Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 12, 00:16. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
turiu beda daznai perdega lempos, itamta ateina tiesiai is generatoriaus ne 12V o apie 14V, beda kaip ir aiski bet kas jos priezastis? help gal relei amen padekite
Visose masinose, kai uzvestas variklis, lempos ir kiti prietaisai maitinami 13.8-14.5V ir niekas nesudega. Ne cia beda. Gal tavo generatoriaus itampa virsija normas, gal i lempa patenka dregme, o gal lempos nekokybiskos. Kazkada pirkdavau kazkokias italiskas lempas tai keisdavau kas pusmeti, perejau prie philips, tai po paskutinio keitimo jau pora metu praejo.
ne jus siuo atveju neteisus visur automobilije, na daugelis prietaisu pritaikyti 12v cia nominalas toks, rekomendacijos kad geriausiai dirbs itaisas prie tokiu parametru. kadangi generatorius gamina apie 14.5v tai kazkur ta itampa pries patekdama i itaisa sumazinama iki 12v. ir tikrai itaisai jusu ilgai neveiks jei jie bus varomi 14v srove, patykekit jau tai isbandyta yra
Pries paistydamas tokias nesamones susirask bet kokio automobilio schema ir rask elementa kuris sumazina ta itampa.
Itampa gali kristi del prastu kontaktu, plonu laidu ir t.t., bet tada neuzvestoje masinoje tas kritimas irgi bus ir prietaisai vietoj 12V gaus tik 10V. Jei taip yra cia masinos gedimas, o ne itampos stabilizavimas. Automobilyje visi prietaisai pritaikyti dirbti esant nominaliai 11-14.4V, o dauguma ir platesnese itampu ribose.
As tau sakau, pasiziurek automobilio schema. Akumuliatoriaus pliusas, reles jegos kontaktai(vietoj reles kontaktu senesnese masinose yra paprastas jungiklis), lempos siulas. O akumuliatoriaus pliusas su kuo sujungtas? Nepatikesi... su generatoriaus pliusu, kuriame yra ta viska deginanti 14V itampa. Tai kaip cia dabar gaunasi, kas gi ta itampa iki 12V sumazina.
Beje, kokioje cia masinoje skydelio lermputes 6V?
Nu cia tai fruktas atsirado.
Autoriau, tu cia rimtai klausineji ar tik siaip sugalvojai paerzinti zmones kvailais klausimais?
Tai sako zmogus, kaip yra istikruju, o tu nezinodamas jam priestarauji. Jei turi savo nuomone tai turek sau, nes ji klaidinga.
na virai as klistu, ir kokiu morku uzvalgiau na bet sakau faktus siandien pazistamam zejome lepas sprogineja jos net laidas nudega pliusinis ir itampa i lempas kone 14.1v o kitoje masinoje 11.58v kazkas tai tokia anomalija paaiskinkit kasnors man
Reiskia ten yra problemu su generatoriumi ir itampa toli grazu ne 14.1V. Taip gali atsitikti jei uzsitrumpino vienas ar keli generatoriaus diodai. Gali buti, kad lempos maitinamos kintama itampa, o matuojant testeriu nuolatines itampos rezime rodo, kad itampa 14,1V. Kintamos itampos pikas gali buti dvigubai didesnis, per ji ir sudega lempa. Pabandyk matuoti testeri perstates i kintamos itampos rezima, bet be oscilografo vistiek nelabai ka pamatysi. Siaip jei yra tokia beda, turetu blogai veikti arba degti ir kiti elektros prietaisai neturintys pries save prijungtu diodu.
na virai as klistu, ir kokiu morku uzvalgiau na bet sakau faktus siandien pazistamam zejome lepas sprogineja jos net laidas nudega pliusinis ir itampa i lempas kone 14.1v o kitoje masinoje 11.58v kazkas tai tokia anomalija paaiskinkit kasnors man
testeri normalu nusipirk,kad itampa,o ne debesu auksti rodytu,uzuot cia rasinejes nesamones
Visose naujesnese masinose elektros sistemos itampa 14...14,2 volto,japoskese jau nuo seno buna iki 14,5V
15...20 metu senienose ir tai 13,8...14 voltu laikosi jei provodke nesukirmijusi
nuo 14,1 volto itampos sprogineti gali nebent 6 voltu sistemai skirtos lemputes
Tu gal matuoji itampa kai perdegusios ar nera lempu, normaliai seniems automobiliams kuriu sviesos jungiasi be reliu , o 3 golf butent tai ir yra itampa nuo generatoriaus iki lemputes gali kristi 1-2V .taigi jei generatrius krauna 14 tai ant lemputes ir bus 12-13 v ...itampa sumazeja ne todel kad koks nors prietaisas specialiai ja mazina o todel kad gaunasi kritimas ant kiekvieno jungiklio , spynutes , laidu ir t.t.