 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 20:07. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 14:03 |
|
|
|
|
| amas. rašo: |
| Digix rašo: |
o beje pats ar zinai kodel voztuvams idetos tokios galingos spyruokles?
nes pastebejau jog varikliu varikliu kurejai to kartais nezino. |
ne
o kodėl dedamos dvi į priešingas puses susuktos? |
spyruokles dedamos nezmoniskai galingos todel kad voztuvas spetu atgal sugrizti nes padaryta jug taip kad kumstelis gali ji tik pastumti bet sugrazinti negali.
i preisingas puses akivaizdu kad susuktos del to nes kitaip viena i kita ilys.
o dvi turbut todel kad nenori is plokscios vielos sukti, bus jug sudetinga pagaminti.
jei paimsi viena spuruokle gausime tuscia centra, tai visai gera ideja ji uzpildyti su kazkuo kad nesvaistyti vietos.
kartu dar ir isvenkiama bangavimo spyruokles viduje, nes vietoje vieno rezonanso atsiranda du.
saip tai ziureiu gana idomiu dalyku yra su tais voztuvais kur net nesitiki jog tai svarbu.
pvz jei voztuvas neprisiglaus prie variklio korpuso jis perkais ir sudegs, todel tenka viska reguliuoti tiksliai o siaip atrodytu kam rupi jei voztuvas nepilnai uzdaro isiurbima ar ismetima. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 16:53 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
Varikliu projektavimu užsiimti neketinu tik siaip idomu kas ten per tokie dalykai kur isvis reikia mokslo, o slulkmenos manes nedomina, noreciau suzinoti tik kokie ten pagrindiniai fokusai kad variklis veiktu gerai.
man beje teko projektuoti voztuvu valdyma
| kwlw rašo: |
| Va toyota kiek shaibu prarado (milijonu deshimtis IMHO) kai sudejo bugovus zhiedus (blogai suprojektavo) ar ka ten i korolu motorus. Jei viskas taip paprasta - kaip chia taip galejo nutikti? |
speju kad todel jog labai taupe metala ir dar gavo kazkur pigesnio plieno.
siuo metu retas dalykas rasti gero gelezies.
arba biski blogai pasiskaiciavo self destruct laika jug visi zinome kad automobilius jie stengiasi padaryti taip kad suluztu po garantijos. tai jug pagrindinis pelno saltinis.
medziagu kokybe gana didele problema ir elektronikoje.
lygiai taip pat buvo problemu motinines gaminanciom firmom kad nusipirko blogu kondensatoriu.
| Citata: |
Sau
P.S. Smagratis apie koki kalbejo xina: |
aha, ziuriu sugalvojo apgauti mane, tai cia visai ne smagratis. ir niekas neplaukioja. |
| Citata: |
speju kad todel jog labai taupe metala ir dar gavo kazkur pigesnio plieno.
siuo metu retas dalykas rasti gero gelezies. |
Manau, jau pats laikas sužinoti, kad stūmoklinių žiedų iš plieno niekas negamina
| Citata: |
spyruokles dedamos nezmoniskai galingos todel kad voztuvas spetu atgal sugrizti nes padaryta jug taip kad kumstelis gali ji tik pastumti bet sugrazinti negali.
i preisingas puses akivaizdu kad susuktos del to nes kitaip viena i kita ilys.
o dvi turbut todel kad nenori is plokscios vielos sukti, bus jug sudetinga pagaminti. |
Ir čia nepataikei, nors truputį pataikei dėl jėgos, o dėl ko dvi? Ogi dėl tų pačių rezonansų. Manau, tau labai praverstu išsiardyti kokį variklį, tada būtu konkretūs klausimai ir praeitu noras pasakoti, kaip gerai vidurinė viską išmoko. Žinai, teko kažkiek dirbti su baigusiais vidurinę, tai baigę profkę kur kas geriau apie viską nutuokia. Kur varikliai dirba 14000 apsisukimų per minutę, ten jau ne spyruoklės gražina vožtuvus, o specialus alkūninis velenas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 18:20 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Manau, jau pats laikas sužinoti, kad stūmoklinių žiedų iš plieno niekas negamina |
jo, is vario juos gamina zinoma kad as nesu mechanikos specialsiatas, man mazai svarbu koks ten ppienas ar ne, bi tik gelezinis ir gerai.
jei reikes konkreciai sinyna pziuresiu.
| Citata: |
| Ir čia nepataikei, nors truputį pataikei dėl jėgos, o dėl ko dvi? Ogi dėl tų pačių rezonansų. Manau, tau labai praverstu išsiardyti kokį variklį, tada būtu konkretūs klausimai ir praeitu noras pasakoti, kaip gerai vidurinė viską išmoko. |
teoriskai ten rezonansas nelabai imanomas
Ir beje viena ar dvi tai nekeicia reikalo tuo labiau kad apie rezonansa tai irgi paminejau, tik netikiu kad dvi spyruokles pades jo isvengti, tiesiog vietoje vieno rezonanso atsiras du silpnesni.
tu pvz isivaizduoji visa to rezonanso procesa? ar tik tiek kad girdejai ia kazkokio "autoriteto"
ir dar karta as sakau vidurine nemoko nieko konkretaus, joje tik pasakomi bendri principai.
to kas mokoma vidurinėje pilnai pakanka tam kad suskaičiuotum visus spyruokliu parametrus ir visa kita. esme tik nepamirsti i ka reikia atsizvelgti.
| Citata: |
| Žinai, teko kažkiek dirbti su baigusiais vidurinę, tai baigę profkę kur kas geriau apie viską nutuokia. Kur varikliai dirba 14000 apsisukimų per minutę, ten jau ne spyruoklės gražina vožtuvus, o specialus alkūninis velenas. |
o tu cia nesimaivyk del to. As butent jei kurciau savo nuosava varikli net nepamastyciau apie vostuvus su spyruoklem o daryciau kazka nenormalaus. pvz elektronini, arba su tokiu kaip tu minejai veleneliu ar betka kat tik ne taip kaip visur. kokia prasme daryti taip kai visi jei galima gatava nusipirkti?
ipac kam cia nekalbam apie lenktyniniu variklius.tie beprociai tegul daro kas patinka, man pakanka elementaraus 2000-3000 rpm variklio neturincio jokiu problemu |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 18:37 |
|
|
|
|
Žinoma, kažką sukursi, bet kad ir kaip stengsiesi, jis bus niekam tikęs ir baigsi gyvenimą jį tobulindamas, paprasčiau būtu nuplagijuoti, kaip ne kartą darė "velikaja rodina" . Nors antra vertus, buvo kursinis darbas ir reikėjo suprojektuoti dvilaipsnį reduktorių, duoti parametrai.. ir nuo nulio. Skaičiavome, vargom, darėme brėžinius, o jau dirbant, pakliuvo į rankas lygiai toks pat reduktorius, kokį "išradinėjom" . Jei būtu pakliuvęs anksčiau,.. būčiau kursinį padaręs per savaitę . |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 19:29 |
|
|
|
|
neprojektuosiu as varikliu, daugiausia kas gali buti tai jei teks koki nedideli komponenta suprojektuoti.
as isvis niekada neprojektuoju nieko kas jau yra pagaminta ir sugalvota.
jei pakenciamai dirba tai ir gerai, nera ko vargintis.
bet uz tai reikia siek tiek zinoti apie veikimo principus kad to gatavo produkto darbo rezima galetum pakeisti. |
|
|
|
|
|
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 20:10 |
|
|
|
|
| Tai principus tu ir taip gerai žinai, kam tada vargintis su technologinėmis problemomis? Technologijos yra gryna nuobodybė, nebent parūpsta koks konkretus dalykas, "kodėl taip, o ne kitaip". |
|
|
|
|
|
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 20:40 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Tai principus tu ir taip gerai žinai, kam tada vargintis su technologinėmis problemomis? Technologijos yra gryna nuobodybė, nebent parūpsta koks konkretus dalykas, "kodėl taip, o ne kitaip". |
va butent tai ir yra idomu man kodel butent taip. pvz kodel naudojami tie kvaili kumsteliai vietoje alkuninio veleno kuris suvaldytu voztuvu be jokiu problemu.
kodel pvz vis dar tebenaudojami tie cilindriniai varikliai, kai yra galybe daug tobulesniu alternatyvu.
o va kai to nezinai tai kazkaip atrodo kad visi konstruktoriai tiesiog durniai. |
|
|
|
|
|
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 21:41 |
|
|
|
|
| Tais dalykais kažkiek domėjausi; pagrindinės bėdos- ekonomija, resursas ir kaina+ aptarnavimas. Šiaip buvo naudojami rotoriniai varikliai, bet.. aš tokio savo tačkėje nenorėčiau nes tai ne tas, ko man reikia. |
|
|
|
|
|
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 22:25 |
|
|
|
|
tai gal ir yra tokiu problemu, bet is sono paziurejus jug kai ju nezinai tai belika sipnaprociais isvadinti tuos kas nenaudoja tokiu atrodo neisvaizduojamai tobulu naujienu bet vis dar tobulina ta 500 metu senumo garo masina.
vien i pavaru deze verta paziureti, iki siol nepakito, nors jau seniai israsti variatoriai leidizantys keisti perdavima tolygai. ir dar atrodo daug visokiu dalyku yra, kuriu net nebandoma panaudoti.
jug siais laikas kai gamyba kompiuterizuota tiklusmas beveik begalinis o detaliu sudetingumas neturi jokios reiksmes. bet niekas realiai nesikeičia. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 21, 07:30 |
|
|
|
|
Keičiasi, tik kol kas to plačiai nematome; dabar vyksta elektrinių pavarų tobulinimas, bandymai. Netolimoje ateityje ta pasenusi garo mašina suks generatorių, o visi valdymai ir perdavimai bus atliekami su elektra, tai hibridai, elektromobiliai. Neįdiegus jų masinės gamybos, kainos šiuo metu yra gana aukštos, kai atpigs- gal visai neliks mechaninių transmisijų. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 21, 22:15 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
Keičiasi, tik kol kas to plačiai nematome; dabar vyksta elektrinių pavarų tobulinimas, bandymai. Netolimoje ateityje ta pasenusi garo mašina suks generatorių, o visi valdymai ir perdavimai bus atliekami su elektra, tai hibridai, elektromobiliai. Neįdiegus jų masinės gamybos, kainos šiuo metu yra gana aukštos, kai atpigs- gal visai neliks mechaninių transmisijų. |
kat tie hibridai kaip toouta prius totalus provalas.
niekap nesuprantu kodel niekas nesugalvojo panaudoti turbikopresinio variklio. kuris pagal visus siam atvejui svarbius paremetrus lenkia cilindrinius |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 22, 08:20 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| xina rašo: |
Keičiasi, tik kol kas to plačiai nematome; dabar vyksta elektrinių pavarų tobulinimas, bandymai. Netolimoje ateityje ta pasenusi garo mašina suks generatorių, o visi valdymai ir perdavimai bus atliekami su elektra, tai hibridai, elektromobiliai. Neįdiegus jų masinės gamybos, kainos šiuo metu yra gana aukštos, kai atpigs- gal visai neliks mechaninių transmisijų. |
kat tie hibridai kaip toouta prius totalus provalas.
niekap nesuprantu kodel niekas nesugalvojo panaudoti turbikopresinio variklio. kuris pagal visus siam atvejui svarbius paremetrus lenkia cilindrinius |
Turbūt galvojai apie dujų turbininį variklį. Manau, čia rasi išsamų atsakymą: http://neris.mii.lt/mt/straipsniai/200705/variklis.doc |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 22, 11:17 |
|
|
|
|
manau kad tas studentas cia ne normalu trsipsni parase o uziiisma kazkokia kvaila melaginga reklama lietuvoje sukurtas variklis turinti 4x didesni NK
o del tu turbininiu varikliu naujausi tankai juos naudoja, lektuvai, duju perpumpavimo stotys elektrines.
praktiaksi niekas kur reikia kokybes nenaudoja cilindriniu varikliu.
tiesa tas turbininis turi baisia inercija, tai tiesiogiai automobilui netinka reikes keleto sekindzisu kol jis isibeges ir dar turi nuoalt dirbti beveik preciziskai pastoviu greiciu. del ko irgi nepakingti prie ratu be variatoriaus.
bet elektromobilui tu problemu nera o superdidelsi gretis nuostabus dalykas nes sumazina generatoriaus dydi. praktiskai automobilio turbo variklis galetu buti kazkur 3 kg svorio ir be didelio vargo pagamintu koki 10 kW |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 22, 11:32 |
|
|
|
|
Dabar pagalvok, kaip jis elgsis posūkiuose (giroefektas) ir važiuojant dulkėtu keliu (perpumpuojamo oro kiekis), stoviniuojant sankryžose (inercija). Straipsnį rašė ne studentas, apačioje gal nepastebėjai, yra parašas, be to, šis straipsnis ne vienintelis. Maksimalų NK iš tokio variklio išgausi tik jam dirbant maksimalia galia, pastoviais apsisukimais.
http://www.tatsachen-ueber-deutschland.de/fileadmin/festplatte/sprachen/download/litauen/T_106_Forsch_lt_neu.pdf 11 puslapyje yra reaktyvinio variklio pjūvis, principas panašus į dujų turbininio, pabandyk paskaičiuoti, kokių apsisukimų reikės, kad turbinos menčių galiukai pasiektu garso greitį, jei sumažinsi jo gabaritus iki tokių, kad tiktu automobiliui. Garso greitis ne atsitiktinai, nes tik tada galėsi džiaugtis NK. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |