 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 23, 18:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Kas stabdo labiau ?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? (dviratyje) |
| Kas stabdo labiau ? (dviratyje) |
| Priekinis ratas |
|
76% |
[ 23 ] |
| Galinis ratas |
|
16% |
[ 5 ] |
| Abu vienodai |
|
6% |
[ 2 ] |
|
| Iš viso balsų : 30 |
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 00:22 |
|
|
|
|
| Gnt, cia dar nuo konstukcijos priklauso. Pas mane galiniuose stabdziuose nera spyruokliu. Vienam suporte 2 cilindriukai |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 11:40 |
|
|
|
|
| gnt rašo: |
| Digix rašo: |
........... as sakau kad galiniai isijungia pirmiau o del stabdymo stiprumo tai cia jau kitas dalykas.
|
Nea,neteisingai
Tuom irgi galima lengvai isitikinti pakelus viena masinos sona ir vienam is leto spaudziant stabdi,kitam ranka reikia pasukti ratus-priekinis prades strigt anksciau
Tu turbut nebuvai isardes niekada stabdziu-kitaip is karto butu aisku,del ko taip vyksta
Priekiniu cilindras neturi grazinimo spyruokles-uzspaudus,o paskui atleidus stabdzius,jis gryzta tik tiek,kiek ji "atmeta" diskas.Jei diskas tvarkingas ir neismustas,tai cia-simtosios mm dalys
Galiniam gi yra spyruokle,kuri atleidus pedala sugrazina cilindriuko stumokli iki pat pat pradines jo padeties
Pradejus stabdyti,priekinis iskart iremia kaladeles i diska,su kokia jega-cia priklauso kaip pedala spaudi
Galinis gi kol slegis sistemoje nevirsys spyruokles jegos,net nepajudes is vietos |
isardes nebuvau bet nagrinejau stabdziu pedalo cilindro brezini.
pagal ji matosi kad priekiniai ir užpakaliniai yra nepriklausomos hidraulines sistemos valdomi atskirais plunžeriais.
užpakalinio cilindro plunžeris padarytas arčiau o priekinio toliau, taip, kad paspaudus pirma įsijungtu užpakalinis.
spyruokles tai niekam nesvarbu nors jei del ju susidaro susidaro tarpas tada uzpakaliniu suveikimo laikas tampa isvis nensupejamas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 13:48 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
............ nagrinejau stabdziu pedalo cilindro brezini.
pagal ji matosi kad priekiniai ir užpakaliniai yra nepriklausomos hidraulines sistemos valdomi atskirais plunžeriais.
|
Atvirai prisipazinsiu,kad tokios sistemos nesu mates
Paprastai (na bent jau lengvuju automobiliu ir nedideliu korovininiu) stabdziu sistema yra dvieju "sukryziuotu" konturu tipo-pagrindinis cilindras dvigubas,vienas stumoklis stumia priekinio desinio ir uzpakalinio kairio ratu stumokliukus,kitas cilindras-priekinio kairio ir uzpakalinio desinio
Cia del patikimumo padidinimo-jei vienas konturas prakiurtu,lieka veikt kitas,nors tokie stabdziai nepilnaverciai,bet geriau,nei nieko |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 13:49 |
|
|
|
|
| taskas rašo: |
| Gnt, cia dar nuo konstukcijos priklauso. Pas mane galiniuose stabdziuose nera spyruokliu. Vienam suporte 2 cilindriukai |
Tai pas tave gale diskiniai?
Tokiu atveju jie dirbt pradeda vienodu laiku,bet uzpakaliniai,kaip ir pats minejai,yra silpnesni |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 13:51 |
|
|
|
|
| Dae kartą pažiūrėk į brėžinį ir atkreipk dėmesį į tą momentą, kada plunžeris praeina nupylimo angą (mažytę skylutę). |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 15:18 |
|
|
|
|
| gnt rašo: |
| Digix rašo: |
............ nagrinejau stabdziu pedalo cilindro brezini.
pagal ji matosi kad priekiniai ir užpakaliniai yra nepriklausomos hidraulines sistemos valdomi atskirais plunžeriais.
|
Atvirai prisipazinsiu,kad tokios sistemos nesu mates
Paprastai (na bent jau lengvuju automobiliu ir nedideliu korovininiu) stabdziu sistema yra dvieju "sukryziuotu" konturu tipo-pagrindinis cilindras dvigubas,vienas stumoklis stumia priekinio desinio ir uzpakalinio kairio ratu stumokliukus,kitas cilindras-priekinio kairio ir uzpakalinio desinio
Cia del patikimumo padidinimo-jei vienas konturas prakiurtu,lieka veikt kitas,nors tokie stabdziai nepilnaverciai,bet geriau,nei nieko |
nu zinai sukryzminti ratai tai sakyciau tiesiog siaubas, garantuotas uzsisuskimas taip stabdant
stebiiuosis kad kas nors galetu sitaip sumastyti
bent jau zigulije tikrai buvo ne taip nes prie nuronima budavo kad nestabdoarba preikiniai arba galiniai, bet kad nestabdytu kryzmiskai nebudavo |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 15:40 |
|
|
|
|
Gal ir klystu del sukryzminimo ,bet kad du atskiri konturai praktiskai visada buna,tai tikrai |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 16:04 |
|
|
|
|
Kadangi aš važinėju su vienu ratu, man visad jis stabdo pirmas ir geriau negu belekoks dviratis  |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 19:59 |
|
|
|
|
| Pas mane diskiniai visi 4. Stabdziu kranas sujungtas su aukscio korektoriais, tokiu budu slegis stabdziuose varijuoja nuo automobilio posvyrio. Trumpiau tariant dirva ne nuo vakuumo, o nuo 80 Bar siurblio sukuriamo slegio |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 20:29 |
|
|
|
|
| Citata: |
nu zinai sukryzminti ratai tai sakyciau tiesiog siaubas, garantuotas uzsisuskimas taip stabdant
stebiiuosis kad kas nors galetu sitaip sumastyti |
Kad nei kiek neneša stabdant ir su vienu konturu. Va, jei būtu nekryžminti ir stabdytu viena pusė, tada tai šakės |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 21:27 |
|
|
|
|
automobilyje priekiniai yra stipresni uz gala. kodel? pagalvok kas bus jei uzmynus stabdzius pirma uzkirs galinius ratus?!?!? kai kuriose masinose vamzdeliai prijungti prie papildomo reguliatoriaus kuris sujungtas su galiniu tiltu (vw automobiliuose passat,golf,jetta visuomet jis yra) kuris reguliuoja stabdziu skyscio padavima i cilindrukus, kuo labiau pakrauta masina tuo daugiau skyscio leidzia kad stipriau stabdytu, labai daznai sie reguliatoriai uzsikerta apsioksiduoja ir neveikia ir kartais juos tenka pasalinti o pasalinus galas kerta pirmiau uz prieki ir kasgi nutinka? ogi uzmeta sikna i sona. kai dirbau servise netgi bandem sita varianta todel to reguliatoriaus niekas nemeta lauk.
kazkas sake jog galiniu ratu plunzeriai pirmiau nei priekiniu, kelias iki galiniu ratu yra dvigubai ir daugiau ilgesnis negu iki priekiniu, manai tai neitakoja nieko????!?!?!
jei galiniai ratai stabdytu pirmiau pagalvok kaip elgtusi automobilis, ar priekis ar uzpakalis kristu zemyn? manau kad uzpakalis, netiki? uztrauk rankini ir pastebesi. tapkad galiu daryti isvada jog PIRMIAU stabdo priekis ir jei pirmiau stabdytu galas butu daug daugiau avariju.
dar kazkas sake jog jei pirma stabdytu priekis 100% nuleksi nuo kelio, as su tuo nesutinku. na zinoma jei nemoki stabdyt ir auto be ABS nuslysi nuo kelio nes masina visvien ciuos tiesiai nos ir susuktas vairas, o jei tik atleisi stabdy masina staigiai nususks i tavo pasirinkta puse. ir velgi jei pirmiau butu galas nesuvaldytai auto.
priekis ir tik priekis stabdo ir pirmiau ir didesne jega. galime dar karta pagalvoti. jei galiniai stabdytu pirmiau taigi jie turetu stabdyti didesne jega nei priekis tokiu atveju stabdant tu galetai laisvai manevruoti automobili pakol uzkirs ratus o pirmiau tokiu atveju pakirs galinius ir tave statys skersa. todel priekiniai dirba visa darba, o galas tokiu atveju netgi negali stabdyti stipriau uz gala kadangi stabdant pakylas galas priekis nusileidzia visa mase ir jega tenka priekiui tuomet galiniams ratams tenka daug maziau svorio ir juos daug lengviau uzkirsti, o taip atsitikus velgi galas ciuozia ir stato tave skersa.
netgi drifte yra naudojamas stabdis norint uzsimest gala (zinoma nevisi ir nevisiem auto to reikia) vairuotojas trumpam spustelna stabdy kad galas atkiltu ir galui tektu maziau mases tuo paciu momentu vairuotojas spaudzia dugna ir suka sonan ir stai tu jau skersas. na sia technika perprasti gan sunku keleta kartu bandziau bet nepavyku, jutublej galit rast drifto tutorialu kur bus aiskiai spustelnamas stabdis |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 01, 23:47 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Citata: |
nu zinai sukryzminti ratai tai sakyciau tiesiog siaubas, garantuotas uzsisuskimas taip stabdant
stebiiuosis kad kas nors galetu sitaip sumastyti |
Kad nei kiek neneša stabdant ir su vienu konturu. Va, jei būtu nekryžminti ir stabdytu viena pusė, tada tai šakės |
nu jo jei kas padarytu atskitai kaire ir desine puse tai butu jau isvis siaubas.
bey imam atveji kai esi ant zvyro ir uzmini stabdzius iki uzblokavimo tada sukryzmintu atveju automobilis susisuks garantuotai nors ir nelabai smarkiai. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 00:01 |
|
|
|
|
| cipolinas rašo: |
priekis ir tik priekis stabdo ir pirmiau ir didesne jega. galime dar karta pagalvoti. jei galiniai stabdytu pirmiau taigi jie turetu stabdyti didesne jega nei priekis tokiu atveju stabdant tu galetai laisvai manevruoti automobili pakol uzkirs ratus o pirmiau tokiu atveju pakirs galinius ir tave statys skersa. todel priekiniai dirba visa darba, o galas tokiu atveju netgi negali stabdyti stipriau uz gala kadangi stabdant pakylas galas priekis nusileidzia visa mase ir jega tenka priekiui tuomet galiniams ratams tenka daug maziau svorio ir juos daug lengviau uzkirsti, o taip atsitikus velgi galas ciuozia ir stato tave skersa.
|
nesuprantu tos tavo logikos, galinisu ratus tu gali automobiliui isvis nuimti ir and pilvo ciuozti , niekas nuo to nepasikeis galesi puikiai vairuoti ir vaziuoti.
o idomu ar pavyktu taip be priekiniu ratu?
pabandyk tiesiog lazda atkisti i prieki ir stumti ja braukdamas zeme iskart nukryps i viena ar kita puse, o jei brauksi gale tai visada isailaikys tiksliai per viduri.
jei tu uzblokuosi preikinius ratus tai iskart neteksi valdymo jei uzblokuosi uzpakalinius tai jei negaila padangu tu nors i garaza vaziuok be jokiu problemu.
ipac tas galioja ant ledo, tada uzpakaliniu ratu isvis nereikia.
taip kad stabdymas butinai turi prasideti nuo uzpakaliniu kad slidziame kelyje galetumei stabdyti vien uspakaliniais ir islaikyti stabiluma.
zinoma jei tu norsi sustoti kuo greiciaus tada jau betprasmiska kalbeti kokie pirmiaus stabto kai mini stabdi iki galo tai viskas prasktiskai vienu metu sudirba.
| Citata: |
| na zinoma jei nemoki stabdyt ir auto be ABS nuslysi nuo kelio nes masina visvien ciuos tiesiai nos ir susuktas vairas, o jei tik atleisi stabdy masina staigiai nususks i tavo pasirinkta puse. ir velgi jei pirmiau butu galas nesuvaldytai auto. |
teisingai todel geriausia tada stabdyti rankiniu kad priekiniais galetumei vairuoti o uzpakaliniai tegul ciuozia.
| Citata: |
| priekiui tuomet galiniams ratams tenka daug maziau svorio ir juos daug lengviau uzkirsti, o taip atsitikus velgi galas ciuozia ir stato tave skersa. |
tai neimanoma jei galioja niutono desniai.
sakyk ka nori bet teoriskai neimanoma niekaip
viesnitelis atvejis kai uzpakalis uzsinesa i prieki tai jei priekiniai stabdo galiniai ne.
tas imanoma tada kai sakykim galiniai uzsiblokuoja pirmiaus nei priekiniai(nes jiem maziau svorio tenka stabdant) o tada jau jie ciuozia ir nebestabdo, o preikiniai stabdo tinkamai ir automobilis gali susisukti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 00:30 |
|
|
|
|
O pas mane stovejimo stabdys ant priekiniu ratu efektyvumas puikus, per 3 metus uzmest ir kitais budais prarast galinio tilto stabilumo nepavyko kad ir kaip stengciausi. Gal todel, kad galiniai ratai prie perkrovu 7 laipsniais "vairuoja" |
|
|
|
|
|
 |
Kas stabdo labiau ? |
Parašytas: 2008 11 02, 00:32 |
|
|
|
|
| labiausiai (pagal didziausius nuostolius) stabdo priesais vaziuojanti transporto priemone , sekantis "eina" gelezinis apsvietimo stulpas , poto - betoninis stulpas (nebutinai apsvietimo) , toliau apystoris medis (pvz. kokiu 40metu Lietuviskas berzas) , ir t.t. )) |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |