 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 21:27. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 07:35 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
dabar visi eina ta linkme, velniop matematika ir skaiciavimus imam burtalia jega ir tegul kompiuteris kankinasi su milionu lygciu. |
Nera labai galinga ta brutali jega. Uzhtenka dvigubai daugiau trace vektoriu paimti kokioje nors variklio galvutes skyschio dinamikai skaichiuoti ir tie tavo modernus kompiuteriai skaichiuoja metais...
Nereikia pulti i ekstremumus - geriausi rezultatai gaunami kombinuojant technologijas. T.y. pagal kompiuterini modeliavima pagaminami prototipai, jie vaikomi ant stendu apkabineti davikliais, ardomi, perskaichiuojamos problemines vietos, t.y. mazhesne skaichiavimu apimtis, galima didinti tiksluma, etc.
Bet kuriuo atveju, nepaisant beancounteriu ir vadybininku pastangu - variklis automobilyje yra vis dar brangiausias komponentas.
Sau |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 07:38 |
|
|
|
|
| Kaip matai, paslapčių nėra, bet reikia išmanyti metalų technologijas, medžiagų atsparumą, tolerancijas, kinematiką, termodinamiką, chemiją, be abejo- kažkiek elektroniką, automatiką ir sugebėti visas tas žinias sujungti į visumą. Pats kompiuteris to nepadarys, jis gali tik padėti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 14:37 |
|
|
|
|
| kwlw rašo: |
Bet kuriuo atveju, nepaisant beancounteriu ir vadybininku pastangu - variklis automobilyje yra vis dar brangiausias komponentas.
Sau |
tiesa sakant automobiliai yra daromi arba nieksu arba kvailiu.
nesuprantu kan reikia gaminti galybe variklio modifikaciju jei galima padaryti kokius 5 variantus per visa pasauli su vienodom detalesm o paskui juos naudoti viems automobiliams.
tada kaina butu kapeikos.
bet nenori gamintojai gaminti pigiai, pelno nebus kai China variklius keps.
o dabar kai kiekvienas gamintojas net standartiniu varztu nenaudoja tai ko dar tiketis is kainos? |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 14:41 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Kaip matai, paslapčių nėra, bet reikia išmanyti metalų technologijas, medžiagų atsparumą, tolerancijas, kinematiką, termodinamiką, chemiją, be abejo- kažkiek elektroniką, automatiką ir sugebėti visas tas žinias sujungti į visumą. Pats kompiuteris to nepadarys, jis gali tik padėti. |
Situos niekus dar ir vidurine pabaigęs mokinys moka.
ir jei pslapciu nera tada vadinasi jokio ipatingo mokslo ir nereikia( neskaitant tu menkniekiu) nu nebent to metalu tecnologijos tai jau siek tiek sudetingesnis dalykas atrodo. visa kita susiveda i keleta formuliu |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 16:05 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
tiesa sakant automobiliai yra daromi arba nieksu arba kvailiu.
nesuprantu kan reikia gaminti galybe variklio modifikaciju jei galima padaryti kokius 5 variantus per visa pasauli su vienodom detalesm o paskui juos naudoti viems automobiliams.
tada kaina butu kapeikos.
bet nenori gamintojai gaminti pigiai, pelno nebus kai China variklius keps.
o dabar kai kiekvienas gamintojas net standartiniu varztu nenaudoja tai ko dar tiketis is kainos? |
va cia tai genealiausia tavo mintis, as irgi pritariu sitai idejai. O ypac noreciau, kad tokiu principu, butu gaminami elektromobiliu komponentai, o kebulus tegu improvizuoja, kaip nori. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 18:29 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
nesuprantu kan reikia gaminti galybe variklio modifikaciju jei galima padaryti kokius 5 variantus per visa pasauli su vienodom detalesm o paskui juos naudoti viems automobiliams.
tada kaina butu kapeikos.
|
Vienintele priezhastis - tai pelno siekiantis verslas. Kuris turi tuos automobilius ne tik pagaminti, bet ir parduoti, kad ishgyventu ir dar kazka uzhsidirbtu. Poreikiai pas zhmones tai individualus - nepatenkinsi (neparduosi), galesi valgyti ta savo automobili ir dar vaikus juo pamaitint. O kur dar begalines modifikacijos siekiant atpiginti gamyba, pakelti galia (nes mashinos sunkeja, del i jas besibraunanchiu saugumo itaisu ir "navorotu"), beigi isisprausti i vis griezhtesnes ekologines normas.
Su 3 skirtingais varikliais - tai chia pas tarybini autoproma tamstoms...
Sau |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 19:10 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| xina rašo: |
| Kaip matai, paslapčių nėra, bet reikia išmanyti metalų technologijas, medžiagų atsparumą, tolerancijas, kinematiką, termodinamiką, chemiją, be abejo- kažkiek elektroniką, automatiką ir sugebėti visas tas žinias sujungti į visumą. Pats kompiuteris to nepadarys, jis gali tik padėti. |
Situos niekus dar ir vidurine pabaigęs mokinys moka.
ir jei pslapciu nera tada vadinasi jokio ipatingo mokslo ir nereikia( neskaitant tu menkniekiu) nu nebent to metalu tecnologijos tai jau siek tiek sudetingesnis dalykas atrodo. visa kita susiveda i keleta formuliu |
| Citata: |
| Situos niekus dar ir vidurine pabaigęs mokinys moka. |
Va tai tau,.. vidurinę baigęs, net brėžinių neskaito. Išeitu, jei ant taburetės sugebi užlipti, tai su Everestu jokių problemų. Reikia gerai išmanyti, o ne būti kažką girdėjus. Gerai, pasakyk man, pasirenkant smagratį, kas įtakos jo svorį, diametrą? Ką girdėjai apie plaukiojančius smagračius, kam jie gaminami, kodėl negerai paprasti? Kurie vožtuvai didesni, ar įsiurbimo, ar išmetimo? Kam išmetimo vožtuvuose reikalingas natris, o ne kokia kita medžiaga? |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 19:40 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Va tai tau,.. vidurinę baigęs, net brėžinių neskaito. Išeitu, jei ant taburetės sugebi užlipti, tai su Everestu jokių problemų. Reikia gerai išmanyti, o ne būti kažką girdėjus. Gerai, pasakyk man, pasirenkant smagratį, kas įtakos jo svorį, diametrą? Ką girdėjai apie plaukiojančius smagračius, kam jie gaminami, kodėl negerai paprasti? Kurie vožtuvai didesni, ar įsiurbimo, ar išmetimo? Kam išmetimo vožtuvuose reikalingas natris, o ne kokia kita medžiaga? |
nesiorientuokime pagal blondines ir krepsininkus.
tiesiog sakau tai kad mokykliniame kurse tavo nurodyti dalykai yra nagrinejami.
o tavo klausimai tai gana nesudetingi.
smagratis: jei sukasi letai svori reikia kelti i isore, jei smagratis gretai tai svoris gausis sukoncentruotas centre.
del plaukojancio smagracio nesu girdejes, ir zinai cia biski per daug platus terminas, kad pasakyciau kam jie reikalingi.
del voztuvu tai kiek zinau dazniausia jie vienodi, nera cia ko didinti variklio kaina gaminant dvi rusis detaliu jei galima viena versija apsieiti.
isiurbimo vostuvas dirba mazesniame nei atmosferos slegis todel jam reikia tureti gera diametra kad isiurbtu daugisu oro, o ismetimo voztuvas turi pasalinti daugiau duju.
o del natrio idomu ar pats zinai?
siaip tai jis naudojamas silumos perdavimui nes lengvai lydosi.
o beje pats ar zinai kodel voztuvams idetos tokios galingos spyruokles?
nes pastebejau jog varikliu varikliu kurejai to kartais nezino. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 19, 19:47 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| xina rašo: |
| Va tai tau,.. vidurinę baigęs, net brėžinių neskaito. Išeitu, jei ant taburetės sugebi užlipti, tai su Everestu jokių problemų. Reikia gerai išmanyti, o ne būti kažką girdėjus. Gerai, pasakyk man, pasirenkant smagratį, kas įtakos jo svorį, diametrą? Ką girdėjai apie plaukiojančius smagračius, kam jie gaminami, kodėl negerai paprasti? Kurie vožtuvai didesni, ar įsiurbimo, ar išmetimo? Kam išmetimo vožtuvuose reikalingas natris, o ne kokia kita medžiaga? |
nesiorientuokime pagal blondines ir krepsininkus.
tiesiog sakau tai kad mokykliniame kurse tavo nurodyti dalykai yra nagrinejami.
o tavo klausimai tai gana nesudetingi.
smagratis: jei sukasi letai svori reikia kelti i isore, jei smagratis gretai tai svoris gausis sukoncentruotas centre.
del plaukojancio smagracio nesu girdejes, ir zinai cia biski per daug platus terminas, kad pasakyciau kam jie reikalingi.
del voztuvu tai kiek zinau dazniausia jie vienodi, nera cia ko didinti variklio kaina gaminant dvi rusis detaliu jei galima viena versija apsieiti.
isiurbimo vostuvas dirba mazesniame nei atmosferos slegis todel jam reikia tureti gera diametra kad isiurbtu daugisu oro, o ismetimo voztuvas turi pasalinti daugiau duju.
o del natrio idomu ar pats zinai?
siaip tai jis naudojamas silumos perdavimui nes lengvai lydosi.
o beje pats ar zinai kodel voztuvams idetos tokios galingos spyruokles?
nes pastebejau jog varikliu varikliu kurejai to kartais nezino. |
Tokiu atveju, patariu mokintis iš naujo nuo pirmos klasės. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 07:22 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| xina rašo: |
| Tokiu atveju, patariu mokintis iš naujo nuo pirmos klasės. |
nesupratau ka nori pasakyti nes nemanau kad kur nors suyklydau |
Gal pabandyk patikslinti, kur nesuklydai. Jei spėjimo principu teisingi atsakymai sudaro 50 procentų, tai rodo, kad žinios gali būti lygios nuliui. Beje, jei užsiminei apie vožtuvų spyruokles, tai jų charakteristikos ir grafikai užima ne vieną puslapį, duomenų pateikiama daugiau, negu apie igbt tranzą. O ar žinai kodėl jos neretai sumaunamos po dvi, viena į kitą, skirtingų diametrų, o nenaudojama viena, standesnė? Jei tiki, kad vidurinės žinių užtenka tiems ir kitiems dalykams žinoti, tai labai klysti. Apie vožtuvo spyruoklės parinkimą, ką tu žinai iš vidurinės? Pagal ką imamas vielos diametras, spyruoklės diametras, jos vijų skaičius? Vožtuvų konstrukcijų tipai, privalumai, trūkumai. Jei kalbėti apie maitinimo, tepimo, aušinimo sistemas, susirinktu tūkstančiai tau nežinomų dalykų, nors esi kažką apie tai girdėjęs ir manai, kad žinai pakankamai. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 08:24 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Jei kalbėti apie maitinimo, tepimo, aušinimo sistemas, susirinktu tūkstančiai tau nežinomų dalykų, nors esi kažką apie tai girdėjęs ir manai, kad žinai pakankamai. |
Sheip Digix zhmogus gudras, tikiu, kad jei jau uzhsiimtu tu varikliu projektavimu, tai gal ir ka nors neblogo po kurio laiko padarytu. Tik pritariu xina, kad patirties tame reikale reikia milzhinishkos (visgi ne sheip sau chebra tobulina 100 metu tuos variklius, ir vis dar yra ka tobulint, bei "baltu demiu").
Kaip sakoma "kuo toliau i mishka, tuo daugiau partizanu". Varikliuose daug negeru dalyku, kurie neakivaizdus. Visokie parazitiniai rezonansai, ir pan. padarai. Kurie ishryshkeja po ilgametes eksploatacijos. Su kompu suskaichiuosi viska gerai, pirma puse metu - vazhiuos motoriukas kaip britva, o po to juzveris uzhsipils ne tokio kuro, nepaiskeites laiku zhvakes pavazhines, ir atsisuks kokie nors varzhtai viduj variklio. O ten self-destruct greitai darosi. Su 3 metu garantija - gali ir bankrota taip uzhsidirbt. Va toyota kiek shaibu prarado (milijonu deshimtis IMHO) kai sudejo bugovus zhiedus (blogai suprojektavo) ar ka ten i korolu motorus. Jei viskas taip paprasta - kaip chia taip galejo nutikti?
Sau
P.S. Smagratis apie koki kalbejo xina:
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 10:13 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
o beje pats ar zinai kodel voztuvams idetos tokios galingos spyruokles?
nes pastebejau jog varikliu varikliu kurejai to kartais nezino. |
ne
o kodėl dedamos dvi į priešingas puses susuktos? |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 13:23 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Jei kalbėti apie maitinimo, tepimo, aušinimo sistemas, susirinktu tūkstančiai tau nežinomų dalykų, nors esi kažką apie tai girdėjęs ir manai, kad žinai pakankamai. |
as niekada neteigiau kad zinau tuis konkrecius dalykus, bet as zinau visus fundamnetalius desnius pagal kuriuos veikia tas variklis.
todel is principo nera to ko negaleciau sugalvoti ir zinoti nereikia.
nebent kai ko nors nezinai gali pamirsti tai ivertinti, bet sakykim spyruokliu skaiciavimui nesu mates nei vienos formules ar metodikos, bet tai ir nesvarbu, nes man nesudarytu dideliu problemu sukurti ta metodika lygiai taip kaip ispresti koki nors fizikos uzdavimi.
gal ir uztruktu ilgiaus nei tam kuris tai mokesi, bet skirtumas butu nedidelis.
konkreciai apie voztuvo spyruokles is vidurines as nezinau, bet esme kad vidurineje yra duodamnos visos standumo ir kitos formules kuriomis viska galima apskaiciuoti, reikia tik sugalvoti kaip. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 20, 13:41 |
|
|
|
|
Varikliu projektavimu užsiimti neketinu tik siaip idomu kas ten per tokie dalykai kur isvis reikia mokslo, o slulkmenos manes nedomina, noreciau suzinoti tik kokie ten pagrindiniai fokusai kad variklis veiktu gerai.
man beje teko projektuoti voztuvu valdyma
| kwlw rašo: |
| Va toyota kiek shaibu prarado (milijonu deshimtis IMHO) kai sudejo bugovus zhiedus (blogai suprojektavo) ar ka ten i korolu motorus. Jei viskas taip paprasta - kaip chia taip galejo nutikti? |
speju kad todel jog labai taupe metala ir dar gavo kazkur pigesnio plieno.
siuo metu retas dalykas rasti gero gelezies.
arba biski blogai pasiskaiciavo self destruct laika jug visi zinome kad automobilius jie stengiasi padaryti taip kad suluztu po garantijos. tai jug pagrindinis pelno saltinis.
medziagu kokybe gana didele problema ir elektronikoje.
lygiai taip pat buvo problemu motinines gaminanciom firmom kad nusipirko blogu kondensatoriu.
| Citata: |
Sau
P.S. Smagratis apie koki kalbejo xina: |
aha, ziuriu sugalvojo apgauti mane, tai cia visai ne smagratis. ir niekas neplaukioja. |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |