Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 29, 22:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Klausyk art 64 ar kiek tu ten, kai pats ismoksi normaliai dirbt jei isvis kada ismoksi ir sumokesi kruva pinigu uz tuos irenginius, kurie crashus trina ir, epromus programuoja ir kitus, issiaiskinsi kaip jie veikia tada ir galesi sneket, o dabar kol nieko nesupranti geriau rinkis informacija ir domekis kas kaip veikia. Uzeik i oficialu volksvageno saita ross tech susirask ir pasiskaityk kodel tam arbagu taip atsitiko ir suprasi, kad nei tas zmogus kuris signoka dejo, nei tie aparatai su kuriais crashas trinamas cia niekuo deti.
Klausyk,elektraauto,ar kaip tu ten,savo klientams kabink makaronus ir siuntinek juos skaityti "Ross tech".Ten Ross tech'e gal net nezino,kad be ju zinios perrasinejami epromai-tikrai nepagirtu.As susidariau savo nuomone apie pagyvenusia SRS ir nesiruosiu kolkas jos keisti.Buvo daug atveju,kai SRS nesuveike,o mano kaimynui buvo priesingas atvejis-issove 3 Golfe sedyne vaziuojant lygiame kelyje be priezasties ir zmogus vos nepadare avarijos,Pasakojo,efektas nerealus.Skaiciau ,buvo ,kad uzmušė vaikus tos pagalves,taip pat skaiciau,kad ukrainietis bilinejosi del neissovusios pagalves naujoje Volvo su imone-zodziu,nori suzinoti ar ji veikia,pilk i siena ,tada suzinosi.Negaliu tvirtinti ,kad perrasymas turi tos itakos,bet ir neatmetu.As ten ir buvau prirases,kad pagaliau ir sensta viskas(pasiziurek)Rasai,kaip pižonas,tai ir atsakau pižoniškai.
Yra ta sistema-gerai,tegul buna,sugedo-nežinau ar verta leisti didelius pinigus už perrašyma ir gauti abejotinos kokybes produkta.
Gerai, snekam paprasciau: Pagal gamintoja, jeigu yra crashdata, tai automatishkai keiciam srs moduli (nauju), pagalves, itempejus (naujus), prikoduojam ish naujo ir tada pasakom kaina ir pasakom, kad kitaip negalima daryt, taip gamintojas reikalauja. Spekit, kiek jis sumokes ir kur jus pasius ir ar neatvaziuos paskui pasakyt, kad nuvaziavo i toki ir toki garaza ir ten uz 50Lt viska sutvarke, "o tu jeigu nemoki, neapsiimk". Tokia realybe. Darom taip, kaip klientas nori.
Gerai jei dar tą eeprom išeina perrašyti nieko neišlitavus,bet,jei buvo kažkas išlituota,tai mano abejonės dar labiau sustiprėja.Nors ir jei nelituota,paklauskim gamintojo,neabejoju,kad sakys,jog turi itakos SRS blogam darbui eeprom perrašymas ir dar primintų,kad rizikuojate užsitraukti baudžiamąją atsakomybę,susiklosčius tam tikrom aplinkybėm(pvz.,nukentėjo žmonės).Pats perrašymas irgi -nelegalus,neteisėtas veiksmas.
Gerai jei dar tą eeprom išeina perrašyti nieko neišlitavus,bet,jei buvo kažkas išlituota,tai mano abejonės dar labiau sustiprėja.Nors ir jei nelituota,paklauskim gamintojo,neabejoju,kad sakys,jog turi itakos SRS blogam darbui eeprom perrašymas ir dar primintų,kad rizikuojate užsitraukti baudžiamąją atsakomybę,susiklosčius tam tikrom aplinkybėm(pvz.,nukentėjo žmonės).Pats perrašymas irgi -nelegalus,neteisėtas veiksmas.
Gamintojas visada pasakys, kad reikia keisti visus SRS modulius po avarijos, nes jis nenori prisiimti atsakomybes avarijos atveju, kai nukencia zmones, o is ko tu pareikalautum zalos atlyginimo, kai nuperki auto, kuria tvarke perpardavinetojai, ir manau neraikia aiskint, kad jie suinteresuoti padaryti kuo pigesni varianta, puse i LT parvarytu auto vazineja su issovusiais airbag'ais ir jie antra karta tikrai nesaus, nes ten vietoj ju jau pakabintos varzos ir t.t.. Pabandyk is perekupo pareikalaut zalos atlyginimo uz tai kad neissove AIRBAG, manau nereikia aiskint kur jis tave pasius. Taigi nereikia moralizuot, kad taip daryti negalima, tik paprasciausiai reikia paaiskint zmogui apie pasekmes, kad tas airbag nesuveiks, o del islitavimo, tai kiek zinau, ten nereikia nieko islituot, kaip tik atvirksciai nukepa takelis bloke ir ji reikia sulipdyt atgal.
manau visi sitie dalykai baigtusi kai lietuvis pradetu moketi uz kokybe. siandien dienai lietuviams reikia pigiu bet labai geru masinu. tokias pardavejai ir siulo. tam paciam salone "tuscias kibiras" kainuoja per pus pigiau.
manau visi sitie dalykai baigtusi kai lietuvis pradetu moketi uz kokybe. siandien dienai lietuviams reikia pigiu bet labai geru masinu. tokias pardavejai ir siulo. tam paciam salone "tuscias kibiras" kainuoja per pus pigiau.
Yra pasitaike ir normaliu klientu. Atvaziavo zmogus, sako va, 3 men. vazinejau, o dabar airbag dega. Praskanuojam, randam keleivio dirzo itempeja, ishardom, randam nutraukta varza, nes ilga laika lietesi prie dirzo ir nutruko, ardom toliau, randam ir vairuotojo dirze ir abiejuose priekiniuose. Paklausiu, ka daryt, nes jie nesuveiks, bet lempute galim pagesint. jis liepia palaukt, nieko nedaryt, atvaziuoja po 2 val. ir atsiveza visus sveikus airbagus, itempejus ir srs moduli. Kai viska padarom, pasake, kad mashina dukrai pirko, o ji kazkada buvo i avarija papuolusi, jo zodziais, isgelbejo airbag'ai. Vat kada ateina supratimas.
Sakykim tvarkingai islituoju EEPROM, nuperku nauja ir is kito, tokio paties srs kompo perrasau duomenis. Patiksinu vizualiai visus bitus ir ilituoju atgal. Kas keiciasi? Deja kol kas nera statistikos, rodancios kokiu santykiu suveikia/nesuveikia srs su istrintu crash ir "sveiki".
Bet kuriuo atveju saugumas yra svarbiausia. Taciau nagrinejant is esmes technine/programine puse, galima drasiai teigti, kad judinant kompiuterio pele galima isvesti is rikiuotes procesoriu. Juk procesai is esmes vyksta tie patys kaip srs kompe. Technika kol kas netobula.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Čia pasiskaitinėjus apie epromų perrašymus, susidaro įspudis, kad ir klaidų nebegalima iš SRS blokų trinti. Nes klaidos irgi į epromus įsirašo. Juk tai gaunasi duomenų perrašymas eprome.
Paskutinį kartą redagavo alvako, 2008 10 05, 20:55. Redaguota 1 kartą
Visiškai sutinku su KETURI,kad elektriniai procesai visuose elektroniniuose įrenginiuose panašūs.Štai,pvz.,praejusią savaitę pradėjo kvailioti dukros PC:kartais neužsikrauna,ar tai, ziūrėk, užsikrauna ir darbo metu nulūžta.Kaltas buvo kietas diskas.Sužinojau tik pakeitęs kitu ir užinstaliavęs naujus Windows.Blogų sektorių nerodė(buvo tikrinta ir per BIOS ir Windows),programiškai lyg ir geras buvo,o kvailiuot pradėjo,kai suinstaliuota buvo prisijungimo prie interneto(per DSL) programa.Kas jam ten užėjo-biesas žino.
Vat,lygiai taip pat SRS procesoriuje ims ir pradės "dreifuoti" kokio nors atsakingo elemeto parametrai procesoriuje ar kad ir tame pačiame eeprom.
Sakysit,mistika...gal,bet tokie įvykiai vyksta.Ir teisybę tokiais atvejais sunku rasti ir atsakomybės purtosi visi.Pvz.tas mano kaimynas bandė draudime ieškoti teisybės(mašina buvo KASKO drausta-sugadinta sėdynė,stiklą ,atrodo,buvo įskelęs įvykio metu).Pasiūlė jam už savo pinigus atlikti ekspertizę ,išsiusti SRS pas vokiečius.To jis nepadarė suabejojęs sėkme.Gal ir senatis suvaidino ka nors(auto 8 metai tada buvo).Aš pats 2 k.nemalonumų su tom lemputėm turėjęs:apie vieną k. jau pasakojau-teko sumoketi klientui,o kitą k. klaidų nerodė,o SRS lempa degė,ištrynus -tas pats,nieko nepadėjo.Lemputė užsidegė po prisijungimo su VAGCOM.
Auto Audi 80 B4 1994m kartais nesuveikia elektrinis langų atidarymas (tuo pačiu metu neveikia ir stoglangio atidarymas). Ieškant gedimo matyt prisižaidžiau. Buvo įjungtas degimas ir tikrinau saugiklius. Po šios procedūros, dabar airbag lemputė užgęsta po 2,5-3min. Kokie bus pasiūlymai atstatyti normalų airbag veikimą?
Auto Audi 80 B4 1994m kartais nesuveikia elektrinis langų atidarymas (tuo pačiu metu neveikia ir stoglangio atidarymas). Ieškant gedimo matyt prisižaidžiau. Buvo įjungtas degimas ir tikrinau saugiklius. Po šios procedūros, dabar airbag lemputė užgęsta po 2,5-3min. Kokie bus pasiūlymai atstatyti normalų airbag veikimą?
Nusiskanuot ir ištrint klaidas
_________________ Jei reikia privačiai - privatas.
Gal kas pasidalins patirtimi, ka reikia padaryti, kai issauta pagalve. Kazkaip vietoj jos ideda varza, istrina klaida ir kompas varza supranta kaip pagalve. Ar taip tikai yra?
Gal kas pasidalins patirtimi, ka reikia padaryti, kai issauta pagalve. Kazkaip vietoj jos ideda varza, istrina klaida ir kompas varza supranta kaip pagalve. Ar taip tikai yra?
Taip. Vietoj airbago kabini varžą, iš kompo trini ne vien klaidas, bet ir crash'ą, kurio su paprastu skeneriu neištrinsi.
_________________ Jei reikia privačiai - privatas.