 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 27, 18:40. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Signalizacijos schema ir pajungimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 02 20, 16:20 |
|
|
|
Nuotolinis uzvedimas jungiamas pagal apatine schema. Is signalizacijos bloko yra trys isejimai: ACC(Accesories), ON(Degimas), Starter. valdantys tris reles, kuriu jegos kontaktai pajungti lygiagreciai spyneles kontaktams.Reliu valdymas jungiamas prie P6 jungties.
Kad sistema veiktu ji tikrina siuos dalykus:
Gear in P position - automato rezimu svirtis P padetyje, mechanines pavaru dezes rankena ant laisvo begio (reikes papildomo galinuko) valdomas minusu
Diesel car warm up light - pakaitinimo zvakiu lempute. Jungti prie lemputes minuso. Jei automobilis benzininis tiesiog jungi prie GND.
Handbrake signal - rankinio stabdzio signalas - jungi prie rankinio stabdzio galinuko. Valdomas minusu
Engine running signal - signalas, kad variklis uzsivede - jungiamas prie tachometro, tepalo lemputes, babinos pliuso
Uzvedimo sistema reikia montuoti labai atsakingai nes del neteisingo jos veikimo gali subyreti starteris, masina ivaziuoti i kaimyno tvora ir kiti nemalonus bei brangiai kainuojantys dalykai. Turi buti sujungti VISI galinukai, davikliai ir periodiskai patikrinamia ar viskas teisingai veikia.
Del blokavimo, jei nera dar vienos schemos reiktu ziureti ka isduoda 3 (baltas su zaliu) ir 4 (baltas su juodu) laidai. Greiciausiai jie ijungiant ir isjungiant signalizacija isduoda neigiama impulsa GND atzvilgiu. Siais impulsais valdoma dvipozicine rele. Jos jegos kontaktai jungiami i blokavimo grandine. |
|
|
|
|
 |
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 02 20, 20:56 |
|
|
|
dar yra keletas neaiskiu laidu pvz is fiskes P1 - pilkas 2 laidas(running indictor), 8 laidas (Footbrake signal) ir is P2 fiskes 6 pilkas su juodu( external trigger), 3 juodas su baltu (Disarm oem alarm) ir 4 baltas su juodu ( arm oem alarm) |
|
|
|
|
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 02 20, 21:29 |
|
|
|
Running greiciausiai yra isejimas rodantis, kad variklis jau uzvestas. Galima prijungti sviesos dioda.
Footbrake signal - signalas nuo kojinio stabdzio. Galima jungti nuo pedalo galinuko arba nuo stabdziu lempos. Valdomas pliusu
externel triger gali buti skirtas arba papildomiems prietaisams valdyti. Arba signalizacijos ijungimui, isjungimui slaptu mygtuku. Neparasyta ar tai input ar output. Jei veiks be jo, nejunk niekur.
Del 3 ir 4 jau rasiau.
Jei turi aprasyma, ten viskas turi buti smulkiau paaiskinta. Vien is uzuominu sunku kazka isburti. |
|
|
|
|
 |
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 02 20, 22:05 |
|
|
|
aprasyme raso kad 6 pilkas su juodu- external start (-) trigger input ir cia aprasymas ( External start engine trigger signal,if this line has a longer than 500ms negative pulse signal,the system will disarm the car and begin remote start processing if has another signal,the remote start will stop and back to arm state,3-juodas su baltu(cia is p2 fiskes) Disarm OEM security output ( Disarm the Oem security system output negative(max output 500ma) before the remote start this line will output 1 seconds negative pulse to disarm the Oem security system). Ir 4- baltas su juodu ARM Oem security output (Arm the OEM security system,output negative( Max output 500ma),after the remote start finish,this line will output 0,25s negative pulse before the locking door signal,and then output another 0,125s negative pulse to arm the OEM security system). |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 02 21, 01:29 |
|
|
|
Apytiksliai isversiu:
External start engine trigger signal,if this line has a longer than 500ms negative pulse signal,the system will disarm the car and begin remote start processing if has another signal,the remote start will stop and back to arm state
Variklio paleidimo isorinis trigeris. Jei siuo laidu bus paduotas ilgesnis negu 500 ms neigiamas impulsas, sistema atjungs automobilio apsauga ir prades variklio paleidima, jei bus kitoks signalas, variklio paleidimas bus nutrauktas ir sistema gris i apsaugos busena.
Disarm OEM security output ( Disarm the Oem security system output negative(max output 500ma) before the remote start this line will output 1 seconds negative pulse to disarm the Oem security system)
Gamyklines apsaugos sistemos atjungimo signalo isejimas (max apkrova 500 mA). Pries variklio paleidima sistema siuo laidu siuncia neigiama 1 s neigiama impulsa, skirta atjungti gamykline apsaugos sistema
ARM Oem security output (Arm the OEM security system,output negative( Max output 500ma),after the remote start finish,this line will output 0,25s negative pulse before the locking door signal,and then output another 0,125s negative pulse to arm the OEM security system)
Gamyklines apsaugos sistemos ijungimo signalo isejimas (max apkrova 500 mA). Po variklio paleidimo sistema siuo laidu siuncia neigiama 0.25s neigiama impulsa, pries uzrakindama duris, po to siuncia kita 0.125 s neigiama impulsa skirta ijungti gamykline apsaugos sistema |
|
|
|
|
 |
 |
Signalizacijos schema ir pajungimas |
Parašytas: 2009 11 25, 18:18 |
|
|
|
sveiki..prie to pacio ir as uzduosiu keleta klausimeliu...
1) kaip isspresti beda jei tokio isejimo kaip "Diesel car warm up light" (kalbu apie signalizacijos isejimus) nepakaitinus zvakiu nieko gero nebus...nezinau ar cia itema bet gal tas ACC yra tai?nes manuale nurodyta kad jungiasi tarp spineles ir Inside circuit??
2)"Start sensing connect" jungiasi prie tachometro pliuso?(neisivaizduoju kaip jis ten veikia)pas mane nurodyta kad jungiasi prie aukstos ytampos...ar tikrai sueijs jungiant prie tachimetro?
3) Ar europinei masinai bereikia jungti ta "footbrake" kaip yra rankiniai stabdziai ir kokia tada jo paskirtis?
4)Dar buvote snekeje apie mechanins greiciu dezes laisvo begio nustatyma(stebejima). Kaip ir ka reikia padaryti kad tai igyvendinti?
pradziai tiek aciu uz atsakymus |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |