Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 18, 04:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
situacija tokia variklis afn auto 1998 metu valgo an gero kelio 7 ltr kuro. darant diagnostika jojiu klaidu nerodo. kas gali buti?
pries tai turejau toki pat passat rijo vos 4,5 ltr. is anksto dekui uz pamastymus
kodel galvojat, kad jei klaidu nerodo, tai jau viskas OK. Yra dar it toks dalykas kaip kompresija, voztuvu darbas ir panasiai. Be elektrines dalies, kiekvienas auto turi dar ir mechanine. Ir jei nuvaziavai pas diagnosta su aiskia problema, tai jis ir turejo patikrinti viska, o ne tik kompa ziureti. Fiskes sujungti ir desimtmeciai moka
_________________ Ne viskas taip baisu, kaip mes rašom...
uzmiestyje 90 vaziuojant
dirba normaliai kuriasi gerai siaip atrodo viskas ok bet... matuokle rogytu manau darant diagnostika
turejau golfa neseniai su nusprogusia matuokle kaidu nebuvo nes matuokle veike tik kokius 5% del to manau ir nemeta klaidos bet pakeiciau kita ir viskas perfekt.
beje ten su measuring blocks surask ir paziurek "injected quantity" prie laisvo, turetu buti tarp 3-8 mg/h.
pasijunk kompa ir papusk su fenu i matuokle ir pamatisi kaip pašoka kreive o ta nusprogus truputeli sujuda ir viskas cia vienas is budu kaip galima patikrint turejau dar viena matuokle bet ji rode per daug aukšta kerive liginant su variklio apsukom variklis taip pat neturejo traukos na as turiu savas technologijas kaip patikrinti gal jus tikrinat ir kitais metodais svarbu kad surandat gedima. sekmes.
pasijunk kompa ir papusk su fenu i matuokle ir pamatisi kaip pašoka kreive o ta nusprogus truputeli sujuda ir viskas cia vienas is budu kaip galima patikrint
Senas ir geras budas. Ypac tinkamas kai dirbi mazoje patalpoje (nereikia uzvedineti variklio). Manes taip pat dar nei vieno karto nenuvyle
_________________ Ne viskas taip baisu, kaip mes rašom...
beje ten su measuring blocks surask ir paziurek "injected quantity" prie laisvo, turetu buti tarp 3-8 mg/h.
pasijunk kompa ir papusk su fenu i matuokle ir pamatisi kaip pašoka kreive o ta nusprogus truputeli sujuda ir viskas cia vienas is budu kaip galima patikrint turejau dar viena matuokle bet ji rode per daug aukšta kerive liginant su variklio apsukom variklis taip pat neturejo traukos na as turiu savas technologijas kaip patikrinti gal jus tikrinat ir kitais metodais svarbu kad surandat gedima. sekmes.
beje ten su measuring blocks surask ir paziurek "injected quantity" prie laisvo, turetu buti tarp 3-8 mg/h.
pasijunk kompa ir papusk su fenu i matuokle ir pamatisi kaip pašoka kreive o ta nusprogus truputeli sujuda ir viskas cia vienas is budu kaip galima patikrint turejau dar viena matuokle bet ji rode per daug aukšta kerive liginant su variklio apsukom variklis taip pat neturejo traukos na as turiu savas technologijas kaip patikrinti gal jus tikrinat ir kitais metodais svarbu kad surandat gedima. sekmes.
injected quantity rodo 4,4 mg/h
oro srauto matuokle fenu papuciau ir osciloskopo kreive pakilo iki virsaus tad oro srauto matuokle irgi manau irgi gera.
ar negali buti kad keiciant dirzeli butu netiksliai pastatyta per 1 danti?