Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 15 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 11 15, 22:11. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Maitinimo šaltiniai » Lygegretus akumuliatoriu jungimas
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 46
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 21, 23:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
SMD
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
SMD rašo:
Pratesiant minti: kazkur skaiciau,


Tu daug skaitai (tai gerai), bet mažai realaus gyvenimo matei. Aš atvirkščiai, todėl aš labai nesigilinu į teoriją ir nesistegsiu teoriniame lygmenyje diskutuoti.
Aš žinau, kad lygiagretus akumuliatorių jungimas galimas, naudojamas ir to pakanka.
Telekome musų padalinio žinioje buvo ~ šimtas akumuliatorių baterijų, kurias reguliariai testavom, atlikinėjom kontrolinius iškrovimus, keitėm sugedusius elementus etc. Buvo vietų kur lygiagrečiai dirbo senos rusiškos baterijos (buvo net tokių kokių tu nematęs ir nematysi - atviros, stikliniuose induose, o kai kurios švininiuose induose, o tie indai medinėse dėžėse) ir naujos vakarietiškos. Jokių neigiamų lygiagretaus jungimo požymių neužfiksuota. normaliai prižiūrimi akumuliatoriai tarnavo tiek kiek jiems priklauso, buvo broko bet ten kiti reikalai.

As taves nepazystu ir tu manes nepazysti, nemanau kad gali sprest ko as esu mates , kaip ir as negaliu aiskint kiek tu esi mates. Gal ant to ir sustokim... (tavo akumuliatoriu tikrai nemaciau). Gyvenimas yra ne vien "automatinis darbas" zinau ir darau nemastydamas, yra dalyku su kuriais susiduri pirma karta ir nera is ko pasimokyt, tada pradedi skaityt ir mastyt (mokytis ir taikyti zinias)... Bet tai ne i tema...
Pats rasai: aptarnavot baterijas, reguliarei testavot, iskrovinejot, keitet... Pats isivaizduoji geriau uz visus kiek reikia ideti darbo ir kontroles kad baterijos dirbtu gerai..., kiek jos butu pratempusios jei butu prie ju nieks nelindes? Ir apie ka dabar kalbam, jei tu savo baterija priziuresi, matuosi, remontuosi ir t.t problemu nebus, kuris is musu taip priziuri kompo baterijas? idejo ir uzmirso... kodel? todel kad jos atrinktos pagal parametrus ir su jom bedu nera..., jei sumesi betkokias ir ju nepriziuresi jos greit nusibaigs...
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 21, 23:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
SMD rašo:

as ir nesakau kad jie bus kraunami atskirai ir paminejau kad E1=E2=4v, ar sprendzias uzdavinys? beje, kokia evj bus pilnai pakrauto 2Ah ir 1Ah? jei jie butu kraunami atskirai? man atrodo tokia pat Smile, nori pasakyt ne? is tavo sakinio supratau kad gali skirtis. Paaiskinu dar karta pavyzdi, akumuliatoriai sujungti taskuose AB ir nejunginejami, per tuos du taskus pilnai pakraunami E1=E2=4v (nu cia skaicius kad lengviau skaiciuoti, gali ir 4.2v imt), pas antra akumuliatoriu vidine varza mazesne, argi neteka srove? Aisku paskui ju evj suvienodes (teisingai), nes vienas issikraus, pradzioj juk jie abu iki galo pakrauti, blogesnis negales priimti daugiau, kais jo vidine varza r2... Aisku, cia ir sustotume jeigu neprijungtume apkrovos...

gryna nesamone kalbi. zinoma jei evj vienodos tai sokios sroves niekur netekes tegus tos vidines varzos nors 10 katu skiraisi.

ir del pakrovimo nematau kuo tau to varzos uzkliuvo, vistiek tos vidaus varzos lyginant su apkrova ar pakroviklu yra nereiskmingos.




