Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 12 23, 18:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Įvairūs » Kas stabdo labiau ?
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 67
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Kas stabdo labiau ? (dviratyje)
Kas stabdo labiau ? (dviratyje)
Priekinis ratas
76%
 76%  [ 23 ]
Galinis ratas
16%
 16%  [ 5 ]
Abu vienodai
6%
 6%  [ 2 ]
Iš viso balsų : 30
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 00:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnt
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix,nesuprantu,ko tu taip uzsispyrei Smile
Infos siuom klausimu-pilnas netas
Ir bet kuris daugiau patyres vadyla tau pasakys,kad uzsiblokavus galiniams ratams,masina uznes
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 01:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
gnt rašo:
Digix,nesuprantu,ko tu taip uzsispyrei Smile
Infos siuom klausimu-pilnas netas
Ir bet kuris daugiau patyres vadyla tau pasakys,kad uzsiblokavus galiniams ratams,masina uznes


matai, toks teiginys nesiderina su fizikos teorija, jei stabdai preikiniais turi uzsisukti. jei uzpakaliniais tada VISADA isliksi stabilus.

jei užsiblokavimas tai slydimas tada tai kitas reikalas nes tada viskas atbulai tai reiskia kad tokiu atveju butent stabdai preikiniais o uzpakaliniai slysta kur nori.
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 11:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
cipolinas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
priekis priekis ir tik priekis... bl visi susimetam po pidisetke nuperkam ziguulia koki priplakam biski priekinius vamzdzius kad prie efektyvumas nezmoniskai sumazetu ir ziuresim kaip ten digix'as vazines su juom
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 12:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
cipolinas rašo:
priekis priekis ir tik priekis... bl visi susimetam po pidisetke nuperkam ziguulia koki priplakam biski priekinius vamzdzius kad prie efektyvumas nezmoniskai sumazetu ir ziuresim kaip ten digix'as vazines su juom


vazineciau normaliai, nebent avarinese situacijose butu problemu

beje ar tu tikrai perkaitei ta kad as irgi iskarto rasaiu kad priekinis stabdo stipriau nei galinis?
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 17:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Bet jau kai kurie veikėjai kliedi tokias nesąmones, kad net nebesivarginau skaityti toliau nuo pirmo puslapio pabaigos. Nesuprantu, ant kiek bukai reikia mastyti kad nesuprasti tokio elementaraus dalyko.
Jei dar kas nors neįsikirto - visose transporto priemonėse stabdant priekiniai stabdžiai patiria žymiai didesnes apkrovas nei galiniai.
Normaliame MTB stiliaus dviratyje (skiriasi svorio centras) galiniai stabdžiai atlieka tik apie 10-15% viso stabdymo darbo.
Dėl to tiek automobiliuose, tiek ir dviračiuose priekinių stabdžių diskas daromas didesnis.

Pvz.: mano dviračio priekiniai stabdžiai - diskiniai, hidrauliniai. Galiniai - paprasti V-brake.
Gale pilnai pakanka tradicinių V-brake, nes ten stabdymo jėgos praktiškai nėra, kiek stipriau paspaudus padanga iškart slysta, kas yra labai nesaugu. Kaip žinia, bet kokioje ratuotoje transporto priemonėje užblokavus ratą, transporto priemonė ima suktis kol tas užblokuotas ratas atsiduria priekyje. Dviračio atveju pasekmės būna kiek skaudesnės.
Iš tikro tai galinių stabdžių praktiškai iš vis nenaudoju, tik posūkiuose prilaikau dėl balanso.

Kai kurie neišprusę veikėjai priekiu nestabdo, nes kažkodėl bijo "persiversti", nors iš jų technika dažniausiai net neįgali pakelti galinį ratą. Nežinau į kokią isteriją reikia pulti kad apsiverstum... Pats visada stabdau tik vienu pirštu ir galinis ratas lengvai kyla, tačiau balansuodamas stabdymo jėgą sugebu neapsiversti. Pavyzdžiui, galiu leistis nuo stataus kalno taip balansuodamas stabdymo jėgą, kad galinis ratas bus pakilęs ore, o aš važiuosiu tik ant priekinio.
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 18:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ERROR
Administracija
Administracija
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Tai ar ne geriau tada tau su vienračiu važinėt?
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 20:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
taskas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra

_________________
Boo!
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 20:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Osas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
taskas rašo:
isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra

"Šeštadienis" siuo klausimu gali atsakyt
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 20:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Šeštadienis
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
taskas rašo:
isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra


Kalnų vienaračiai turi stabdžius, o užkirtus tiesiog skrendi Smile

Pagrinde nereikalingas dalykas vienaračiams, pilnai užtenka žmogaus svorio, kad nuo maksimalaus iki 0 greičio sustotum per vieną rato apsukimą. Dviračiai taip nesugeba Smile

Smulkiau apie vienaračius - PM arba atskiroje temoje.

Reklama: www.unike.org
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 21:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
xina
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi.
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 02, 23:58 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
cipolinas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
xina rašo:
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi.

lengvieji kai kurie turi reguliatoriu apie kury jau buvau uzsimines, kad pakrovus masina galas butu stabdomas labiau nei nepakrautos. bet krovininiu automobiliu galas visvien nestipresnis uz prieki.. pvz jumper/boxer/ducato (visi vienodi tik kito gamintojo) priekis ant stendo sieke 5kN, galas kaip kada nesiekia netgi 3kN
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 03, 00:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
taskas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Matyt zmogus apie vilkikus ir C kategorijos tarnsporto priemones snekejo

_________________
Boo!
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 03, 00:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:

Kai kurie neišprusę veikėjai priekiu nestabdo, nes kažkodėl bijo "persiversti", nors iš jų technika dažniausiai net neįgali pakelti galinį ratą. Nežinau į kokią isteriją reikia pulti kad apsiverstum... Pats visada stabdau tik vienu pirštu ir galinis ratas lengvai kyla, tačiau balansuodamas stabdymo jėgą sugebu neapsiversti. Pavyzdžiui, galiu leistis nuo stataus kalno taip balansuodamas stabdymo jėgą, kad galinis ratas bus pakilęs ore, o aš važiuosiu tik ant priekinio.


lygiame kelyje nepersiversi, bet vaziuodamas nuo stataus kalno tai gali.
aisku napsiverti, bet gali i kelnes prikakoti pajutes kad uzpakalinis ratas kyla.
man taip ivyko gerai kas salia tureklai buvo tai turejau kur isikabinti.
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 03, 09:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
xina
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
cipolinas rašo:
xina rašo:
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi.

lengvieji kai kurie turi reguliatoriu apie kury jau buvau uzsimines, kad pakrovus masina galas butu stabdomas labiau nei nepakrautos. bet krovininiu automobiliu galas visvien nestipresnis uz prieki.. pvz jumper/boxer/ducato (visi vienodi tik kito gamintojo) priekis ant stendo sieke 5kN, galas kaip kada nesiekia netgi 3kN
Tavo minėtų varikliai ir kabinos išnešti į priekį, tai bet kuriuo atveju priekinės ašies apkrova didelė, o pažiūrėk į GAZ, ZIL markes ir pamatysi, kad priekiniai stabdžiai gerokai silpnesni. Norėjau tai ir pasakyti, kad tas priklauso nuo apkrovos ant ašies.
 Kas stabdo labiau ?
PranešimasParašytas: 2008 11 03, 10:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
lygiame kelyje nepersiversi, bet vaziuodamas nuo stataus kalno tai gali.
aisku napsiverti, bet gali i kelnes prikakoti pajutes kad uzpakalinis ratas kyla.
man taip ivyko gerai kas salia tureklai buvo tai turejau kur isikabinti.

Kuo statesnis kalnas, tuo mažiau įtakos galiniai stabdžiai turi - visas svorio centras priekyje. Leidžiantis nuo labai stataus kalno paprastai svorį permetu į galą, t.y. užpakalį laikau už sėdynės, virš galinio rato. Bet čia kalba eina apie 45° ir didesnio pasvyrimo nuokalnes.
Kas dėl "pridarymo į kelnes", tai žinoma kad nesmagu kai ratas neplanuotai kyla. Todėl ir yra svarbu išmokti gerai valdyti transporto priemonę, kad tokių netikėtų "staigmenų" nebūtų. Transporto priemonę reikia jausti ir balansuoti stabdžiais.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama