|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 27, 16:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Trifazio BLDC valdymas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 17:40 |
|
|
|
Sakykime, kad yra trifazis BLDC motoras, kurio apvijos jungtos žvaigžde. Jis valdomas SVM būdu. Remiantis šiuo dokumentu (Space-Vector PWM with TMS320C24x Using H/W & S/W Determined Switching Patterns) SVM darbo metu akumuliatoriaus vienas polius sujungiamas su vienos apvijos galu, o kitas akumuliatoriaus polius sujungiamas su abiem kitais apvijų galais (paveiksliukas a)). To pasekoje pirmąja apvija teka I, o kitomis dviem - po I/2.
Klausimas: kokia įtampa tenka vienai apvijai (Omo dėsnis čia turbūt negalioja, mat sukantis varikliui apvijose indukuojama šiokia tokia įtampa)? Perfrazuojant: kiek kartų pasikeistų variklio sukimosi greitis, jį jungiant būdu b) ?
Dirbant varikliui apvijos, žinoma, yra greitai komutuojamos, bet klausimo esmei tai įtakos neturi. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 18:34 |
|
|
|
BLDC pagal apibrėžimą yra sinchroninis variklis, todėl jo sukimosi greitis priklauso nuo apvijų perjungimo greičio, o ne nuo įtampos jose - su sąlyga, žinoma, kad apkrova neviršyja sukimo momento.
http://www.st.com/mcu/contentid-7.html
Beje, neteko matyti nei a), nei b) jungimo tipo. Dažniausiai yra naudojamas dviejų apvijų jungimo nuosekliai variantas (žr. nuorodą aukščiau) |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 18:44 |
|
|
|
orakulaz rašo: |
BLDC pagal apibrėžimą yra sinchroninis variklis, todėl jo sukimosi greitis priklauso nuo apvijų perjungimo greičio, o ne nuo įtampos jose - su sąlyga, žinoma, kad apkrova neviršyja sukimo momento. :) |
Tai galioja tik pastovaus greičio varikliams, dirbantiems nuo trifazio pastovios įtampos ir dažnio tinklo. Naudojant dažnio keitiklį, variklio greitis tiesiogiai priklauso nuo fazių įtampos ir nieko daugiau. Fazių dažnis reguliuojamas pagal variklio sukimosi greitį, bet ne atvirkščiai. Pigūs kiniški valdikliai varikliui duoda stačiakampes fazes, o jas perjungia tiesiog varikliui atsisukus iki kitos (stovi holo jutikliai arba variklio fazė nustatoma pagal jo generuojamą įtampą (tarpuose tarp PWM impulsų)).
orakulaz rašo: |
http://www.st.com/mcu/contentid-7.html
Beje, neteko matyti nei a), nei b) jungimo tipo. Dažniausiai yra naudojamas dviejų apvijų jungimo nuosekliai variantas (žr. nuorodą aukščiau) |
Tą Texas Instruments linką pateikiau ne be reikalo. Ten aptariamas SVPWM/SVM - space vector modulation valdymo būdas, kurio dėka gaunamos geresnės charakteristikos: 15% geresnis DC įtampos (visuose dažnio keitikliuose tarpinis maitinimas yra DC) išnaudojimo koeficientas (t.y. su tos pačios įtampos ir srovės šaltiniu gaunamas didesnis variklio greitis), mažesnės harmonikos, mažesnis garsas, mažesnė laisvos eigos srovė (lyginant su sinusiniu). Tame dokumente pateiktas būtent toks komutavimo būdas, kaip pateikta paveiklėlyje a) (žinoma tos apvijos yra kaitaliojamos ~10-20 kHz dažniu, keičiant impulso plotį).
jungimas, pateiktas paveikslėluje b) yra labai plačiai paplitęs mikrovarikliuose (žingsniniuose) ir ten dažniausiai yra naudojamos 4 apvijos (unipolar tipas).
Taigi, vis dar laukiu atsakymo į klausimą..... |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 20:39 |
|
|
|
Kas galejo tokia jungimo nesamone sugalvoti?
jei sitaip sujungsi tai variklis bus uztrumpintas ir susistabdys.
siulau pasiziureti variklio itampu ant apviju oscilograma ir pats pamatysi kokia tai nesamone.
nu nebent jei naudoji kazkoki PWM tai kas zino, gal sitaip galima gretai komutuojant kazka padaryti. bet jokiu budu ne galima taip sujungti ilgesniam laikui.
del variklio grecio tu kazka maisai turbut
betkokio variklio gretis priklauso nuo itampos ir daryk ka nori tu to nepakeisi.
man tik labai keista kur tu tuos visokius procentus istrauki? ir tokius suudetingus terminus tokiam elementariam dalykui.
jei nori varikli isnaudoti 100% teks jam paduoti 3 faziu sinusoide kuria galima sugeneruoti su PWM ant kievienos fazes.
bet ar verta? manau komutacijos nuostoliai suvalgys daugiau nei laimesi.
net ir maitinant "3 step" standartine srove gaunasi isnaudojimas daugiau nei 90% |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 21:33 |
|
|
|
SVM yra efektyvesnis už sinusinį daugiau kaip 15% ir tai yra ne tik išvedama matematiškai, bet ir įrodant matuojant. Paskaityk tą PDF.
O tas jungimas yra komutuojamas PWM'u, juk parašiau.
Anyway, išsivedžiau visą integracijos lygtį... vienai apvijai tenka lygiai 0.5 visos akumuliatoriaus įtampos. Žodžiu, pats atsakiau į savo klausimą. Tema baigta, lauksim realizacijos rezultatų. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 22:39 |
|
|
|
jojo, zinoma dabar bereikia tik kad Nk butu dar 50 % didensis ir mano vaikystje sukurtas amzinasis variklis taps realybe.
tame pdf apie toki jungima nieko nerasoma. Ten tiesiog pasiulymas koreguoti pwm faze, kad labiau atitiktu sinusoide.
jei tu kalbi apie pwm tai labai kvaila paisyti tokia shema kai apvijos uztrumpintos, pwm atveju visas procesas yra daug sudetingesnis. ir abosliuciai neturi prasmes tokios kalbos. sroves tekes visur visai kitokios nei tu galvoji.
cia reikia nagrineti induktyvuma itampas ir sroves kurios buvo pries sujungiant ir atjungiant
Citata: |
Anyway, išsivedžiau visą integracijos lygtį... vienai apvijai tenka lygiai 0.5 visos akumuliatoriaus įtampos. |
blogai issprendei, manau net neivertinai variklio evj.
sitaip sujungus per tas lygerecias apvijas tekes labai skirtingos sroves.
rezultatas bus lyg ustrumpintum tarpusavyje dvi tinklo fazes.
nu bet kad turi laiko padaryk, pamatysi kas gausis. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 22:51 |
|
|
|
Pasiskaityk to PDF 3-5 puslapius, o geriau - visą dokumentą nuo pradžios iki galo. Jo esmė ne fazių panašumas į sinusą, o kaip tik, kad skirtųsi. Skirtųsi taip, kad tarpfazinė įtampa vis vien gaunama sinusinė, tačiau jos efektyvi RMS vertė gaunama 15% aukščiau tos, kuri būtų gaunama su paprasta sinusine moduliacija. Būtent tai ir yra visa SVM esmė.
O tame a) paveiksliuke yra pateikta tik vienas iš PWM'o būvių. Taip, biškį blogai padariau kad klausiau tokio dalyko pavaizduodamas tik vieną būvį.
SVM veikia kiek kitaip nei tradicinis sinusas. SVM esmė ta, kad PWM'as turi ne dvi būsenas (1/0), bet tris:
Čiasantykis tarp pirmų dviejų būvių laiko nusako fazės kampą, o jų abiejų santykis su trečiuoju - amplitudę.
Išsivedžiau taip:
Nežinau ar čia ką suprasi, bet gal ir nebūtina, svarbu man dašilo
Beje būtent toks išvedimas aprašomas PDF'e. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 23:14 |
|
|
|
Kiek supratau cia padarytas kazkoks keistas boost konverteris
geriau nei sinusas nieko niekada negali buti ir nebus, tai tas pats kaip sakyti kad variklis dirba su 130% nk
tavo isvedimas kaip ir manaiu absoliuciai neteisingas nes cia ne varsos ir net ne tik rites. tai galioja nebet sustabdytam varikliui ir tai tinka tik kai nevertinam induktyvumo. pvz zingsniniam variklui.
ant kiekvienos apvijos nupaisyk po 1/2U batareika tada bus jau panasiau i teisybe (nevisai 100% tikslu, bet geriau suprasi kas vyksta)
kazkada del nezinojimo buvau padares kzka panasaus tai rezultatas buvo svylantys tranzistoriai(ten pvm nenaudojau o tik komutuodavau panasiu budu) |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 23:17 |
|
|
|
Jaučiuosi žalias šioje diskusijoje, bet vis tiek tiesos paieška neleidžia nurimti...
Digix rašo: |
del variklio grecio tu kazka maisai turbut
betkokio variklio gretis priklauso nuo itampos ir daryk ka nori tu to nepakeisi. |
Hmmm... O stepper'iai kaip tada? Beje, BLDC yra sinchroninis variklis, kas pagal apibrėžimą yra
Citata: |
"A synchronous electric motor is an AC motor distinguished by a rotor spinning with coils passing magnets at the same rate as the alternating current and resulting magnetic field which drives it."
http://en.wikipedia.org/wiki/Synchronous_motor |
Ir tiek kiek domėjausi DIY BLDC kontrolerių modeliams schemas - variklių apsukų keitimas tik per komutatorių dažnių keitimą
circuit rašo: |
SVM yra efektyvesnis už sinusinį daugiau kaip 15% ir tai yra ne tik išvedama matematiškai, bet ir įrodant matuojant. Paskaityk tą PDF. |
Jeigu gerai supratau - čia idėja tokia: PWM naudojamas sukurti tokias sinusoidines sroves apvijose, kad faktinis magnetinio lauko vektorius suktusi kaip galima arčiau idealus apskritimo. Rezultate apvijose srovės artimesnės sinusoidei, dėl ko sumažėja nuostoliai. Dėl efektyvumo tavo nurodytame dokumente konkrečių skaičių neišskaičiau, bet turint omenyje, kad moduliacijos metu galima pritaikyti a la PFC technikas reaktyvinius nuostoliams sumažinti, visai tikėtina, kad efektyvumas gali būti ir didesnis už tiesiog sinusoidės moduliaciją. Beje, net ir šiuo metodu valdant sinchroninį variklį, jo apsukos priklausys tik nuo magnetinio lauko sukimosi greičio, t.y. aproksimuotos sinusoidės dažnio. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 23:25 |
|
|
|
Digix rašo: |
Kiek supratau cia padarytas kazkoks keistas boost konverteris |
Ne, tai nėra boost converteris. Elementarus PWM, tik truputėlį kitaip veikiantis.
Digix rašo: |
geriau nei sinusas nieko niekada negali buti ir nebus, tai tas pats kaip sakyti kad variklis dirba su 130% nk |
Na pats pagalvok, juk visiškai nesvarbu kokia įtampos forma yra apvijos gale. Svarbu tik kad ji būtų sinusinė tarp fazių. Atsiversk 13 PDF puslapį - ten yra dviejų fazių ir tarpfazinė oscilogramos. Dabar tau klausimas: paimame vienodos amplitudės sinusinio ir trapecinio signalų pusperiodžius. Kurio iš jų RMS vertė bus didesnė? Trapecinio... Dabar pažiūrėk į oscilogramas. Fazinės įtampos yra panašios į sudvigubintą sinusą, t.y. užima didesnį pusperiodžio plotą (jei žiūrėti kaip į pusperiodžio ir amplitudės apibrėžiamą keturkampį). Taigi, fazių RMS vertė gaunama didesnė nei sinuso. Jei tiksliau, tai maždaug 15%. Na o tarpfazinė įtampa gaunama idealiai sinusinė.
Taigi, naudojant SVM, lyginant su sinusu, iš akumuliatoriaus galima išgauti didesnės efektyviosios vertės trifazę įtampą ir tokiu būdu gauti net 15% didesnius apsisukimus.
Digix rašo: |
tavo isvedimas kaip ir manaiu absoliuciai neteisingas nes cia ne varsos ir net ne tik rites. tai galioja nebet sustabdytam varikliui ir tai tinka tik kai nevertinam induktyvumo. pvz zingsniniam variklui.
ant kiekvienos apvijos nupaisyk po 1/2U batareika tada bus jau panasiau i teisybe (nevisai 100% tikslu, bet geriau suprasi kas vyksta)
kazkada del nezinojimo buvau padares kzka panasaus tai rezultatas buvo svylantys tranzistoriai(ten pvm nenaudojau o tik komutuodavau panasiu budu) |
Na šito pakomentuoti negaliu, nes pats kol kas nesu to išbandęs. Kai išbandysiu būtinai pranešiu kokie rezultatai.
Na o tau taip pat siūlyčiau pasidomėti SVM, nes panašu, kad to dokumento nežiūrėjai ilgiau kaip kelias sekundes. Persiskaityk normaliai, gal kitaip pradėsi žiūrėti į šį reikalą. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 15, 23:36 |
|
|
|
Citata: |
Hmmm... O stepper'iai kaip tada? Beje, BLDC yra sinchroninis variklis, kas pagal apibrėžimą yra |
steperis tai galima sakyti pagal panaudojimo principa elektromagnetinis variklis arba kitaip sakant variklis su nuliniu NK
pagal konstrukcija tai 2(4) faziu faziu sinchroninis variklis
Citata: |
Ir tiek kiek domėjausi DIY BLDC kontrolerių modeliams schemas - variklių apsukų keitimas tik per komutatorių dažnių keitimą |
VISI varikliai veikia vienodu principu ir vienodais desniais. (iskyrus unipoliarinius)
ir greitis visada keiciamas keiciant itampa. jei tu nori gauti maksimalu NK
jei greiti keisi kitaip tai svilinsi varikli.
modeliu varikliu, gretis keiciamas naudojant pwm kurio pagalba reguliuojama itampa.
Citata: |
bet turint omenyje, kad moduliacijos metu galima pritaikyti a la PFC technikas reaktyvinius nuostoliams sumažinti, visai tikėtina, kad efektyvumas gali būti ir didesnis už tiesiog sinusoidės moduliaciją. |
sinusoides efektyvumo virsyti neimanoma teoriskai.
ten tiesiog aprasomas metodas kaip padaryti kad pakaktu mazesnio daznio PWM. ir gali buti dar siek tiek suzaidziama su energijos perkelimu is vienos apvijos i kita kad labisu priearteti prie sinusoides ir kartu pakelti itampa. Nors cia per sunku suvokti be modeliavimo kas gausis.
Citata: |
Beje, net ir šiuo metodu valdant sinchroninį variklį, jo apsukos priklausys tik nuo magnetinio lauko sukimosi greičio, t.y. aproksimuotos sinusoidės dažnio. |
BLDC variklui butent tas daznis priklauso nuo sukimosi grecio o sukimosi gretis nuo itampos.
ketiklis negeneruoja savo daznio, bet duoda variklui tai ko jis praso.
ji tu varikli sustabdysi apkraudamas ketiklis sumazins dazni. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 16, 16:12 |
|
|
|
Digix rašo: |
steperis tai galima sakyti pagal panaudojimo principa elektromagnetinis variklis arba kitaip sakant variklis su nuliniu NK |
Pagal apibrėžimą nulinis NK yra tada, kai sunaudojama energija ir neatliekamas joks darbas. Manau CNC staklių egzistavimas yra pakankamai stiprus įrodymas, kad stepper'io NK yra ženkliai didesnis už nulį
Digix rašo: |
VISI varikliai veikia vienodu principu ir vienodais desniais. (iskyrus unipoliarinius)
ir greitis visada keiciamas keiciant itampa. jei tu nori gauti maksimalu NK
jei greiti keisi kitaip tai svilinsi varikli. |
Čia galim pasilikti kiekvienas prie savo nuomonės
Digix rašo: |
modeliu varikliu, gretis keiciamas naudojant pwm kurio pagalba reguliuojama itampa. |
Taip daroma tik kolektoriniams varikliams. BLDC yra visiškai kitaip. Pasiskaitinėk, ką apie tai rašo žmonės patys konstruojantys BLDC kontrolerius modeliams:
http://rmmx.gmxhome.de/bldchv/english/Grundlagen.html
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?threadid=140454
Digix rašo: |
sinusoides efektyvumo virsyti neimanoma teoriskai. ten tiesiog aprasomas metodas kaip padaryti kad pakaktu mazesnio daznio PWM. ir gali buti dar siek tiek suzaidziama su energijos perkelimu is vienos apvijos i kita kad labisu priearteti prie sinusoides ir kartu pakelti itampa. Nors cia per sunku suvokti be modeliavimo kas gausis. |
Sinusoidė, kaip objektas, tokios savybės kaip efektyvumas neturi O štai variklis turi, nes ten yra kaip minimum dvi kreivės: įtampos ir srovės. Ir kadangi jomis yra valdomos apvijos, kurios turi reaktyvines charakteristikas, galingumas nebėra elementari įtampos ir srovės sandauga - štai čia ir atsiranda efektyvumo praradimai. Ir nesvarbu, kad kreivės tobulos sinusoidės formos. Nu, bet ką aš čia - tai juk net mokyklinukai žino
Digix rašo: |
BLDC variklui butent tas daznis priklauso nuo sukimosi grecio o sukimosi gretis nuo itampos. |
Yra dar vienas parametras, kuris turi įtakos šiame žaidime - variklio apkrova. Jeigu ji mažesnė negu nominalus variklio galingumas - įtampos poveikis į apsukų reguliavimą bus minimalus. O vat dažnio keitimas turės akivaizdžią įtaką...
Digix rašo: |
ketiklis negeneruoja savo daznio, bet duoda variklui tai ko jis praso. |
Tik tol, kol variklis pasiekia užduotas apsukas, ar ne? Kokia po to įtampos kėlimo įtaka? |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 16, 16:21 |
|
|
|
Digix rašo: |
Kas galejo tokia jungimo nesamone sugalvoti?
jei sitaip sujungsi tai variklis bus uztrumpintas ir susistabdys. |
Beje, prisiminiau, kad BLDC apvijos gali būti jungiamos ne tik žvaigžde, bet ir delta, kaip tai daroma didesnio sukimo momento varikliuose (pvz. http://www.aerodesign.de/peter/2001/LRK350/index_eng.html). Ten apvijų variantas b) yra natūraliausiu būdu eksploatuojamas. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 16, 16:25 |
|
|
|
orakulaz rašo: |
Digix rašo: |
steperis tai galima sakyti pagal panaudojimo principa elektromagnetinis variklis arba kitaip sakant variklis su nuliniu NK |
Pagal apibrėžimą nulinis NK yra tada, kai sunaudojama energija ir neatliekamas joks darbas. Manau CNC staklių egzistavimas yra pakankamai stiprus įrodymas, kad stepper'io NK yra ženkliai didesnis už nulį |
o tu biski geriaus pamastykkoks nk, ingsniniais variklisi 90% savo darbo laiko praktizksi stovi, o srove teka. tik terkarciais variklis pasisuka viena zingsni ir tada pilnai sustabdomas toliaus vel pasukamas ir vel stabdomas, tai suapvalinus cia gaunasi mazdaug nuilinis NK
Citata: |
Digix rašo: |
VISI varikliai veikia vienodu principu ir vienodais desniais. (iskyrus unipoliarinius)
ir greitis visada keiciamas keiciant itampa. jei tu nori gauti maksimalu NK
jei greiti keisi kitaip tai svilinsi varikli. |
Čia galim pasilikti kiekvienas prie savo nuomonės |
cia ne nuomone o varikliu teorija. tik tiek kas tos teorijos nezino isradineja dvirati.
tegul jie raso ka nori, teorija islieka tokia kokia yra. tik is paziureos tau atrodo kad yra kitaip
Citata: |
Sinusoidė, kaip objektas, tokios savybės kaip efektyvumas neturi O štai variklis turi, nes ten yra kaip minimum dvi kreivės: įtampos ir srovės. Ir kadangi jomis yra valdomos apvijos, kurios turi reaktyvines charakteristikas, galingumas nebėra elementari įtampos ir srovės sandauga - štai čia ir atsiranda efektyvumo praradimai. Ir nesvarbu, kad kreivės tobulos sinusoidės formos. Nu, bet ką aš čia - tai juk net mokyklinukai žino |
cia matematika, variklio efektyvumas tuo didesnis juo lauko forma panasesne i apskritima, o maksimalus panasumas gaunamas sunusoides atveju. kadangi variklis yra daugmaz tieinis elementas, itampos ir sroves kreives pagal forma sutampa.
Citata: |
Digix rašo: |
BLDC variklui butent tas daznis priklauso nuo sukimosi grecio o sukimosi gretis nuo itampos. |
Yra dar vienas parametras, kuris turi įtakos šiame žaidime - variklio apkrova. Jeigu ji mažesnė negu nominalus variklio galingumas - įtampos poveikis į apsukų reguliavimą bus minimalus. O vat dažnio keitimas turės akivaizdžią įtaką... |
tai neturi reiksmes.
Citata: |
Digix rašo: |
ketiklis negeneruoja savo daznio, bet duoda variklui tai ko jis praso. |
Tik tol, kol variklis pasiekia užduotas apsukas, ar ne? Kokia po to įtampos kėlimo įtaka? |
ketiklis dazni reguliuja toki kokio praso variklis, o noredmas keisti variklio greti keitklis reguliuoja itampa o ne dazni, daznis kinta savaime nes prie kitokios itampos variklis papraso kito daznio. |
|
|
|
|
|
|
Trifazio BLDC valdymas |
Parašytas: 2009 08 16, 17:15 |
|
|
|
circuit rašo: |
Digix rašo: |
Kiek supratau cia padarytas kazkoks keistas boost konverteris |
Ne, tai nėra boost converteris. Elementarus PWM, tik truputėlį kitaip veikiantis. |
Normalus PWM yra buck konverteris, jei itampa nori pakelti tai jau boost konverteris.
Citata: |
Digix rašo: |
geriau nei sinusas nieko niekada negali buti ir nebus, tai tas pats kaip sakyti kad variklis dirba su 130% nk |
Na pats pagalvok, juk visiškai nesvarbu kokia įtampos forma yra apvijos gale. Svarbu tik kad ji būtų sinusinė tarp fazių. |
nelbai ka supratau, ka orejai pasakyti, nematau kuo galecisu prikibti prie tavo sakinio.
Citata: |
Atsiversk 13 PDF puslapį - ten yra dviejų fazių ir tarpfazinė oscilogramos. Dabar tau klausimas: paimame vienodos amplitudės sinusinio ir trapecinio signalų pusperiodžius. Kurio iš jų RMS vertė bus didesnė? |
tas nelabai svarbu, trapecinis signalas gaunasi del variklio konstrukcijos. kai uzdeti ne apvalus o ploksti magnetai tada variklis generuoja tokia keista itampos forma.
o varikliui reikia paduoti itampa kurios forma kuo tiksliau atitiktu jo BEMF arba kitaip bus nuostoliai ir variklis cyps.
Citata: |
Trapecinio... Dabar pažiūrėk į oscilogramas. Fazinės įtampos yra panašios į sudvigubintą sinusą, t.y. užima didesnį pusperiodžio plotą (jei žiūrėti kaip į pusperiodžio ir amplitudės apibrėžiamą keturkampį). Taigi, fazių RMS vertė gaunama didesnė nei sinuso. Jei tiksliau, tai maždaug 15%. Na o tarpfazinė įtampa gaunama idealiai sinusinė. |
tu viska padarei taip sudetingai kad neaisku kaip suprasti
bet tavo pasakymas nu grynai kaip 150% NK skamba.
zinoma neneigsiu kad i variklis galima itampos sukisti daugiau nei reikia,
jei tu energijos grazinima eliminuosi tai gali varikli sukti iki betkokio greicio. bet tai neprides efektyvumo o ji sumazins.
beje tokio trapecinio signalo nebuna tai itampoa ant variklio kuria generuoja variklis o ne ketiklis.
ketiklis dazniausia duoda staciakampi signala arba sinusini.
nesu girdejes kad kas nors megintu generuoti trapecini signala.
Citata: |
Taigi, naudojant SVM, lyginant su sinusu, iš akumuliatoriaus galima išgauti didesnės efektyviosios vertės trifazę įtampą ir tokiu būdu gauti net 15% didesnius apsisukimus. |
jei tu padarysi bet kiek didesni greiti nei makismalus leistinas variklis prades grazinti energija atgal i akumuliatoriu.
Citata: |
Na šito pakomentuoti negaliu, nes pats kol kas nesu to išbandęs. Kai išbandysiu būtinai pranešiu kokie rezultatai. |
Bus idomu suzinoti kas gavosi, bet siaip abejoju kad iseis kas gero betkokiu atveju.
visos tavo nagrinejamos pavaros kistor dirbti stbiliu dazniu o ne kokiame 1000 kartu diapazone
Citata: |
Na o tau taip pat siūlyčiau pasidomėti SVM, nes panašu, kad to dokumento nežiūrėjai ilgiau kaip kelias sekundes. Persiskaityk normaliai, gal kitaip pradėsi žiūrėti į šį reikalą. |
dokumento labai atidziai neskaiciau nes nelabai suprantamas
nors su tavo nupaisytomis shemomis tai nieko bendro ten nesimato,
pagal grafika matosi kad lyg ir bandoma tiesiog sincronizuoti pwm kanalus
lyg ir kazkaip perkleleti energija is vienos apvijos i kita.
bet kaip jau bebutu as jau meciau betkokio tiesioginio pwm ideja, labai sunkiai veikia del baisaus triuksmo beveik nebeimanoma besensorinio variklio padaryti. as dabar nusprendziau naudoti atskira itampos reguliatoriu. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|