|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 22, 17:37. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 09, 23:19 |
|
|
|
Automobilis: Opel Vectra
Metai: 1993
Variklis: 2.0i 8V, C20NE
Iskilo tokia problema.
Automobilis vaziaves, is niekur nieko sustojo kelyje. Bandant vel ji uzvesti, starterio nesuka, akumas negyvas.
Truktelejau ant buksyro iskart uzsikure variklio darbas tvarkingas, pradet vaziuot ijungiau sviesas, viska kas priklauso, vel tas pats variklis pradejo gest.
Parsitraukiau i garaza, voltmetru patikrinau akumuliatoriaus itampa, ji buvo kaskur 11V. Pastaciau pakroveja pakroviau truputi kad uzvesti varikli, uzvedziau, ant uzvesto variklio pajungiau voltmetra, daviau gazo ir matau kaip po truputi itampa krenta, sujungiau trumpam sviesas, viskas akimirksniu iskrove iki 11.26V, duodant gazo nei kiek nekrauna. Prietaisu skydelyje kad nekraunamas akumas indikatorius neuzsidega, uzsidega tik CHECK ENGINE lempute.
Kas galetu buti? |
|
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 09, 23:27 |
|
|
|
opeliuzei pirmiausia reikia patikrinti itampa ant pacio generatoriaus, o ne ant akumo, nes didele tikimybe, kad gali buti nupuve laidai - tiek mases, tiek ir pliusinis
jei ir ant pacio generatoriaus per maza itampa - tada jau reikia ji lupti lauk |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 09, 23:39 |
|
|
|
O gali buti kalta generatoriaus rele reguliatorius?
Generatoriui pries du metus darytas remontas.
Zinau kad keisti diodai, sepeteliai, guoliai. Tiksliai nepamenu, dar jaunesnis buvau, nesidomejau labai. |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 09, 23:46 |
|
|
|
bet kas gali buti kaltas - ir rele, ir diodai, ir apvijos, sepeteliai, ziedai, cia niekas neisburs net nezinodamas, koks konkreciai ten pas tave generatorius stovi, ju visoku opeliuose buvo...
pradek tikrint pamatuodamas itampa ant pacio generatoriaus |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 10, 00:01 |
|
|
|
jei ant generatoriaus itampa yra- imi du gabalus 6kvadratu laido, ir vedi viena nuo genero korpuso iki akumo minusines klemos, kita nuo genero pliuso iki pliusines klemos nieko nesiaiskindamas, nes tokiu metu opelio ten viskas papuve, tai ben zinosi, kad ateityje su laidais viskas tvarkoj |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 10, 07:15 |
|
|
|
Ant generatoriaus yra du laidai, vienas storas raudonas, kitas juodas su baltu plonas. Prie ju prijungus voltmetra ant nedirbancio variklio, itampa yra, ji lygi akumuliatoriaus itampai, uzvedus varikli, prie tu paciu laidu prijungus voltmetra itampa ~ 0.29V.
Kame bedos? Generatorius?
P.S laidu nebandziau atvesti, nes ryte jau neturiu laiko, i mokykla reik. |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 10, 07:35 |
|
|
|
Pradziai isitikink ar ijungus degima sviecia akumuliatoriaus lempute.
Neuzvedus .Ant storo laido turi buti akumo itampa ant plono mase. Matuoji tarp generatoriaus korpuso ir storo laido, jei itampa lygi akumo tada imi lempute ir per ja sujungi stora ir plona laidus. Lempute turi sviest. Uzvedi. Lempute turi gest o tarp storo ir korpuso atsirast krovimo itampa. Jei yra generatorius sveikas jei ne lupk lauk. |
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 10, 20:43 |
|
|
|
Ervinas rašo: |
Ant generatoriaus yra du laidai, vienas storas raudonas, kitas juodas su baltu plonas. Prie ju prijungus voltmetra ant nedirbancio variklio, itampa yra, ji lygi akumuliatoriaus itampai, uzvedus varikli, prie tu paciu laidu prijungus voltmetra itampa ~ 0.29V.
|
itampa reikia matuoti ne tarp tu dvieju laidu, o tarp generatoriaus korpuso - ten minusas - ir kiekvieno is tu laidu atskirai |
|
|
|
|
|
|
Kur dingtsa itampa ir kodel nera krovimo. |
Parašytas: 2010 03 11, 09:48 |
|
|
|
Ervinas rašo: |
O dar klausimas, pas mane senas akumuliatorius. Ziema buvo nuduses, kroviau jau ji.. Ar gali buti toks variantas, kad nelaiko akumas? |
Dabar tau nekrauna generatorius, tai tą problemą ir tvarkyk, o kai kraus, tada ir spręsi, ar akumą keisti, ar dar tas pats tinkamas. Su nekraunančiu generatoriumi ir naują akumą kaip mat pribaigsi. Beje, tvarkiau aš tokią vektrą, ją taip mėgsta rūdys,.. visus sujungimus su mase teko šveisti. Laidų pynėje po vairuotojo kaire koja padaryti kištukiniai sujungimai, mirksta vandenyje. Turėsi ką veikti laisvalaikiu . |
|
Paskutinį kartą redagavo xina, 2010 03 11, 09:55. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|