Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 19, 00:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Šiaip yra formulė P=UхI iš jos ir pasiskaičiuoji, bet neaišku ar stiprintuvas su įtampos keitikliu ar be, tada dar prisideda keitiklio vartojama srovė.
Saugiklis pliusiniui laidui dedamas tam, kad apsaugoti akumuliatoriu nuo trumpinimo. Dazniausia pliusinis laidas yra labai storas, ir sujungus si laida su automobilio korpusu, galima net susprogdinti akumuliatoriu. Taigi, dedamas saugiklis prie pat akumuliatoriaus. Jeigu pas tave stiprintuvas 100W, tai gali deti ir 30A saugikli.
Taisykles gali atsisiusti www.emma.lt ten siuskis SQ
18 psl pagal stipro galinguma issirenki laiduko diametra, ten ziuri koki ilgi panaudojei...
pvz.: Tavo stipro galingumas 100W, stipro saugiklis tarkim 20A, sunaudojei laido 5,7 metro arba siek tiek maziau laiduko, tai laidas turi buti 10kv.
Pagal 19 psl. lentale parenki saugikli laidui, t.y. sugiklis buna netoli akumo iki pirmos pasitaikiusios pertvaros... pagal taisykles saugiklis ne toliau nei 40cm nuo akumo gnybto.
Pvz.: tavo laidukas 10 kv. tai jam reikes saugiklio 60A arba maziau...
Sis saugiklis saugoja laida, nes jei jis prasitrins kur nors i korpusa tai nekils gaisras...