|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 02, 16:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Daugumos senu auto problema
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 11:50 |
|
|
|
Daugumos senu auto problema,kai saltas variklis ,sunkiai vedasi.
Kaip paaiskino meistrai ,tai del papildomai isiurbiamo oro uzvedimo metu(liesinamas misisnys) ,del nesandaraus isiurbimo kolektoriaus,arba vakuminio stabziu stipintuvo.
kaip dabar nustatyti ,kur isiurbia ta ora ? |
|
_________________ Facebook = Facedumb |
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 12:14 |
|
|
|
Ne tik dėl to, vienam forume skaičiau kaip vaikianas vežė mašiniuką dėl tų pačių problemų pas auto dilerius į specializuotą servisą. Ten nieko nerado, bet patarė vežti pas dizelistus. Tai tie moment pakeitė tarpinę dar berots purkštukus patikrino ir ualia kaip bitė iš pusės apsukų. |
|
|
|
|
|
|
Re: Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 12:20 |
|
|
|
Maxxas rašo: |
Daugumos senu auto problema,kai saltas variklis ,sunkiai vedasi.
Kaip paaiskino meistrai ,tai del papildomai isiurbiamo oro uzvedimo metu(liesinamas misisnys) ,del nesandaraus isiurbimo kolektoriaus,arba vakuminio stabziu stipintuvo.
kaip dabar nustatyti ,kur isiurbia ta ora ? |
Keisk meistrus. Kas per mada pasakyti tai kas ant seilės užeina ir pasiųsti klientą taisytis pačiam. Tai galėtų iš karto pasiųsti nx ir viskas būtų aišku.
Jei jau siurbia orą tai tegu parodo pro kur arba sutvarko, kad taip nebūtų.
O patikrinimui yra vakuumetrai, vakuuminės pompos. Normalūs servisai turi, šūdmaliai peza va tokias va nesąmones. |
|
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 12:29 |
|
|
|
Bepigu tau kalbet ,kai gyveni didmiestyje ,yra is ko rinktis ,viena syk isdure ,tai i ta sevisa nevazuoji. Mazam miesteli servisus gali ant pirstu suskaiciuot ,ir tai garazinai beveik visi ir turi uzsirasyti isanksto ,kada galesi atvazuott ,jiems darbo netruksta, o jei dar masina sena ,tai nelabai prisiprasysi ... |
|
_________________ Facebook = Facedumb |
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 13:32 |
|
|
|
Maxxas rašo: |
Bepigu tau kalbet ,kai gyveni didmiestyje ,yra is ko rinktis ,viena syk isdure ,tai i ta sevisa nevazuoji. Mazam miesteli servisus gali ant pirstu suskaiciuot ,ir tai garazinai beveik visi ir turi uzsirasyti isanksto ,kada galesi atvazuott ,jiems darbo netruksta, o jei dar masina sena ,tai nelabai prisiprasysi ... |
Tada belieka siųsti "meistrus" į visas keturias puses ir remontuotis pačiam.
Oro siurbimo vietos nesunkiai aptinkamos atidaus apžiūrėjimo ir klausos būdu.
Bet aš netikiu, kad problema oro siurbime, jei taip būtų tai variklis netrauktų, purtytųsi, perkaistų. Žinau, nes teko su tuo susidurt. |
|
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 13:55 |
|
|
|
Nu kudė, pvz. pas mane Audi 90 2,2 turi tokį storą kaip subinė guminį žarnoką ,jis buvo įtrūkęs tai neritmingas variklio darbas buvo, užtepiau tą plyšį duslintuvų silikonu ir ok. Dabar vėl matosi (matyt nieko amžino nėra) ir jau nelabai nori startuot iš 1 karto. Su akumu viskas ok, pakrautas.Tai pradžioj iš po nakties vos bezda, tik po keliolikos sekundžių suveikia podsosas. O kai var. šiltas tai no problem jama. |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 15:58 |
|
|
|
vincovicius rašo: |
Nu kudė, pvz. pas mane Audi 90 2,2 turi tokį storą kaip subinė guminį žarnoką ,jis buvo įtrūkęs tai neritmingas variklio darbas buvo, užtepiau tą plyšį duslintuvų silikonu ir ok. Dabar vėl matosi (matyt nieko amžino nėra) ir jau nelabai nori startuot iš 1 karto. Su akumu viskas ok, pakrautas.Tai pradžioj iš po nakties vos bezda, tik po keliolikos sekundžių suveikia podsosas. O kai var. šiltas tai no problem jama. |
Seip tai ta guma "vafliu" vadinasi . O po skyliu isiurbimo sistemoje, pro kurias variklis siurbia nefiltruota ora - labai neblogai krenta kompresija, o su ja ir visa kita variklio nauda. Todel piktnaudzhiauti nereikia, o remontuoti kaip moki - reikia nedelsiant. Kam sidabrine izolke laiko, kam visokie gumos klijai/silikonai. Ten gi vakuumas, chia tau ne turbavykas, kur belenkas nulaksto nuo shlangu.
Sau |
|
|
|
|
|
|
Re: Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 19:31 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Maxxas rašo: |
Daugumos senu auto problema,kai saltas variklis ,sunkiai vedasi.
Kaip paaiskino meistrai ,tai del papildomai isiurbiamo oro uzvedimo metu(liesinamas misisnys) ,del nesandaraus isiurbimo kolektoriaus,arba vakuminio stabziu stipintuvo.
kaip dabar nustatyti ,kur isiurbia ta ora ? |
Keisk meistrus. Kas per mada pasakyti tai kas ant seilės užeina ir pasiųsti klientą taisytis pačiam. Tai galėtų iš karto pasiųsti nx ir viskas būtų aišku.
Jei jau siurbia orą tai tegu parodo pro kur arba sutvarko, kad taip nebūtų.
O patikrinimui yra vakuumetrai, vakuuminės pompos. Normalūs servisai turi, šūdmaliai peza va tokias va nesąmones. |
Vakumine pompa galima deti nebent ant vienos vietos
Paaiskink visa metodika, kaip patikrinti isiurbimo kolektoriu (nenuemus nuo variklio). |
|
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 19:36 |
|
|
|
Maxxas rašo: |
Bepigu tau kalbet ,kai gyveni didmiestyje ,yra is ko rinktis ,viena syk isdure ,tai i ta sevisa nevazuoji. Mazam miesteli servisus gali ant pirstu suskaiciuot ,ir tai garazinai beveik visi ir turi uzsirasyti isanksto ,kada galesi atvazuott ,jiems darbo netruksta, o jei dar masina sena ,tai nelabai prisiprasysi ... |
Senas masinas remontuoti lengviau, bet yra vienas BET: FIAT.
O kaip supratau, tau reikia kad pataisytu "cia dabar tuoj pat", tai nori nenori, bet tokius klientus mintimis siuncia ant triju raidziu 90% meistru. |
|
|
|
|
|
|
Re: Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 19:47 |
|
|
|
Maxxas rašo: |
kaip dabar nustatyti ,kur isiurbia ta ora ? |
nusipirk purskaimo stabdziu valiklio, pvz sitas labai gerai tinka tokiam reikalui
papurski is eiles ant visu itartinu vietu, kur tik bus maziausia skylute, variklis itrauks sito labai skvarbaus purskalo ir is karto pasikeicia variklio apsukos, padideja, ir taip galima ant smugio rast nesandaria vieta
purkst reikia labai po nedaug |
|
|
|
|
|
Re: Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 22, 22:01 |
|
|
|
GT rašo: |
Vakumine pompa galima deti nebent ant vienos vietos
|
Labai sąmojinga.
Citata: |
Paaiskink visa metodika, kaip patikrinti isiurbimo kolektoriu (nenuemus nuo variklio).
|
Kur rašiau, kad su tuo reikia tikrinti kolektorių ? |
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 23, 07:06 |
|
|
|
pirma patikrink visas vakumines slangutes,o dar geriau pakeisk naujomis,nes garantija kad bent puse senu bus.Ir veliau gnt nurodytas metodas-purskiant aplink kolektoriu,jei karbas-aplink karbiuratoriaus pada.Purksti gali ir su paprastu wc oro gaivikliu,efektas tas pats.Pas senienas didziausia problema-nepriziurejimas,laiku nekeiciamos susidevejusios dalys,ypac slangutes ir t.t.sekmes darbuose |
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 23, 08:37 |
|
|
|
Senas masinas remontuoti lengviau, bet yra vienas BET: FIAT.
O kaip supratau, tau reikia kad pataisytu "cia dabar tuoj pat", tai nori nenori, bet tokius klientus mintimis siuncia ant triju raidziu 90% meistru.[/quote]
Jei man masina reikalinga (darbine ) ,tai man ir reikia ,kad suremontuotu skubiai ,tam ir meistrai , tarp kitko uz skubu darba ir sumokama brangiau. |
|
_________________ Facebook = Facedumb |
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 02 23, 08:45 |
|
|
|
As ir turiu fiata, bet retai kada suprantu, kodel fiatu savininkai diena susitike nesisveikina. |
|
|
|
|
|
Daugumos senu auto problema |
Parašytas: 2010 03 06, 12:56 |
|
|
|
pas mane wv passate 1987 karbe "pierburg 2e2" panasi problema buvo.
kai tik saltas-neuzsiveda, suki 30min , tada isyla ir uzsiveda. o kai bent kiek siltas, grieba normaliai.
pasirodo buvo nesandarumas viename voztuvelyje ar slanguteje, kuris nuliesina misini tik pagavus apsukoms.
Kaip supratau cia dazna problema, susitvarkiau pats, ir kainavo 5lt slangutes, o problema buvo sena ir varginanti. cia kaip tai atrodo:
http://www.clubgti.com/FORUM/showthread.php?t=181546 |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|