Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 21, 22:32. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal žinote šiuo metu koks yra naudingiausias pasaulyje elektros variklis? Savaime aišku, kad tai turetu būti asinchroninis variklis, juk jie naudingiausi. Kokia firma jį pagamino? Kokie konstrukciniai niuansai? Gal galite ideti nuorodą? Googley nieko neradau. Radau NEMOs maziausi naudingumo reikalavimai tam tikros galios varikliams irgi idomu buvo. Kuo variklis galingesnis tuo aukshtesni reikalavimai jam skiriami galios naudingumo atzvilgiu.
Aishku kalba turetu buti apie 3f ,nes trifaziai elektros varikliai turi turi daugiau technologinių privalumų, nei vienfaziai elektros varikliai.
1. Jei imsime tos pačios galios elektros variklius, tai trifaziai varikliai yra 20-30 procentų mažesni, bei lengvasni, nei vienfaziai elektros varikliai. Taip yra dėl to kad trfaziuose elektros varikliuose galima iždėstyti apvijas taip kad jos būtų šalia viena kitos aplink rotorių, šiuo atveju magnetolaidis užima labai mažai vietos statoriuje.
2. Trifazei elektros varikliai yra efektyvesni, nei vienfaziai elektros varikliai, nes tryjų fazių magnetinis laukas geriau išnaudoja rotoriaus plieninę konstrukciją.
3. Trifaziuose varikliuose sukamasis magnetis laukas generuojamas be papildomų technologijų, todėl yra efektyvesnis. Vienfaziams elektros varikliams reikia papildomų grandinių, kurios sudarytų sukamąjį magnetinį lauką.
4. Kai perduodama tam tikra galia, trifazės grandinės naudoja mažesnio skersmens laidininkus, nei vienfazės grandinės.
Gal žinote šiuo metu koks yra naudingiausias pasaulyje elektros variklis? Savaime aišku, kad tai turetu būti asinchroninis variklis, juk jie naudingiausi. Kokia firma jį pagamino?
is kur ištraukei kad asinchroniniai?
bent įsivaizduoji kaip veikia variklis?
didziausia NK turi sinchroninis variklis su nuolatiniu magnetu arba bent jau paprastas sinchroninis.
variklije su elektriniu zadinimu puse nuostoliu bus rotoriuje puse statoriuje.
jei elektrini zadinima keičiame i nuolatini magneta iskart panaikiname puse nuostoliu.
asinchroninis variklis dar blogiau, jam sadinimas i rotoriu perduodamas kaip transformatoriumi is statoriaus apvijos. todel nuostoliai dar didesni.
praktiskai betkoks variklis gali turetu neribota NK prie atitinkamu salygu. 1 sakykime kad guoliai sukuria labai maza pasipriesinima kurio galime nevertinti
2. variklis dirba mazu greiciu ir mazu galingumu
tokiu atveju NK bus labai didelis betkuriam varikliui.
del trifazio privalumu tai ten nesamone, niekuo jis uz vienfazis ne geresnis jei neskaitant pagrindinio privalumo, vienfazis pats nepradeda suktis
(sakyciau gana rimtas trukumas )
bet kai jau pradeda tai nuekuo nenusiledzia trifziui varikliui.
Yra daug rusiu el. varikliu, todel kiekvienam gyvenimo atvejui naudojami vis kitokie pvz. juk nedesi i kampini slifuokli trifazio variklio.
Del trifaziu, kuo plonesnis laminatas (mazau nuostuoliu del sukuriniu sroviu), kuo mazesni metalo histerizes (permagnetinimo) nuostuoliai, kuo mazesnis tarpas tarp statoriaus ir rotoriaus, kuo mazesne laidininku varza tuo variklis turi geresni nk, viskas paprasta. Del firmu negaliu nieko pasakyti, parametrai buna surasyti ant variklio.
5. Trifaziai varikliai turi mažiau dalių kurios susidėvi, todėl tarnauja ilgiau.
6. Dažnai vienfazių variklių kaina yra didesnė, nei trifazių variklių.
7. Trifazių variklių reversavimas yra daug paprastesnis.
kokios kliutys nesuprantu padaryti shlifuokli su asinchroniniu 3f varikliu a? Ar bent pats zinai? Ash tai zinau kokios kliutys yra, bet tos kliutys nieko bemdro su variklio naudingumo koeficiantu neturi, nei su jo svoriu, nei su jo kaina. Krc dar daug mokytis kashkam reikia.
kokios kliutys nesuprantu padaryti shlifuokli su asinchroniniu 3f varikliu a? Ar bent pats zinai? Ash tai zinau kokios kliutys yra, bet tos kliutys nieko bemdro su variklio naudingumo koeficiantu neturi, nei su jo svoriu, nei su jo kaina. Krc dar daug mokytis kashkam reikia.
tu nepakeltum to slifuuoklio su 3tfaziu asinchroniniu varikliu kurio galingumas bent 1kW
O greitis(apsisukimu skaicius) tas pats butu jei trifaze bulgarke lyginti su vienfaze, kurioje kolektorinis variklis ir abiejos mazdaug tos pacios galios ?