Citata:
Taip taip, butent cia ir yra visa esme, jie jau isbalansuoti, nes ju parametrai skiriasi, evj vienoda o visa kita skiriasi: talpa, atitinkamai vidine varza ir del viso sito skirsis ir iskrovos charakteristika! (nebent parenkti su vienodais parametrais, tada skirtumo ir nebelieka, apie tai ir gincijames)


nu tai tegul ta talpa buna skirtinga ka tai keicia? svarbu kad daugisu kankinasi tas kuri geresnis o kadangi jis daugisu kankinasi daugisu ir genda kol tampa toks pat blogas kaip kiti. ir jokios problemos del nevienodumo nelieka.



Citata:
apie tai ir kalbu!!! vienas sioje sistemoje nusibaigs greiciau uz kita, po keliu (kelesliolikos) ciklu tas issibalansavimas tik stipres, baterija ilgai netarnaus.
Beje tas "isisbalansavimas" dides ne vien del iskrovu, bet ir del krovimo, ta prastesnis akumuliatorius su mazesne talpa ir t.t. pilnai pasikraus greiciau nei antras (geresnis)!

isibalansavimo lygegreciai jungiant nera jis yra jungianrt nuosekliai.

silpnesnis akumuliatorisu grecisu nepasikraus, nes stipresnis jam neleis, pimdamas visa srove is kroviklio, o tas silpnesis su didele vidaus varza gali isvis likti nepakrautas jei didele srove darysi pakrovima
del iskrovimo lygiai tas pats pskaiciuok pats savo shemoje, pajungis apkrova kokio sroves teka per kieviena kumuliatoriu jei ju varzos nevienodos?
manau akivaisdu kad silpnesis dirba maziau nei stipresnis ir paskaiciuok.

matau tu baisia bijai pakrovino iskrovimo ciklu, bet reiketu suprasti kad tai nieko blogo jei ciklai labai negilus
ir tam kad isvis tokie svyravimai yvyktu reikia labai daug sroves paimti.
o kadangi beje vidaus varza didesne akumuliatoriams su mazesne talpa, tai ir ta nedidele problema sprendzia pati save


nu nors pradetu bisk tavo fobija suprasti, manai kad net menkas akumuliatoriaus pakrovimas iskrovimas prilygsta pilnam 100% ciklui

Citata:
nesutinku, kodel akumuliatoriu baterija sugenda? nes pradzioj bloga pasidaro viena cele, paskui save tempia kitas, kol nebeimanoma naudoti. Tai cia gausis kad prie blogos gadinancios geras, dajungsim dar daugiau blogu, kurios darys savo darba... Jungt kaip sakai tai trumpalaikis efektas (pradzioj bus geriau manau, bendra vidine varza sumazes ir t.t.), askui jie visi sparciai prastes.
nu tu galetum praktiskai patyrineti nusibaigusius akumuliatorius kad tokai nesamones sneki, senaiu ubagiskai laikasi atsimenu bandydavom net remontuoti juo keisdami sekcijas. nes visas akumulaitorius puikus tik viena sekcija nustipo.

sugedusi nuosekliai cele netempia paskui save kitu o atbulai kitos celes ja nugalabyja vos pasirodzius pirmiem silpnumo pozymiam

cia taip kai metaline grandine kur vina jungtis susilpnejia ir jinai pirma ir truksta. lugegretus jungimas tokiu problemu neturi.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 00:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
povylas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
Citata:
nesupratau kur cia klausimo bajeris, bet kiek zinau liciui maziau 3v yra blogai... 2.1v jis jau senai kaip tuscias, jokio 1% cia nera, cia tas pats kad prie svino celes visai nejungti licio ir sakyti kad jos kartu gerai dirba ir joms nieko neatsitiks (faktiskai liciui butu aisku blogai

esme tame kad net sujunge tokiu absoliuciai absurdisku budu mes negaunam nieko blogo, apie nauda siu atveju nekalbam.
jokios ten tavo minimos sroves pr akumuliatorius netekes ir jieko nepageidautino nebus. nei vienas is tu akumuliatoriu nenukentes jei istaip naudosi.

Citata:

nu cia jau paaiskinau auksciau, litis suges ne del to kad stoves tusciai, o del to, kad stoves iskrautas zemiau leistinos itampos...

tai galu gale sutinki kad jis stoves tusciai o ne tekes kazkokios stoves kurios sugadins abu akumuliatorius?

Citata:
Aisku, kazkuri laika neapkrautu bateriju itampos bus vienodos, tol kol neprasides savaiminis issikrovimas arba nepajungsim apkrovos. Tai kai mokiais prisimeni, kad baterijai issikraunant mazes jos itampa, jei skiriasi parametrai dvieju bateriju, ju itampos mazes nevienodai (ta kurios talpa didesne itampa islaikys ilgiau nei tos kurios talpa mazesne), prisiminkim iskrovos VA charakteristika... reiskia kazkokiu laiko momentu atsiras potencialu skirtumas, kuris iskraudines didesnes talpos baterija i mazesnes talpos baterija, kol parametrai nesuvienodes, ir tai truks visa iskrovos laika, ir kuo toliau i issikrovimo pabaiga tuo didesne ta tarpusavio srove bus.


nu tai o kas cia per problema nesuprantu, zinoma be abejones jei nmes sujungsime sena baterija su didelu nuotekiu su nauja be nuotekio tai ta sena iskraus nauja, nu bet tai nejungsis tokos niekam tikusios, ismesi ja lauk.

Potencialu skirtumo tarp akumuliatoriu nebus ir buti negali nes jie laidais sujungti jei bus potencialu skirtumas laidai degs jei kazkuri baterija tures stipru nuoteki tai jinai tuoj savo nuotekiu iskraus visa baterija ir tiek.
nesuprantu kaip tau net ideja gali kilti kad lygegreciai sujungus kazka gali itampos buti skirtingos.

taciau ir siuo atveju baterija islaikys ilgiau nei jeigu tu ta sugedusa cele paliktum viena pacia. jei dar pirie blogos celes bus pajunta kita lygegreciai tai ta kita papildys ta kuri turi nuoteki.

kaip jau aiskino evaldas, jei sujungsime kiaura kibira su sandariu tai vistiek praeis daugiau laiko nei vanduo isbegtu is vieno paties kiauro kibiro

---------------------
paprastai akumuliatorius nejungia niekas lygegreciai del to kad tai gana kvaila ekonominiu poziuriu, vienas dvigubos talpos bus gal >50% pigesnis nei du lygegreciai. jau nekalbant apie užimama vieta ir kitas susijusias problemas.

jei jau jungi naujus akumuliatorius tai geriau jungti nuosekliai nes tada įtampa bus didesne.




Nu bet, klausyk, zmogus nepasivargino ir paaiskino kodel negalima jungt lygiagreciai, o tu dar cia sapalioji nesamones Very Happy
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 00:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
povylas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
SMD rašo:

Ta peckelione Laughing web puslapyje yra citata is vadovelio


Na diskutuojant elektronikos forume nederėtų remtis profesinėms mokykloms skirtais vadovėliais. Informacija ten parengta atitinkamam kontingentui, akumuliatorių jungti lygiagrečiai "nilzia" ir viskas. Taip paprasčiau nei išaiškinti jiems kada visgi galimas toks jungimas. Juk darbininkams nelabai reikia galvoti ką ir kaip jungti.
Praktikoje lygiagretus akumuliatorių jungimas gana plačiai taikomas, be mano jau minėtų telekomunikacijų lygiagrečiai akumuliatoriai jungiami ir elektrinėse, pastotėse, traukiniuose, kai kuriuose automobiliuose būna po du akumuliatorius. (kariškuose - visuose)




kol kas matau, jog tik vienas "SMD" yra baiges aukstaja ir gal net mokslu uzsiima.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 00:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
povylas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
parametru vienodumas svarbu ne lygegretinant o jungiant nuosekliai, va ten tai jau vienodumas yra kritinis dalykas ns visa baterija apribojama ant maziausio akumuliatoriaus talpos, kuris beje ir sensta greciausia. (kitaip nei jungiant lygegreciai kur greciau sensta tas kur geriausias(

tai ten menkas disbalansas gana gretai pribaigia visa baterija.

manau pats turetum pastebti kad automobiliniuose akumuliatoriuose daznai nusibaigia viena sekcija kai kitos vos ne kaip naujos buna.

NiCd-NiMH akumulaitoriam isvis blogai, jei viena cele issikrauna visai kitos ja uzmaitina atbulai ir beveik momentaliai pribaigia.


nu va, ir pats jau pripazisti, kad lygiagreciai jungiant sensta greiciausiai naujas akumas Very Happy
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 00:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
povylas rašo:
nu va, ir pats jau pripazisti, kad lygiagreciai jungiant sensta greiciausiai naujas akumas Very Happy

Butent. ir butent todel jungti lygegreciai yra gerai

O gal tu nori kad butu atbulai?
tai logiskai mastyk jei geresnis pabloges tai abu taps vienodi.
o ar ne to reikia?

jei blogesnis sentu greciau tai visia nusibaigs ir tada jau totaliai skirtingi akumuliatoriai pasidarys

butent tas ir nutinka sujungus nuosekliai
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 01:02 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
povylas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
povylas rašo:
nu va, ir pats jau pripazisti, kad lygiagreciai jungiant sensta greiciausiai naujas akumas Very Happy

Butent. ir butent todel jungti lygegreciai yra gerai

O gal tu nori kad butu atbulai?
tai logiskai mastyk jei geresnis pabloges tai abu taps vienodi.
o ar ne to reikia?

jei blogesnis sentu greciau tai visia nusibaigs ir tada jau totaliai skirtingi akumuliatoriai pasidarys

butent tas ir nutinka sujungus nuosekliai


kartais pagalvoju, kad tu esi moteris Very Happy elgies taip kaip jos
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 01:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
SMD
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
gryna nesamone kalbi. zinoma jei evj vienodos tai sokios sroves niekur netekes tegus tos vidines varzos nors 10 katu skiraisi.

Laughing jei pazvelgtum i mano nurodytos knygos 79pus. ten pamatytum analogisko uzdavinio sprendima, gavau I= 0.16A! nemazai, ir jei talpa didele, tai kankinsis ilgai kol susilygins... kadangi abu pilnai pakrauti (evj vienodi) kas bus nezinau turbut abu kais...
Citata:

ir del pakrovimo nematau kuo tau to varzos uzkliuvo, vistiek tos vidaus varzos lyginant su apkrova ar pakroviklu yra nereiskmingos.

kaiptik vidine varza yra labai svarbus parametras, ypac kai apkrovos srove didele (butent tam ir jungiame lygiagreciai, kad galetume gaut didesne iskrovos srove). Paprasti pavyzdziai pasedusiu bateriju su padidejusia vidine varza: fotoaparatas- be blykstes dar padarytu ne viena simta nuotrauku, o su blykste viena kita, telefonuose- budinciam rezime dar laiko viena dvi paras, bet tik bandyk skambint ir issijungia visai, tu ji ijungi o jis vel pilna rodo - tai del padidejusios vidines varzos, nes pradejus naudot apkrovai daugiau sroves, atsiranda didelis itampos kritimas ant vidines baterijos varzos, nors evj dar pakankamas, bet ant baterijos kontaktu itampa zymiai sumazeja. Jei pabandytum issprest mano uzdavini pastebetum kokia svarbi ta itaka.

Citata:
nu tai tegul ta talpa buna skirtinga ka tai keicia? svarbu kad daugisu kankinasi tas kuri geresnis o kadangi jis daugisu kankinasi daugisu ir genda kol tampa toks pat blogas kaip kiti. ir jokios problemos del nevienodumo nelieka.

Tu manai kad sveiko akumuliatoriaus ir damusto iki jo lygio (buvusio geresnio) iskrovos charakteristikos vienodos? Labai klysti, bent paguglink ir pazvelk kaip jos atrodo ir kaip kinta nuo iskrovimo sroves... Manai tarkim 1Ah akumas dirbs taip pat kaip is 1,2Ah damusus iki 1Ah?
Aisku jei iskrovos sroves nedideles 0.1C ir maziau, tu busi teisus, greiciausiai nebus pastebimo skirtumo, bet juk ne tam mes jungiam lygiagreciai... (pav modeliuose: 10C- 15C)


Citata:
isibalansavimo lygegreciai jungiant nera jis yra jungianrt nuosekliai.

na ta "isbalansavimas" idejau i kabutes, nes tai ne visai tai, tuom norejau pasaky kad paramertrai tu dvieju akumuliatoriu dar labiau prades skirtis.
Citata:

silpnesnis akumuliatorisu grecisu nepasikraus, nes stipresnis jam neleis, pimdamas visa srove is kroviklio, o tas silpnesis su didele vidaus varza gali isvis likti nepakrautas

butent, salyga kad akumuliatorius galetume jungt lygiagreciai yra ju parametru vienodumas, o cia vien pakrauti jo normalei neiseina. Pilnai pasikraus tik stipresnis, paskui jis tures ne vien atiduot srove apkrovai, bet ir susivienodint su prastesniu, galu gale stipresnis jau dalinai issikroves, prastesnis pilnai nepakrautas (nes pilnai jis ir nepasikraus, bus tik sulygintas), apie koki iskrovos charakteristiku vienoduma galim kalbet?

Citata:
del iskrovimo lygiai tas pats pskaiciuok pats savo shemoje, pajungis apkrova kokio sroves teka per kieviena kumuliatoriu jei ju varzos nevienodos?
manau akivaisdu kad silpnesis dirba maziau nei stipresnis ir paskaiciuok.

butent, jie dirbs ne vienodai, tai ir yra blogai, ju iskrovos charakteristikos turi buti tokios pat (artimos 1-5%), jos negales but tokios pat, nes vienas plusa, okitas net nepavargsta.
Citata:
matau tu baisia bijai pakrovino iskrovimo ciklu, bet reiketu suprasti kad tai nieko blogo jei ciklai labai negilus
ir tam kad isvis tokie svyravimai yvyktu reikia labai daug sroves paimti.
o kadangi beje vidaus varza didesne akumuliatoriams su mazesne talpa, tai ir ta nedidele problema sprendzia pati save

Tam ir jungiam kad daug sroves imtume.
Nieko blogo jei abu akumuliatoriai dirbs negiliuose cikluose, bet siuo atveju vienas droziamas, o kitas lengvai dirba, pradzioj kol nauji akumuliatoriai ir turi savy resursu - jie dirbs, bet vis daugejant ciklu skaiciui, gerasis jau bus isnaudojes dali savo resurso (nes dirba pilnai apkrautas, jei neperkrautas), o antras nebus net normalei isidirbes (cia grubiai kalbu kad butu aiskiau), tai ju parametrai kuo toliau tuo labiau skirsis, ne vien delto kad pradzioj net nebuvo vienodi , bet dar ir nevienodai dirbe, po kelesdesimt ciklu ir visai niekam tike.
Citata:

nu nors pradetu bisk tavo fobija suprasti, manai kad net menkas akumuliatoriaus pakrovimas iskrovimas prilygsta pilnam 100% ciklui

as to ir nebijau, tik noriu pasakyt kad jei nevienodi, tai su ciklu skaicium jie dar daugiau darysis nevienodi, istikruju, manau jei tokia skirtingu parametru baterija iskrovinetumem ne daugiau 20-30% - viskas butu pakenciama, gal netgi salyginai normalei (ziurim i iskrovos charakteristika), bet kadangi mes jau jungiam lygiagreciai, tai turbut tikimes ne vien dideles sroves ir 30% talpos, bet visos talpos!!
Citata:

Citata:
nesutinku, kodel akumuliatoriu baterija sugenda? nes pradzioj bloga pasidaro viena cele, paskui save tempia kitas, kol nebeimanoma naudoti. Tai cia gausis kad prie blogos gadinancios geras, dajungsim dar daugiau blogu, kurios darys savo darba... Jungt kaip sakai tai trumpalaikis efektas (pradzioj bus geriau manau, bendra vidine varza sumazes ir t.t.), askui jie visi sparciai prastes.
nu tu galetum praktiskai patyrineti nusibaigusius akumuliatorius kad tokai nesamones sneki, senaiu ubagiskai laikasi atsimenu bandydavom net remontuoti juo keisdami sekcijas. nes visas akumulaitorius puikus tik viena sekcija nustipo.
nebandziau tirineti... ka ten tirinet, yra bloga cele, reikia ja pakeisti... keisi i nauja - senos liks zymiai prastesnes ir vet tas pats, pradzioj trumpam gal ir nieko paskui turbut visas jau keist reikes ,kartu su ta naujaja, nes negi paliksi ja viena ir keisi, tik blogasias? ar negeriau tada visas iskart gerom pakeist, nebent cia "haltura", kad daigta prastumt tipo geras...
Citata:

sugedusi nuosekliai cele netempia paskui save kitu o atbulai kitos celes ja nugalabyja vos pasirodzius pirmiem silpnumo pozymiam

cia taip kai metaline grandine kur vina jungtis susilpnejia ir jinai pirma ir truksta. lugegretus jungimas tokiu problemu neturi.

cia ne esme, susimaisiau, svarbu tai, kad jei yra silpna grandis tiek nuosekliam tiek lygiagreciam jungime, baterijai blogai, reikia arba pakeisti bloga grandi (jei tai tenkina)ir jei tai imanoma arba keisti visa baterija. Nuosekliam jungime bateriju nevienodumas labiau jauciasi kogero...
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 01:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Visu pirma lygegreciai akumuliatoriai tam kad didinti talpa o ne srove jei tu akumuliatoriu kankini ant maksimaliu sroviu tai cia jau kita kalba.

Citata:
Tu manai kad sveiko akumuliatoriaus ir damusto iki jo lygio (buvusio geresnio) iskrovos charakteristikos vienodos? Labai klysti, bent paguglink ir pazvelk kaip jos atrodo ir kaip kinta nuo iskrovimo sroves... Manai tarkim 1Ah akumas dirbs taip pat kaip is 1,2Ah damusus iki 1Ah?

nu tai musi ji to kol iki tokios pat vidaus varzos damusi tada jau toliaus sens jie vienodai, o del talpos tai tavo atveju jei rupi srove nelabai aktualu.
nebutinai reikia damusti iki viienodos taplos, visia gali buti kad vienas akumuliatorisu tures didesne varza ir didene tapla.

visai atvejais ka bemastytum rezultatas bus toks kad abu akumuliatoriai dabaigs vienas kita ten kur reikia kad isidalintu apkrova po lygiai.

jei nepakaks 1.2 damusti iki 1ah kad su kitu 1ah susvienodintu damusim iki 0.8 ah tada susvienodins.

Citata:
butent, salyga kad akumuliatorius galetume jungt lygiagreciai yra ju parametru vienodumas, o cia vien pakrauti jo normalei neiseina. Pilnai pasikraus tik stipresnis, paskui jis tures ne vien atiduot srove apkrovai, bet ir susivienodint su prastesniu, galu gale stipresnis jau dalinai issikroves, prastesnis pilnai nepakrautas (nes pilnai jis ir nepasikraus, bus tik sulygintas), apie koki iskrovos charakteristiku vienoduma galim kalbet?

bu tai ir nereikia pilnai pakrauti kiek pasikreove tiek bus gerai.
isvis net nesuprantu tokiossavokos kaip pilnai pakrautas akumuliatorius, nes pvz licio akumuliatoriai niekada nepakraunami 100% gali nors metus krauti talpa tik nuolat artes prie jo teorines bet nuiiekada nepasieks.

nematau nieko blogo jei stiporesnis pasikraus pirmas tiesiog palaikyk ilgiau prie pakroviklio kol abu pasikraus pakankamai.

Citata:
Tam ir jungiam kad daug sroves imtume.
Nieko blogo jei abu akumuliatoriai dirbs negiliuose cikluose, bet siuo atveju vienas droziamas, o kitas lengvai dirba, pradzioj kol nauji akumuliatoriai ir turi savy resursu - jie dirbs, bet vis daugejant ciklu skaiciui, gerasis jau bus isnaudojes dali savo resurso (nes dirba pilnai apkrautas, jei neperkrautas), o antras nebus net normalei isidirbes (cia grubiai kalbu kad butu aiskiau), tai ju parametrai kuo toliau tuo labiau skirsis, ne vien delto kad pradzioj net nebuvo vienodi , bet dar ir nevienodai dirbe, po kelesdesimt ciklu ir visai niekam tike.

nesuprantu niekaip tavo nenormalios logikos, kaip cia imanoma kad sugedes akumuliatorius vistiek bus geresnis nei naujas dar normaliai nenaudotas pagal tave?
ku nuolat aiskini kad vienas dirbs kira net neisils. nu tai kiek jis gales taip temti? jug visgi kazgkada tures nusibaigti pakankamai kad perleistusavo darba tam kuris us ji buvo pagamintas 20% mazesnes talpos ar didesnes varzos? nenigincyjamas faktas kad senstant akumuliatoriu varza dideja, tai neikaip nesuprantu kam tu del to jaudiniesi. susivienodis tos varzos kazkada.


Citata:
as to ir nebijau, tik noriu pasakyt kad jei nevienodi, tai su ciklu skaicium jie dar daugiau darysis nevienodi, istikruju, manau jei tokia skirtingu parametru baterija iskrovinetumem ne daugiau 20-30% - viskas butu pakenciama, gal netgi salyginai normalei (ziurim i iskrovos charakteristika), bet kadangi mes jau jungiam lygiagreciai, tai turbut tikimes ne vien dideles sroves ir 30% talpos, bet visos talpos!!


nu bent jau as jungdamas lygereciai tikiuosi tik dvigubai didesnes talpos o srove antraeilis dalykas beje svino akumuliatoriu daugiau kaip 30% iskrauti vistiek negalima, suges iskart ,nebent jie specialus gilaus iskrovimo.
o tokie paprastai didelemis srovemis nekankinami.
o po keliasdesimt ciklu jei dar isgyveno automobilinis akumuliatorisu tai cia stebuklas yra.

beje tu kokia tcia iskrovos charaktristika vis mini, tu susrask vidau varzos priklausomybe nuo kruvio tada erting rezultata, o tai peju kad tu cia itampo charakteristika nagrineji.
itampa visada bus vienoda.


Citata:
cia ne esme, susimaisiau, svarbu tai, kad jei yra silpna grandis tiek nuosekliam tiek lygiagreciam jungime, baterijai blogai, reikia arba pakeisti bloga grandi (jei tai tenkina)ir jei tai imanoma arba keisti visa baterija. Nuosekliam jungime bateriju nevienodumas labiau jauciasi kogero...
nu tai ko tada cia gincytis, jei nusekliam navienodumas jauciasi labiau nei lygegreciam o nusekliai akumuliatoriai nuolat jungiami tai ko tada del lygeretaus jungimo prietarauji?

manau visi sutariam kad be jokio reikalo lygegreciai nejungiama. bet jei yra reikalas tai blogiau nei sujungus nuosekliai tai nebus.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 08:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
SMD
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:
Nuosekliam jungime bateriju nevienodumas labiau jauciasi kogero...

cia biski pats nusisnekejau, nuosekliame jungime visa akumuliatoriu baterija bus ant tiek bloga kiek bloga blogiausia cele, o lygiagreciame baterija dirbs gerosios celes deka (kuri laika parametrai bus viduryje tarp blogos ir geros), bet ilgai netarnaus manau. Jei atsiras bloga cele nuosekliame jungume, visa baterija iskart prades blogai veikt, lygiagreciame ji veiks su pablogejusiais parametrais (pabloges ne taip zymiai kaip nuosekliame), kol nusibaigs geroji (susivienodins su blogaja). Bandau paaiskint tai , kad jei neparinksime celiu pagal parametrus, baterija veiks, bet trumpiau tarnaus, o jei parinksim su vienodais parametrais, veiks kaip viena gera, ir parametrai jos bus ilga laika geri.[/quote]
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 14:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
SMD rašo:
Citata:
Nuosekliam jungime bateriju nevienodumas labiau jauciasi kogero...

cia biski pats nusisnekejau, nuosekliame jungime visa akumuliatoriu baterija bus ant tiek bloga kiek bloga blogiausia cele, o lygiagreciame baterija dirbs gerosios celes deka (kuri laika parametrai bus viduryje tarp blogos ir geros), bet ilgai netarnaus manau. Jei atsiras bloga cele nuosekliame jungume, visa baterija iskart prades blogai veikt, lygiagreciame ji veiks su pablogejusiais parametrais (pabloges ne taip zymiai kaip nuosekliame), kol nusibaigs geroji (susivienodins su blogaja). Bandau paaiskint tai , kad jei neparinksime celiu pagal parametrus, baterija veiks, bet trumpiau tarnaus, o jei parinksim su vienodais parametrais, veiks kaip viena gera, ir parametrai jos bus ilga laika geri.
[/quote]

noreciau patikslinti salygas nes matau tu cia baterijas nori isnaudoti ant maksimumo visais galais. bet kalba eina ne apie tokais salygas.

kalbedamas apie lygegretu jungima pirmiausia as orientuojuosi i tapla o srove turi butu ne didene nei galetum paimti is vienos baterijos. jei tu lupsi baisia srove tai zinoma tada akumuliatoriai staigiai suges nesvarbu kas ten bebutu ar viena cele ar nuosekliai ar lygegreciai.

Tau ir neturi du akumuliatoriai lygegreciai tarnauti kaip vienas didelis, bet
faktas kad du akumuliatoriai po 50ah tarnaus zymiai ilgiau nei vienas 50ah pajungtas prie tokio pat apkrovos ir kentėdamas dvigubai.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2010 03 22, 17:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
jei akumai trys ar daugiau lygiagreciai - tada galima imt srove didesne nei standartiskai imama is vieno. isvis reikia tiek prijungt, kad butu ne maziau kaip du virsaus. kai 1 nustimpa sistema dar stabili ir ji saugiai galima keist.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2014 03 07, 22:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ramshas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Radau seną temą, tai pamaniau prikelsiu. Turiu prožektorių, kuris kažkada buvo maitinamas panašiu akumuliatoriumi http://evita.lt/det-2127-product.html lemputė jame yra 6V 55W. Originalus skumuliatorius jau nudusęs. Ar galima būtų vietoj jo panaudot NI MH baterijas (turiu anksčiau pirktas 2500 mAh AA baterijas, kurių man taip ir neprireikė). Pvz. jei panaudočiau 15 baterijų sujungiant po 5 nuosekliai, o po to gautus tris baterijų "pakus" sujungčiau lygiagrečiai. Gautųsi kažkur 7500 mAh ir apie 7V kai baterijos pilnai pakrautos. Kaip suprantu, toks variantas būtų nelabai ilgaamžis? Gal gas labiau nusimanantis galėtų pasidalint savo nuomone/patirtim? Baterijos būtų kraunamos visos vienu metu, vienodo gamintojo bei vienodo nusidėvėjimo.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2014 03 07, 22:33 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
reikia iskart jungt lygiagreciai po tris. kiekviena eile. o ne daryt tris atskiras baterijas po penkias nuosekliai. tokia greit pareis.
su taskine svarke geriausia. skardos prisikarpai. pvz is kavos ar konservu dezutes. tik ne is aliuminio! ir su taskine suvirini.
galima ir lituot, bet uzsiknisi.
 Lygegretus akumuliatoriu jungimas
PranešimasParašytas: 2014 03 08, 19:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ramshas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Aišku, dėkui. Greičiausiai jungsiu naudodamas bateriju deklus. Maciau nebrangiu buna.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama