|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 01, 19:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autotiuningas » vietj originalios turbinos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 04, 15:17 |
|
|
|
nusprogo turbina,vietoj jos galvoju konstruot elektrine. Ji is bmv, tik nzn kam ji buvo skirta, bet pabandziau- nebloga vejeli sukelia. Gal to vejelio uztektu 2,2 motorui? Labai dekingas busiu uz patarimus |
|
|
|
|
|
Re: vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 04, 19:45 |
|
|
|
Jons rašo: |
nusprogo turbina,vietoj jos galvoju konstruot elektrine. Ji is bmv, tik nzn kam ji buvo skirta, bet pabandziau- nebloga vejeli sukelia. Gal to vejelio uztektu 2,2 motorui? Labai dekingas busiu uz patarimus |
Ar tik ne tau sakiau, jei ne tau - pakartosiu: nieko tau GERO nepavyks sukonstruoti.
Tukstanchiai tokiu kaip tu - pabande, tukstanchiams gavosi shudas. Nori ir tu ant greblio uzhsilipti?
Fizikos - neapgausi. Jei nori i varikli pumpuot ora mechanishkai - skirk kompresoriui bent 1% nuo galios (100kw - 1kw ventiliatorius, t.y. starterio variklio galingumas, ar tikrai toki turesi?).
Sau |
|
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 04, 20:28 |
|
|
|
Nejau nera budu pakeist originala? Gaila man tu 250 litu. O be turbo maza traukos. Vadinas, reikalingas didziulis oro kiekis.Be turbo isiurbime gaunasi vakumas, tai su el. turbo gautus bent jau mazesnis vakumas, kad jau tiek daug oro reikia
Vis tiek isbandysiu. Gal reiks dvi el. turbinas det. |
|
Paskutinį kartą redagavo Jons, 2009 04 04, 21:12. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 04, 21:04 |
|
|
|
Nu jeigu 250 litu uz turbina yra daug... Prisimink patarle, kad skupas moka dvigubai. |
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 04, 21:28 |
|
|
|
Prarasi laika, pastangas ir dar kazkiek pinigu elektrines turbinos pritaikymui. Kai sudesi ir pamatysi, kad rezultatas nekoks, vel lupsi viska lauk ir pirksi tokia turbina kokia reikia uz 250 lt. Stai ir gausis mokejimas du kartus. |
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 05, 07:50 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Prarasi laika, pastangas ir dar kazkiek pinigu elektrines turbinos pritaikymui. Kai sudesi ir pamatysi, kad rezultatas nekoks, vel lupsi viska lauk ir pirksi tokia turbina kokia reikia uz 250 lt. Stai ir gausis mokejimas du kartus. |
"Nemušk žmogui per rankas", tegul daro. Bent ptirties kokios nors įgys. O tu nieko neklausyk, daryk savo. |
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 05, 18:10 |
|
|
|
Su technine dalim pats susitvarkysiu, domina tik oro kiekiai, o kas zino, bet neraso, prasyciau nerasyt kad negalima, o parasyt kodel. Man atrodo, kad el. turbo bent jau panaikintu oro filtro ir oro matuoklio pasipriesinima |
|
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 05, 21:03 |
|
|
|
Jons rašo: |
Su technine dalim pats susitvarkysiu, domina tik oro kiekiai, o kas zino, bet neraso, prasyciau nerasyt kad negalima, o parasyt kodel. Man atrodo, kad el. turbo bent jau panaikintu oro filtro ir oro matuoklio pasipriesinima |
O tu nepamastei, kad prie aukshtesniu apsuku tavo turbina dirbs, kaip nelabai efektyvus generatorius, o ne variklis, nes variklis nores, kad oras judetu greichiau, nei tavo "turbina" sugeba pusti.
T.y. bus elementariausias variklio galios ribotuvas (benzininiam variklyje galia tiesiogiai priklauso nuo to, kiek oro pavyksta sudeginti).
Normali turbina sukasi nuo deshimchiu tukstanchiu iki shimto su kapeikom tukstanchiu rpm.
Teorishkai kokia nors elektrine fignia ant isiurbimo netgi matytusi dyno kreiveje kaip kox 10 ag visai "apachioje", nes jos pagalba sumazhintum vadinamaji "neigiama slegi" isiurbimo sistemoje. Bet ant maksimalios galios - turetu matytis neblogas stabdymas.
Ash esu zhaides su KKK k26'a turbina nepajungta i isiurbima varikliui (ishmetimas buvo pajungta), tai ant visai nekaltu apsuku (variklio 2-3k mazhdaug), ten toks smagus ventiliatorius gaunasi, koki ash esu mates tik galinguose elektriniuose ventiliatoriuose su galingais shepeteliniais motorais (pvz dulkiu siurbliai)...
Pasidaryk, papasakosi, koks tas jausmas ish greblio koto i kakta gaut , ypach tada, kai visas svietas aplink tau sako, kad gausi . Ne tu pirmas, ne tu paskutinis.
Kas del oro srauto paprasta - 1000rpm - 18 litru oro per sekunde su 2.2 motoru atmosferiniam rezhime. T.y. 38 cfm, kas prilygsta elementariam CPU ventiliatoriui. Atrodytu viskas puiku, tik vat tas variklis ir taip ora siurbia, ir vakuumas kolektoriuje gaunasi del to, kad isiurbimo traktas stabdo, reishkia tavo ventiliatorius tures stumti ora i isiurbima. Vat chia prasideda bajeriai - stumdami ora ventiliatoriai paprastai praranda labai daug savo efektyvumo.
Reziumuojant - geriau imti shalta ora ir padavineti i ji kokiu vamzdzhiu link tikrojo isiurbimo, nei uzhkimshti isiurbima neaishkios paskirties elektro varikliais.
O jei reikia ish tikro pusti ora - tai kaip minejau - galingumai kiti:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_knight_turbo_electric_supercharger/index.html
Sau
P.S. Yra toks pasakymas "Kvailiai mokosi ish savu klaidu, protingi ish svetimu, o idijotai nesimoko niekad". Pamastyk priesh atrasdamas dvirati. |
|
Paskutinį kartą redagavo kwlw, 2009 04 06, 13:38. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 06, 08:02 |
|
|
|
aciu "kwlw", jau kiek daugiau supratimo turesiu. Uzkimst isiurbimo plonais vamzdeliais tikrai nenoriu, tik galvojau idet dar viena oro matuokli, o lygiagreciai el. turbo. Matuoklis tarnautu kaip atbulinis voztuvas, jei turbo pustu oro daugiau, nei reikia motorui, o jei motoras noretu daugiau- praleistu ji tiesiai is filtro. Tik matuoklis sukeltu papildoma oro pasipriesinima, lygu spiruokles, grazinancios sklende atgal, stiprumui.Bet tai, manau, kazkiek kompensuotu interkuleris.Labai idomu butu isgirst jusu nuomone.Gal reiktu keliu el. turbo, kurios isijungtu po viena, priklausomai nuo slegio sistemoje, o visos bendrai- nuo jungiklio gazo sklendes gale. Turbo reikalingas nedaznai, 200 km/h greiciu retai tevaziuodavau, tik izbandymui, o pagreitis tai kartais tikrai reikalingas |
|
|
|
|
|
|
vietj originalios turbinos |
Parašytas: 2009 04 22, 00:37 |
|
|
|
Keistas tu kazkoks Jonai... Bent pasidomek ka ta turbo daro, kam ji sukurta buvo ir pagrindinius veikimo principus isnagrinek.... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|