 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 06, 20:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » 2 fazes po 110 Voltu.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 10, 09:36 |
|
|
|
|
Toliau teks kiek imanoma trumpai pamineti eilinius pono Digix kliedesius.
| Digix rašo: |
va cia ir sakai blogai kad jinai taip ims ir sumazes daug visokiu dalyku reikia ivertinti.
1. asinchroninio variklio gretis nuo itampos nepriklauso Kitaip nereiketu daznio kietikliu
2. idealu asinchronini varikli (kuris jau praktiskai bus sinchroninis) tu gali matinti betkokia itampa ir jis ims tiek galios kiek tu pajungsi jam apkrovos. taigi gaunasi tai ka tu sakai galios stabilizatorius.
3. bet kadangi variklis ne idealus tai visi nukrypimai nuo optimalaus rezimo mazina jo NK ir jei apkrova nepakito tai atitinkamai didina galios suaudojima.
4. klausimas lieka tik kokiame rezime variklis dirba prie paketima ir kuria linkme ivyksta pasikeitimas. zinoma kadangi sumazinus itampa padideja slydimas tai gretis kiek nukrinta, jei tai ventiliatoriaus tai ko gero gali duoti nemaza efekta sumazejimo linkme.
5. tel to as sakau kad negalima vienareikšmiškai pasakyti kas nutiks sumazinus itampa bet stipriai sumazinus tai srove tikrai padides
6. visi varikliai veikia tuo paciu principu taigi teoriskai nesvarbu koks variklis. sinchroninis yra patogesnis situo atveju nes jis yra kaip idealus asinchroninis su nuliniu slydimu. tai jame iskart matosi visi padidejimai ir sumazejimai. asinchroninis daug sudetingesnis pagal savo darbo principa todel ji suvokti sudetingiau.
7. niekam ta induktyvine apkrova nerupi, ja panaikina kondensatoriu baterija gretimoje pastoteje.
8.
| Citata: |
| Jei nori keisti asinchroninio variklio maitinimo itampos dazni islaikydamas optimalu jo darbo rezima, tai turi kartu keisti ir maitinimo itampa, kitaip statorius arba isisotins (kas ir vyksta mazinant dazni, del ko dideja nuostoliai), arba nesukurs reikiamo magnetinio lauko (jei daznis bus per didelis), atitinkamai ir sukimo momento. |
teisingai gal pats jau supranti dabar kad jei mes is to optimalaus rezimo nuesime i sona tai turesime blogesni NK |
1. Kliedesiai ir nesamone.
Greitis gali labai mazai kisti (taip, kad stebetojui to beveik nesimatys), jei variklis dirba be apkrovos.
Tuo tarpu dirbancio su apkrova variklio greitis nuo itampos priklauso (pagal antro laipsnio, t.y. kvadratine priklausomybe), tai parasyta ir paaiskinta bet kokiame vertame demesio vadovelyje apie asinchroninius variklius.
Daznio keitikliai reikalingi tam, kad galima butu keisti variklio sukimosi greiti placiose ribose nebloginant kitu parametru, pvz. max sukimo momento ir NK.
2. Pagal savo veikimo principa netgi idealus asinchroninis variklis negali tapti tiksliai sinchroniniu ("beveik" cia netinka!), nes jei isnyks (pra)slydimas (kaip tai yra sinchroniniuose varikliuose), tai nebus kam asinchroniniame variklyje kurti sukimo momenta kaip reiskini, t.y. tai isviso taps neimanoma, kad jis suktu kokia nors apkrova!
3. Apkrova (t.y. ne jos pobudis, o jai atiduodama galia) pakeitus variklio darbo rezima (pvz. sumazejus greiciui del sumazejusios maitinimo itampos) negali nepakisti be papildomo aktyvaus isikisimo is zmoniu ar automatiniu reguliatoriu puses - ir absoliuciai daugumai pas mus naudojamu varikliu tiesa yra tai, kad tokio isikisimo nebus!
4. Butent!
Pats patvirtini tai, ka rasiau pries tai 3 punkte.
Pas mus absoliuti dauguma varikliu dirba analogiskuose ventiliatoriams rezimuose, todel sumazinus greiti tos pacios fizines apkrovos galia niekaip negali likti stabili (nebent kas nors tuo metu TYCIA padidintu apkrovos sukimo momenta!), kam kaip as sakiau butinas tycinis isikisimas i variklio darba is zmoniu arba automatiniu galios reguliatoriu puses.
(ko realiai beveik niekur nera)
5. Teoriskai nebutu galima to pasakyti ten kur egzistuoja galimybe keisti (operatyviai) variklio apkrovos parametrus savo nuoziura.
Daugumoj realiu atveju tokios galimybes nera, ir tais atvejais tamstos teiginys - eiline nesamone ir kliedesiai.
6. Skirtingi varikliai ta pati bazini principa skirtingai isnaudoja - tai, kas teisinga sinchroninems masinoms daugeliu atveju nera teisinga asinchrininems.
7. Visai gali buti, kad isoreje esanti kondensatoriu baterija kompensuoja induktyvines varikliu sroves dirbant numatytu baziniu rezimu, taciau tamsta gi kalbejote ne apie tai, o apie:
| Digix rašo: |
| keiciant dazni galime sumazinti visu varikliu galinguma kiek tik patinka ir tai vyksta savaime be sudetingos elektronikos, |
Tai va dYdYsYs kondensatoriniu kompensatoriu eksperte, jei tu sumazinsi dazni nekeisdamas itampos (o ji kazin ar pati sumazes "be sudetingos elektronikos"), tai tavo variklio magnetolaidzio serdis neuzilgo isisotins ir apvija netrukus prades veikti TJ rezimu.
Ir jokios artimos ar tolimos kondensatoriu baterijos to niekaip nesukompensuos, ka pats ir patvirtini savo 8 punkte.
8. Tai aisku kad turesim blogesni NK nei optimaliam rezime, todel jei mums reiktu suplanuoti kurti imone darbui su tokios pacios galios apkrova, tai bandydami maitinti jos variklius pazeminta itampa nieko nesutaupytume, o tik prarastume del to pablogejusio NK.
Taciau as jau raudoniolikta karta bandau visokiems visaziniams isaiskinti, kad realiose absoliucios daugumos asinchroniniu varikliu darbo salygose nera kam stabilizuoti apkrovos galia (net jei fiziskai apkrova lieka ta pati - pvz. ventiliatoriai, siurbliai, stakles ir t.t.) - ji mazes dar labiau, nei sumazejes del mazesnes maitinimo itampos sukimosi greitis, nes daugumoj atveju kartu su greiciu mazes ir sukimo momentas, taigi, rezultate mazes ir jam proporcinga varikliu vartojama srove. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 10, 09:50 |
|
|
|
|
| zamolskis rašo: |
| geleciau sudalyvaut lazybose apkrova naudosim kita asinchronini varikli pajungta priesingai is kiek lazinames kad srove padides? |
Pirma, srove ir siuo atveju visai nebutinai padides.
Tamsta ir pats ta veliau patikslinote :
| zamolskis rašo: |
1. laimetum tik jei apkrovos variklis silpnesnis
2. ta rsvs "teorija" veikia tik siaurame variklio darbo diapazone. |
1. O jei apkrovos variklis stipresnis, tai pirmasis jau veikia ne kaip variklis, o kaip antrojo (to stipresnio) sukamas generatorius, su visom is cia isplaukianciom ir visai logiskom pasekmem!
2. Nuo kada cia visas asinchronines masinos butent kaip variklio darbo diapazonas laikomas siauru?
| zamolskis rašo: |
| RSRSS jau gali pervedinet mum pinigus |
Neskubek kolega, ir busi pirmas!
O tuo tarpu ar nesiteiksite tamstele patikslinti - jusu siulomame pavyzdyje su 2 varikliais pirmasis (kuri matuosim) matyt tradiciskai maitinamas is tinklo, apie itampos sumazejima kuriame cia ir diskutuojame.
O nuo ko tada maitinamas tas antrasis?
(kad jau taip esate tikras del savo teiginiu teisingumo, tai gal ir tai reikejo is anksto pamineti , nes nuo to irgi nemazai kas sioje situacijoje priklauso? ) |
|
Paskutinį kartą redagavo RVRSS, 2010 01 10, 12:02. Redaguota 32 kartus(ų) _________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 10, 11:57 |
|
|
|
|
| Ot aš netikiu 666 Egidijaus pasakojimu apie fazes. Gal jis dratų(2) skaičių laiko fazėmis,tai tada koks kampas tarp tų fazių? Sukėlė tik daug diskusijų ir emocijų... |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 10, 17:11 |
|
|
|
|
| RVRSS rašo: |
1. Kliedesiai ir nesamone.
Greitis gali labai mazai kisti (taip, kad stebetojui to beveik nesimatys), jei variklis dirba be apkrovos.
Tuo tarpu dirbancio su apkrova variklio greitis nuo itampos priklauso (pagal antro laipsnio, t.y. kvadratine priklausomybe), tai parasyta ir paaiskinta bet kokiame vertame demesio vadovelyje apie asinchroninius variklius.
Daznio keitikliai reikalingi tam, kad galima butu keisti variklio sukimosi greiti placiose ribose nebloginant kitu parametru, pvz. max sukimo momento ir NK. |
praktika tai gerai ismanai, bet teorijos nesupranti
bet ti paziurek kokiu nk variklis dirbs su sakykim 50% praslydimu esant betkokiai apkrovai
| Citata: |
| 2. Pagal savo veikimo principa netgi idealus asinchroninis variklis negali tapti tiksliai sinchroniniu ("beveik" cia netinka!), nes jei isnyks (pra)slydimas (kaip tai yra sinchroniniuose varikliuose), tai nebus kam asinchroniniame variklyje kurti sukimo momenta kaip reiskini, t.y. tai isviso taps neimanoma, kad jis suktu kokia nors apkrova! |
va cia tiesiok vaiksikai klysti. jei as asinchroninio variklio trumpai jungtam rotoriui panaudosiu superlaidininka, tai variklis taps sinchroniniu.
net jei as rotoriu padarysiu gana dideli lyginant su kita variklio dalimi tai jau slydimas stipriai sumazes.
| Citata: |
| 3. Apkrova (t.y. ne jos pobudis, o jai atiduodama galia) pakeitus variklio darbo rezima (pvz. sumazejus greiciui del sumazejusios maitinimo itampos) negali nepakisti be papildomo aktyvaus isikisimo is zmoniu ar automatiniu reguliatoriu puses - ir absoliuciai daugumai pas mus naudojamu varikliu tiesa yra tai, kad tokio isikisimo nebus! |
siuo taveju mes kalbame apie labai mazus pasikeitimus dalimis procento. tai jei mes turime koki konvejeri ar maluna tai jo momentas nekinta nuo grecio, vadiansi variklio srove irgi nekinta, jei tai ventiliatorius tai momentas keiciasi todel keiciasi ir srove. todel apsiketimas yra kvadratinis.
| Citata: |
5. Teoriskai nebutu galima to pasakyti ten kur egzistuoja galimybe keisti (operatyviai) variklio apkrovos parametrus savo nuoziura.
Daugumoj realiu atveju tokios galimybes nera, ir tais atvejais tamstos teiginys - eiline nesamone ir kliedesiai.
|
gerai, paimkim kaip apkrova lifta, jo paispreisinimo momentas išlieka stabilus visada cia manau neišsiginčysi. dabar jei mes naudosime sakykim lygegretaus zadinimo kolektorini varikli sitam reikalui, tai sumazejus itampai sumazes variklio gretis bet srove nepasikeis tu itampa mazink nors 5 karrtus srove isliks vienoda. nors gretis ir galingumas sumazes irgi 5 kartus.
o dabar imkim asinchronini varikli:
koks bus rezultatas? slydimas bus didziulis srove minimum tokia pati.
| Citata: |
Tai va dYdYsYs kondensatoriniu kompensatoriu eksperte, jei tu sumazinsi dazni nekeisdamas itampos (o ji kazin ar pati sumazes "be sudetingos elektronikos"), tai tavo variklio magnetolaidzio serdis neuzilgo isisotins ir apvija netrukus prades veikti TJ rezimu.
Ir jokios artimos ar tolimos kondensatoriu baterijos to niekaip nesukompensuos, ka pats ir patvirtini savo 8 punkte. |
cia kalbejome apie labai mazus pasikeitimus, kurie paprastai neiseina net us variklio specifikacijos ribu. tip kad apie prisotinimus ar uztrumpinimus net nebandyk kalbeti
| Citata: |
| Taciau as jau raudoniolikta karta bandau visokiems visaziniams isaiskinti, kad realiose absoliucios daugumos asinchroniniu varikliu darbo salygose nera kam stabilizuoti apkrovos galia (net jei fiziskai apkrova lieka ta pati - pvz. ventiliatoriai, siurbliai, stakles ir t.t.) - ji mazes dar labiau, nei sumazejes del mazesnes maitinimo itampos sukimosi greitis, nes daugumoj atveju kartu su greiciu mazes ir sukimo momentas, taigi, rezultate mazes ir jam proporcinga varikliu vartojama srove. |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 18, 14:33 |
|
|
|
|
| Na, pailsejot, dabar tesiam...bet i tema. Tai kaip ten tie el. tinklai Norvegijoj? Man kazkaip keista pasirode, kad melyna gysla ant fazes..Pagal eu standartus- melyna nulis, ir niekas kitas...kaip ir zeme geltonai zalia.. |
|
|
|
|
|
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 18, 16:28 |
|
|
|
|
| Edzma rašo: |
| Na, pailsejot, dabar tesiam...bet i tema. Tai kaip ten tie el. tinklai Norvegijoj? Man kazkaip keista pasirode, kad melyna gysla ant fazes..Pagal eu standartus- melyna nulis, ir niekas kitas...kaip ir zeme geltonai zalia.. |
Hei, kaip tik gavom užsakymą pagaminti transformatorių, kad čia, Lietuvoje būtų galima ištestuoti Norvegijos rinkai skirtą įrangą. Dabar "gaminam". T.y. laukiam kol "Flamanda" parveš transformatorių Galima ir be transformatoriaus, bet užsakovas nori, kad sąlygos būtų identiškos kaip ten, o tam jau reikia trafo. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 22, 01:12 |
|
|
|
|
nu as vest nevedziojau, o tik draskiau keliu daugiabuciu namu iranga norvegijoj. o paskui teko stebet kaip vietiniai pravodke daro. kur draskiau, ten kai kur buvo ne daugiau 5 metu senumo. saugikliai ten ne B/C bet kazkokie L modelio. matyt del masinio elektriniu radiatoriu naudojimo. lubose rozetes . grindys tulike, koridoriuje/pagalbiniam skalbiankes kambarely sildomos elektra. karstas vanduo el boileriai. visos liustros ant rozeciu. apsildymas sildomas oras rekupercines + po el radiatoriu po kiekvienu langu. tu cypianciu davikliu nuo salcio, dumu kiekvienam kambary.
kabeliai visumoj storesni, viena ivadini nupjovem nuo 16-likabucio, tai daugiau 2-3 metru gabalo neina patist, o aliumininis
pas juos mada pirma pravedziot tokius plastmasinius vamzdelius kazkas panasaus i palapiniu vamzdelius panasiai susiduria. pas mus tai rfliuoti lankstus, o ten standus. viska suveda i bendra spinta kiekviename aukste. tada pratisa kabelius, ten ir skaitikliai. rusy viso namo deze ir galima isjungt is ten kiekviena auksta atskirai ir bendras skaitliukas. iki rozeciu daznas buvo variantas kad ne kabelis, o trys atskiri laidai ne kruvoj. bet vissur melynas, rudas ir zaliai/gelsvas . nemacau niekur, kad butu du rudi ir izeminimo. dar buvo daznas kabelio variantas rudas ir melynas, o prie ju viena varine gysla be jokio apvalkalo, viskas apsukta aliuminio folija ir visa sita ilieta plastmasiniam apvalkale. bet kur toki kabeli vestam galuose ta neizoliuta vieta visada uzmautas geltonai/zalias kembrikas (pasmus niekas jo nemautu, o ten nechalturinta ) ir viskas labai standartizuota, pas mus didesne ivarove.
trifrazi maciau tik naujam statomam name, musu paciu irangai. isnuomavo tipo vietiniai tokius pultus, kiekvienam aukste su trim trifazio + 6 paprastos + automateliu blokas. is tu trifaziu dvi normalios viena atvirkstine. beje tipo 4 kontaktu. ir kabeliai su skirtingo tipo antgaliais, kad sujungt pultus tarpusavy. apsvietima baigus darba butin palikt per nakti, tipo toks vietinis istatymas - statyba turi but apsviesta. |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |