 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 22, 22:57. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Pirmoji mašina
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 18:51 |
|
|
|
|
| amas. rašo: |
gali būt
bet norėčiau šitai pakeist, gal galit papasakot kokiu principu veikia termostatas mašinoje, aš daug nenoriu man tik principo užtektu ir velniam jis išvis reikalingas
ir kam tas aušinimo skysti, gi yra mašinų tiesiog oru aušinamai varikliais ir pakankamai galingais |
yra toks dalykas, kad metalas pasildytas pleciasi. o vesdamas traukiasi. mazai kas zino nu bet ne cia esme
karta protingesne bezdzione sugalvojo cilindra ir padare varikli ir dave kvailom bezdzionem
tos pavazinejo, variklis uzkaito, cilindra uzklinijo, ir kvailos bezdziones liko nepatenkintos.
tada dar kita bezdzione atstiktinai uzpyle vandens ant variklio, metalas atveso, variklis atklinijo ir pradejo veikt. sita protingesne bezdzione pasidalino su likusiom savo ausinimo patirtimi. taigi daugumos komentatoriu supratimas ir yra sitame lygyje
daba kas trumpai yra mechaninis progresas.
tai grubiai yra tarpo dydis tarp dvieju mechaniniu daliu. sudurimo vieta.
tobulejimas ir aukstosios technologijos mechanikoje vyksta sio tarpo mazinimo kryptimi. taigi tarpus cilindruose sumazino iki tiek, kad metalas del karscio pleciasi daugiau uz pati tarpa. taigi ivede ausinima kontroliuot padeciai. detales padirba, del karscio issiplecia ,padavei ausinima susitrauke ir dirba toliau.
pavirsiu apdirbimo technologijos vystesi toliau ir dar sumazino tarpus tarp detaliu. tai istobulejo iki tokio lygio, kad tarpelio tarp detaliu dydziui pradejo daryt itaka ne tik metalo pletimasis del karscio . bet ir per didelis metalo susitraukimas del per didelio ausinimo. taigi reikejo pradet kontroliuot apatine ausinimo riba, tai ir sugalvojo termostata
visa sita yra naudojama jau taip seniai, kai dar nei vienas cia rasantis nebuvo gimes
apdirbimo technologijos vystesi toliau, dar labiau mazino tarpus tarp detaliu, atitinkamai siaurejo darbinio temperaturinio rezimo ribos, ir visam sitam ausinimo reikalui dabar itaka daro net ausinimo skyscio savybiu pasikeitimas.
supraskit avinai, kad net teisingai veikiantis termostatas nebeuztikrina tinkamo variklio temperaturinio rezimo, jei ausinimo skystis vesta arba kaista greiciau, nei numatyta gamintojo. nu manau issemiau savo isaiskinimo galimybes  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:13 |
|
|
|
|
o tai koks skirtumas kaip greit vėsta ar šyla, gi tam ir yra termostatas, kad tai reguliuotu ar apie tai gamintojas nepagalvojo
kokia įtaką duoda per didelis "susitraukimas" kažkokias čia pievas pasakojat
o iš ko padarytas termostatas, kodėl jis sušilęs atsidaro? |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:20 |
|
|
|
|
| mechaninis termostatas veikia tokiu paciu principu, kaip metalas nuo temperaturos. kai ausinimo skystis atvesta, termostato valdymo elementas susitraukia ir ausinimo skystis prateka i varikli ir ji ausina. visokiu konstrukciju buna. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:29 |
|
|
|
|
| amas. rašo: |
o tai koks skirtumas kaip greit vėsta ar šyla, gi tam ir yra termostatas, kad tai reguliuotu ar apie tai gamintojas nepagalvojo
kokia įtaką duoda per didelis "susitraukimas" kažkokias čia pievas pasakojat
o iš ko padarytas termostatas, kodėl jis sušilęs atsidaro? |
Buna arba kazkas panashaus i bimetaline plokshtele, arba kapsule su kazkokia xernia, kurios kitaicas nesugeba normaliai pagamint
Gali chia paskaityt pamegint.
http://www.waybuilder.net/sweethaven/MechTech/Automotive01/default.asp?unNum=5&lesNum=1&modNum=9
Beje, i aubi orginaliai eina Wahler firmos termostatai, bet kiek teko susidurti - geriau nusipirkti orginalu termostata, negu meginti laime su neorginaliais. Esu keites gal 5, vienas wahleris veike normaliai, kitus teko pakeist i orginalus, kurie veike zhmonishkai (mazdu gerbejai galit dzhiugauti). Bet koks termostatas kazkiek darinejasi, kokia vasara nieko nepajausi bet jei nori, kad ishvazhiavus i autostrada prie -20 jis dirbtu, reikia gero. Beje, pasikeites termostata i orginala - sumazhinau benzo sanaudas beveik litru 100km (kaunas-vilnius, shaltuoju metu laiku), del ko apsimokejo matuot "neisivaizduojamas babkes" uzh orginala.
Chia sheip pamastymui.
Sau |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:30 |
|
|
|
|
del "gamintojas nepagalvojo" tai klysti
gamintojas kaip tik pagalvojo, ir net labai gerai viska apgalvojo, kad tik kuo labiau apknist pirkeja
isivaizduok masinu fabrika, i ji imeti tona metalo ir islenda viena masina.
imeti simta tonu metalo gauni simta masinu
technologija patobuleja, pastatomas naujas fabrikas, i ji imetama tona metalo ir tona slamsto ir islenda dvi naujos masinos
imeti 50 tonu metalo ir 50 tonu slamsto ir gauni 100 masinu
taigi masina atpinga dvigubai, ir visi pirmi fabrikai subankrutuoja
o dabar technologija ant tiek issivyste kad norint gaut 100 nauju masinu uztenka 4-5 tonu naujo metalo ir 95-96 tonu slamsto. ir stuma i bankrota visas senesnes technologijas  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:34 |
|
|
|
|
| zamolskis rašo: |
| mechaninis termostatas veikia tokiu paciu principu, kaip metalas nuo temperaturos. kai ausinimo skystis atvesta, termostato valdymo elementas susitraukia ir ausinimo skystis prateka i varikli ir ji ausina. visokiu konstrukciju buna. |
nagi pats supranti, kad neturi jokio supratimo kaip veikia aušinimo sistema, tik čia vėją keli
juk veikai visiškai priešingai nei parašėt |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:44 |
|
|
|
|
tu apsispresk ko klausi, ar apie termostata ar apie ausinimo sistema
nes man toks ispudis, kad diskusija vyksta su bezdzione |
|
|
|
|
|
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:49 |
|
|
|
|
tai kad atvirkščiai rašai, kodėl aš turėčiau atsipeikėt
atšalęs termostatas užsidaro ar atsidaro?  |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 19:53 |
|
|
|
|
| amas. rašo: |
| zamolskis rašo: |
| mechaninis termostatas veikia tokiu paciu principu, kaip metalas nuo temperaturos. kai ausinimo skystis atvesta, termostato valdymo elementas susitraukia ir ausinimo skystis prateka i varikli ir ji ausina. visokiu konstrukciju buna. |
nagi pats supranti, kad neturi jokio supratimo kaip veikia aušinimo sistema, tik čia vėją keli
juk veikai visiškai priešingai nei parašėt |
Koks te skystis kur prateka?Nieko nesupratau apie koki te brieda paistai?Variklis saltas,termostatas uzsidares.Ausinimas dirba uzdaru ratu.Susilo,prasidare termostatas,ausinimas per radiatoriu.Ir kokios problemos?Pilk ka nori,nors ir vandeni,tik tas greiciau uzvirs.
Ten tai audiuhai pagalbinis antifrizo siublis stovi i saugikliu bloko puse,patikrink ar veikia,bet tas variantas tik kai salone nesildo. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 20:09 |
|
|
|
|
| kwlw rašo: |
| amas. rašo: |
o tai koks skirtumas kaip greit vėsta ar šyla, gi tam ir yra termostatas, kad tai reguliuotu ar apie tai gamintojas nepagalvojo
kokia įtaką duoda per didelis "susitraukimas" kažkokias čia pievas pasakojat
o iš ko padarytas termostatas, kodėl jis sušilęs atsidaro? |
Buna arba kazkas panashaus i bimetaline plokshtele, arba kapsule su kazkokia xernia, kurios kitaicas nesugeba normaliai pagamint
Sau |
ne dėl tos xernios nukopijavimo kiniški prastai veikia, ta xernia tai kaip ir parafinas, tikriausiai ne tas pats iš kurio žvakes daro bet panašus, mechaniškai prastai pagaminti nesandarūs ir tiek |
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 20:39 |
|
|
|
|
| remia rašo: |
| amas. rašo: |
nagi pats supranti, kad neturi jokio supratimo kaip veikia aušinimo sistema, tik čia vėją keli
juk veikai visiškai priešingai nei parašėt |
Koks te skystis kur prateka?Nieko nesupratau apie koki te brieda paistai?Variklis saltas,termostatas uzsidares.Ausinimas dirba uzdaru ratu.Susilo,prasidare termostatas,ausinimas per radiatoriu.Ir kokios problemos?Pilk ka nori,nors ir vandeni,tik tas greiciau uzvirs.
Ten tai audiuhai pagalbinis antifrizo siublis stovi i saugikliu bloko puse,patikrink ar veikia,bet tas variantas tik kai salone nesildo. |
tai priklauso tik nuo to, kokiu principu sukonstruota ausinimo sistema ir ka ten konkreciai reguliuoja termostatas. jei sistemai reikia dirbtinai uzkelt darbine temperatura, termostatas gali but idetas ir atvirksciai. nesuprantu ka tu cia nori irodyt? savo siauraprotiskuma gal?  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 20:44 |
|
|
|
|
|
_________________ Kad ir ne reklama, bet skelbimams čia - ne vieta.
Tokį tekstą čia įrašė forumo administracija. Kaip manot dėl ko? |
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 21:01 |
|
|
|
|
zamolski, is pradziu pasidomek kas yra termostatas, kam jis reikalingas, o tik tada vapek nesamones.
Stai keletas tavo nesamoniu:
| Citata: |
| ...kai ausinimo skystis atvesta, termostato valdymo elementas susitraukia ir ausinimo skystis prateka i varikli ir ji ausina..... |
| Citata: |
| .....termostatai retai genda, dazniausiai buna nelabai tinkamas ausinimo skystis, paprastai perdaug atskiestas, arba per daug "grynas" ir termostatas atsidarineja prie netinkamos temperaturos..... |
| Citata: |
| supraskit avinai, kad net teisingai veikiantis termostatas nebeuztikrina tinkamo variklio temperaturinio rezimo, jei ausinimo skystis vesta arba kaista greiciau, nei numatyta gamintojo. Smile nu manau issemiau savo isaiskinimo galimybes |
susimastyk, nes panasu, kad visos kitos bezdziones sitoj temoj uz tave gudresnes  |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 21:31 |
|
|
|
|
| zamolskis rašo: |
| remia rašo: |
| amas. rašo: |
nagi pats supranti, kad neturi jokio supratimo kaip veikia aušinimo sistema, tik čia vėją keli
juk veikai visiškai priešingai nei parašėt |
Koks te skystis kur prateka?Nieko nesupratau apie koki te brieda paistai?Variklis saltas,termostatas uzsidares.Ausinimas dirba uzdaru ratu.Susilo,prasidare termostatas,ausinimas per radiatoriu.Ir kokios problemos?Pilk ka nori,nors ir vandeni,tik tas greiciau uzvirs.
Ten tai audiuhai pagalbinis antifrizo siublis stovi i saugikliu bloko puse,patikrink ar veikia,bet tas variantas tik kai salone nesildo. |
tai priklauso tik nuo to, kokiu principu sukonstruota ausinimo sistema ir ka ten konkreciai reguliuoja termostatas. jei sistemai reikia dirbtinai uzkelt darbine temperatura, termostatas gali but idetas ir atvirksciai. nesuprantu ka tu cia nori irodyt? savo siauraprotiskuma gal?  |
Tai kokiu dar principu yr sukonstruotos ausinimo sistemos?Gal tu cia paistai apie oru ausinamus bolidus?Ar dar kokiu kosminiu technologiju prisigalvojei cerka ismeiges?"Dirbtinam temperaturos sukelimui",o gal greitesniam sukelimui iki darbines temperaturos(87-102),yra naudojami pasilditojai,dizeliniai,elektriniai ir t.t. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Pirmoji mašina |
Parašytas: 2010 01 19, 23:34 |
|
|
|
|
| remia rašo: |
Tai kokiu dar principu yr sukonstruotos ausinimo sistemos?Gal tu cia paistai apie oru ausinamus bolidus?Ar dar kokiu kosminiu technologiju prisigalvojei cerka ismeiges?"Dirbtinam temperaturos sukelimui",o gal greitesniam sukelimui iki darbines temperaturos(87-102),yra naudojami pasilditojai,dizeliniai,elektriniai ir t.t. |
po 10 metu nusipirksi toki technologini kibira, tada gal suprasi  |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |