Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 18:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Tai va, Calibra 92, automatas rytais meta klaida ir del to vaziuoja avariniu. Pavazinejus reikia uzgesinti ir uzkurti (kartais kelis kartus), tada pradeda vaziuoti idealiai.
Dariausi diagnostika-rodo 2/3 begio voztuva (auksta itampa), bet mechaniniu gedimu nerasta, varzos ir sroves kaip ir kitu voztuvu. Selektorius isvalytas-normalaus stovio.
Deze japoniska montuota i daugeli opeliu, si problema yra pas dauka, ypac jauciasi ziema.
Taigi turiu uzduoti padaryti salone mygtuka kuris "restartuotu" diagnostika neisjungiant degimo. Gal kas galetu patarti
Na "reset" ideja atkrito, pareguliavus selektoriu padetis pagerejo, bet dabar kai ikaista nesijungia 2 begis o vaziuoja tik 3,4. Mechaniskai jungiant irgi 2 naijungia o iskart is 1 i 3 meta ir ismeta klaida.
Gal kas yra tvarkes begiu elektromagnetus ir gali papasakot ka nors apie juos, pvz. kur randasi, kaip ardosi, ar tvarkomi.
Na va, pakeiciau voztuva 2/3 begio dabar begiai visi veikia.
Liko dar viena klaida kuria meta 41-tipo per didelis apsuku skirtumas tarp velenu. Yra apsuku davikliai, gal zinot kokius parametrus jie turi rodyt-varzos, sroves?
pasikeiciau ir apsuku davikli, dabar vaziuoja liuks
jei kam reiks kokiu daliu opel automatui, tai nemazai turiu, nes del vieno voztuvo ir daviklio teko pirkti kita deze