 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 18:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Kas stabdo labiau ?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? (dviratyje) |
| Kas stabdo labiau ? (dviratyje) |
| Priekinis ratas |
|
76% |
[ 23 ] |
| Galinis ratas |
|
16% |
[ 5 ] |
| Abu vienodai |
|
6% |
[ 2 ] |
|
| Iš viso balsų : 30 |
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 00:37 |
|
|
|
|
Digix,nesuprantu,ko tu taip uzsispyrei
Infos siuom klausimu-pilnas netas
Ir bet kuris daugiau patyres vadyla tau pasakys,kad uzsiblokavus galiniams ratams,masina uznes |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 01:49 |
|
|
|
|
| gnt rašo: |
Digix,nesuprantu,ko tu taip uzsispyrei
Infos siuom klausimu-pilnas netas
Ir bet kuris daugiau patyres vadyla tau pasakys,kad uzsiblokavus galiniams ratams,masina uznes |
matai, toks teiginys nesiderina su fizikos teorija, jei stabdai preikiniais turi uzsisukti. jei uzpakaliniais tada VISADA isliksi stabilus.
jei užsiblokavimas tai slydimas tada tai kitas reikalas nes tada viskas atbulai tai reiskia kad tokiu atveju butent stabdai preikiniais o uzpakaliniai slysta kur nori. |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 11:35 |
|
|
|
|
| priekis priekis ir tik priekis... bl visi susimetam po pidisetke nuperkam ziguulia koki priplakam biski priekinius vamzdzius kad prie efektyvumas nezmoniskai sumazetu ir ziuresim kaip ten digix'as vazines su juom |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 12:45 |
|
|
|
|
| cipolinas rašo: |
| priekis priekis ir tik priekis... bl visi susimetam po pidisetke nuperkam ziguulia koki priplakam biski priekinius vamzdzius kad prie efektyvumas nezmoniskai sumazetu ir ziuresim kaip ten digix'as vazines su juom |
vazineciau normaliai, nebent avarinese situacijose butu problemu
beje ar tu tikrai perkaitei ta kad as irgi iskarto rasaiu kad priekinis stabdo stipriau nei galinis? |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 17:30 |
|
|
|
|
Bet jau kai kurie veikėjai kliedi tokias nesąmones, kad net nebesivarginau skaityti toliau nuo pirmo puslapio pabaigos. Nesuprantu, ant kiek bukai reikia mastyti kad nesuprasti tokio elementaraus dalyko.
Jei dar kas nors neįsikirto - visose transporto priemonėse stabdant priekiniai stabdžiai patiria žymiai didesnes apkrovas nei galiniai.
Normaliame MTB stiliaus dviratyje (skiriasi svorio centras) galiniai stabdžiai atlieka tik apie 10-15% viso stabdymo darbo.
Dėl to tiek automobiliuose, tiek ir dviračiuose priekinių stabdžių diskas daromas didesnis.
Pvz.: mano dviračio priekiniai stabdžiai - diskiniai, hidrauliniai. Galiniai - paprasti V-brake.
Gale pilnai pakanka tradicinių V-brake, nes ten stabdymo jėgos praktiškai nėra, kiek stipriau paspaudus padanga iškart slysta, kas yra labai nesaugu. Kaip žinia, bet kokioje ratuotoje transporto priemonėje užblokavus ratą, transporto priemonė ima suktis kol tas užblokuotas ratas atsiduria priekyje. Dviračio atveju pasekmės būna kiek skaudesnės.
Iš tikro tai galinių stabdžių praktiškai iš vis nenaudoju, tik posūkiuose prilaikau dėl balanso.
Kai kurie neišprusę veikėjai priekiu nestabdo, nes kažkodėl bijo "persiversti", nors iš jų technika dažniausiai net neįgali pakelti galinį ratą. Nežinau į kokią isteriją reikia pulti kad apsiverstum... Pats visada stabdau tik vienu pirštu ir galinis ratas lengvai kyla, tačiau balansuodamas stabdymo jėgą sugebu neapsiversti. Pavyzdžiui, galiu leistis nuo stataus kalno taip balansuodamas stabdymo jėgą, kad galinis ratas bus pakilęs ore, o aš važiuosiu tik ant priekinio. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 18:59 |
|
|
|
|
| Tai ar ne geriau tada tau su vienračiu važinėt? |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 20:16 |
|
|
|
|
| isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 20:20 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
| isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra |
"Šeštadienis" siuo klausimu gali atsakyt |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 20:36 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
| isivaizduoju kas nutinka, kai "uzkertami vienaracio stabdziai". Nors abejoju, kad jie ten yra |
Kalnų vienaračiai turi stabdžius, o užkirtus tiesiog skrendi
Pagrinde nereikalingas dalykas vienaračiams, pilnai užtenka žmogaus svorio, kad nuo maksimalaus iki 0 greičio sustotum per vieną rato apsukimą. Dviračiai taip nesugeba
Smulkiau apie vienaračius - PM arba atskiroje temoje.
Reklama: www.unike.org |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 21:32 |
|
|
|
|
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 23:58 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi. |
lengvieji kai kurie turi reguliatoriu apie kury jau buvau uzsimines, kad pakrovus masina galas butu stabdomas labiau nei nepakrautos. bet krovininiu automobiliu galas visvien nestipresnis uz prieki.. pvz jumper/boxer/ducato (visi vienodi tik kito gamintojo) priekis ant stendo sieke 5kN, galas kaip kada nesiekia netgi 3kN |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 03, 00:28 |
|
|
|
|
| Matyt zmogus apie vilkikus ir C kategorijos tarnsporto priemones snekejo |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 03, 00:30 |
|
|
|
|
| circuit rašo: |
Kai kurie neišprusę veikėjai priekiu nestabdo, nes kažkodėl bijo "persiversti", nors iš jų technika dažniausiai net neįgali pakelti galinį ratą. Nežinau į kokią isteriją reikia pulti kad apsiverstum... Pats visada stabdau tik vienu pirštu ir galinis ratas lengvai kyla, tačiau balansuodamas stabdymo jėgą sugebu neapsiversti. Pavyzdžiui, galiu leistis nuo stataus kalno taip balansuodamas stabdymo jėgą, kad galinis ratas bus pakilęs ore, o aš važiuosiu tik ant priekinio. |
lygiame kelyje nepersiversi, bet vaziuodamas nuo stataus kalno tai gali.
aisku napsiverti, bet gali i kelnes prikakoti pajutes kad uzpakalinis ratas kyla.
man taip ivyko gerai kas salia tureklai buvo tai turejau kur isikabinti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 03, 09:53 |
|
|
|
|
| cipolinas rašo: |
| xina rašo: |
O dabar kilo noras diskusiją "apversti".
Jei žiūrėsime į krovininių automobilių stabdžius, pastebėsime, kad galiniai ratai stabdo daugiau už priekinius. Tas pats pasakytina ir apie lengvuosius automobilius, kurių variklis yra užpakalinėje kėbulo dalyje (nebūtinai zaparožietis, yra ir kitokių). Čia galioja viena taisyklė, labiau apkrautos ašies ratai turi būti stipriau stabdomi. |
lengvieji kai kurie turi reguliatoriu apie kury jau buvau uzsimines, kad pakrovus masina galas butu stabdomas labiau nei nepakrautos. bet krovininiu automobiliu galas visvien nestipresnis uz prieki.. pvz jumper/boxer/ducato (visi vienodi tik kito gamintojo) priekis ant stendo sieke 5kN, galas kaip kada nesiekia netgi 3kN |
Tavo minėtų varikliai ir kabinos išnešti į priekį, tai bet kuriuo atveju priekinės ašies apkrova didelė, o pažiūrėk į GAZ, ZIL markes ir pamatysi, kad priekiniai stabdžiai gerokai silpnesni. Norėjau tai ir pasakyti, kad tas priklauso nuo apkrovos ant ašies. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 03, 10:17 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
lygiame kelyje nepersiversi, bet vaziuodamas nuo stataus kalno tai gali.
aisku napsiverti, bet gali i kelnes prikakoti pajutes kad uzpakalinis ratas kyla.
man taip ivyko gerai kas salia tureklai buvo tai turejau kur isikabinti. |
Kuo statesnis kalnas, tuo mažiau įtakos galiniai stabdžiai turi - visas svorio centras priekyje. Leidžiantis nuo labai stataus kalno paprastai svorį permetu į galą, t.y. užpakalį laikau už sėdynės, virš galinio rato. Bet čia kalba eina apie 45° ir didesnio pasvyrimo nuokalnes.
Kas dėl "pridarymo į kelnes", tai žinoma kad nesmagu kai ratas neplanuotai kyla. Todėl ir yra svarbu išmokti gerai valdyti transporto priemonę, kad tokių netikėtų "staigmenų" nebūtų. Transporto priemonę reikia jausti ir balansuoti stabdžiais. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |