Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 28, 20:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 2022
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 16:42 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
encefalitas-gsu rašo:
"Normaliai" tai cia ligis 10 tikriausiai Very Happy
Nelabai suprantu kas cia normalaus yra susirinkineti dvirati elektrini kai gali ir geresni isigi jau padaryta na nebent su slamanciais siaura tai tada galima ir savo isradineti. Man tai pats procesas malonumo teikia o ar tai normalu tai nesusimasciau dar.
Na matai kai kam yra laikas=pinigai.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 17:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
encefalitas-gsu rašo:
circuit rašo:
Visa tai tėra vaikiški žaidimai. Jei daryt, daryt iš karto normaliai...


"Normaliai" tai cia ligis 10 tikriausiai :D
Nelabai suprantu kas cia normalaus yra susirinkineti dvirati elektrini kai gali ir geresni isigi jau padaryta na nebent su slamanciais siaura tai tada galima ir savo isradineti. Man tai pats procesas malonumo teikia o ar tai normalu tai nesusimasciau dar.

Besk pirštu į tą "normalų", tavo nuomone.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 21:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
encefalitas-gsu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Besk pirštu į tą "normalų", tavo nuomone.


Zmogau as nezinau ka reiskia tas "normalu" jei i vezias ivaziavau tai cia tu matyt apie dvirati elektryni vis dar svaigsti Smile tai matai cia nera apie ka sneketi nes pirmiausia reiktu issiaiskinti kam ir kas atrodo yra geriau. O as kaip tik taip ir rasau kad "geresni". Matai mano intelekto palaikymo komanda visalaika mazdaug 13sek atsilieka tai kartais labai buna sunku risi su pasauliu palaikyti. Taip kad pameginsiu paprasciau issireiksti apie ta "geresni" vertinant atsizvelgiama i daugeli aspektu. Tarkime galima suskirstiti viska grupemis ir nustatyti vertinimo kriteriju skaiciu ir t.t.
Bet as tavo vietoje nesivelciau i tokius niekalus nes tik tema uzsiukslinsi.
Tu geriau iskarto isdek visa statistika ir nereikes cia jokio bambatrinio varyti.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 21:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
encefalitas-gsu rašo:
circuit rašo:
Besk pirštu į tą "normalų", tavo nuomone.


Zmogau as nezinau ka reiskia tas "normalu" jei i vezias ivaziavau tai cia tu matyt apie dvirati elektryni vis dar svaigsti :) tai matai cia nera apie ka sneketi nes pirmiausia reiktu issiaiskinti kam ir kas atrodo yra geriau. O as kaip tik taip ir rasau kad "geresni". Matai mano intelekto palaikymo komanda visalaika mazdaug 13sek atsilieka tai kartais labai buna sunku risi su pasauliu palaikyti. Taip kad pameginsiu paprasciau issireiksti apie ta "geresni" vertinant atsizvelgiama i daugeli aspektu. Tarkime galima suskirstiti viska grupemis ir nustatyti vertinimo kriteriju skaiciu ir t.t.
Bet as tavo vietoje nesivelciau i tokius niekalus nes tik tema uzsiukslinsi.
Tu geriau iskarto isdek visa statistika ir nereikes cia jokio bambatrinio varyti.

Tai tu dabar įsijunk tą savo intelekto upgreidą, nes tikrai neišeina susišnekėti. Avatare gal savo nuotrauką įsidėjai?
"Normalus" yra tas, kurio akumuliatoriaus nereikėtų keisti bent 10 metų, taip pat kad jį būtų galima pilnai įkrauti per 10 minučių. Reiškia jis turi būti su LiFePO4 akumuliatoriais, A123 jei konkrečiai.
Kaip jau sakiau, parodyk man bent vieną NORMALIĄ pilnai elektrinę transporto priemonę. Pasaulyje yra vos pora tokių paprastam žmogui atvirų automobilių, bet dabar parodyk bent vieną motociką. Bet kokį motociklą. Garantuoju, net dviračio nerasi. Automobilio neprašau, nes tikrai retas galėtų įpirkti pusę tonos ličio fosfato. Net kažin ar automobilį rastum su normaliais akumuliatoriais, visur tik visokie šūdai su švinu.

encefalitas-gsu rašo:
Nelabai suprantu kas cia normalaus yra susirinkineti dvirati elektrini kai gali ir geresni isigi jau padaryta na nebent su slamanciais siaura tai tada galima ir savo isradineti. Man tai pats procesas malonumo teikia o ar tai normalu tai nesusimasciau dar.

Čia dar komentaro reikėtų.
Visų pirma, galingo "dviračio" su gerais akumuliatoriais neįsigysi. Tiesiog tokių niekas neparduoda.
Visų antra, dviratis buvo pasirinktas kaip patogi platforma eksperimentams. Jau seniai rašiau kad yra daromas mopedas. Tavo žiniai, galingų mopedų ar motociklų su gerais akumuliatoriais tai pat gauti nepavyks. O jei nori automobilio - klok pusę milijono. Čia už akumuliatorių.

Kitą kartą prieš rašydamas tūpą komentarą pasidomėk biškį į temą.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 22:02 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
circuit rašo:
.......... bet dabar parodyk bent vieną motociką. Bet kokį motociklą.
http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/straipsnis?name=straipsnis-8657&l=2
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 22:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
kionig rašo:
circuit rašo:
.......... bet dabar parodyk bent vieną motociką. Bet kokį motociklą.
http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/straipsnis?name=straipsnis-8657&l=2


Citata:
gamina originalius motociklus pagal vienetinius užsakymu

Tai vis tik neišeis man tokio nusipirkti, kad ir kaip norėčiau.

Taip pat nepaminėta koks tas akumuliatorius. Aišku tik, kad teoriškai galima įkrauti per 1 valandą, tai švinas jau atkrenta. Dar pilnai gali būti NiMH, NiCd, LiPO, LiIon (kaip tesla roadsteryje) ir kitokios baisybės.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 22:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
encefalitas-gsu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Kitą kartą prieš rašydamas tūpą komentarą pasidomėk biškį į temą.


Karstas tu vaikinas Very Happy
Nelabai suprnatu tavo patarimu. Jei tema ne apie akumuliatorius ir ne apie ju kaina tai pries duodamas patarymus galetum ir pavizdi bent sioki toki parodyti ato kaiptai neadekvatu visiskai... Cia desertui galima butu suasmeninus dar ir isvadu siokiu tokiu prieiti bet paliksiu tai profams Razz

kuo tau prastas TESLA MOTORS gaminis?
http://www.teslamotors.com/performance/perf_specs.php
ir dviraciu tai tikrai gali ir su licio akumais rasti prekyboje. Na pabandysiu paziureti idomuno deliai Smile
https://www.elvmotors.com/index.php/products/electric-bicycles/europa-bicycle.html
Del motociklu nesidomejau ir manau cia greiciausiai tu busi teisus. O ar gaminami tai ir nejieskosiu nes aisku ,kad gaminami Smile o jei labai nori tai gali batareikes isimesti ten kokias tik patinka vistiek bus pigiau nei kad absoliuciai visa motocikla pradetum gamintis pats. Va jei pritaikiti kazka sumaniai tai ideja verta demesio sakyciau. Lauksime rezultatu.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 22:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Teslos yra kelių modelių, su skirtingais akumuliatoriais. Žinoma tu čia rodai tą "geriausią". Pacituosiu apie akumuliatorių:
Citata:
Custom microprocessor-controlled lithium-ion battery with 6,831 individual cells.

Tą "microprocessor-controlled" paminėjo, aišku, tik kad krūčiau skambėtų, mat visi ličio akumuliatoriai privalo būti su BMS.
Atkreipk dėmesį, kad tai yra ličio jonai. Pasigūglinus galima susižvejoti, kad ten sukištos tokios pačios celės, kaip ir laptopuose. O kiek laptopo baterija tarnauja? Viena 4 metus, kita metus - laimės reikalas. O ką ten tesla rašo apie 7 darbo metus, tai mažiau reikia kreipti dėmesį. O kai užsilenks, tada daugink laptopo akumuliatoriaus kainą iš 1000. Dar labai didelis klaustukas kieno gamybos celės ten sukištos.
Dar smulkmenos - ličio jonų akumuliatoriai žiauriai bijo šalčio, taigi žiemą nepavažinėsi. Na ir žinoma dar kelios smulkmenos - didžiulis taršalas gamtai ir didelė gaisro tikimybė. Vien užsidegęs mobilaus telefono akumuliatorius kiek bėdos pridaro, o čia apie 250 kg šito gėrio.

O dėl to dviračio... Na, ten irgi ta pati situacija. Plius dar tas dviratis skirtas bobutėms. Kodėl sakau kad nerasi normalaus? Todėl, kad ES įstatymai draudžia dviratyje naudoti >250W galios variklį ir greitį riboja iki 25 km/h. Taigi to dviračio dar ir neleistų importuoti, nes jis "400W".
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 16, 23:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
encefalitas-gsu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ir taip negerai ir taip negerai Smile Tai zinai cia galima prieiti ir iki tokiu dilemu ar vertas tiek tas auksinis akumuliatorius kuris jei ir dirbs tau 20metu o kainuos tiek kiek po 10metu dar geresnis kainuotu tik pigiau arba isvis uzeisi i parduotuve ,o isejes dviracio nerasi arba kokie ilgapirciai neduok dieve i koki garaza uzsusks ir p. tai svininis cia tik pliusa gautu tokiose situasijose nes sunku juos nunesti Very Happy . Kitas klasimas kaip daznai ir intensiviai butu naudojama ta transporto priemone ir kas greiciau atsipirktu?
Kas liecia svori akumu tai suprantama jei paciam reikia minti ir ji vezti tai tada atkrenta svininiai.
Jei tai tik pramogai ir nedazniems pasivezinimams tai akumuliatoriu svoris aktualus tik del ju padeties dviratieje transporto priemoneje. Jei akumus iseitu sutalpinti zemiau asies arba asies ligije ir neatlikineti jokiu akrobatiniu triuku tai netaip jau beviltiskai viskas atrodytu.
Jei pereiti prie transporto priemones traukos tai kaip nesisuk be greiciu dezes arba variatoriasu niko doro neiseitu. Su greiciu deze stabditi varikliu butu patogiau ,o naudojat variatoriu tektu blokuoti sankaba.

Beje is amenikos galima parsisiusti ir tuos daigtus kurie skirti tik amerikos rinkai. Egzistuoja virtualios pasto dezutes su fiksuotu adresu i kuri galite atsisiusti norima preke ,o is tos vietos ja persiusti belekur.
Pvz: http://www.shipito.com/
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 17, 00:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
encefalitas-gsu rašo:
arba isvis uzeisi i parduotuve ,o isejes dviracio nerasi

Apie dviratį niekas ir nekalba. Aš dviratį pasiliksiu tik kaip lengvą krosinį motociklą durniavimui ir "akrobatiniams triukams". Pedalus nuimsiu.

encefalitas-gsu rašo:
ir kas greiciau atsipirktu?

Apie atsipirkimą taip pat jau seniai nekalbu. Visi kas plačia gerkle rėkia apie pigų važinėjimą elektra yra paprasčiausi neišmanėliai arba tiesiog bando išdurti (marketingas). Aš elektrą renkuosi dėl komforto (triukšmas, dūmai, smarvė) ir ypatingo sukimo momento. Bet to tikrai nesuprasi, kol pats nepavažinėsi.

encefalitas-gsu rašo:
Kas liecia svori akumu tai suprantama jei paciam reikia minti ir ji vezti tai tada atkrenta svininiai.

Apie minimą taip pat niekas nekalba. Pas mane tie pedalai iš vis buvo palikti tik todėl, kad tuo momentu talpesnio akumuliatoriaus neįpirkau ir tekdavo kartais padėti varikliui artėjant link namų. Tiksliau ne "neįpirkau", bet nebuvo iš kur pirkti. Metus laiko siunčiausi įvairiausius pavyzdžius iš kinijos ir rinkausi tinkamiausią variantą. Pagaliau išsirinkau, jau šią savaitę turėtų parkeliauti. Dviračio nuvažiuojamas atstumas bus 100 km.

encefalitas-gsu rašo:
Jei tai tik pramogai ir nedazniems pasivezinimams tai akumuliatoriu svoris aktualus tik del ju padeties dviratieje transporto priemoneje. Jei akumus iseitu sutalpinti zemiau asies arba asies ligije ir neatlikineti jokiu akrobatiniu triuku tai netaip jau beviltiskai viskas atrodytu.

Turiu daugybę pavyzdžių su tais švininiais akumuliatoriais. Vien lietuvoje žinau bet penkis e-dviračių vairuotojus, kurie yra žiauriai nusivylę šituo brūdu. Pats forumietis Nikor galėtų čia papasakoti kaip jam sekėsi su švinu. Tas važinėjimo džiaugsmas su švinu pasibaigia jau po kelių mėnesių.

encefalitas-gsu rašo:
Jei pereiti prie transporto priemones traukos tai kaip nesisuk be greiciu dezes arba variatoriasu niko doro neiseitu. Su greiciu deze stabditi varikliu butu patogiau ,o naudojat variatoriu tektu blokuoti sankaba.

Matau visiškai nesigaudai sistemoje. Elektriniame transporte toks daiktas kaip sankaba tiesiog neegzistuoja. Lygiai tas pats galioja ir pavarų dėžei, variatoriui..... Gali būti tik vienas fiksuotas reduktorius, o visa kita, net ir stabdymas, atliekamas elektroniškai. Gal nustebsi, bet varikliu galima laisvai stabdyti ir taip krauti akumuliatorių net važiuojant 10 km/h ir naudojant tą pačią "pavarą" kaip ir važiuojant 100 km/h.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 17, 01:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
encefalitas-gsu
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Smile Sankaba paminejau tik tavo motorolerio atvejui. Ten ja ir tektu blokuoti(visam laikui). O kai naudojamas elektrinis variklis greiciu dezeje sankaba suprantama kad nereikalinag. Taciau begiai ir troleibuse yra. Vien tik pasijungus reduktoriu galima valtimi plaukioti arba skaraidikle skraidyti.
Kad krauti akuma galima greitai ar letai vaziuojant tai gerai ,o jei tu nori ir stabtyti stipriai ir susigrazinti energijos tai vaziuodamas auksciausia pavara nemanau kad taip jau gerai stabdyti eitu kaip kad zu zemesne.... tai tas patas troleibusas irgi begius jungineja stabdidamas.

Su svininiais akumuliatoriais asmenines patirties neturiu tik is kolegu patirties zinau kad tas kur i masina statomas tai po 3 pilnu iskrovimu realiai buna sugadintas ,o VRLA tipo akumai atitarnauja ir po tris sezonus zvejiboje tik kokia ju prieziura ir eksplotacija buna nepatikslinsiu nes nezinau.



Priklausomai nuo akumu VRLA yra grubiai skaiciuojant parasyta kad akumas atlaiko 250 gilaus isrovimo ciklu iskraunan ji iki 80% ir 500 ciklu iskraunant iki 50% o kad palaikymo rezime svininiai akumuliatoriai atlaiko 5-10m tai tas yra jau aisku. Tai negi istikruju ta visa statistyka yra grubus akiu duminas?

Siek tiek apie VRLA akumus
https://docs.google.com/fileview?id=0ByRe8PDZ22YPYTAyM2Y1ZTgtYWM2Yy00NzEyLWFlZDItNGYwMGViNGQ1MmU4&hl=en
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 17, 10:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
nikor
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Neprisimenu ar rašiau šiame forume apie SLA akumus e-dviratyje, bet pasakysiu štai ką. Su (7Ah + 4,5Ah) x 4 pravažiavau išviso apie 900km. Variklis crystalyte 408 (BLDC 48V, 500W). Kodėl iškarto nepanaudojau 12Ah akumus? Nes aš pradžiu pagalvojau, kad 7 Ah pirmam laikui užteks. Bet pasirodo kai net taupiant akumą daugiau už 15 km atstumą nuveikti neįmanoma, ir nuo namo iki Evitos ir atgal vien akumų neužtenka Smile . O lėkiant maksimaliu greičiu dar mažiau, vos 8 - 10 km. Ir kas yra blogiausia, SLA akumu išsikrovimo charakteristika tokia, kad pravažiavus tarkim 10 km, maksimalų greitį jau nepasieksi, nes SLA akumas nesugeba atiduoti pakankamai srovės. Ir kuo toliau, tuo blogiau. Po 15 km su pilnai paspaustu akseleratoriumi dviratis vos vos važiuoja 20 km/h. Akumų įkrovimas užima 3,5 - 4h. Po 900km akumų talpa sumažėjo du kartus (gal daugiau). Pusę iš šito atstumo važiuodavau į darbą/iš darbo, tai po 5km važiavimo galėdavau pakrauti akumus.
SLA akumus rekomenduočiau tik tiems kas perka e-dviratį kaip žaislą laisvalaikiui. Gali būti pravažiavus 100 - 200km kilometrų e-dviratis atsibos.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 02 17, 11:58 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
encefalitas-gsu rašo:
:) Sankaba paminejau tik tavo motorolerio atvejui. Ten ja ir tektu blokuoti(visam laikui).

Ten ta sankaba ir variatorius bus išlupti. Turbūt net visą galinę važiuoklę teks gaminti naują.

encefalitas-gsu rašo:
Taciau begiai ir troleibuse yra.

Nėra. Viskas kas yra troleibuse, tai fiksuotas reduktorius gaunamas iš diferencialo, taip pat yra planetiniai reduktoriai įmontuoti į ratus. Jokių ten junginėjamų pavarų nėra.

encefalitas-gsu rašo:
jei tu nori ir stabtyti stipriai ir susigrazinti energijos tai vaziuodamas auksciausia pavara nemanau kad taip jau gerai stabdyti eitu kaip kad zu zemesne.... tai tas patas troleibusas irgi begius jungineja stabdidamas.

Blogai manai. Labiau pasidomėk kaip veikia šiuolaikinis regeneracinis stabdymas, prieš teigdamas tokius dalykus. O dėl troleibuso jau sakiau.


encefalitas-gsu rašo:
o kad palaikymo rezime svininiai akumuliatoriai atlaiko 5-10m tai tas yra jau aisku. Tai negi istikruju ta visa statistyka yra grubus akiu duminas?

Niekam tie palaikymo režimai neįdomūs. Pasidomėk kokios akumuliatoriaus darbo sąlygos yra elektromobilyje. Tie visi skaičiai nėra akių dūmimas, jie yra dalinai teisingi. Vartotojas pats kaltas kad nesugeba atsirinkti jo sąlygos tinkamų duomenų.
Tas tavo grafikas su kokia iškrovimo srove buvo darytas? 0,05C?
Va tau mano daryto tyrimo rezultatas:

Mopedo švininis akumas. Originali talpa turėjo būti 4Ah. Iškraunant 0,1C (400mA) srove talpos beliko tik 3,3 Ah. Na o iškraunant 0,5C (2A) srove, talpos beliko vos 1,9 Ah, t.y. mažiau nei pusė. Didesnių iškrovimo srovių net nebandžiau, nes rezultatas ir taip tragiškas.

Dabar A123 rezultatas su 10x didesnėm srovėm:

Padidinus srovę, rezultatas gavosi net geresnis!

Truputėlį statistikos iš dviračių pasaulio. Mano dviratyje vidutinė iškrovimo srovė būdavo apie 4-5C, o pikais iki 10C. Na, tai kiek švino talpos beliktų varant tokiomis srovėmis? 5%? 10%? Taip, bandymą atlikau su pigiu akumuliatoriumi, visokie brangūs duotų kažkiek geresnius rezultatus. Bet abejoju kad daug.

Dar vienas pavyzdys: forumietis Markas gamina elektromobilį. Iš pradžių atlikinėjo bandymus su švino akumuliatoriais. Jie "pasibaigė" vos po keliolikos ciklų.
Tai apie ką mes tada čia kalbam?

Teisingą išvadą padarė nikor - švinas tik pasižaidimui. Kaip jau minėjau anksčiau, tai yra "vaikiški žaidimai", o darant "normalų" daiktą, jame švino neturėtų būti.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 03 15, 22:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mingis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ką, tikrai švinas taip blogai? Žilvinas savo Citroenu labai lyg ir nesiskundė?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2010 03 18, 21:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu cia kaip visada circuit viska pagrazina licio naudai Smile markas naudojo jau devetus starterinius akumus, tai tik damuse ir viskas. as biski dirbau prie elektrokrautuvu svininiu akumu, tai juos eksplotavo ziauriom salygom. vandeni dapilinedavom praktiska kas menesi. esu mates ir rugstiniu ir sarminiu. ziema krovimas praktiskai lauko salygom, net iki minus 10 laipsniu, kraunama kasdien, isskyrus gal kai kuri sekmadieni, darbas 2 pamainom, o elektrokrautuvu prieziura istisa para. vairuotojai ziopliai paskutiniai, kazkokie berasciai kaimieciai. tai bet kuris svinininis atlaiko sitas salygas maziausiai metus, o brangesni ir dvejus. paskui jau prasideda neisikrovimo bedos ir pakrautas nebeistempia visos pamainos darbo, tenka keitinet elektrokrautuvus. po kokiu 5 metu akumai pasidaro beviltiski intensyviam darbui ir budavo nukisami i cechus, kur poreikis per pamaina ne daugiau 1-2 valandu. tada budavo uzsiperkama partija nauju akumu, keli pakrovejai ir keli nauji krautuvai. o seni nurasomi. senus akumus paprastai pasiimdavo nauju akumu pardavejai ir padarydavo nebloga nuolaida. o krautuvus supjaustydavo. buvo etapas, kai vadovybe uzsikrete elektrokrautuvus pakeist dujom, uzsipirko 7 aparatus, mane sutaupys per kura. mum aisku pasikeite siektiek darbo pobudis, teko kas 2-3 dienos vazinet su sunkvezimiu ir pildyt kruva balionu dujom. paskui prisikniso darbo sauga del katalizatoriu, tai visas sutaupymas pavirto minusu Smile taigi po 4 metu grizo atgal prie elektros... as taip isivaizduoju, zmogui nuo gatves gana sunku gaut deveta akuma pritaikyta gilioms iskrovoms. o nauja pirkt didele investicija 5-6 tukstanciai, kad butu tinkantis masinai. o su starteriniais bus tik nusivylimas. tuos devetus pramoninius elektrokrautuvu akumus manau neblogai eitu panaudot ir prie vejo malunu kaupt elektros energijai. kazkadaa skaiciavom kiek galimetu elektros pavogt su tuo akumu is darbo - ta mazdaug uz 30-40lt:D
dabar kai pabrango, tai gal net ir virs 50lt isnestum Smile jei i darba vazineji su masina ir eina ja pasistatyt imones kieme kur nors netoli rozetes, ir turint akuma ir keitikli - tai neblogas priedas prie algos butu Very Happy ir visokius veikejus, kur aiskina kad su kibiru elektros neisnesi - prigesintum Laughing


Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2010 03 18, 21:55. Redaguota 1 kartą
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama