Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 08 27, 23:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,
turiu tokia problema: passatas B5 97 metu benzinas. Masina nesiveda, ijungus degima mirksi raktas skydelyje. Kaip suprantu problemos su imobilaizeriu. Ieskau bedos: jungiuosi diagnostika - nesusijungia nei su vienu bloku, nei immo, nei skydeliu, nei varikliu ir t.t.
Itampa 16pin jungtyje yra. 7 kojoj zalsvas laidas neiskrites.
Gal kas susidures su panasia beda? kur pradeti ieskot bedos?
Jungiausi su Autoboss V30. su VAG'u iki siol susijungti visad pavykdavo.
Dekui uz bet kokias mintis.
Paskutinį kartą redagavo Tomas_S, 2010 02 28, 14:07. Redaguota 1 kartą
pruoblemuos su cipu jai nepametei tai reikia mašina pririšti prie mašinuos ir tada pirmyn
kas cia per nauji vejai???mislyju gali but kokie tai laidai uztrumpinti, t.y. diagnostiniai. zmogelis gerai pasake apie mage, bet da reik paveizet po vairuotojo kojom kur stovi centrinio kompas, nez daznai jis buna pasemtas.nu o tada kaip sako risk masina prie masinos...
magnetola originali vw beta. isemiau - jokiu rezultatu. tik vakarop prijungus diagnostika pavyko prisijungti prie ABS'o ir pagalviu. Variklis, skydelis ir imobilaizeris tyli..
Cipas is rakto nepamestas. Yra du raktai. su abiem tas pat.
Siandien bandziau jungtis prie kito passato tu paciu metu tik 1.9tdi. iranga susijunge su visom sistemom.
Ryt bandysiu ziuret po vairuotojo kilimu, bet stiklai ir centrinis veikia.
Any more ideas?
Patikrinau bloka po vairuotojo kojom. svaru, sausa, jokiu dregmes ar korozijos pozymiu jungtyje, ant laidu ar laidu izoliacijos. ji atjungus visvien nepavyksta susijungti su skydeliu, immo ir varikliu. variklio ecu jungties dar netikrinau, bandysiu paziuret pirmadieni.
perziurejau masinos el schemas, tai kiek pavyko atsekti schematiskai sujungtas reikalas taip:
padarius prielaida, kad problema laide tarp jungties ir skydelio iseitu paaiskint kodel pavyksta susijungti su ABS ir SRS moduliais, o skydelis su varikliu tyli.
ar imanomas toks gedimas?
ar galejo, zmogus montaves apsaugos sistema, laida prie skydelio atjungt, kaip papildoma apsaugos priemone? (gal ir idiotiska mintis, bet va rakto taip paprastai ir greitai jau nepririsi)
jeigu bandyciau nukirpes laida nuo skydelio jungti tiesiai prie diagnostines irangos ir bandyciau jungtis prie skydelio ar nieko nesugadinciau? neesu dar taip dares, tai nesinoretu ko sudegint..
jei prisijungtu - problema kazkur laide, jei ne, tai matyt butu galima kaltint skydeli.
tikiuosi suprantamai mintis isdesciau.
bet kokie pamastymai are welcome.
Patikrinau bloka po vairuotojo kojom. svaru, sausa, jokiu dregmes ar korozijos po...........................................................................................................kaltint skydeli.
tikiuosi suprantamai mintis isdesciau.
bet kokie pamastymai are welcome.
nesenai turejau beda, kaip masina nesikure, ir nesijunge pire ECU, tai radau numiruse rele, kuria valde signalizacija, (numire valdimas signos), matavau itampas ant ECU buvo, bet prisijungti nepavyko. taigi rele uztrumpinus viskas susitvarke. siulau ir tau pasiziureti.
pruoblemuos su cipu jai nepametei tai reikia mašina pririšti prie mašinuos ir tada pirmyn
kas cia per nauji vejai???mislyju gali but kokie tai laidai uztrumpinti, t.y. diagnostiniai. zmogelis gerai pasake apie mage, bet da reik paveizet po vairuotojo kojom kur stovi centrinio kompas, nez daznai jis buna pasemtas.nu o tada kaip sako risk masina prie masinos...
ten ne kompas po vairuotojo kojom, o komforto blokas. kompas po kapotu.
magnetola originali vw beta. isemiau - jokiu rezultatu. tik vakarop prijungus diagnostika pavyko prisijungti prie ABS'o ir pagalviu. Variklis, skydelis ir imobilaizeris tyli..
Cipas is rakto nepamestas. Yra du raktai. su abiem tas pat.
Siandien bandziau jungtis prie kito passato tu paciu metu tik 1.9tdi. iranga susijunge su visom sistemom.
Ryt bandysiu ziuret po vairuotojo kilimu, bet stiklai ir centrinis veikia.
Any more ideas?
o tau pries tai masina servise neremontavo? buna, kad lenda kur nereikia, ypac neseniai nupirktai masinaj, po to buna, kad gali ir pavogti
ar galejo, zmogus montaves apsaugos sistema, laida prie skydelio atjungt, kaip papildoma apsaugos priemone? (gal ir idiotiska mintis, bet va rakto taip paprastai ir greitai jau nepririsi)
Mintis visai ne idiotiska. Yra teke matyti nukirpta IMMO antenos laida ir prijungta per rele prie signalizacijos kaip blokavima. Yra meistru su fantazija.
Jei raktas "nuosavas", tai pakankamai lengvai ir greitai prisirisa, kartais net diagnostines irangos nereikia. Uztenka palaikyti ijungta degima ~30 min.
Tavo atveju bandyk atskirai bloku K linijas nukarpes po viena prisijunginet ir atrasi, kuris grybauja.
Tokiu metu automobiliukui jau kaip ir reiketu pakeisti ar pervynioti IMMO antena. 0.12mm laidas ~110 viju.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Prie tos pacios temos.
Yra noras prisisisti antra rakta prie immo.Passat B5+.
Nusiskaiciau su vag tacho immo pina,pasijungiau vag coma,ivedziau pina,pasijunge ir iskarto uzsidege immo lempute panelej.Nieko daugiau nedares,atsijungiau su vag comu,bet lempute nebegeso,variklis liko uzblokuotas.Pagalvojau,kad blogai isidemejau pina.dar karta pasijungiau su vag tacho pino nuskaitymui ir lempute uzgeso,variklis atsiblokavo.
Ka as blogai padariau?
Isanksto dekoju.