir bent vienas iš jų bus dar nenukepęs
o prieš dedant į mašiną, reikia pirkinį prasukt ant stendo, kad nereikėtų bereikalingai dirbti
prieš perkant - būtinai susitart su pardavėju, kad priimtų atgal, jei paaiškės, kad neveikiantis
jei nesutinka - nepirkt visai, šitie astrų generatoriai dvėsta kaip musės, rast naudotą ir veikiantį - sunkus atvejis
Senajam generatoriui buvo vienas dijodas pramustas,tas visas plastmasinis blokas kur stovi ipresuoti dijodai buvo suskilinejas tam Hitachi generui dienos suskaiciuotos buvo, tai klientas nupirko grinai nauja neaiskios firmos genera,
ten ta plastmase atlieka daugiau dekoratyvine funkcija, as jos net atgal nededu, jei tenka ardyt, be jos geriau ausinasi
pakeiti dioda-savikaina 3Lt,bet yra krapstymosi - arba idedi nauja tilta, tada darbas trunka keleta minuciu - bet kaina jau apie 40...60Lt - ir tiek ziniu
o jei pirktas naujas, tai firma daugiau negu aiski, made in China, kuris niekam vertas, laisvai gali buti ir su broku, nesvarbu, kad naujas
arba nukepe tik idejus, ipac jei uzvedet masina pries tai nepakrove akumo iki normalaus lygio, ir tada tam naujam generatoriui reikejo dirbt maksimaliu pajegumu
remontinis lieka remontiniu, tiek sveikatos ir atsparumo perkrovoms, kaip originalas, jis niekada netures