 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 22, 21:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Pirmoji mašina
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 01:54 |
|
|
|
|
| zamolskis rašo: |
apdirbimo technologijos vystesi toliau, dar labiau mazino tarpus tarp detaliu, atitinkamai siaurejo darbinio temperaturinio rezimo ribos, ir visam sitam ausinimo reikalui dabar itaka daro net ausinimo skyscio savybiu pasikeitimas.
: |
tavo teorijoje yra vienas trukumas:
jei tikrai tai turetu tiek itakos variklio nesugebėtum paleisti susalusio, nes uzsiklynitu. kadangi cilindro ir stumoklio temperatura mazdaug vienoda tai tokiu problemu neturi kilti ispletimas vienodai veikia ir cilindra ir stumokli. ir betkokiu atveju galima padaryti atitinkamai subalansuota sistema. nors to abejoju kad reikia, ten didelis tikslumas vistiek nereikalingas.
manau vientelis dalykas kam ta siluma svarbu yra tepalo klampumas, ir jei variklis saltas tai daugiau prarandama silumines energijos nes suspaudimo-degino metu atvesta misinys. jei per kasrtas tai sudegs tepalas, jei tepala gautume koki atsparesni butu galima ir dar kokiu 100 laipsniu kelti variklio temperatura o toliau jau aliuminio stiprumas sumazes per daug.
jei pavyktu panaudoti keramika ir apsieiti ne tepalo variklis galetu dirbti isvis baltai svytedamas be ausinimo. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 03:16 |
|
|
|
|
digix
tu mastai teisingai, bet supranti visa metalo apdirbimo pramone yra jau orientuota prie padidintu tikslumu. tepalai yra gaminami, kad dirbtu mazesnio tarpelio salygom. toki tepala ipylus i senesni modeli, jis nebesugeba uztikrint sandarumo, nes padengia tik pavirsiu. beto yra istobulintas metalo pavirsiu padengimas, ir tepalai pritaikyti geresniam prisikabinimui prie situ pavirsiu. senesnio apdirbimo pavirsiu toks pagerintas tepalas tiesiog ispleso gabalais
del uzklinijimo tai cia mazesne beda, negu nesandarumas. korpusus daro tikslesnius ir plonesnem, lengvesnem sienelem. klinijimas labiau pasireiksdavo seniau, kai korpusai budavo gabaritiniai. o dabar dazniau ispucia korpusa arba variklio galvute negu uzklinija
del keramikos teisus, bet ji kolkas dar per trapus dalykas, nors japonai jau keliasdesimt metu ekspermentuoja, gal kanors ir priburs masinei korpusu gamybai. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 16:24 |
|
|
|
|
tu cia kazkokia mistika uzsiimineji, tepalas yra ir afrikoje tepalas, nesvarbu ar tai svietas ar silikonine auksciuasios klases alyva. vis jie vienodi pagal savo funkcijas ir metalo negali isplesyti jei alyvios klampumas tinkamas ir jina nesudege.
bet nelabai suprantu kam tu sakai kad mazinamas tas tarpelis tarps cilindro ir stumoklio, nematau jokio reikalo ji mazinti. vistiek jis neitakoja sandarumo. ir beje net sandarumas reikalingas tik prie mazu apsisukimu. didliu greciu galima ir be ziedu ant sumokliu vazineti be jokiu problemu |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 16:50 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
tu cia kazkokia mistika uzsiimineji, tepalas yra ir afrikoje tepalas, nesvarbu ar tai svietas ar silikonine auksciuasios klases alyva. vis jie vienodi pagal savo funkcijas ir metalo negali isplesyti jei alyvios klampumas tinkamas ir jina nesudege.
bet nelabai suprantu kam tu sakai kad mazinamas tas tarpelis tarps cilindro ir stumoklio, nematau jokio reikalo ji mazinti. vistiek jis neitakoja sandarumo. ir beje net sandarumas reikalingas tik prie mazu apsisukimu. didliu greciu galima ir be ziedu ant sumokliu vazineti be jokiu problemu |
matai, jei nesupranti tai ir nekomentuok.
galiu duot uzvedanciu pvz:)
pvz vandens kapiliarinis reiskinys, kai prie sieneles jis uzkyla auksciau nei bendras lygis
arba pvz kai su peiliu pjauni sviesta, ir sviestas prisikabina prie peilio
vat sitas "mistinis reiskinys" ir ispleso metalo pavirsiu, jis veikia ir metala tekinant ir net pvz pavirsiu slifuojant paciu smulkiausiu abrazyvu, ir net slankiojant dviems suteptiems metalo pavirsiams
ziuriu mazai turi supratimo, kad vaidenas mistika visur
tepalui sugebejimas absorbuotis ant pavirsiaus yra gal net svarbesne savybe uz klampuma |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 17:05 |
|
|
|
|
neskaityk tų straipsnių delfije ar bent jau už gryna pinigą nepriimk  |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 17:19 |
|
|
|
|
| zamolskis rašo: |
galiu duot uzvedanciu pvz:)
pvz vandens kapiliarinis reiskinys, kai prie sieneles jis uzkyla auksciau nei bendras lygis
arba pvz kai su peiliu pjauni sviesta, ir sviestas prisikabina prie peilio
vat sitas "mistinis reiskinys" ir ispleso metalo pavirsiu, jis veikia ir metala tekinant ir net pvz pavirsiu slifuojant paciu smulkiausiu abrazyvu, ir net slankiojant dviems suteptiems metalo pavirsiams
ziuriu mazai turi supratimo, kad vaidenas mistika visur
tepalui sugebejimas absorbuotis ant pavirsiaus yra gal net svarbesne savybe uz klampuma |
apie ta kapiliarini reiskini pakankamai gerai zinau, ir galiu pasakyti kad visiem tepalams jis panašiai vienodas tiek sviestui, tiek sintetinei alyvai. jei tu pasikaitytum ka nors daugiau internete žinotum kad vienintelis dalykas darant alyva kas svarbu tai jos klampumo stabilumas, ir temperatūrinis stabilumas (kuris deja nedaug valdomas)
nesuprantu kur tu tokiu nesamoniu priskaitei kad sviesta gali pavirsiu isdraskyti. gal geriau surask kokiu nors irodymu tokiem dalykam prie juo skelbdamas |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 17:55 |
|
|
|
|
išdraskyt gali, bet netokiom sąlygom,
sakykim plunžeriniai hidro siurbliai, neveikiant apsauginiasm vožtuvui, alyva taip pasidarbuoja, kad plunžeriai lieka korėti kaip sūris, esu gyvai rezultatus matęs
ten lyg nuo trinties alyvos su metalu |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 18:07 |
|
|
|
|
| amas. rašo: |
išdraskyt gali, bet netokiom sąlygom,
sakykim plunžeriniai hidro siurbliai, neveikiant apsauginiasm vožtuvui, alyva taip pasidarbuoja, kad plunžeriai lieka korėti kaip sūris, esu gyvai rezultatus matęs
ten lyg nuo trinties alyvos su metalu |
tai cia jau visai kitas dalykas tai ne del trinties o panasiai kaip pjovimo vandeniu staklese.
isdraskymas ne del trinties o del turbulentinio alyvos tekejimo kai ji tiesiog nupjauna metala. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 18:39 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| amas. rašo: |
išdraskyt gali, bet netokiom sąlygom,
sakykim plunžeriniai hidro siurbliai, neveikiant apsauginiasm vožtuvui, alyva taip pasidarbuoja, kad plunžeriai lieka korėti kaip sūris, esu gyvai rezultatus matęs
ten lyg nuo trinties alyvos su metalu |
tai cia jau visai kitas dalykas tai ne del trinties o panasiai kaip pjovimo vandeniu staklese.
isdraskymas ne del trinties o del turbulentinio alyvos tekejimo kai ji tiesiog nupjauna metala. |
jau pradedi savo teorijas isvedinet .
situ pavirsiaus apdirbimo technologiju niekas internete neaprasineja, jos yra komercine firmu paslaptis. detale galima pagamint identiska ir pagal ismatavimus, ir pagal medziagos sudeti, bet vienu gamintoju gaminys dirbs, o kitu gamintoju subyres po trumpos eksplotacijos. o eilinis vartotojas tik registruoja pati gedima ir taip atsiranda geru ir blogu firmu ivaizdis ir visokia kitokia "mistika" |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 18:56 |
|
|
|
|
Pradėta auto pereita prie termostato o dabar ir alyvos aukštąsias technologijas.
Dingo pagarba zamolskiui:
1. Nekenčiu žmonių, kurie visus vadina idiotais.
2. Žmogus parodo savo IQ diskutuodamas taip kaip jis (jei tai galima vadinti diskusija).
Na kaip sakė Bill Gates, tai jei automobiliai vystytųsi kaip elektronika, tai mes skraidytume, o ne važinėtume keliais. Vidaus degimo variklis Nuo savo sukorimo nelabai kuo ir pasikeitė, ar tai butu dvitaktis ar keturtaktis.
Beje kas dėl aušinimo skysčio tai yra dvi priežastys dėl ko yra jis naudojamas, o ne vanduo. visu pirma yra neigiama temperatūra. Antra daug svarbesnė priežastis, nežinau kaip dabartinėse mašinose bet anksčiau vandens pompos guolis tepasi aušinimo skysčiu. Vanduo kaip mat ji suėda.
Šilumos kiekio perdavimas termostatui neturi jokios įtakos. manau koficientas gana mažai skirtis tarp vandens ir etandiolio praskiesto tuo pačiu vandeniu |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 19:04 |
|
|
|
|
jojo, tu zinoma komerciniu paslapciu specialistas
internete neaprasinejama bet kievienas toks kaip tu nieko bendro neturintis su automobiliu varikliu gamyba zino.
nera cia ko visokiu mitu isgalvoti, visa ta teorija isdetyta internete miliona kartu ivairiuose puslapiuose tik pasikaityti reikia. jau seniai mechanikoje nera jokiu naujienu vertu demesio visi petentai senai prarado savo galiojima.
maziau skaityk marketingo skyriaus sapaliones apie kosmines tesnologijas jie megsta vaidinti kad kazka atseit naujo isrado.
paprastai kai viskas gerai padaryta ir patepta tinkamai detales isvis nedyla.
paziurek i pavyzdi alkuninio veleno guolius, jie net ismetus varkli nuo nauju nelabai skiriasi. visas dilimas tik variklio paleidimo metu. analogiskai ir variklio stumokliai neikada nesudyla ir niekam tokie niekai net neidomu. ten beje tarpas gana nemazas tarp stumolkio ir cilindro yra.
geros firmos nuo blogu skiriasi paprastai tuo kad blogos naudoja blogus metalus ir kartais nelabai pasirupina tikslumu. nu žinoma jei nekalbėsime apie tai kad neapgalvojami elementarus dalykai kai sakykim automobilio tempimo kablys 3 tonas sveriančiam automobiliui prikabinamas varžteliais prie plastmasinio buferio. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 19:21 |
|
|
|
|
Pagrindine gero tepalo savybe , kaip minejo Digix, yra savybe kuo maziau keisti savo klampuma visame temperaturos diapazone. Visa kita marketingas, prekybininku briedas.
Kad ausalas turi tepimo savybiu ir tepa vandens siurbli-tiesa.
O tie kapiliariniai reiskiniai variklyje su susigeriancia alyva i metala- konkreti nesamone. Pamenu ,keliolika metu atgal triubijo per TV reklama, kaip amerikonai isleidzia tepala lauk, ir be jos variklis sausas puikiai veikia, atseit nuo tepalo priedu kazkokiu, kurie isigere i metala, ir tepalo nereik... Totalus loxotronas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 19:32 |
|
|
|
|
| Babajuss rašo: |
Beje kas dėl aušinimo skysčio tai yra dvi priežastys dėl ko yra jis naudojamas, o ne vanduo. visu pirma yra neigiama temperatūra. Antra daug svarbesnė priežastis, nežinau kaip dabartinėse mašinose bet anksčiau vandens pompos guolis tepasi aušinimo skysčiu. Vanduo kaip mat ji suėda.
|
nematau jokios prezaties tepti guli guoli vandeniu nors tai teoriskai gal ir iamnoma, nebent jei tu isardei sena siurbli su sudilusiasi salnikais tai zinoma ten jau guolis tepamas ausinimo skysciu kip ir senas duzelis gali pasirodyti kad vietoje dyzelino naudoja tepala  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 19:45 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| Babajuss rašo: |
Beje kas dėl aušinimo skysčio tai yra dvi priežastys dėl ko yra jis naudojamas, o ne vanduo. visu pirma yra neigiama temperatūra. Antra daug svarbesnė priežastis, nežinau kaip dabartinėse mašinose bet anksčiau vandens pompos guolis tepasi aušinimo skysčiu. Vanduo kaip mat ji suėda.
|
nematau jokios prezaties tepti guli guoli vandeniu nors tai teoriskai gal ir iamnoma, nebent jei tu isardei sena siurbli su sudilusiasi salnikais tai zinoma ten jau guolis tepamas ausinimo skysciu kip ir senas duzelis gali pasirodyti kad vietoje dyzelino naudoja tepala  |
Matai , ten ne siaip guolis, ten kaip ir kazkokia keramikine ivore.. |
|
|
|
|
|
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 20, 21:12 |
|
|
|
|
| nu tada kitas reikalas, pagalvojau kad apie rutulini guoli kalbi. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |