 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 27, 14:57. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 27, 20:49 |
|
|
|
Deduosi duju iranga i masina ir suabejojau del "lamdazondo apgaviko". Ar butina ji pirkt? Gal uztektu tik kad jis atsijungtu, ijungus dujas? Ar dar ka suhimicint? |
|
Paskutinį kartą redagavo Jons, 2009 11 30, 12:58. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 12:53 |
|
|
|
Duju perjungimo mygtuko laidu reiksmes, kol neuzmirsau, reik uzsirasyt, o gal ir kam pravers:
baltas- minusas raudonam diodui, bus del duju rezervo.
geltonas- benzinas
melynas- dujos
raudonas- +
juodas- -
rudas- apvyniot aukstos itampas laida |
|
|
|
|
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 13:48 |
|
|
|
Kažin ar tiesa jei statai dujas motoriukas nebeatstastomai "susigadina".
Tai gal viena iš daugelio priežasčių kodėl nedėjau dujų.
Kažkaip nepatogu važiuoji su salyginai "prabangia" mašina, o šone dujų užpilimo kamštis. [Sau]  |
|
|
|
|
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 14:09 |
|
|
|
Dar neturejau prabangios auto .
Bet pvz kaimynas jau daug metu vazineja su prabangia auto ir su dujom (kokie 10metu), ir nieko. Vadinas nera skirtumo kuo ta motora maitinsi- eilinis mitas  |
|
|
|
|
 |
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 14:33 |
|
|
|
k.saulius66 rašo: |
Kažin ar tiesa jei statai dujas motoriukas nebeatstastomai "susigadina".
Tai gal viena iš daugelio priežasčių kodėl nedėjau dujų.
Kažkaip nepatogu važiuoji su salyginai "prabangia" mašina, o šone dujų užpilimo kamštis. [Sau]  |
Khm, tas "Sau" tikiuosi ne del mano geldos. Joje iprastines dujos yra tik bagazhineje kartais vezhamam butano degiklyje .
O jei grizht prie temos - dujos varikliui kaip pachios savaime nera blogai. Netgi prieshingai, jei buvo atsizhvelgta i duju degimo savybes variklio projektavimo metu - tai net geriau nei benzas.
BET! Kokios nuostabios yra duju irangos. Niekam nepaslaptis, zhmogai musuose vazhineja ne ish gamtos saugojimo paskatu (skirtingai nei neturintys kur pinigo deti burzhujai), o ish taupumo. Vat tada ir prasideda...
Pazhiurekime kas yra iprastines "shlangines" dujos. Ogi elementarus XXa vidurio karbiuratorius. Jei paskutiniuju XXa deshimtmechio karbai jau buvo ish dalies elektroniai, daug visokiu ten shuduku juose - tai chia turime vos ne pati papraschiausia. T.y. reduktoriu ir tiek. Tai, ka izhinieriai plukesi, stygavo ir surashe i variklio valdymo kompiuterio zhemelapius (visokius cold startus, acceleration enrichmentus, WOT-idle transition, temp compensation ir kitokius gerus dalykus) - yra grubiai sutrypiama purvinomis dujininku kojomis . Pati iranga irgi siaubingos kokybes, pastoviai genda, ishsiderina ir pan.
Be to dujos vaikschioja kur nepriklauso (skirtingai nuo benzino, kuris purshkiamas i cilindrus/ant vozhtuvu, na blogiausiu atveju i specialiai tam skirta kolektoriaus vieta monoipurshkimo atveju), del to neteisingas kibirkshties atsiradimas = "bum" po kapotu. Ne vienas turbut prie sankryzhos girdejes ta pauksht, palydima starteravimo... Del to variklis su dujomis yra reiklus uzhdegimo sistemos kokybei. Kuris chia taupusis automobilistas yra pasiryzhes tvarkingai ir kokybishkais komponentais palaikyti ta nepriekaishtinga uzhdegimo sistemos bukle? "Gi litu daug, ka chia kishiu i sena graba, nezhinau ka sudejo, sake italishkos, bet nebrangiai sumokejau". Po to buna "poksht" ir ieshko naujos oro matuokles bei filtro dezhes...
Grizhtam prie liamdos. Kam ji reikalinga? Ogi tam, kad ECU galetu orientuotis kaip jam sekasi pilt kura ir kaip tam kurui sekasi sudegti. Kai ECU pamato, kad nera liamdos, ka jis daro? Ogi ijungia serviso rezhima, mol vazhiuok remontuotis. Tai reishkia ne tik riebu mishini (daug benzo suryja), bet ir konservatyvu degimo zhemelapi. Jei paliksi toki ant duju (kurioms reikalingas agresyvus (ankstyvas) uzhdegimas), tai nevalins, ko pasekoje suvartos daugiau tu pachiu duju...
Liamdos "apgavikas" turetu buti statomas tam, kad ECU galvotu, kad mishinys yra saugiai riebus ir galima ankstinti degima pagal knock sensorius, per daug nesirupinant mishiniu. Kam stato dujininkai - bbz.
Normalesnes yra ipurshkimines dujos (neskaitant to, kad ish shudo pagamintos), kurios ish esmes yra dujinis ECU piggyback'as. Tokiu atveju jau variklis dirba kaip numatyta, o ne 60'tuju technologijom, galima pakoreaguoti ta darba pagal koknretu varikli ir pan. Chia jau manau yra normalus variklio maitinimas. BET. Didelis zhingsnis i prieki, tachiau musuose naudojamu irangu kokybe - nezhinau nezhinau. Vis dar bedugne tarp gamyklines ipurshkimo sistemos ir tu visokiu tatargas ar panashei vadinasi .
Sau
P.S. Spresti apie zhmogu, pagal tai, kokia mashina jis vazhineja yra trechiojo pasaulio atstovo pozhymis. |
|
|
|
|
 |
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 15:46 |
|
|
|
kwlw rašo: |
.............................
..............................
P.S. Spresti apie zhmogu, pagal tai, kokia mashina jis vazhineja yra trechiojo pasaulio atstovo pozhymis. |
+10
Sau  |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 17:05 |
|
|
|
kwlw rašo: |
P.S. Spresti apie zhmogu, pagal tai, kokia mashina jis vazhineja yra trechiojo pasaulio atstovo pozhymis. |
Matai skonis ir požiūris skiriasi ir ta šalis nieko dėta. Bet mūmyse jau palengva išeina iš mados tie seni kibirai. Bet kai kaimynas turėdamas kelias prabangias apynaujas mašinas ir važinėja su dujomis. Tai atleiskit manau tokie yra skrudžai iki kaulų smegenų. Bet jei kitas isidėjas i savo "kibirą" dujas ir po to PC Panorama visas garažas išdegė. Mane labai biesina kad mūmyse yra toks principas nesvarbu kad senas kibiras beveik lavonas bet vistiek važiuoja į kelią. Juk užsidegsi kelyje ir dar ką padegsi. o poto kaip Vilnius - Klaipėda sudegė visa šeima, ką tada sakysi oi atsiprašau esu iš [trechiojo pasaulio atstovas]. Kaip jiems nuo to pagerės įsivaizduoju.
Aš prieš senus kibirus su papigeiskom dujom, ir sakitau nėra pinigų nelysk į kelią. O tai pasiskolina iš deduko šimtinę kitą, kokiam trantui už 800 litų ir atsiranda naujas erelis kelyje. Dzin kad pats sprandą nusisuks, bet ir kitus su savim pasiims.
Todėl ir vyksta karai keliuose |
|
|
|
|
 |
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 18:04 |
|
|
|
kwlw rašo: |
k.saulius66 rašo: |
Kažin ar tiesa jei statai dujas motoriukas nebeatstastomai "susigadina".
Tai gal viena iš daugelio priežasčių kodėl nedėjau dujų.
Kažkaip nepatogu važiuoji su salyginai "prabangia" mašina, o šone dujų užpilimo kamštis. [Sau]  |
Khm, tas "Sau" tikiuosi ne del mano geldos. Joje iprastines dujos yra tik bagazhineje kartais vezhamam butano degiklyje .
O jei grizht prie temos - dujos varikliui kaip pachios savaime nera blogai. Netgi prieshingai, jei buvo atsizhvelgta i duju degimo savybes variklio projektavimo metu - tai net geriau nei benzas.
BET! Kokios nuostabios yra duju irangos. Niekam nepaslaptis, zhmogai musuose vazhineja ne ish gamtos saugojimo paskatu (skirtingai nei neturintys kur pinigo deti burzhujai), o ish taupumo. Vat tada ir prasideda...
Pazhiurekime kas yra iprastines "shlangines" dujos. Ogi elementarus XXa vidurio karbiuratorius. Jei paskutiniuju XXa deshimtmechio karbai jau buvo ish dalies elektroniai, daug visokiu ten shuduku juose - tai chia turime vos ne pati papraschiausia. T.y. reduktoriu ir tiek. Tai, ka izhinieriai plukesi, stygavo ir surashe i variklio valdymo kompiuterio zhemelapius (visokius cold startus, acceleration enrichmentus, WOT-idle transition, temp compensation ir kitokius gerus dalykus) - yra grubiai sutrypiama purvinomis dujininku kojomis . Pati iranga irgi siaubingos kokybes, pastoviai genda, ishsiderina ir pan.
Be to dujos vaikschioja kur nepriklauso (skirtingai nuo benzino, kuris purshkiamas i cilindrus/ant vozhtuvu, na blogiausiu atveju i specialiai tam skirta kolektoriaus vieta monoipurshkimo atveju), del to neteisingas kibirkshties atsiradimas = "bum" po kapotu. Ne vienas turbut prie sankryzhos girdejes ta pauksht, palydima starteravimo... Del to variklis su dujomis yra reiklus uzhdegimo sistemos kokybei. Kuris chia taupusis automobilistas yra pasiryzhes tvarkingai ir kokybishkais komponentais palaikyti ta nepriekaishtinga uzhdegimo sistemos bukle? "Gi litu daug, ka chia kishiu i sena graba, nezhinau ka sudejo, sake italishkos, bet nebrangiai sumokejau". Po to buna "poksht" ir ieshko naujos oro matuokles bei filtro dezhes...
Grizhtam prie liamdos. Kam ji reikalinga? Ogi tam, kad ECU galetu orientuotis kaip jam sekasi pilt kura ir kaip tam kurui sekasi sudegti. Kai ECU pamato, kad nera liamdos, ka jis daro? Ogi ijungia serviso rezhima, mol vazhiuok remontuotis. Tai reishkia ne tik riebu mishini (daug benzo suryja), bet ir konservatyvu degimo zhemelapi. Jei paliksi toki ant duju (kurioms reikalingas agresyvus (ankstyvas) uzhdegimas), tai nevalins, ko pasekoje suvartos daugiau tu pachiu duju...
Liamdos "apgavikas" turetu buti statomas tam, kad ECU galvotu, kad mishinys yra saugiai riebus ir galima ankstinti degima pagal knock sensorius, per daug nesirupinant mishiniu. Kam stato dujininkai - bbz.
Normalesnes yra ipurshkimines dujos (neskaitant to, kad ish shudo pagamintos), kurios ish esmes yra dujinis ECU piggyback'as. Tokiu atveju jau variklis dirba kaip numatyta, o ne 60'tuju technologijom, galima pakoreaguoti ta darba pagal koknretu varikli ir pan. Chia jau manau yra normalus variklio maitinimas. BET. Didelis zhingsnis i prieki, tachiau musuose naudojamu irangu kokybe - nezhinau nezhinau. Vis dar bedugne tarp gamyklines ipurshkimo sistemos ir tu visokiu tatargas ar panashei vadinasi .
Sau
P.S. Spresti apie zhmogu, pagal tai, kokia mashina jis vazhineja yra trechiojo pasaulio atstovo pozhymis. |
Saunu,gerai pasistengei.  |
|
|
|
|
 |
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 11 30, 19:59 |
|
|
|
Gera nauja auto isgyt galima tik is atliekamu pinigu, o ne is pagrindiniu. Kai nera pinigu, masina yra transporto priemone.
Lamdazondo apgavikas kompui (dirbant ant duju) duoda signala kibo lamda nedirba (0,5 V). Visi kompai nepasimeta nutrukus lamda signalui? Apgavikas reikalingas tik tiems auto, kuriems kompas uzdega gedimo lempike ar prisigaudo klaidu? |
|
|
|
|
 |
Lamdazondo atjungimas idejus duju iranga |
Parašytas: 2009 12 01, 11:11 |
|
|
|
kas apie senus kibirus tai jus mieli kolegos liktumet be darbo jai ju nebutu
nes pats puikiai zinau is savo praktikos kuo naujasne auto tuo vartotojas shustresnis 'bent primeta' ir sumoket linkes minimaliai
taip pat salonines turi garantinius ir privalo tenai lankytis neben skyduka atsukti privaziuotu ir tai uz 50lt nori |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |