Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 05:29. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
prasidėjo negandos su mašina:
prieš kurį laiką pradėjo neryškiai šviest, pulsuot generatoriaus indikatorius prietaisų skydely, palaipsniui įsidegė pastoviai.
Pamatavus krovimą, pamačiau, kad nekrauna, važinėjant su šviesom pakrautas pilnai akumas greit išsėsdavo.
Nuvežus servisan, pakeitė "šokoladą" - įtampos reguliatorių (šiame Marelli generatoriuje jis kartu su šepetėliais), atidavė mašiną, bet lemputė vis dar degė - paaiškino, kad užges, kai prasidėvės šepetėliai.
Neužgeso. Nuvariau vėl - pakeitė diodų tiltelį (kuris buvo visiškai pramuštas), guolį. Viskas pasidarė lyg ir tvarkoje, bet vėl po kurio laiko atsirado tokia mistika:
šaltam varikliui veikiant krovimas kaip įkaltas 14.2v (normos ribose), pašilus varikliui - pradeda mirgėti (pulsuoti - pašviesėti, patamsėti) skydelio lemputės, pačios lempos. Galiausiai perdegė artimosios šviesos - staiga ir abi vienu metu.
Keliskart nuvarius į servisą atgal, nieko nepadarydavo, sakydavo, kad viskas OK. Akivaizdžiai parodžius, kaip mirksi - nuėmė generatorių ir išvežė restauratoriams, kurie jį ir tvarkė. Tie besikeikdami aiškino, kad viskas gerai tam generatoriui ir grąžino nieko nedarę.
Sumokėjus už remontus arti 300lt, pasiūlė išmesti seną ir įdėti kitą už 200lt, nes mano generatorius yra "pats blogiausias, koks tik gali būt Primeroj".
Taigi, klausiu jūsų, kokios mintys, kas galėtų būti, ką tikrinti?
Santrauka - po pilno generatoriaus remonto šokinėja įtampa, perdega lemputės.
Panasu kad prastai suremontavo ... nors Primeroj kitokio generatoriaus nei HITACHI nesu sutikes nors dirbu jau 10 metu mareli generatorius Japone kazkaip neitiketina ...
O statoriaus apvija ar buvo patikrinta ten ju dazna liga ...
Bet keista, kodėl pastovėjusiai ar šaltai įtampa gera, niekas nemirksi, o kiek pašilus prasideda grybavimai. Kartais mirgėjimas priklauso nuo apsukų, bet dažniausiai - ne.
Primera P10 benzininė su GA16DE varikliu, 94-04, sedanas, LX modifikacija.
Generatorius Magnetti - Marelli, ebay radau foto tiltelio ir reguliatoriaus jam skirto:
Pagal katalogą generatoriaus kodas 2310071J00 .
pas tave dar seno tipo,tokie pat forduose masiskai ejo,Marelli ar Lucas=vienas ir tas pats
tokio generatoriaus remontas neturetu 200Lt virsyt,cia jau keiciant apvijas,tilta ir rele visiskai naujais
geriausia pats isardyk,patikrink diodus,apvijas,nera problema paciam krautuvej naujas detales nusipirkt arba galima srote kokio seno eskorto ar fiestos paieskot papigiai ir pakeist sugedusias dalis,viskas tiks
Bet keista, kodėl pastovėjusiai ar šaltai įtampa gera, niekas nemirksi, o kiek pašilus prasideda grybavimai. Kartais mirgėjimas priklauso nuo apsukų, bet dažniausiai - ne.
cia pirmiausia reikia apvijas patikrint,dazniausiai plika akim matosi,kad perkaitusi viena ar dvi fazes,plastikiniai ideklai buna pasilyde,matosi tokie plastiko burbuliukai tarsi isvire
o buna ir laidas akivaizdziai su nusvilusia emale,arba patamsejusia emales spalva nuo karscio
Na šiaip jie kelis kart aiškino, kad apvijos geros, o viskas vyksta dėl mistikos
Na bet kol pats nepasižiūrėsi, neįsitikinsi... Ryt reiks atsikelt anksčiau, paardyt...
Vln zinau tikta Daga ir darviena Seskines gatveje (pamirsau pavadinima),nors aisku ju daugiau yra
Dagas-Justiniškių g. 134A.
apviju mazmenine kaina apie 75Lt
bet pries pirkdamas butinai senas pasitikrink-gal jos dar geros- ir diodu tilta-sansu,kad diodu tiltas liko gyvas beveik nera
ji nebutina visa keist,labai lengvai atskiri diodai keiciasi,bet nedariusiam nezinau ar pavyks
mistikos ten jokios nera,tokius "meistrus" reikia be ceremoniju kabint uz kiausiniu
apvijas tikrinamos:
vizualiai
ar nepramusta i korpusa-gali patikrint su testeriu arba kontrolke
ar nera tarpvijiniu pramusimu tarp atkiru viju arba tarp skirtingu faziu-sito punkto be tam skirto prietaiso nelabai patikrinsi
diodus irgi geriau tikrint su specialiai galingiems diodams skirtu prietaisu,bet is bedos ir su testeriu diodu tikrinimo rezime patikrinsi
diodai is viso yra 9
po 3 galingus ipresuota dvejose aliuminio "pasagose"-triju i korpusa jungiasi katodai(raudoni),kitu triju jungiasi anodai(juodi)
dar 3 mazo galingumo yra toje plastikineje juodoje sborkeje per viduri-i faziu isvadus iseina tu dioduku anodai(pliusai) ir iseina sujungti i kruva katodai(minusai) prie fiskes,kur is reles iseinantis laidukas jungiasi