Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 12 23, 09:31. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Mikrovaldikliai » Video Overlay ( OSD ).
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 24
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 23, 20:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
visu pirma kam tuos "nop" kisi ten, tau ka per greitai cpu dirba?

Citata:
labai daug programos teksto bus
nes eiluciu skaicius irgi 320 Smile

tai va, butent todel ir sakau kad

toks variantas patogesnis

char i =0;
video_out=line1[i]; i++;
video_out=line1[i]; i++;
video_out=line1[i]; i++;
...

tereiks 320 kartu paspausti ctrl-v Wink

nieko taus akiciuoti nereikia ir gej galima ir kintamo ilgio eilutes padaryti:


tereikia pasinaudoti goto konadomis:


char i =0;
if (a==1) goto l50;
if (a==3) goto l90;


l0: video_out=line1[i]; i++;
...
l50: video_out=line1[i]; i++;
...
l90: video_out=line1[i]; i++;
...

kiek ciklu uzina kazkokia programos dalis galima zuzinoti nagrinejant js asamblerio koda. daugelis komandu uzima 1 cikla, kai kursios uzima du.

tau suskaciuok kiek komandu atliekama ir zinosi kiek ciklu reikia.

beje idomu ka tu ten darai, nes jei eilutese po 320 baitu bus tai tai atmega32 daugiaisia 6 eilutes tilps jug ram tik 2kb

manau reikia is esmes keisti kazka nes taip labai beprasmiska

jei tau reikia pilnavercio framefuffer, su didele rezoliucija tai geriaus pasinaudok fpga ar bent jau cpld arba jei to daryti nenori tai permastyk savo reikalavimus
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 23, 20:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
320X320 cia tashku skaicius, vienoje eiluteja yra 320 bitu ne baitu.
O kaip pvz "if(eilute==270)" kashkodel man po kiekvieno tokio palyginimo tashkas atsilieka per sheshis NOP taip ir nezinau kame reikalas gal kompiliatorius kaltas ?
naudoju CodeVisionAvr.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 23, 20:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
tavo programa i ekrana siuncia baitus o ne bitus. jei nori isuti bitus tai teks viska stipriai perdatryti

beje 320x320 net tiek bitu neuzteks tau atminties nes cia reikia 12kb o tu turi tik 2 ar maksimum 4 jei atmega128 paimsi

Citata:

O kaip pvz "if(eilute==270)" kashkodel man po kiekvieno tokio palyginimo tashkas atsilieka per sheshis NOP taip ir nezinau kame reikalas gal kompiliatorius kaltas ?

taip, todel kad palyginimas jug irgi nemaza programa kuria ivykdyti reikia laiko. tu nebent gali prikabinti keleta nop tose vietose kur eilutes neatsilieka kad visur atsiliktu vienodai
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 23, 20:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
Su ta talpa viskas chernia man neriaikia viso ekrano, man svarbiau sparta.
tas palyginimas "if(eilute==x)" irgi chernia nes po sinxro impulso eina dar spalvos dar koks tai TORCH nu trumpiau tariant turiu tam apie 10 uS.
Procas dirbdamas 20Mhz dazniu kiek suprantu tiek ir veiksmu ?
viena veiksma atlieka per 0.05 uS, o man per 58 uS (mazdaug) reikia sukomutuoti ishejima 320 kartu. Tai yra 0.18 uS vienam tashkui.
Jei moku skaiciuoti tai yra trys ciklai prie 20 Mhz.
keista bet maciau toki daikta veikenti ant Atmega8 tik nemaciau koks kvarcas stovi.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 23, 21:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu galima biski gudriaus padaryti jei tau taip greicio nepakanka.

iskaidyti i bitus tu ideliu atveju galesi clk/10 greiciu panaudodamas 10 ciklu.

bet atmega turi ivaitiu hardwariniu dalykeliu.

siuo atveju galim pagalvoti apie SPI

tas dalykas skirtas duomenism perdavineti tarp ivairiu mikroshemu nuosekliu protokolu o tau cia kaip tik to ir reikia.

reikia sukonfigūruoti spi norimam greiciui skykim 4 mhz ir tada bereikes kas 8 ciklai paduoti jam po viena baita jei cpu varysi ant 20 mhz o spi dirbs 4 mhz tai vienam baitui turesi kazkur 40 ciklu tai net pakankamai kad paleisti viska pertrauikimu rezime arba tiesiogiai apdirbineti grafika generuojant simbolius pagal lentele.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 13:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
Pasiemiau ta daikta dar karta Į rankas.
pasirodo sinchronizacijos ishskyrimas padarytas taip pat ant interuptu kaip ir as esu padares, bet video ishejimas paleistas ish Taimeriu ishejimu.
Nelaibai ash susidures su taimeriu panaudojimu.
Gal kas gali apibudinti kaip galima panaudoti taimeri ishsiusti duomenis.
Toje schemoje yra panaudoti abu.
kiek teko skaityti apie tokius dalykus, buvo rashoma kad vienas taimeris nustatytas tam tikram dazniui (tiksliai nepamenu lyg ir 1,4mhz) o kitas taimeris du kartus greiciau ir ale tas greitesnis kokiu tai budu ar tai kalibruoja pirmo darba ar tai seka ji .


http://arduino.cc/en/uploads/Reference/Arduino-To-Atmega8-Pins.png

ishejimui panaudota 15 ir 17 kojos.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 14:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
su taimeriu to padaryti neimanoma.
neisivaizduoju kur tokia minti istraukei

su taimeriu galima nebent vertikalias lininas ant ekrano piesti.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 15:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
PB1 OC1A (Timer/Counter1 Output Compare Match A Output)

PB3
MOSI (SPI Bus Master Output/Slave Input)
OC2 (Timer/Counter2 Output Compare Match Output)

Nu PB1 manau yra tikrai naudojama kaip Skaitiklio ishejimas,
kuris kashka skaiciuoja.

O PB3 kaip tu ir esi minejas galbut naudoja "SPI Bus Master Output" tipo duomenu ishejima.

Ishejimo pajungimas toks pat kaip ir shitos schemos:

http://garydion.com/projects/videoverlay/

Shito straipsnio nuotraukoje matosi raides juodam fone, tai reishkia kad yra sodinama video signalo ytampa ir tai gali daryti tik PB1 koja.

Tai taip ir nezinau kaip tiksliai tas kojas naudoja.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 15:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
visai galimas dakykas kad taip ir yra toje shemoje
ziurint i programa irgi matosi kad naudoja SPDR registra
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 19:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
Viena beda nebeda Smile
man SPI(); siuncia tik apie 32 bitus, o jeigu naudoju viena ishkarto po kitos SPI() funkcijos man lieka tarpas.

PVZ:

int eilute,i;
unsigned int x[13]={ 0b00000000000000000000000,
0b00001001110000001000000,
0b00010001110000001000000,
0b00100001110000001000000,
0b01000001110000001000000,
0b10000001110000001000000,
0b11111001110000001000000,
0b00000001110000001000000,
0b11111111111111111111111,
0b00000001110000001000000,
0b11111111111111111111111,
0b00000001110000001000000,
0b00000000000000000000000};


// External Interrupt 0 service routine
interrupt [EXT_INT0] void ext_int0_isr(void)
{
#asm
nop
#endasm
if(eilute>260 & eilute<273)
{
spi(x[eilute-260]);spi(x[eilute-259]);
};
eilute++;
}


nelabai ash dirbes su SPI tai ir nelabai ji ikertu Smile

kad ir rashant spi(0b00000001110000001000000);spi(0b00000001110000001000000);

vistiek tarpas lieka.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 19:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zinoma taip neveiks, tau reikai palsukti kol tas spi tavo duotus duomenis issius o tik paskui padavineti jam sekanti baita

dabar tu kemsi duomenis 10 kartu greciau nsi spi juos i ekrana duoda.

reikia sekti kazkoki baita kuris rodo kada spi tuscias arba gali ta dali ant spi pertraukimo uzkabinti
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 20:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
specialistas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
siaip int yra 16 bitu (bent jau su IAR programuojant) long 32 bitai, tai masyvas pas tave kazkoks neaiskus Smile SPI siuncia tik po 8 bitus, tai tau reikia int padaryti po 8 bitus Smile
Kodas:

void komanda( unsigned long data){
  SPI(data >> 24);
  SPI(data >> 16);
  SPI(data >> 8);
  SPI(data);
}
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 21:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
jedas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Neseniai susiduriau su tokia SPI problema ant AVR'o. Sekantis baitas iskeliauja mazdaug po periodo lygaus vieno baito. Zodziu keliauja baitas, tuscias tarpas vieno baito ilgio, ir tada sekantis. Niekaip neisprendziau tos problemos. Ko pasekoje, kita, greitesni proca teko naudot. Apsiskaiciavau koki greiti galiu isgaut su AVR. Bandziau naudoti SPI interrupta, while cikle pollinti flag'a ir pan, niekaip nepavyko duomenu siuntimo be zymios tarpbaitines pauzes. Gal kazka nemokejau padaryti.

_________________
-----
That's what she said.
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 22:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zvasas
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
kiek suprantu
SPDR = ltrs[101]; Wait();

#define Wait() while(!(SPSR & (1<<SPIF)))

tai yra taspat kas pas mane

SPI(ltrs[101]); Wait();

?
 Video Overlay ( OSD ).
PranešimasParašytas: 2009 08 24, 23:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
o kam tau reikia sitaip?
tehul buna kaip ir buvo

SPDR = ltrs[101]; Wait();
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama