 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 08:35. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Dviratis su automatine pavaru deze.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
Dviratis su automatine pavaru deze. |
Parašytas: 2008 11 08, 14:16 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
| Na na, pasiziurek perdavimo laipsnius ir dar karta pagalvok, kodel sunkiausiai minti esant auksciausiai pavarai, o lengviausia - zemiausiai |
Ups, susimaisiau... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Dviratis su automatine pavaru deze. |
Parašytas: 2008 11 08, 16:23 |
|
|
|
|
| lithas1 rašo: |
| Gal dėl to, kad dažniau genda, sukiau tept, valyt ir taisyt, plius brangiau kainuoja? |
Tai kad visiškai negenda.. Kažkada dirbau dviračių dirbtuvėse - atveždavo 10m ir senesniu dviračius su vidinėmis pavaromis - visas sukleręs, absoliučiai visus guolius keisti reikia - bet vidinės pavaros vis dar puikiai veikia. Ir nieko ten nereikia tepti, visiškai jokios priežiūros. O su išorinėm tai vienos bėdos - grandinę keisti kas 1500km (grubiai 1 sezonas), kuri kainuoja ~60 Lt (normali).. Žvaigždes taip pat reikia keisti kas ~4000km (100 Lt). O dar tos pavaros amžinai išsiderina, nesijungia normaliai (ypač su sena grandine).
| Digix rašo: |
| circuit rašo: |
| Be kompromisų geriausias sprendimas: NuVinci stebulė. Kitą savaitę jau važinėsiu su tokia. |
buvo aprašyta kažkas panašaus jau sename "jaunojo tecniko" žurnale.
rusai kaip visada gyresi kad viskas puikiai dirba tik niekas kaip nepanaudojo tada taip ir dabar pamiršo.
o galimu konstrukciniu variantu gana daug.
isvis tokiu isradimu gana daug ura, bet jie taip ir pamirstami pirmiau nei kas nors speja panaudoti, o tada vel nauji isradejai juos israda ir vel paskelbia. |
"Kažkas panašaus", bet ne tai. Taip, variantų daug. Padaro ir su grandinėm, ir su V diržais... Bet šratai kol kas yra vieninelė dviračiui tinkanti technologija, kuri, beje, jau sparčiai plinta komforto klasės dviračiuose. Žinoma ne lietuvoje, nes čia kaip visuomet atsilikęs kraštas.
Tokios pavaros nepopuliarios, nes viena stebulė kainuoja nuo 500 Lt. Maniškė NuVinci kainavo 1000 Lt (užsienyje). Šitam bananų krašte dažniausiai visas dviratis nekainuoja 500 Lt. Va tau ir atsakymas kodėl jos nepaplitusios. Vokietijoj, tarp kitko, vidinės pavaros labai populiarios. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Dviratis su automatine pavaru deze. |
Parašytas: 2008 11 08, 17:27 |
|
|
|
|
va rusiskas variantas apie kuri buvo aprasyta
http://www.youtube.com/watch?v=MyAq-RZyTBo&feature=related
is esmes skirtumas nedidelis tik ten nebe sratai o tokie apvalus diskai
kazkokiu stebuklu nepadarysi vistiek gausis panasiai.
o del kainos tai pasiklausius to lenino kalbos tono apie sviesu rytoju su nuvinci pavarom atrodo nujauciu kodel kaina tokia didele.
vidines pavaros gerai, bet deja jos biski nepatvarios.nekaip reaguoja i kankinimus ir nepadoru elgesi su jomis. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Dviratis su automatine pavaru deze. |
Parašytas: 2008 11 08, 17:56 |
|
|
|
|
Tas rusiškas variantas dėl savo konstrukcijos dviračiui neypatingai tinkamas. Nors, gerai pasistengus gal ir eitų sukišti į stebulę, bet ji būtų gerokai didesnė. Taipogi NuVinci stebulėje tie šratai suspausti gana didele jėga, taigi rusiško varianto atveju ir vėl būtų konstrukcinis iššūkis.
Dėl vidinių pavarų nepatvarumo susidariusi nuomonė yra nepagrįsta. Rimtame sporte jos nenaudojamos dėl savo svorio - prisideda kilogramas ar du. NuVinci stebulė sveria netgi 4kg (+2.5kg lyginant su standartine sistema). O ir tie patys rimti sportininkai grandines keičia labai dažnai, plauna specialiais plovikliais ir pan. - tai irgi kainuoja nemažus pinigus.
Pasidomėk "Rohloff" stebulėm - į vidų sukišta netgi 14 pavarų. Pačiam neteko susidurti, bet skelbiama, kad ji skirta didelėms apkrovoms.
Grįžtant prie temos apie automatines pavaras: TOKIOS SISTEMOS EGZISTUOJA. Netgi to paties Shimano sistema gaminama. Žinoma, pritaikyta vidinėms pavaroms, maitinama akumuliatoriumi. Pačiam su tokia neteko važiuoti, bet draugas pasakojo, kad jausmas labai malonus.
Dėl automatinių pavarų reikalingumo: mano vienas iš dviračių dabar varomas elektra. Variklis suka grandinę, todėl teisingas pavarų junginėjimas labai aktualus. Iš variklio garso gan sunku nuspėti jo apsukas, taigi pataikyti į tinkamą pavarą gana sunku, tas junginėjimas užima daug laiko ir žymiai pailginamas bėgėjimosi laikas. Savo dviračiui darysiu automatines pavaras, kad variklis dirbtų didžiausio naudingumo koeficiento sūkių ribose. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Dviratis su automatine pavaru deze. |
Parašytas: 2008 11 08, 21:25 |
|
|
|
|
Kaimynas sklepe turi dvirati su kardanu xD. Ten taip suprast reik, kad nera grandines xD. Reiks kada foto paimt  |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |