|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 10 11, 17:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Radioelektronika imtuvai » automobilinės radijos problema
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 13:32 |
|
|
|
Turiu tokią, bėda su automobiline radija: kartais viskas normaliai veikia, o kartai ima ir iš grojamos stoties gražiai pereina į triukšmą, na pradeda nieko nebegaudyt, jokios stoties.
Šiokia tokia info:
Kaip jau supratau šitą visą reikalą sudaro LA1140 mikroschema, kuri kaip ir atsakinga už FM, poto LA3375, taip ir nesupratau ką ji daro, ir dar TDA serijos mikroschema skirta RDS dekodavimui...
LA1140: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/sanyo/ds_pdf_e/LA1140.pdf
LA3375: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/sanyo/ds_pdf_e/LA3375.pdf
LA1140 lemonoj mačiau yra, persilituot galėčiau, bet ar tikrai čia šuo pakastas ? Ar geriau su kondikais kažką žaist?, tikrint ir t.t. ? Ir yra koks nors jų tikrinimo būdas ar ne ?
P.S. elektroniką moku tik iš mokyklos kurso, tai labai nepykit, jei ką netiksliai sumaliau... |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 14:26 |
|
|
|
Speju kad tavo isvardintos mikroschemos cia niekuo detos. Problema bus Front End,e. Jei tiksliau, greiciausiai bus nudvese heterodino varikapai. Jei Front End,as surinktas kaip atskitas blokas (metaline dezute ar kazkas panasaus) tai cia ir ieskok bedos, tiksliau ieskok kita ir keisk. Remontuoti tokiu dalyku paprastai neapsimoka, nebent pati radijuska labai jau sirdziai miela. Jei Front End,e sutiksi tokia mikruske TDA1575 gali radijuska iskart ismesti, mikruskes negausi o jei rasi kita Front End,a su sia mikruske tai puse rastu iskart neveiks o likuse puse numirs artimiausiu laiku po pakeitimo. Zodziu remontuoti neverta. |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 14:26 |
|
|
|
Galimas atvejis, kad automobily kažkas sukelia elektrinį triukšmą kurio dažnių diapazonas užkemša imtuvo automatinio stiprinimo reguliavimą(ASR) ir nebegirdima priimama radijo stotis. Ar tvarkinga mašinos elektros instaliacija ,gal kur nusibrūžinę laidai ir mašina gali surūkti ? Ar jau tikrai nustatyta, kad tai radijo imtuvo kaltė? |
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 14:38 |
|
|
|
PetrasL pernelyg rimtai ziurite i masinos galimybes sukelti toki dideli parazitini fona kad net radija nustotu veikti. Intuityviai jauciu, problema bus varikapai. |
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 15:04 |
|
|
|
kaip jau sakiau, ne toks aš ir kietas elektronikas, taigi kas tas frontendas
kažkokia dėžutė yra http://www.ipix.lt/images/25296962.jpg
tavo minėtos TDA nėra, yra dvi TDA'škės, TDA7478D skirta RDS gavimui kiek išsiaiškinau, ir TDA7377 garso striprininimui kogero, nes radiatorius prie jos prilipdytas..
Ir dar toks nežinau ar svarbus faktas, bet kitos funkcijos veikia ir groja, kaip kad AUX in ar CD... |
|
Paskutinį kartą redagavo HDi, 2009 06 05, 19:32. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 19:07 |
|
|
|
Neatidaro nuorodos. Frontenda gali atpazinti pagal jo pajungima, is jo vienas isvadas turetu eiti i 10.7 tarpini filtra (toks oranzinis kvadratinis daikciukas su 3 isvadais) o is filtro i tavo mineta LA1140. Mazdaug kaip tai turetu atrodyti matosi LA1140 PDF 9 puslapyje. |
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 05, 22:30 |
|
|
|
o db kaip patikrint ar tas varikapas (taip suprantu reguliuojamos talpos kondikas) blogas ? |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 07, 18:27 |
|
|
|
Speju kad is prietaisu turi tik multimetra. Kad buti 100% tikram reiketu dar ir daznomacio (arba oscilografo). Is Frontendo iseina 6 isvadai, nezianu ka is ju kekvienas reiskia, bet greiciausiai turetu buti tokie: Antena IN, maitinimas + (kazkiek V, greiciausiai 9), Tune, RF Out, GND, IF OUT. Eiliskumo as nezinau, teks paciam susirasti. Ijungi savo radija, prijungi antena ir paleidi skanavima. Ant isvado TUNE matuoji multimetru itampa, ji turetu kisti lygiagreciai tavo skanuojamam dazniui, kuo aukstesnis daznis tuo didesne itampa. Jei pagauna kokia nors stoti itampa stabilizuojasi (sustoja).Pvz. ant 88 Mhz - 1.5V o ant 108Mhz - 7V. Kokia tiksliai itampa nezinau, esme tame kad ji laipsniskai turi kisti skanuoijamam dazniui. Jei dar turetum daznomati ant isvado RF Out reiketu matuoti generuojama dazni, jis turetu buti 10.7Mhz didesnis nei rodo tavo radija. Bet, net ir be daznomacio 95% galiu garantuoti kad varikapai blogi, jei maitinimas + yra, skanavimas vyksta, itampa laipsniskai kinta o jokios stoties nepagauna. Isvada - su varikapais nezaisk, nieko gero is to nebus, keisk Frontenda. |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 07, 20:02 |
|
|
|
Sigi, tai pasakyk kas ten per kaladė? Kai aš mokiausi lietuviškai,tai tokių "frontendų nebuvo.Buvo derinamas įėjimo kontūras (kartais ir AD stiprintuvo )ir heterodino kontūrai (L arba C)Tikslus TD gaudavosi 3 ar 2 susiejimo taškuose paskui TDS, ASR buvo nuo AM detektoriaus, toliau jau ŽDS. Dar gal nepaminėjau AHPir dažnio indikacijos. |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 08, 07:49 |
|
|
|
Jokiu stebuklu cia neatsirado, kaip buvo anksciau taip ir dabar. Ta stebuklinga dezute tai visa radijo trakto dalis su maisikliu, paprastai is jo jau iseina TD. Taip daugelis ji vadina tiesiog tiuneriu. Jei kam idomu kaip pvz. galit paimti TA2003 (ne TDA2003)mikruskes PDF, truputi pastudijave greit suprasit kad pasigaminti paprasta radijuska visai paprasta ir isoriniu elementu visai nedaug. Radijuska gros ne prasciau nei kinietiska is prekybos centro. Atsiprasau, bet man biski sunkoka su lietuviskais terminais, visa gyvenima vartojau tik angliskus nu dar truputi rusiskus. |
|
|
|
|
|
|
automobilinės radijos problema |
Parašytas: 2009 06 10, 15:09 |
|
|
|
Akivaizdu kad palaipsniui nutyla, tiesa nuo to aiskiau nepasidare. Is principo gal ir AGC (ASR lietuviskai) kaltas gali buti, nors mano praktikoje kad numirtu LA1140 dar nera buve. Idomu butu suzinoti, tuo metu kai nutyla kas darosi ant LA1140 8 kojos (dingo garsas ar ne) taip pat ant Frontend,o Tune ir RF Out . Dar gali buti kad procesorius arba PLL pradeda gryba pjauti. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|